MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ihh altså min mor kender mig for godt...

Har lige inviteret dem til frokost den 3/11. (Der hvor vi fortæller dem at vi er blevet forlovet) og så begynder hun at sprøge hvorfor det lige netop skal være den dag... Man kan da ikke gennemskue mig på en sms... Men hun kan...

Skiver så tilbage: 5 år :-) og så skriver hun at det havde hun næsten gennemskuet, hun var bare ikke helt sikker på datoen... Jeg er sikker på, at hun tror at vi skal giftes. :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at høre hvad hun egentlig har tænkt. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ihh altså min mor kender mig for godt...

Har lige inviteret dem til frokost den 3/11. (Der hvor vi fortæller dem at vi er blevet forlovet) og så begynder hun at sprøge hvorfor det lige netop skal være den dag... Man kan da ikke gennemskue mig på en sms... Men hun kan...

Skiver så tilbage: 5 år :-) og så skriver hun at det havde hun næsten gennemskuet, hun var bare ikke helt sikker på datoen... Jeg er sikker på, at hun tror at vi skal giftes. :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at høre hvad hun egentlig har tænkt. :thumbsupsmileyanim:

Ja de mødre kan nogle ting nogen gange :cheerleader3:

Og nu er der ikke lang tid til, det bliver spændende at høre hvad de siger allesammen :cheerleader3:

Kh Mette

Redigeret af M1974
0

Del dette indlæg

Hej Marie

Så kom jeg lige igennem et par sider! :thumbsupsmileyanim:

Ja mødre kan bare noget særligt. Nu er der ikke længe til mere. Glæder mig til at høre hvad de sagde, og om hun havde gennemskuet det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie

Så kom jeg lige igennem et par sider! :thumbsupsmileyanim:

Ja mødre kan bare noget særligt. Nu er der ikke længe til mere. Glæder mig til at høre hvad de sagde, og om hun havde gennemskuet det.

:thumbsupsmileyanim: for at du stadig følger med!

Nej det nærmer sig og jeg har allerede kriller i maven... Glæder mig også rigtig meget til at høre hvad hun egentlig har tænkt, og til at finde ud af om jeg også kender min mor for godt...

0

Del dette indlæg

Hehe, udspekuleret mor! Ja, det bliver da skægt at høre, hvad hun helt præcist har tænkt.

Den blomst, der skal være gennemgående tema, er super sød! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

Maja

Jeg tror at min mor har tænkt at vi har hemmelige planer. Jeg tror, at hun tror at vi skal giftes!

Andre i familien har inviteret til frokost/fødselsdag og så er de taget på rådhuset til bryllup.

Er sikker på, at hun tror det er det vi skal. Især fordi hun godt kunne huske at det var der omkring at vi havde års dag, men hun kunne ikke huske om den 3. var selve dagen eller den nærmeste lørdag... Lørdag=bryllup...

Hvor er det bare typisk min mor at snage sådan, jeg bliver helt urolig for at hun har luret vores hemmelighed...

0

Del dette indlæg

Uhh, der går alt for lang tid imellem jeg er forbi din tråd, Marie :thumbsupsmileyanim:

Mødre! Hehe...men I tager da fusen på hende alligevel, hvis hun går og tror at hun skal til suprise-bryllup ;)

Men...gisp...det er jo d. 3. november lige om lidt - glæder I Jer ikke helt vildt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh, der går alt for lang tid imellem jeg er forbi din tråd, Marie :biggrin:

Mødre! Hehe...men I tager da fusen på hende alligevel, hvis hun går og tror at hun skal til suprise-bryllup ;)

Men...gisp...det er jo d. 3. november lige om lidt - glæder I Jer ikke helt vildt?

Jo jeg glæder mig helt vildt og Kæresten har også overgivet sig og glæder sig. Han går ikke lige så meget op i det som jeg gør, men han er jo også en mand... Egentlig er selve forlovelsen den 2. november, men den 3. får vores familier nyheden.

0

Del dette indlæg

Uhh, der går alt for lang tid imellem jeg er forbi din tråd, Marie :hug:

Jo jeg glæder mig helt vildt og Kæresten har også overgivet sig og glæder sig. Han går ikke lige så meget op i det som jeg gør, men han er jo også en mand... Egentlig er selve forlovelsen den 2. november, men den 3. får vores familier nyheden.

Nåh ja, selvfølgelig er det d. 2. november...sorry, my mistake :rolleyes:

Tror ikke det er muligt for mænd at glæde sig på samme måde til sådan nogle ting som kvinder...det må være noget genetisk :biggrin:

0

Del dette indlæg

Uhh, der går alt for lang tid imellem jeg er forbi din tråd, Marie :)

Nåh ja, selvfølgelig er det d. 2. november...sorry, my mistake :rolleyes:

Tror ikke det er muligt for mænd at glæde sig på samme måde til sådan nogle ting som kvinder...det må være noget genetisk :biggrin:

:hug: Nej det må være genetisk, for det er simpelthen umuligt at få ham til at sige at han glæder sig helt vildt. Det bliver hyggeligt, siger han...

0

Del dette indlæg

LOL! Altså mødre... Hvad kan man sige... Når alt kommer til alt, er det jo nok dem der kender én bedst.

Men når det så er sagt, så tror jeg risikoen for at hun har gennemskuet at I først skal giftes om 3 år meget, meget lille. Men at hun har på fornemmelsen at I har noget i ærmet, den er til gengæld ret sikker! ;)

Men når man ikke ved præcist hvad det går ud på, så bliver det jo en overraskelse uanset hvad! :rolleyes: Glæder mig meget til at høre hvad familien siger!

- Betina - :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

LOL! Altså mødre... Hvad kan man sige... Når alt kommer til alt, er det jo nok dem der kender én bedst.

Men når det så er sagt, så tror jeg risikoen for at hun har gennemskuet at I først skal giftes om 3 år meget, meget lille. Men at hun har på fornemmelsen at I har noget i ærmet, den er til gengæld ret sikker! ;)

Men når man ikke ved præcist hvad det går ud på, så bliver det jo en overraskelse uanset hvad! :rolleyes: Glæder mig meget til at høre hvad familien siger!

- Betina - :rolleyes:

Jeg tror ikke hun har gennemskuet at vi skal giftes om 3 år, men hun ved at vi har noget i ærmet, og jeg tror hun tror at vi skal giftes den 3/11.

Svigerfamilien tror jeg ikke lurer den. Så de bliver overraskede når vi beder om ordet og fortæller dem det. :biggrin:

Lover at fortælle hvad de alle sammen siger.

0

Del dette indlæg

Så er vores forældre inviteret til frokost/forlovelses-afsløring, og de kunne heldigvis godt den dag. :denmarkflag:

Så mangler vi kun:

• At købe ind til middag
  • At bestille bord på restauranten
  • At få de sidste dage til at gå.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var dog en dejlig side du har, og jeres sange.... hvor dejlig og Pyrys.... man bliver helt barn igen :denmarkflag:

Tak for din hilsen i min tråd, jeg kommer nok til at smutte forbi et par gange, inspiration har du jo masser af :denmarkflag:

Du skal være så hertelig velkommen til at kigge i min tråd så tit du lyster!

Husk at lægge en hilsen når du kigger forbi. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Det er en meget elegant blomst der skal være en gennemgående del af temaet - super super fint! Og de der mødre kan altid lure når der er noget - det er nu meget sjovt :)

Ha ha ja mødre kan et eller andet...

0

Del dette indlæg

Kære Marie-mus,

jeg synes det lyder godt, at I planlægger et bryllup, som I begge kan nyde. Jeg glæder mig til at høre mere om det (men først glæder jeg mig til at høre om forlovelses-afsløringen).

Angående korte kjoler, så var jeg til bryllup hos en kollega i bebruar i år (de er iøvrigt også unge, 22 og 23 år, men har allerede været kærester i en del år, ligesom jer). Bruden var ikke i lårkort, men i en tynd kjole med corsage-overdel - og hun lagde slet ikke mærke til at det var koldt - så lykkelig var hun!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Marie-mus,

jeg synes det lyder godt, at I planlægger et bryllup, som I begge kan nyde. Jeg glæder mig til at høre mere om det (men først glæder jeg mig til at høre om forlovelses-afsløringen).

Angående korte kjoler, så var jeg til bryllup hos en kollega i bebruar i år (de er iøvrigt også unge, 22 og 23 år, men har allerede været kærester i en del år, ligesom jer). Bruden var ikke i lårkort, men i en tynd kjole med corsage-overdel - og hun lagde slet ikke mærke til at det var koldt - så lykkelig var hun!

Tak for de positive kommentarer. Så føler man sig ikke hele alene i den store bryllups-verden... :)

0

Del dette indlæg

Opdateret 22/10

Forlovelse

Køb forlovelsesringe: Hos Chanti - 27. august 2007

Tøj: Sort kjole med hvidt mønster, selvsiddende strømper

Hår: Sat op med spænde

Smykker: Marie halskæde, perleøreringe, perlearmbånd

Parfume: Nothing

Mad:

Hovedret: Roastbeef med rösti, ærter og whiskeysauce

Dessert: Chokolade trøffel

Drikkelse: Hvidvin og sodavand

Dug: Sølv velour dug

Bordpynt: Hvid rose i høj hvid vase, Herstal stager med lilla bånd omkring og rosehoved i.

Slik: Irma’s lakridsmix, m&m’s

Film: Number 23

Overraskelse: Er lavet

Forlovelsesfejring

Inviter familien til frokost 3/11 11.00/11.30

Bestil bord på Gringos 12.00

Tøj: Mørke cowboy bukser, lavendel skjorte, top, beige sko

Snacks: Mexikanske chips, salsa, guagamole

Drikkevarer: Margaritas, øl og sodavand

Dug: Sølv velour dug

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer