MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uhh, jeg missede endnu en mærkedag... Er i ved at have styr på det hele?? Der er idag kun 39 dage... JUBIIII!!!

Kram Heidi

Tak søde. :thumbsupsmileyanim: Ja vi har styr på alt det vi kan lige pt. Synes brylluppet er lige om hjønet og alligevel alt for langt væk...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Guldsmeden ringede i dag og sagde at vores ringe var færdige. :cheerleader3: Så Morten henter dem i morgen. :denmarkflag:

Har travlt på jobbet for tiden og er lidt sløj, men regner med at få lavet en portion firkadeller, til receptionen, i weekenden.

I morgen aften vil jeg lave vores servietringe. Meget simple, men fine. :thumbsupsmileyanim:

Billeder følger i morgen aften...

0

Del dette indlæg

Guldsmeden ringede i dag og sagde at vores ringe var færdige. :denmarkflag: Så Morten henter dem i morgen. :denmarkflag:

Har travlt på jobbet for tiden og er lidt sløj, men regner med at få lavet en portion firkadeller, til receptionen, i weekenden.

I morgen aften vil jeg lave vores servietringe. Meget simple, men fine. :thumbsupsmileyanim:

Det var da dejligt med ringene :cheerleader3: Ser frem til billeder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Guldsmeden ringede i dag og sagde at vores ringe var færdige. :denmarkflag: Så Morten henter dem i morgen. :cheerleader3:

Det var da dejligt med ringene :cheerleader3: Ser frem til billeder :cheerleader3:

Jaaa det er super dejligt.

Selvom de i butikken mente at vi var i god tid synes jeg bare det er super rart at det er klaret. Morten henter dem i dag og han har fået strenge ordre på at tjekke graveringerne og prøve sin egen, så han er sikker på at den er stor nok! Vil ikke betale for noget forkert!

Lover at i får billeder. Håber at jeg kan fange graveringerne indeni. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig smukke ringe og en flot gravering!

Tak søde. Er også rigtig glad for dem. Det er jo vores forlovelsesringe som vi flytter over på den anden hånd. :denmarkflag:

Hvor er de smukke søde! Rigtig flotte!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Kram Heidi

Takker. :denmarkflag: Glæder mig rigtig meget til at få den på igen. Savner den!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

*-* Fotograf besøg *-*

I går var vi inviteret til middag hos vores fotograf. Han er mine svigerforældres tidligere nabo og en meget nær ven af familien. :cheerleader3: Han har ydstyret, talentet og ikke mindst lysten til at fotografere. :unsure:

Jeg havde taget min computer med så vi kunne vise ham inspirationsbilleder og han var helt med på alle vores ideer. Vi viste ham billeder af vielsesområdet og forskellige fotolocations vi godt kunne tænke os.

Han fik også en liste over vigtige billeder - som man bare skal have!

Mens vi ventede på at maden blev færdig gik vi ud og og lavede et lille prøve shoot - og jeg er SÅ imponeret!

Jeg vedhæfter de billeder han har udvalgt. Han tog selvfølgelig mange flere, men har frasorteret dem med dumme smil og lukkede øjne.

post-27709-1238410580.jpg

post-27709-1238410586.jpg

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

*-* Fotograf besøg *-*

I går var vi inviteret til middag hos vores fotograf. Han er mine svigerforældres tidligere nabo og en meget nær ven af familien. :cheerleader3: Han har ydstyret, talentet og ikke mindst lysten til at fotografere. :rolleyes:

Jeg havde taget min computer med så vi kunne vise ham inspirationsbilleder og han var helt med på alle vores ideer. Vi viste ham billeder af vielsesområdet og forskellige fotolocations vi godt kunne tænke os.

Mens vi ventede på at maden blev færdig gik vi ud og og lavede et lille prøve shoot - og jeg er SÅ imponeret!

Jeg vedhæfter de billeder han har udvalgt. Han tog selvfølgelig mange flere, men har frasorteret dem med dumme smil og lukkede øjne.

Sikke nogle flotte billeder...i klæder virkelig hinanden.... :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

*-* Fotograf besøg *-*

I går var vi inviteret til middag hos vores fotograf. Han er mine svigerforældres tidligere nabo og en meget nær ven af familien. :cheerleader3: Han har ydstyret, talentet og ikke mindst lysten til at fotografere. :biggrin:

Sikke nogle flotte billeder...i klæder virkelig hinanden.... :unsure:

Tusind tak. :biggrin: Er også vildt glad for billederne. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer