MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Hej søde

Var lige et smut forbi og du skal da lige ha en :respekt:

:bearhug: tilbage til dig.

Hvordan fik du egentlig :cheerleader3: ind som billede under dit avarta???

hej søde

Har jeg faktisk ingen anelse om - lige pludselig var det der bare .... ??? Måske spørge coach laila?? ´Hun må vide det...

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie.

Ja så kunne jeg også tage mig sammen til at lave en lille hilsen til dig.

Jeg har været forbi din tråd nogle gange, men først nu har jeg taget mig sammen til at skrive.

Det tyder jo på at du får en dejlig lang tråd, når I først skal giftes i 2010. . Dejligt med noget inspiratione.

Nå, men det var bare en hurtig hilsen til dig. Du må vente med den lange hilsen, da jeg kan høre at min lille datter er noget utilfreds. . .

Karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie.

Ja så kunne jeg også tage mig sammen til at lave en lille hilsen til dig.

Jeg har været forbi din tråd nogle gange, men først nu har jeg taget mig sammen til at skrive.

Det tyder jo på at du får en dejlig lang tråd, når I først skal giftes i 2010. . Dejligt med noget inspiratione.

Nå, men det var bare en hurtig hilsen til dig. Du må vente med den lange hilsen, da jeg kan høre at min lille datter er noget utilfreds. . .

Karina

Tak for besøget Karina.

Håber at høre meget mere fra dig. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Marie :biggrin:

Der var noget med at du havde droppet den der scrapbog, hvor du ville samle ting fra planlægningen, ikk?

Men jeg kan ikke huske om du havde fundet på noget andet i stedet for?

- Betina - :loveboard:

Nej jeg droppede den første scrapbog jeg lavede, og nu har jeg så en hvor jeg samler ideer og andet godt. :thumbsupsmileyanim:

På computeren er jeg ved at lave en med de ting vi endelig beslutter os for. Ændrer hele tiden mening, derfor ville en papir srapbog blive noget rod, men min inspirations-scrapbog har jeg stadig. (det er den på billedet)

post-27709-1191078298.jpg

0

Del dette indlæg

Hejsa Marie...

35 dage

:thumbsupsmileyanim::loveboard::biggrin:

Ej jeg havde bare SÅ travlt på arbejdet i går at jeg nærmest ikke var på BK, og så havde jeg "jubilæum" øv altså, men hey i dag er der en dag mindre... Tæller det også?

0

Del dette indlæg

Hej Marie :)

Der var noget med at du havde droppet den der scrapbog, hvor du ville samle ting fra planlægningen, ikk?

Men jeg kan ikke huske om du havde fundet på noget andet i stedet for?

- Betina - :biggrin:

Nej jeg droppede den første scrapbog jeg lavede, og nu har jeg så en hvor jeg samler ideer og andet godt. :thumbsupsmileyanim:

På computeren er jeg ved at lave en med de ting vi endelig beslutter os for. Ændrer hele tiden mening, derfor ville en papir srapbog blive noget rod, men min inspirations-scrapbog har jeg stadig. (det er den på billedet)

Hej igen Marie :)

Ok, den er da også rigtig fin :loveboard:

Tak for kigget.

- Betina - :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil bare komme med lidt forsinket ros af jeres ringe, jeg har noget travlt med eksamen for tiden.. Men ringene er super flotte! Vores skal også være i hvidguld :thumbsupsmileyanim:

Det lyder hyggeligt med en ski-ferie! jeg ville gerne afsted, og har heller ikke prøvet et par ski siden jeg var 8 eller sådan noget - så det kommer til at se sjovt ud når jeg engang kommer afsted - og laver "plov" hele vejen ned af børnebakken :loveboard: Overvejer at prøve snowboard hvis jeg nogensinde kommer afsted..

Redigeret af pipboll
0

Del dette indlæg

Jeg vil bare komme med lidt forsinket ros af jeres ringe, jeg har noget travlt med eksamen for tiden.. Men ringene er super flotte! Vores skal også være i hvidguld :loveboard:

Det lyder hyggeligt med en ski-ferie! jeg ville gerne afsted, og har heller ikke prøvet et par ski siden jeg var 8 eller sådan noget - så det kommer til at se sjovt ud når jeg engang kommer afsted - og laver "plov" hele vejen ned af børnebakken :biggrin: Overvejer at prøve snowboard hvis jeg nogensinde kommer afsted..

Tak for rosen af vores ringe. Kigger på dem hver dag og glæder mig HELT VILDT til vi skal have dem på.

Uha jeg kommer også til at se vildt sjov ud på ski. Vi skal på skiskole alle sammen, for det er faktisk kun min lillebror der kan stå på ski :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:7himmel: 1 måned til vi skal forloves :7himmel:

Joachim og Marie kan lige vove på at springe over i køen...

:biggrin::bearhug: Til lykke søde, så er det lige om hjørnet ;) Du må ud og spænde ben for Joachim, så han ikke når det før jer ;)

:biggrin:

Ja jeg må til Schakenborg og vælte ham så han slår sig rigtig meget og ikke kan gå på tv før om en måned og et par dage! :loveboard:

Der er bare så mange der har overhalet indenom, så nu må det stoppe.

0

Del dette indlæg

Ja, så er der ikke længe til....

tiden flyver jo...

Dejligt i har fået biletter til stand up... kan i godt lide det??

Ja tiden må gerne flyve rigtig hurtigt den næste måned.

Ja vi elsker stand-up og især Talegaver fordi pengene går til en god sag. :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii!!!! :carrot: Nu er der virkelig ikke lang tid det bliver offentliggjort! :) Glæder du dig ikke helt vild til du kan fortælle det til andre?? :)

JO JO JO JO!!!!! Hvis ikke jeg havde haft jer piger her på BK så havde jeg helt sikkert ikke kunne holde det hemmelig så længe.

Er hele tiden ved at fortælle det til mine forældre og svigerforældre...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer