MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Ja det er nemlig så hyggeligt lige at kigge lidt på BK. Når jeg sidder med min morgen te så er der jo lige tid til at kigge lidt og så er siden åben hele dagen... Dårlig vane.

God arbejdslyst til dig også. :hug:

Det er en frygtelig vane man har fået sig..... jeg kan ved gud heller ikke lade BK være på arbejdet.

Det startede med bare sådan lige i pauserne, så til husbehov og nu er siden konstant åben og jeg er jævnligt nødt til at trykke F5 :blush: Hvad skal der dog ikke blive af os inden vi står ved altret - er vi nødt til at have den bærbare med???

Præsten: Så til spørger jeg dig, Anne Mogensen vil du have Lars Ryberg til din ægtemand??

Anne: Øhh øjeblik jeg skal lige være færdig med denne her tråd...

Det kunne være et kønt scenarie :balloons::):)

he he - nej nej - det lyder sådan her - om jeg vil ha ham?? tja jeg spørger lige tøserne på BK :)

Good one :heart::hug:

man er jo nødt til at forhøre sig først!!!

Ja man kan snart ikke gøre noget uden lige at spørge på BK først... Er det okay jeg lige smutter på WC? Hva piger?

hmm...ok så. Har du ikke en bærbar du kan tage med? :hug:

Ja for du har da vel trådløst internet så du kan være alle steder uden at vige fra skærmen??? :blush:

ellers må du trække en laaaaaaaaaaaaaaaaaaang ledning efter dig...hihi

Nej jeg er på arbejde og der er ikke trådløst netværk... Og jeg tisser i bukserne hvis jeg skal til at vikle alle ledningerne ud...

Så må du jo tisse i bukserne :heart:

:hug:

Hvor er det fedt at man bliver så afhængig af et forum.

Min forlovede er også begyndt at spørge om jeg ikke er inde på BK ret tit efterhånden. MIG? neeeej! :)

Han er vist bange for at det begynder at tage overhånd :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er nemlig så hyggeligt lige at kigge lidt på BK. Når jeg sidder med min morgen te så er der jo lige tid til at kigge lidt og så er siden åben hele dagen... Dårlig vane.

God arbejdslyst til dig også. :hug:

Det er en frygtelig vane man har fået sig..... jeg kan ved gud heller ikke lade BK være på arbejdet.

Det startede med bare sådan lige i pauserne, så til husbehov og nu er siden konstant åben og jeg er jævnligt nødt til at trykke F5 :blush: Hvad skal der dog ikke blive af os inden vi står ved altret - er vi nødt til at have den bærbare med???

Præsten: Så til spørger jeg dig, Anne Mogensen vil du have Lars Ryberg til din ægtemand??

Anne: Øhh øjeblik jeg skal lige være færdig med denne her tråd...

Det kunne være et kønt scenarie :balloons::):)

he he - nej nej - det lyder sådan her - om jeg vil ha ham?? tja jeg spørger lige tøserne på BK :)

Good one :heart::hug:

man er jo nødt til at forhøre sig først!!!

Ja man kan snart ikke gøre noget uden lige at spørge på BK først... Er det okay jeg lige smutter på WC? Hva piger?

hmm...ok så. Har du ikke en bærbar du kan tage med? :hug:

Ja for du har da vel trådløst internet så du kan være alle steder uden at vige fra skærmen??? :blush:

ellers må du trække en laaaaaaaaaaaaaaaaaaang ledning efter dig...hihi

Nej jeg er på arbejde og der er ikke trådløst netværk... Og jeg tisser i bukserne hvis jeg skal til at vikle alle ledningerne ud...

Så må du jo tisse i bukserne :heart:

:hug:

Hvor er det fedt at man bliver så afhængig af et forum.

Min forlovede er også begyndt at spørge om jeg ikke er inde på BK ret tit efterhånden. MIG? neeeej! :)

Han er vist bange for at det begynder at tage overhånd :lol:

Begynder at tage overhånd? Det har allerede taget overhånd for mig... Jeg glemmer helt at arbejde, fordi jeg lige skal opdateres...

0

Del dette indlæg

Hvordan overtaler jeg Kæresten til at vi ikke "bare" skal på rådhuset med de nærmeste til at blive viet udendørs med alle vores gæster?

Han er ikke vild med at være i centrum, og jeg forstår ham godt, men jeg havde den skønneste drøm om en udendørs vielse. *Drømme drømme drømme*

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Hvordan overtaler jeg Kæresten til at vi ikke "bare" skal på rådhuset med de nærmeste til at blive viet udendørs med alle vores gæster?

Han er ikke vild med at være i centrum, og jeg forstår ham godt, men jeg havde den skønneste drøm om en udendørs vielse. *Drømme drømme drømme*

Ja det er nok ikke nemt. Prøv at forklare ham, at det er vigtigt for dig. Han har jo lang tid til at vænne sig til tanken. Mon ikke du kunne få ham overbevist, hvis du fortæller ham, at det er vigtigt for dig, og at det jo mest er dig gæsterne kikker på i dit fine tøj?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er nok ikke nemt. Prøv at forklare ham, at det er vigtigt for dig. Han har jo lang tid til at vænne sig til tanken. Mon ikke du kunne få ham overbevist, hvis du fortæller ham, at det er vigtigt for dig, og at det jo mest er dig gæsterne kikker på i dit fine tøj?

Ja... Den med at de kigger på mig er god! Det er jo mig der skal gå op af "gulvet" så de vil kigge på mig.

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Weeeee han er slet ikke så svær at overtale :thumbsupsmileyanim:

Han synes det er vigtigt at jeg bliver glad, så han synes vi skal gøre det på den måde jeg gerne vil :cheerleader3:

Dog er det stadig vigtigt for mig at det er VOREs fest og ikke MIN.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha hvor er jeg ond - har ikke været inde i din tråd længe.....

Så nu er jeg kommet forbi...

Først stort tillykke med forlovelsen....

Så er det bare brylluppet, til den tid....

Stadig rådhuset??

Eller skal det var kirke/udendørs??

Du er tilgivet. :cheerleader3:

Altså først var det rådhuset kun med de nærmeste, men da jeg luftede ideen og mit ønske om udendørs vielse med alle vores gæster, så gv han sig! :thumbsupsmileyanim: Så nu ser det straks anderledes ud.

0

Del dette indlæg

Stadig rådhuset??

Du er tilgivet. :heart:

Altså først var det rådhuset kun med de nærmeste, men da jeg luftede ideen og mit ønske om udendørs vielse med alle vores gæster, så gv han sig! :thumbsupsmileyanim: Så nu ser det straks anderledes ud.

Så virkede det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

hvad hov - hvad er lige passeret over mit hovede???? dropper i helt rådhuset????

Ja jeg fik min Forlovede overtalt til at vi skal vies ved feststedet, med alle vores gæster. Det er SÅ skønt for det er det jeg har drømt om.

Nu skal vi så bare have lov... Det er på vores gamle gymnasium vi gerne vil holde festen og det er på det grønne område deromkring vi gerne vil vies, men jeg ved endnu ikke om vi må...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stadig rådhuset??

Du er tilgivet. :hug:

Så virkede det :cheerleader3:

Ja det gjorde!!! :heart:

0

Del dette indlæg

hvad hov - hvad er lige passeret over mit hovede???? dropper i helt rådhuset????

Ja jeg fik min Forlovede overtalt til at vi skal vies ved feststedet, med alle vores gæster. Det er SÅ skønt for det er det jeg har drømt om.

Nu skal vi så bare have lov... Det er på vores gamle gymnasium vi gerne vil holde festen og det er på det grønne område deromkring vi gerne vil vies, men jeg ved endnu ikke om vi må...

aaaah nu er jeg med ;) fedt - tror da I får lov af gymnasiet, men spørgsmålet er at I får en præst/kommunemand til at komme og vie jer det er vist ikke så nemt, MEN I har et godt stykke tid til at barikere deres døre, så de til sidst siger ja :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

aaaah nu er jeg med ;) fedt - tror da I får lov af gymnasiet, men spørgsmålet er at I får en præst/kommunemand til at komme og vie jer det er vist ikke så nemt, MEN I har et godt stykke tid til at barikere deres døre, så de til sidst siger ja :thumbsupsmileyanim:

Min halvfars fætter og hans kone fik fredensborgs borgmester ud til deres bryllup, og vi bor i fredensborg kommune, så det burde være muligt at få en ud... Ellers har både svigermog og svigerfar gode kontakter på kommunen.

0

Del dette indlæg

Hej dejlige Marie

Hvor er det slønt at høre at din kommende prioriterer dig så højt, det er jo lige som det skal være. Og udendørs vielse, uuuh det lyder spændende. Og jeg synes at det er dejligt at alle kan komme med til vielsen, det synes jeg alligevel betyder meget... :denmarkflag: Hurra for dejlige mænner!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej dejlige Marie

Hvor er det slønt at høre at din kommende prioriterer dig så højt, det er jo lige som det skal være. Og udendørs vielse, uuuh det lyder spændende. Og jeg synes at det er dejligt at alle kan komme med til vielsen, det synes jeg alligevel betyder meget... :denmarkflag: Hurra for dejlige mænner!!!!

Ja HURRA for den mand der elsker os så meget at de vil os det bedste...

0

Del dette indlæg

:denmarkflag: Så rykker det!!! :shopping:

Vi er blevet enige om at vi vil borgerligt vies udenfor det gymnasium hvor vi fandt sammen. Min onkel er pedel på gymnasiet og han sagde ja til at vi må låne skole til festen og til at vi kan blive viet udenfor. Hvis vejret er dårligt må vi have en plan B...

Så jeg har netop afsendt en mail til kommunen om at vi gerne vil reservere tid til vielse og har spurgt om det er muligt at få en ud til gymnasiet.

Min halvfars fætter og hans kone fik Fredensborgs borgmester ud til deres vielse i 2003, så jeg har en forhåbning om at vi også kan få en ud til os. Ellers må jeg gå tiggergang på både Fredensborg og Hørsholm kommune.

0

Del dette indlæg

Billeder af fest stedet

(Vores gymnasium, hvor vi fandt sammen)

Første billede er fra vores translokation. Her skal vi vies hvis vi får brug for plan B.

Det andet billede er fra gallafesten i 3.G. Her skal vi helt sikkert have taget et bryllupsbillede, da stedet betyder rigtig meget for os.

post-27709-1195242718.jpg

post-27709-1195242728.jpg

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det en god idé med at blive gift lige præcis der hvor I har mødt hinanden :shopping: håber det kan lade sig gøre og krydser mine fingre for at der er en der vil komme og foretage vielsen.

Knus Betina

ja det synes jeg også - he he jeg ville dog nødigt giftes på det lokale disko dasko :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

:) Så rykker det!!! :boohoo:

Vi er blevet enige om at vi vil borgerligt vies udenfor det gymnasium hvor vi fandt sammen. Min onkel er pedel på gymnasiet og han sagde ja til at vi må låne skole til festen og til at vi kan blive viet udenfor. Hvis vejret er dårligt må vi have en plan B...

Så jeg har netop afsendt en mail til kommunen om at vi gerne vil reservere tid til vielse og har spurgt om det er muligt at få en ud til gymnasiet.

Min halvfars fætter og hans kone fik Fredensborgs borgmester ud til deres vielse i 2003, så jeg har en forhåbning om at vi også kan få en ud til os. Ellers må jeg gå tiggergang på både Fredensborg og Hørsholm kommune.

Ej hvor er det altså bare super romantisk, at I skal giftes i det fri og så endda det sted, hvor I har mødt hinanden :denmarkflag::shopping:

Jeg krydser fingre for, at det er i orden med kommunen og at du får hurtigt svar, så du ikke sidder og venter i uvished.

0

Del dette indlæg

Hvor er det en god idé med at blive gift lige præcis der hvor I har mødt hinanden :boohoo: håber det kan lade sig gøre og krydser mine fingre for at der er en der vil komme og foretage vielsen.

Knus Betina

ja det synes jeg også - he he jeg ville dog nødigt giftes på det lokale disko dasko :denmarkflag:

:shopping: Nej for mig er ankomsthallen i Schiphol lufthavn ved Amsterdam i Holland heller ikke lige drømmestedet for vores bryllup :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer