MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Tusind tak for jeres ros. Vi satser stærkt på godt, vejr og hvis det ikke bliver det, ja så må vi jo rykke det indenfor...

Det ser rigtig fint ud :fløjt:
Hvor er kjolerne bare flotte alle 3 og super inspiration, du har fundet til selve udendørsvielsen :thumbsupsmileyanim::blush:
Det ser supergodt ud med billederne af udendørsvielsen...
Jeg krydser for godt vejr søde :fløjt:
hvor ser det fint ud med jeres opstilling til vielsen. Jeg skal krydse alt jeg kan for godt vejr den dag :)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig flotte kjoler :thumbsupsmileyanim:

Super opstilling :blush:

Ihhh....Kan ikke lige huske hvad man kalder det!! Men har da set at man kan få noget der minder om et hvidt tag,

lidt som et telt bare uden siderne ( ved ikke om det gav mening??!! ) Men så skal det selvfølgelig ikke regne og blæse kraftigt ind fra siderne :fløjt:

0

Del dette indlæg

Hold da op nogle fine kjoler- jeg er totalt vild med den du havde på til din morfar(?) fødselsdag- lige en kjole for mig og hold da op en smuk farve

Men kjole nr 1 ville være super flot til et bryllup, selv et uformelt

Heidi

Jeg er også ret vild med dem alle sammen... Suk det bliver svært at vælge. Håber virkelig at finde en der falder i min smag, ellers må jeg jo i kjolen fra min morfars fødselsdag igen... Vil bare gerne have noget nyt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig flotte kjoler :thumbsupsmileyanim:

Super opstilling :blush:

Ihhh....Kan ikke lige huske hvad man kalder det!! Men har da set at man kan få noget der minder om et hvidt tag,

lidt som et telt bare uden siderne ( ved ikke om det gav mening??!! ) Men så skal det selvfølgelig ikke regne og blæse kraftigt ind fra siderne :fløjt:

Tror det kaldes en pavillion... Men stakkels gæster så skal de stå ude i regnen... :fløjt: Hvis vejret er dårligt så finder vi ud af at blive viet indendørs.

0

Del dette indlæg

Ih hvor går det bare dårligt for mig med at blive opdateret i div. tråde, det er da helt vildt. Du har da godt nok været kreativ mens jeg har været væk, jeg tror at Jeres invitationer bliver super flotte, og du har jo masser af tid til at få puslet dem færdige...

Kjolerne er fine, du har jo heldigvis lang tid endnu at kigge I, så du skal nok finde noget, synes at det ville være synd hvis du skulle giftes i den kjole du havde på til din morfars fødselsdag selvom den er rigtig flot!

Smykkerne er super flotte og sikke en betjening, det er fantastisk dejligt når det en sjælden gang sker! Hvad måtte du give for diademet? Jeg overvejer nemlig lidt om jeg skal have en til at speciallave nogle øreringe til mig, jeg kan nemlig ikke rigtigt finde det jeg vil have, halskæden havde jeg faktisk tænkt lidt ligesom din, bare med guldkæde selvfølgelig :thumbsupsmileyanim:

Det bliver godt med opstillingen, krydser også fingre for at at vejret bliver smukt så Jeres gæster kan sidde på deres medbragte tæppe og nyde vielsen i det smukkeste sokskin!

Skal nok prøve at kigge forbi igen, inden der går alt for lang tid...

Kram

0

Del dette indlæg

Ih hvor går det bare dårligt for mig med at blive opdateret i div. tråde, det er da helt vildt. Du har da godt nok været kreativ mens jeg har været væk, jeg tror at Jeres invitationer bliver super flotte, og du har jo masser af tid til at få puslet dem færdige...

Kjolerne er fine, du har jo heldigvis lang tid endnu at kigge I, så du skal nok finde noget, synes at det ville være synd hvis du skulle giftes i den kjole du havde på til din morfars fødselsdag selvom den er rigtig flot!

Smykkerne er super flotte og sikke en betjening, det er fantastisk dejligt når det en sjælden gang sker! Hvad måtte du give for diademet? Jeg overvejer nemlig lidt om jeg skal have en til at speciallave nogle øreringe til mig, jeg kan nemlig ikke rigtigt finde det jeg vil have, halskæden havde jeg faktisk tænkt lidt ligesom din, bare med guldkæde selvfølgelig :thumbsupsmileyanim:

Det bliver godt med opstillingen, krydser også fingre for at at vejret bliver smukt så Jeres gæster kan sidde på deres medbragte tæppe og nyde vielsen i det smukkeste sokskin!

Skal nok prøve at kigge forbi igen, inden der går alt for lang tid...

Kram

Dejligt at du lige kiggede forbi :fløjt:

Glæder mig rigtig meget til at få samlet en invitation så jeg kan se om tankerne passer med virkeligheden... Spændende. :blush:

Selvfølgelig finder jeg en kjole, om den kommer til at ligne en af dem på billederne er så spørgsmålet, men jeg er sikker på at Kæresten er vild med hvad end jeg kommer i. (nok helst kun undertøj, men det holder vi altså inden for husets fire vægge.)

Jg gav 199,- for diademet. Prøv at kontake Charlotte fra Blichfeldt smykkedesign og fortæl hende om dine ideer og vis hende evt. bileder af halskæden, så kan det være at hun kan finde på noget. Hun er super dygtig!

Tak for de krydsede fingre. Det ville være dejligt med solskin. :fløjt:

0

Del dette indlæg

Kæreste sødeste Marie :fløjt:

Jeg har ikke så meget at skrive lige nu, for jeg må indrømme, at jeg ikke har nået at holde mig opdateret i din tråd... Men det har jeg 2 uger til nu, inden jeg skal til eksamen :blush:

Håber du har det godt :fløjt:

Kærligst Malene :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste sødeste Marie :hug:

Jeg har ikke så meget at skrive lige nu, for jeg må indrømme, at jeg ikke har nået at holde mig opdateret i din tråd... Men det har jeg 2 uger til nu, inden jeg skal til eksamen :biggrin:

Håber du har det godt :hug:

Kærligst Malene :bearhug:

Det er fantastisk høre fra dig igen. :thumbsupsmileyanim: Forstår godt at du ikke kan holde dig opdateret. Jeg har også droppet at være med hos alle, skriver der hvor jeg synes der er noget at skrive og kigger med hos de andre når jeg har tid... Kan overblikket er væk.

Er rigtig glad for at høre du har det super. Savner dig herinde.

0

Del dette indlæg

Hej Marie...

Der er da lige et par sider her jeg skal have pløjet igennem... Faktisk burde man måske indimellem lige lave en opsamling på sin planlægning, så nye kan komme med!? Note til mig selv! ;)

Har lige luret overfladisk - ved ikke om du har valgt invitationer endnu, men min favorit er nummer 2... Kan godt lidt båndet udenpå båndet (eller hvad det er der er indenunder)...

Måske har du skrevet det, men er det gået i orden med gymnasiet?

0

Del dette indlæg

Hej Marie...

Der er da lige et par sider her jeg skal have pløjet igennem... Faktisk burde man måske indimellem lige lave en opsamling på sin planlægning, så nye kan komme med!? Note til mig selv! ;)

Har lige luret overfladisk - ved ikke om du har valgt invitationer endnu, men min favorit er nummer 2... Kan godt lidt båndet udenpå båndet (eller hvad det er der er indenunder)...

Måske har du skrevet det, men er det gået i orden med gymnasiet?

Synes du skal bruge mit index i #1 til at finde rundt i tråden. :thumbsupsmileyanim:

De invitationer jeg lavede først er droppet igen. Der var ikke plads til praktiske oplysninger og jeg vil hellere have dem kvadratiske.

Jeps alt i orden med gymnasiet. Nu venter vi bare til vejret bliver lidt bedre så vi kan komme op og finde ud af hvor vi skal have taget billeder og vi skal også indenfor en dag og tage billeder, måle borde osv.

Men... vi har jo også god tid :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har samlet en enkelt invitation... Jeg var ikke selv overbevist, men Morten synes den er lige i øjet!

Læg især mærke til den flotte sticker, TAK Sarah!!!!!

Hvor er den bare flot, den kan du godt være stolt over :griner:-

Super flot sticker :lol: Hi hi.....

-HAHA- Sarah

Tak :thumbsupsmileyanim:

Er rigtig glad for stickerne de giver lige det sidste touch.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har samlet en enkelt invitation... Jeg var ikke selv overbevist, men Morten synes den er lige i øjet!

Super flot sticker :thumbsupsmileyanim: Hi hi.....

:lol: Sarah

Tak :thumbsupsmileyanim:

Ja kan godt forstå du ville have dem i sølv, passer perfekt til resten -HAHA-

0

Del dette indlæg

Super flot sticker :thumbsupsmileyanim: Hi hi.....

:thumbsupsmileyanim: Sarah

Tak :denmarkflag:

Ja kan godt forstå du ville have dem i sølv, passer perfekt til resten -HAHA-

Det er nemlig lige det. :lol:

0

Del dette indlæg

Det er da en super flot invitation. Den kan jeg godt forstå, at manden synes er lige i øjet. Jeg er helt enig.

En lille ting, som jeg ikke ved om I alligevel ændrer er, at jeg ville sætte stickeren direkte på invitationen og ikke først på et stykke papir, der så klistres på invitationen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flotte invitationer. Dem synes jeg godt du kan være stolt af. Håner I ka nblive enige om at det er sådan de skal se ud. Glæder mig til at se hvad I ender med.

Kh Betina

Vi er blevet enige. :griner:- Jeg sad bare og kiggede på det jeg havde lavet og var ikke tilfreds, men kæresten udbrød: Hvor er den fin! og efter den har ligget fremme hele dagen i går er jeg overbevist om at den er fin.

0

Del dette indlæg

Det er da en super flot invitation. Den kan jeg godt forstå, at manden synes er lige i øjet. Jeg er helt enig.

En lille ting, som jeg ikke ved om I alligevel ændrer er, at jeg ville sætte stickeren direkte på invitationen og ikke først på et stykke papir, der så klistres på invitationen.

Grunden til at stickeren er sat på papir var fordi Morten mente at stickeren skulle sidde under hjerterne, mens jeg gerne ville se den ovenover, så vi satte den på pair for at kunne rykke rundt.

Igen fik Morten ret, det er pænest når den er under hjerterne, så jeg satte den fast der.

Den færdige invitation er bare en prøve og den bliver ikke sendt ud. På de rigtige invitationer skal stickeren selvfølgelig sættes direkte på omslaget. :griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer