MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

En lille forsmag på dagen i går...

Hej Marie :blush:

Stort tillykke med dagen i går og jeg glæder mig til at høre mere om, hvordan familien reagerer :thanks:

Har I ikke skiftet bryllupsdato? Jeg synes at kunne huske en anden dato, men det kan også være, at jeg husker forkert... :b223:

Hyg jer sammen i dag :fløjt:

-HAHA- fra Merete.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Marie,

Stort tillykke med forlovelsen - er spændt på at høre, hvordan frokosten går i dag, og hvad familien siger til de store nyheder. Og så er det slut med hemmelighedskræmmeriet (selv om din mor vel har gættet det).

:thanks:

Det er gode nyheder, at I skal giftes allerede om 1 1/2 år - selv har jeg ikke den største tålmodighed (men hvem har det, når det er bryllup, vi taler om?).

:blush::b223:

Hvor ser I søde og glade ud på billedet fra i går!

0

Del dette indlæg

En lille forsmag på dagen i går...

Hej Marie :b223:

Stort tillykke med dagen i går og jeg glæder mig til at høre mere om, hvordan familien reagerer :blush:

Har I ikke skiftet bryllupsdato? Jeg synes at kunne huske en anden dato, men det kan også være, at jeg husker forkert... :fløjt:

Hyg jer sammen i dag -HAHA-

-HAHA- fra Merete.

Tak :oops:

Lang beretning om dagen i går g dagen i dag er undervejs...

Jo vi har skiftet dato, da kæresten mente at 3 år var al for lang tid at vente... :thanks:

0

Del dette indlæg

Kære Marie,

Stort tillykke med forlovelsen - er spændt på at høre, hvordan frokosten går i dag, og hvad familien siger til de store nyheder. Og så er det slut med hemmelighedskræmmeriet (selv om din mor vel har gættet det).

:thanks:

Det er gode nyheder, at I skal giftes allerede om 1 1/2 år - selv har jeg ikke den største tålmodighed (men hvem har det, når det er bryllup, vi taler om?).

:blush::b223:

Hvor ser I søde og glade ud på billedet fra i går!

Tusind tak Søde :fløjt:

Beretningen kommer her i tråden lige om straks.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

*-*Vores forlovelse*-*

Fredag den 2. november 2007 - 5 års kæreste dag

Jeg havde taget en fridag for at gøre klar til aftenen.

Morten tog i skole, tidligt, og jeg sov lidt videre. Da jeg vågnede kl. 7.00 kunne jeg allerede mærke et par sommerfugle i maven…

Efter en grundig oprydning og rengøring kunne jeg komme i gang med de hyggelige ting jeg havde glædet mig til.

Jeg startede med at lave lysestager. Vores fine herstal stager blev udsat for en bryllupsprøve, med lilla roser og lilla satinbånd.

Jeg synes selv de blev rigtig fine. Bordet blev også dækket i bryllupsstil.

Er helt sikker på at sølv skal være vores gennemgående farve, med et strejf af lilla.

post-27709-1194111375.jpg

post-27709-1194111384.jpg

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Jeg lagde mine smykker og min make up frem så jeg huskede det hele.

Min kjole, som Morten havde bestemt at jeg skulle have på, hang på døren og blev glattet ud. Han er helt tosset med at se mig i kjole eller nederdel, jeg går bare ikke så tit i det…

post-27709-1194112254.jpg

post-27709-1194112260.jpg

post-27709-1194112266.jpg

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Så var det neglenes tur.

Når nu det var hænderne der skulle være i fokus, havde jeg bestemt mig for at gøre dem rigtig fine. Her er et før og efter billede.

Hmmm man kan ikke rigtig se forskellen på billederne…

Men Morten synes de var rigtig fine.

post-27709-1194112323.jpg

post-27709-1194112330.jpg

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Morten kom hjem ved 15 tiden og tog sig lige en powernap så han var rigtig frisk. Da jeg gik i gang med maden gik han i bad og det passede med at vi var færdige samtidig.

Jeg havde lavet en fotomontage med billeder af os og love is… den blev han rigtig glad for, jeg fornemmede lidt blanke øjne, og det var en super start på aftenen.

Vi gik til bords ved 18 tiden til den menu som Morten havde bestemt:

Roastbeef med pommes rösti, ærter og whiskeysauce.

Efter middagen sad vi lidt og hyggede, så hinanden dybt i øjnene, og tog vedhæftede billede.

Super billede som afspejler vores aften. Aldrig har jeg smilet så meget.

Vi spiste dessert, chokoladetrøffel, og blev enige om at sætte os i det bløde (læs. sofaen)

...

...

post-27709-1194111853.jpg

0

Del dette indlæg

Morten rejste sig og slukkede radioen og tog æsken med min ring…

Men han satte den ”bare” på sofabordet og satte sig i sofaen ved siden af mig.

Vupti var han på knæ i sofaen og bad om min hånd… lidt rystende rakte jeg min hånd frem og han fik fumlet ringen ud af æsken og sat den på min finger. Vi så hinanden dybt i øjnene og der var slet ikke brug for ord…

Så jeg kan prale af at min kæreste var nede på bege knæ… slå den… :thanks:

Jeg fik, med lynets hast, hentet hans ring og sat den på hans finger efterfulgt af et langt kys… det var ligesom om ringene gjorde os 5 år yngre. Vi opførte os som nyforelskede teenagere… Jeg fik foreviget os og vores ringe og så stod den på ishockey i tv, og heldigvis vandt Cobras (det ishockeyhold vi holder med.)

Da vi endelig havde fået vores ringe på slappede vi af og hyggede i sofaen resten af aftenen.

Og ja så gik vi i seng :blush: men sov først sent... ;)

post-27709-1194112406.jpg

post-27709-1194112414.jpg

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

3. november

Afsløringens time... :blush:

Vores forældre og søskende var inviteret til frokost hos os kl. 12.00. De havde baret fået af vide at de skulle til frokost. Min mor havde spurgt meget og havde fundet ud af at det var i anledning af vores 5 års dag, men svigerfamilien vidst ingenting… troede vi.

De kom alle sammen før tid, for de ville ikke gå glip af noget… vi hade fortalt dm at vi ville fortælle dem om en hemmelighed.

Det første min lillebror sagde da han kom ind af døren var: Skal i giftes eller er du gravid?

Vi fik dem placeret i sofaen med lidt mexicanske snacks og drikkevarer og ”vi skulle lige hente det sidste i køkkenet” aka. tage vores ringe på. Jeg vidste at min mor straks ville opdage ringene, derfor havde vi valgt at gemme dem, så vi selv kunne afsløre vores lille hemmelighed.

Morten gik ind med hånden i lommen og satte sig i sofaen, så jeg kunne godt se at jeg hang på at fortælle hemmeligheden. Beroligede dem først med at vi ikke skulle være forældre, endnu.

Men at vi havde fået ringe på og viste dem så min ring. Stort smil fra alle og svigermor udbrød: Så fik jeg ret.

Vi havde ikke regnet med at hun overhovedet havde tænkt over grunden til at vi skulle ses, men det havde hun og hun havde også spurgt min svigerinde om hun vidste noget. Mine forældre havde snakket meget om hvad der skulle ske, min mor havde forskellige ideer, min lillebror troede han skulle være onkel (han er 12 år og vil virkelig gerne være Onkel Martin…) min halvfar var overbevist om at vi havde været på rådhuset om fredagen, og det sad så dybt i ham at han først opfattede det som at vi var blevet gift og ikke forlovet…

Hvad angår ønskesedlen, så havde min mor godt set at der stod bryllupsmagasiner, men hun troede at det var med vilje og for at forvirre hende… i torsdags var hun ved at sprænge af nysgerrighed og havde mailet med svigermor. Ingen af dem vidste noget konkret, men begge vidste at der vidst nok var noget med en års dag.

Efter vi havde fået alle deres tanker af vide skålede vi og fik en masse tillykker. Endelig var vores hemmelighed sluppet løs. Det havde jeg ventet længe på så jeg sad bare og lyttede og nød at alle nu kunne få det af vide og jeg var virkelig lykkelig over deres reaktion.

Fik også sagt at vi havde bestemt os for en dato, men de havde travlt med at fortælle om deres forskellige forestillinger…

Vi sad en halv time og hyggede, hvorefter vi kørte til Gringo’s i Helsingør for at spise frokost. Ingen af dem havde tænkt på hvorfor der ikke var dækket op og ingen spurgte.

Vi spiste en skøn taco buffet og humøret var højt. Vores forældre har altid klinget super godt og snakken gik på alt mellem himmel og jord. De fik også af vide at de skulle huske at reservere 2/5-2009 til bryllup. De undrede sig ikke spor over at vi allerede havde bestemt os, for det er typisk mig at planlægge alt. Min ring gik på omgang og fik megen ros.

Efter 2 timers frokost var alle mætte og vi tog hjem til os igen. Jeg havde et mexicansk tema for dagen, så vi sluttede af med margeritas. Svigermor fortalte, at hvis det nu var bryllup de skulle have været til så ville hu have købt en gave, men det glemte hun, men vi fik alligevel lov til at vælge hvad vi gerne ville have. Jeg tror vi vælger at få kærlighedsnoden. Den kan stå fremme som symbol på vores forlovelse.

Ved 18 tiden tog de alle så småt hjem af og nu ligger vi her på sofaen og fordøjer alle indtrykkene og bobler af lykke.

En virkelig vidunderlig dag og som i alle sagde havde jeg intet at frygte. De blev virkelig glade på vores vegne.

det var så alt fra mig, og vores to dage i den 7. himmel. :thanks:

post-27709-1194171884.jpg

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Uuuuuh hvor er det spændende.. Så kom dagen endelig..

Stort tillykke med igår :blush::b223:

Fiiint bord du havde dækket, glæder mig til at læse resten af din beretning..

Tusind tak. Nu er beretningen færdig. :thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lyder det bare dejligt Marie. :thanks: Super skønt at de er så glade på jeres vegne! :blush:

Nu kan du rigtig snakke bryllupsplaner med dem.

God ide med kærlighedsnoden. Den fik vi til brylluppet, og den symboliserer bare kærligheden så godt, synes jeg.

0

Del dette indlæg

Hvor lyder det bare dejligt Marie. :thanks: Super skønt at de er så glade på jeres vegne! :b223:

Nu kan du rigtig snakke bryllupsplaner med dem.

God ide med kærlighedsnoden. Den fik vi til brylluppet, og den symboliserer bare kærligheden så godt, synes jeg.

Ja nu er jeg helt lettet og kan tale fit om alt med alle. Det er bare SÅ skønt! Elsker at være forlovet. -HAHA- -HAHA-

Hej Marie

Ej, sikke en dejlig dag I har haft. Jeg blev helt opslugt af beretningen. Endnu engang tillykke med forlovelsen :fløjt: :blush:

Tak fordi du læste med. :oops:

0

Del dette indlæg

Hvor dejligt at alt gik som det skulle og at det trods alt lykkedes at overraske. Det lyder som en super romantisk aften I to havde sammen... :thanks:

Tak for beretningen...ih der er altså ikke noget bedre end gode, søde historier :blush:

Tillykke med din nye titel som forlovet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt at alt gik som det skulle og at det trods alt lykkedes at overraske. Det lyder som en super romantisk aften I to havde sammen... :thanks:

Tak for beretningen...ih der er altså ikke noget bedre end gode, søde historier :blush:

Tillykke med din nye titel som forlovet.

Tusind tak søde Shiba. :b223:

0

Del dette indlæg

Tillykke med forlovelsen søde ;) er rigtig glad på jeres vegne og nu er der ikke så langt tid til at den store dag skal stå ;) der er god tid til forberedelser - he he synes min tid er ved at slippe op aaaargh ;)

husk du er altid velkommen til at slå et smut forbi min tråd - he he postmand per har været hos mig i dag og jeg er glaaad :thanks:

krammer

0

Del dette indlæg

tillykke tillykke med forlovelsen. Godt at læse at I havde et par hyggelige dage. Glæder mig til at følge med i jeres forberedelse frem til den nu planlagte bryllupsdag.

Hilsen Betina

Tusind tak Betina. :thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med forlovelsen søde ;) er rigtig glad på jeres vegne og nu er der ikke så langt tid til at den store dag skal stå ;) der er god tid til forberedelser - he he synes min tid er ved at slippe op aaaargh ;)

husk du er altid velkommen til at slå et smut forbi min tråd - he he postmand per har været hos mig i dag og jeg er glaaad :blush:

krammer

Tak Mie :b223:

Nu kan jeg for alvor komme igang og jeg er sikker på at din tråd kan give mig mange gode råd. :thanks:

0

Del dette indlæg

husk du er altid velkommen til at slå et smut forbi min tråd - he he postmand per har været hos mig i dag og jeg er glaaad :blush:

krammer

Tak Mie :b223:

Nu kan jeg for alvor komme igang og jeg er sikker på at din tråd kan give mig mange gode råd. :thanks:

du skal være velkommen ;) og jeg er bare glad hvis du kan bruge noget af mit gejl ;)

0

Del dette indlæg

husk du er altid velkommen til at slå et smut forbi min tråd - he he postmand per har været hos mig i dag og jeg er glaaad :b223:

krammer

Tak Mie :fløjt:

du skal være velkommen ;) og jeg er bare glad hvis du kan bruge noget af mit gejl ;)

Har lige været forbi. :blush:

0

Del dette indlæg

husk du er altid velkommen til at slå et smut forbi min tråd - he he postmand per har været hos mig i dag og jeg er glaaad :fløjt:

krammer

Tak Mie -HAHA-

Har lige været forbi. :blush:

jeps ;) skønno med besøg :b223:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer