MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Har på fornemmelsen at min PA bliver samme dag som Mortens, nemlig 18. april.

Tror de tager røven på mig bedst som jeg står og fryder mig over at jeg tager røven på Morten...

Kan ikke se at det skulle kunne blive andre dage, så det er mit gæt...

uhhhhh søde, det bliver vildt spændende... :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

tror vores bliver d. 25. april hehe.

ej hvor sjovt søde:

jeres bryllup er 1 uge før vores

og

hvis jeres polter også bliver 1 uge før vores hehe.. :cheerleader3:

det passer lige med en uges mellemrum. hehe.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror de tager røven på mig bedst som jeg står og fryder mig over at jeg tager røven på Morten...

uhhhhh søde, det bliver vildt spændende... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

ej hvor sjovt søde:

og

hvis jeres polter også bliver 1 uge før vores hehe.. :thumbsupsmileyanim:

Ja alt sker med en uges forskel. :thumbsupsmileyanim:

Synes det er vildt frustrerende at jeg ikke kan snakke om polter med Morten. Vil så gerne fortælle ham hver der skal med og hvor meget jeg glæder mig til han skal afsted, men han ved slet ikke at der skal ske noget og derfor kan jeg intet sige...

Arg kom nu 18. april!!!

0

Del dette indlæg

uhhhhh søde, det bliver vildt spændende... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

ej hvor sjovt søde:

og

hvis jeres polter også bliver 1 uge før vores hehe.. :thumbsupsmileyanim:

Ja alt sker med en uges forskel. :thumbsupsmileyanim:

Synes det er vildt frustrerende at jeg ikke kan snakke om polter med Morten. Vil så gerne fortælle ham hver der skal med og hvor meget jeg glæder mig til han skal afsted, men han ved slet ikke at der skal ske noget og derfor kan jeg intet sige...

Arg kom nu 18. april!!!

Kender det alt for godt søde hehe :cheerleader3:

jeg ved så vores bliver samme dag .. :thumbsupsmileyanim:

sender lige en pm.. til dig søde. hehe.

Redigeret af Tina Gamst
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

waw hvor er det flot søde..

i bliver bare sådan et flot par manner :biggrin::rolleyes::griner:-

MEGET flot sæt til herren :)

Tusind tak. :griner:-

Glæder mig rigtig meget til at se Morten i hans flotte flotte tøj. Han går nemlig aldrig i så fint tøj. :loveflag:

0

Del dette indlæg

*-* Sådan skal mit hår sidde *-*

Har besluttet mig for denne frisure. Hvis mit hår har længden til det, må der gerne hænge løse krøller ned også, men har ikke så langt hår længere, så det komme nok til at ligne meget godt.

Mit diadem skal sættes ned i frisuren så stængerne dækkes og sløret skal sidde under frisuren. :)

post-27709-1237642948.jpg

post-27709-1237643071.jpg

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fint tøj til Morten!!

og flotte frisurer (HAPS lød det lige og så lå de i min inspirationsmappe - for det er da virkelig lige det jeg har ledt efter!!)

Takker søde. :loveflag:

Du hapser bare alt det du vil. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Besøgte lige min skønhed i dag - ja min kjole. :rolleyes:

Skulle bare lige være sikker på at jeg ikke havde lagt mig ud de forkerte steder. Og det havde jeg heldigvis ikke, tværtimod!!!! :loveflag:

Der var blevet lidt mere plads der hvor den strammede lidt og mine arm deller er blevet mindre! Det giver mig lyst til at få de sidste armdeller væk inden den store dag så jeg skal styrketræne her den næste måneds tid! :)

0

Del dette indlæg

Og så fik vi også svar fra de sidste 3 gæster. :)

De mente at de havde sagt ja allerede da de fik invitationen, det mener jeg ikke at de gjorde, men pyt nu med det.

Så vi fik 3 afbud - 2 børn og en vi godt vidste ikke ville komme - grundet personlige problemer.

Så vi bliver 61 og vi er rigtig glade for at så mange har lyst til at komme og fejre vores dag med os. :loveflag:

0

Del dette indlæg

De mente at de havde sagt ja allerede da de fik invitationen, det mener jeg ikke at de gjorde, men pyt nu med det.

Så vi fik 3 afbud - 2 børn og en vi godt vidste ikke ville komme - grundet personlige problemer.

Så vi bliver 61 og vi er rigtig glade for at så mange har lyst til at komme og fejre vores dag med os. :griner:-

Ihh, det var da dejligt endeligt at få på plads... Og hvor dejligt at så mange kommer! :loveflag::rolleyes:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Så vi bliver 61 og vi er rigtig glade for at så mange har lyst til at komme og fejre vores dag med os. :rolleyes:

Hvor lækkert at der ikke er kommet flere afbud!!! Dejligt! :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så vi bliver 61 og vi er rigtig glade for at så mange har lyst til at komme og fejre vores dag med os. :blink:

Ihh, det var da dejligt endeligt at få på plads... Og hvor dejligt at så mange kommer! :griner:-:griner:-

Kram Heidi

Ja det er super dejligt! Det gav ro at have svar fra alle. :loveflag:

Og så fik vi også svar fra de sidste 3 gæster. :rolleyes:

Så vi bliver 61 og vi er rigtig glade for at så mange har lyst til at komme og fejre vores dag med os. :balloons:

Hvor lækkert at der ikke er kommet flere afbud!!! Dejligt! :biggrin:

Ja det er super dejligt at så mange har lyst til at komme. Det betyder rigtig meget!

0

Del dette indlæg

Besøgte lige min skønhed i dag - ja min kjole. :17:

Skulle bare lige være sikker på at jeg ikke havde lagt mig ud de forkerte steder. Og det havde jeg heldigvis ikke, tværtimod!!!! :griner:-

Der var blevet lidt mere plads der hvor den strammede lidt og mine arm deller er blevet mindre! Det giver mig lyst til at få de sidste armdeller væk inden den store dag så jeg skal styrketræne her den næste måneds tid! :)

Hvor var det en fed oplevelse med kjolen :biggrin: Du er for sej :)

Og så fik vi også svar fra de sidste 3 gæster. :loveflag:

Så vi bliver 61 og vi er rigtig glade for at så mange har lyst til at komme og fejre vores dag med os. :)

Dejligt at der ENDELIG er styr på gæstelisten :rolleyes: I bliver da også rimelig mange, det er da bare super dejligt :griner:-

Jeg fik virkelig et sug i maven, da jeg så, at der kun er 41 dage tilbage til jeres bryllup - det er jo bare en god måned :blink: Og når vi er ved datoen for jeres bryllup er der kun godt 3 måneder til vores eget bryllup :) Det er for viiiiildt :balloons:

0

Del dette indlæg

Besøgte lige min skønhed i dag - ja min kjole. :)

Skulle bare lige være sikker på at jeg ikke havde lagt mig ud de forkerte steder. Og det havde jeg heldigvis ikke, tværtimod!!!!

Der var blevet lidt mere plads der hvor den strammede lidt og mine arm deller er blevet mindre! Det giver mig lyst til at få de sidste armdeller væk inden den store dag så jeg skal styrketræne her den næste måneds tid!

Hvor var det en fed oplevelse med kjolen :griner:- Du er for sej :balloons:

Så vi bliver 61 og vi er rigtig glade for at så mange har lyst til at komme og fejre vores dag med os.

Dejligt at der ENDELIG er styr på gæstelisten :loveflag: I bliver da også rimelig mange, det er da bare super dejligt :rolleyes:

Jeg fik virkelig et sug i maven, da jeg så, at der kun er 41 dage tilbage til jeres bryllup - det er jo bare en god måned :biggrin: Og når vi er ved datoen for jeres bryllup er der kun godt 3 måneder til vores eget bryllup :) Det er for viiiiildt :blink:

Dejligt at du er her igen Merete.

Kan godt forstå at du får et sug i maven. Det gør jeg også tit efterhånden. Der er rigtig mange der er begyndt at nævne brylluppet.

Vi var til gammel elevfest i fredags med vores gymnasieklasser og der var rigtig mange der sagde tillykke med det kommende bryllup. :griner:- Så bliver det bare super virkeligt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer