MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa!

Vil også lige ligge en hilsen til dig... :biggrin:

Så lige at vi har det samme farvetema :thumbsupsmileyanim: , og så lige dine

invitationer, og hvor var det sjovt for vores minder meget

om den første invitation du lavede :fløjt:

Sarah

Dejligt med en hilsen :bearhug:

Hvor sjovt at vores farvetema og invitations ide er så ens. :denmarkflag:

Jeg tror ikke vores invitationer bliver som de første jeg lavede men ideen var god. :)

:balloon: Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må være skønt at have sin mor at dele drømme og tanker med :) dejligt at I har haft en skøn dag :thumbsupsmileyanim:

Ja det er skønt! Gør mig altså ondt at du ikke har din mor længere. :denmarkflag:

tak søde - jeg har vænnet mig til tanken at hun ikke er her mere, men nogen gange er et hårdt at jeg ikke kan dele drømme, tanker i forbindelse med brylluppet...

krammer

0

Del dette indlæg

Må være skønt at have sin mor at dele drømme og tanker med :balloon: dejligt at I har haft en skøn dag :thumbsupsmileyanim:

Ja det er skønt! Gør mig altså ondt at du ikke har din mor længere. :denmarkflag:

tak søde - jeg har vænnet mig til tanken at hun ikke er her mere, men nogen gange er et hårdt at jeg ikke kan dele drømme, tanker i forbindelse med brylluppet...

krammer

Åh, søde Mie. Du får lige et cyber :)

0

Del dette indlæg

Har haft den hyggeligste dag med min mor!

Vi tog til Lyngby for at købe julegaver og shoppe til os selv også. Vi fik dog ikke købt noget til os selv, men jeg fik købt de julgaver jeg skulle og har styr på dem der skal bestilles eller købes andre steder. :thumbsupsmileyanim:

Vi fik en lækker brunch på Kong Kaffe og straks faldt snakken på bryllup. :denmarkflag:

Det er bare SÅ dejligt endelig at kunne dele alle sine tanker med sin mor.

Vi får gæster om en time så jeg må hellere tage mig sammen og få lavet maden...

Ha en rigtig dejlig fredag aften. :)

Det lyder bare super hyggeligt! Det er så dejligt med den slags dage... :balloon:

0

Del dette indlæg

Egentlig ville jeg også gerne være fri for diverse lejlighedssange, men min familie elsker at synge (incl. mig selv) men er heller ikke vild med at skulle synge om at vi nu skal/er/bliver giftes/gift og om vejen dertil. Har desuden været til flere bryllupper hvor der har været medbragt diverse upersonlige lejlighedssange og dem gider jeg bare slet ikke. Ved at der er en tradition i min kærestes familie med nogle hjerter der skal klistres på brudeparret og jeg kan næsten ikke holde tanken ud. Men der er bare visse ting man må acceptere for ikke at såre nogen som jo gør det i bedste og kærligste mening. Nu har vi så valgt at vi skriver i invitationerne at alle indslag skal aftales med vores toasmaster, så måske vi kan slippe for at få alt for meget underholdning der gentages. Måske kunne I tale om hvor vigtigt det er for din familie at kunne holde en tale, eller skrive en sang og der igennem finde en vej der passer til jer begge? Iøvrigt kan jeg godt forstå hans ellers-tak til alle de der kysserier. Jeg vil også helst være fri. Ikke for at kysse med min kæreste/mand, men for at skulle kysse på opfordring og så skulle kysses af alle mænnerne hvis min kæreste/mand er ude.

Hilsen Betina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Egentlig ville jeg også gerne være fri for diverse lejlighedssange, men min familie elsker at synge (incl. mig selv) men er heller ikke vild med at skulle synge om at vi nu skal/er/bliver giftes/gift og om vejen dertil. Har desuden været til flere bryllupper hvor der har været medbragt diverse upersonlige lejlighedssange og dem gider jeg bare slet ikke. Ved at der er en tradition i min kærestes familie med nogle hjerter der skal klistres på brudeparret og jeg kan næsten ikke holde tanken ud. Men der er bare visse ting man må acceptere for ikke at såre nogen som jo gør det i bedste og kærligste mening. Nu har vi så valgt at vi skriver i invitationerne at alle indslag skal aftales med vores toasmaster, så måske vi kan slippe for at få alt for meget underholdning der gentages. Måske kunne I tale om hvor vigtigt det er for din familie at kunne holde en tale, eller skrive en sang og der igennem finde en vej der passer til jer begge? Iøvrigt kan jeg godt forstå hans ellers-tak til alle de der kysserier. Jeg vil også helst være fri. Ikke for at kysse med min kæreste/mand, men for at skulle kysse på opfordring og så skulle kysses af alle mænnerne hvis min kæreste/mand er ude.

Hilsen Betina

Tusind tak for dit input.

I fredags snakkede jeg med min mor om det og hun sagde, at selvom vi skrev i invitationerne at vi ikke ville have sange og taler så mente hun ikke at det ville afholde alle, men sikkert de fleste.

Det sagde jeg til Kæresten og han var ike begejstret, men accepterede at vi gjorde vores for at forhindre taler og sange men at det muligvis ikke var alle der ville respektere det.

Så nu skriver vi i invitationerne: Vi ønsker ingen taler eller sange... og så må vi se hvad det ender med.

0

Del dette indlæg

Tja... Her sker ikke så meget.

Jeg ændrer hele tiden mening med invitationerne, men nu bad jeg Kæresten bestemme hvilket design det skulle være, så nu er det besluttet! Det er så dejligt at være i tvivl og så bede Kæresten tage beslutningen. :fløjt:

Forresten fik vi også vores forlovelsesgave fra Svigerforældrene. En Piet Hein Mars stage. Den er så fin og så sagde svigermor at kunne vi tænde den og tænke på vores forlovelsesdag. :fløjt:

0

Del dette indlæg

Som min overksrift siger, så søger jeg inspiration til bordpynt med enkelte roser. Vi vil prøve ikke at have alt for meget pynt, da det ikke passer ind i den afslappede stil vi holder vores bryllup i.

:fløjt: Søde Tøser.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu spammer jeg dig altså lige... Er jo selv pjattet med roserne, så vi må deles lidt om dem.. :biggrin:

Synes det er svært at finde noget med kun en enkelt rose, så du får også lige nogle helt enkle dekorationer med roser.. Det er noget lettere at finde.. :hug: Men hvis ikke det har interesse, så bare sig til.. Skal nok slette dem igen, så de ikke fylder...

Nå, men her er i hvert fald lidt blandede bolcher..

RomanticRoseCentrePillarunityRED.jpg

buttonhole-red-rose_fs.jpg

513.jpg

red_roses_and_chocs.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Her sker ikke rigtig noget bryllupsrelateret. Synes stadig der er lang tid til 2/5 2009, men tankerne kører alligevel.

:newyear: :jul12: :jul11: :jul13: :jul3:

Rigtig glædelig 1. december til jer allesammen.

Vi skal holde julehygge med vores forældre i dag, glæder mig.

:jul10: :jul10: :jul10: :jul10: :jul10: :jul10: :jul10:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer