MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:cheerleader3: Kære Marie

Blev nødt til lige at kigge forbi din tråd, da jeg vidste at du ville lægge billeder ind med diademet på...

Glad for at se det passer... Du bliver en meget smuk brud :)

Mange kærlige hilsner

Charlotte Blichfeldt

Blichfeldt smykkedesign

Kære Charlotte

Det passer bare perfekt til mig og sammen med halskæde og øreringe. Er virkelig glad for at du har lavet diademet til mig.

Min mor fik lidt våde øjne da hun så det, og det er absolut et godt tegn. :cheerleader3:

Endnu en gang tusind tak for handlen og det meget smukke diadem.

De bedste hilsner fra Marie

0

Del dette indlæg

Ih, hvor er de bare fine, dine smykker :)

Det kunne da godt være man lige skulle et smut forbi og shoppe smykker :cheerleader3:

Ja de er nemlig. Vil bestemt anbefale dig at kigge forbi, for Charlotte er super dygtig! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, hvor er de bare fine, dine smykker :)

Det kunne da godt være man lige skulle et smut forbi og shoppe smykker :cheerleader3:

Jeg har luret, og der er faktisk nogle fine SORTE nogle...

Hi hi, dem har jeg faktisk næsten lige været inde og kigge på. Der er faktisk mange af dem :cheerleader3:

...og de er ret fine...der er specielt en halskæde som er særlig fin...

0

Del dette indlæg

Hej søde Marie

Super flotte smykker og diadem. Det er bare lige dig. Det klæder dig rigtig godt, og så er det dit, ingen andre har sådan et. :cheerleader3:

Vil også lige ønske dig en god jul, hvis jeg ikke lige kommer forbi inden. :jul10: :jul5: :jul2: :jul7: :jul1:

0

Del dette indlæg

Hej Smukke...

I'M BACK!!! Har du savnet mig???

Jeg er desværre ikke blevet opdateret i din tråd, men jeg glæder mig til at læse om din forlovelse!!!

Mange KRAM

MAJ!!!! :cheerleader3::)

Ja gu har jeg savnet dig!

Har været ved at sende dig en mail flere gange fordi jeg var bange for at der var noget galt...

Du kan med fordel bruge mit index til at opdatere dig i min tråd.

Hvor er jeg mega glad for at have dig tilbage. :cheerleader3::):bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde Marie

Super flotte smykker og diadem. Det er bare lige dig. Det klæder dig rigtig godt, og så er det dit, ingen andre har sådan et. :cheerleader3:

Vil også lige ønske dig en god jul, hvis jeg ikke lige kommer forbi inden. :jul10: :jul5: :jul2: :jul7: :jul1:

Hej Sødeste Mette.

Hvor er det dejligt med besøg fra dig! :cheerleader3:

Tak for de pæne ord om mit diadem. Er helt høj af glæde over mine smukke smykker. :)

Rigtig glædelig jul til dig også. Håber da at vi skrives ved inden jul. :jul10:

:) fra mig til dig

0

Del dette indlæg

Hvor er dine smykker super fine... Og det er jo en fantastisk service du har fået derinde fra! Jeg var lige inde og lure på siden... Puuha, den er farlig, der er godt nok mange fine ting :thanks:

Ja der er rigtig mange fine ting. Jeg har også skrevet en liste med varenumre til Kæresten, hvis han nu mangler inspiration til min julegave. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie,

Jeg har ikke kæmpet mig igennem din tråd - men snydt lidt og brugt dit index :blush:

Men nej hvor er det altså bare et flot diadem!

Jeg kan godt forstå din mor fik våde øjne.

Og så er jeg bare helt vild med dit farve tema - kan se det for mig... :thanks:

Tak fordi du har kigget forbi min tråd og har skrevet en hilsen. :thumbsupsmileyanim:

Forstår fuldt ud at du har brugt mit index, alt andet vil tage alt for lang tid.

Tak for de pæne ord om mit diadem, er selv helt lykkelig over det! og farve temaet skal nok blive super.

(Psst insiderviden: der kommer billeder af mine indkøb i aften. Du må ikke sige det til nogen.) -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde

:cheerleader3: Tillykke med milepælen :cheerleader3:

Det er ved at være laaaang tid siden jeg har været aktiv herinde, Hold da op der er sket mange skønne ting herinde.

Det er nogen sindsyge flotte smykker du har købt. :boohoo:

Jeg ville bare forbi for at ønske dig en glædelig jul samt et lykkebringende nytår. :jul8:

Knus Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde

:cheerleader3: Tillykke med milepælen :cheerleader3:

Det er ved at være laaaang tid siden jeg har været aktiv herinde, Hold da op der er sket mange skønne ting herinde.

Det er nogen sindsyge flotte smykker du har købt. :boohoo:

Jeg ville bare forbi for at ønske dig en glædelig jul samt et lykkebringende nytår. :jul8:

Knus Rikke

0

Del dette indlæg

Hej søde

:blink: Tillykke med milepælen :hug:

Det er nogen sindsyge flotte smykker du har købt. :cheerleader3:

Knus Rikke

Tusind tak for din hilsen.

Rigtig glædelig jul og et lykkebringende nytår til dig også. :newyear:

:)WOW TILLYKKE MED DE 500 DAGE :)

Tark... :)

Også tillykke fra mig. Det er da en dejlig milepæl at runde :cheerleader3::cheerleader3:

Ja det er en dejlig milepæl, men der er stadig længe til...

hep, hep med de 500 dage!

Sikke en MASSE inspiration, du kan nå at få samlet dig :boohoo:

Ja jeg har masser af tid... :bearhug:

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer