MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Dejligt. Det bliver så spændende var. Der er bare noget der ikke kan beskrives ved at få sine forlovelsesringe. :cheerleader3:

Ihh glæder mig sådan!!! Har i begge forlovelsesring på?

Ja det har vi. Eller havde. Nu bliver de "lavet" om til vielsesringe. Jeg får jo en sten i, for hver en stor ting der sker i mit liv. :blush:

0

Del dette indlæg

Dejligt. Det bliver så spændende var. Der er bare noget der ikke kan beskrives ved at få sine forlovelsesringe. :cheerleader3:

Ihh glæder mig sådan!!! Har i begge forlovelsesring på?

Ja det har vi. Eller havde. Nu bliver de "lavet" om til vielsesringe. Jeg får jo en sten i, for hver en stor ting der sker i mit liv. :cheerleader3:

Årh ja det er også en dejlig tradition. Min ring er bare ikke så egnet til at få flere sten i... Men så må jeg jo bare have en ring der er egnet... :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde

Tak for din besked i min tråd :cheerleader3:

Jeg kender godt den kommentar med, at der er nogle, der synes, at det er for tidligt at planlægge bryllup. Men det er jo vores bryllup og ikke andres og vi har begge to valgt at planlægge i rigtig god tid :cheerleader3:

Så velkommen i klubben og glæd dig til at samle rigtig meget inspiration de næste mange måneder :cheerleader3:

:blush: fra Merete.

0

Del dette indlæg

Hej søde

Tak for din besked i min tråd :blush:

Jeg kender godt den kommentar med, at der er nogle, der synes, at det er for tidligt at planlægge bryllup. Men det er jo vores bryllup og ikke andres og vi har begge to valgt at planlægge i rigtig god tid :blush:

Så velkommen i klubben og glæd dig til at samle rigtig meget inspiration de næste mange måneder :cheerleader3:

:cheerleader3: fra Merete.

Kæreste kæreste Merete.

Fantastisk ikke at være alene længere. :blush:

Skønt med en der forstår mig. Ja gu er det vores bryllupper!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forsømmer min tråd rigtig meget for tiden, men jeg orker bare ikke...

Det kender jeg rigtig godt, er på det sidste, har jeg også forsømt min og alle andres tråde rigtig meget!

Hvor bliver det dejligt med Jeres forlovelse, jeg kan godt forstå at du glæder dig til ikke at skulle "Luske" rundt hele tiden, hi hi hi... Det bliver spændende at se, hvad de siger til det hele! De kan da kun blive glade på Jeres vegne...

0

Del dette indlæg

Bare rolig - Du kommer stærkt tilbage inden længe ;)

Ja når forlovelsen nærmer så kommer jeg tilbage og fortæller, men indtil da har jeg ikke meget at berette...

0

Del dette indlæg

Det kender jeg rigtig godt, er på det sidste, har jeg også forsømt min og alle andres tråde rigtig meget!

Hvor bliver det dejligt med Jeres forlovelse, jeg kan godt forstå at du glæder dig til ikke at skulle "Luske" rundt hele tiden, hi hi hi... Det bliver spændende at se, hvad de siger til det hele! De kan da kun blive glade på Jeres vegne...

Jeg er ved at være overbevist om at de nok skal blive rigtig glade for vores forlovelse. Om de begynder at spørge til bryllup er jeg lidt i tvivl om, men nu må vi se. Håber da de viser interesse...

0

Del dette indlæg

Ja når forlovelsen nærmer så kommer jeg tilbage og fortæller, men indtil da har jeg ikke meget at berette...

Tror de fleste af os, som er i god tid med planlægningen, render ind i nogle lidt døde perioder, hvor der ikke rigtig er noget at skrive.. Synes godtnok også min tråd har stået stille mange gange den sidste måneds tid.. Jeg tror først det er om ½ års tid, jeg rigtig får gang i min tråd igen, for der er der igen ting der skal tages stilling til..

Men selvom du ikke har så meget at berette, så må da gerne komme ind og sige hej, ellers kommer vi da til at savne dig! :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror de fleste af os, som er i god tid med planlægningen, render ind i nogle lidt døde perioder, hvor der ikke rigtig er noget at skrive.. Synes godtnok også min tråd har stået stille mange gange den sidste måneds tid.. Jeg tror først det er om ½ års tid, jeg rigtig får gang i min tråd igen, for der er der igen ting der skal tages stilling til..

Men selvom du ikke har så meget at berette, så må da gerne komme ind og sige hej, ellers kommer vi da til at savne dig! -HAHA-

Tak Katrine. :fløjt:

Jeg lover at komme forbi selvom min egen tråd står stille. Venter jo spændt på billeder fra alle weekendens bryllupper. :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Netop hjemvendt fra en vidunderlig dag i venners lag må jeg lige ud med lidt bryllups fnidder. :thumbsupsmileyanim:

Vi sidder til denne dejlige fødselsdag / farvel-hygge-dag sammen med en af Kærestens venner. Kommer så til at snakke om vores forhold og sådan. Vi joker lidt med hvordan vi fandt sammen og regner så ud at vi har været kærester i 1/4 del af vores liv. l52.gif Det er helt vildt.

Snakken falder så på at vi snart har 5 års dag. Det mener Kærestens kammerat bestemt må fejres. v44.gif Jeg er lige ved at springe og vil så gerne fortælle at det da skal fejres... men må bide det i mig og sige ja selvfølgelig skal det fejres og i skal nok blive inviteret!!!

Jeg fortæller det til gud og hver mand når vores forældre har fået det af vide...

Hvordan lærer man at tie stille??? :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Huha, kender godt det der med, at skulle fortælle gode nyheder til alle man kender.. :ilovebryllupsklar: Men det er jo bare fordi man er så lykkelig, og man vil have at andre skal dele ens glæde.. :respekt: Men jeg glæder mig da for dig, til du kan fortælle alle (udover os på BK) jeres dejlige nyhed.. :td:

Ja hvor er det dejligt at jeg kan fortælle jer om det. :) Jeg var sprunget hvis ikke jeg kunne snakke med jer om alle de her tanker. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Netop hjemvendt fra en vidunderlig dag i venners lag må jeg lige ud med lidt bryllups fnidder. :thumbsupsmileyanim:

Vi sidder til denne dejlige fødselsdag / farvel-hygge-dag sammen med en af Kærestens venner. Kommer så til at snakke om vores forhold og sådan. Vi joker lidt med hvordan vi fandt sammen og regner så ud at vi har været kærester i 1/4 del af vores liv. l52.gif Det er helt vildt.

Snakken falder så på at vi snart har 5 års dag. Det mener Kærestens kammerat bestemt må fejres. v44.gif Jeg er lige ved at springe og vil så gerne fortælle at det da skal fejres... men må bide det i mig og sige ja selvfølgelig skal det fejres og i skal nok blive inviteret!!!

Jeg fortæller det til gud og hver mand når vores forældre har fået det af vide...

Hi hi hi sikke noget Marie, det er dog godt at du ikke sagde noget! Ellers ville du have ærget dig rigtig meget!!!

Ja, det var en super sjov fest, så det skal vi helt sikkert gøre en gang til!!! Vi er allerede begyndt at tale om den næste tema fest, ha ha ha...

0

Del dette indlæg

Hi hi hi sikke noget Marie, det er dog godt at du ikke sagde noget! Ellers ville du have ærget dig rigtig meget!!!

Ja, det var en super sjov fest, så det skal vi helt sikkert gøre en gang til!!! Vi er allerede begyndt at tale om den næste tema fest, ha ha ha...

Ja er også meget stolt af mig selv. Måtte simpelthen bide mig i tungen og kigge væk for ikke at sige noget... Kæresten derimod har intet problem med ikke at sige noget... Ihh mænd altså.

0

Del dette indlæg

Netop hjemvendt fra en vidunderlig dag i venners lag må jeg lige ud med lidt bryllups fnidder. :respekt:

Hvordan lærer man at tie stille??? :td:

Puha, kan godt forstå det er svært! Sejt at I overhovedet kan! :ilovebryllupsklar: Det bliver da så fedt den dag alle får det at vide... :thumbsupsmileyanim: GLÆD DIG!!!!

0

Del dette indlæg

Netop hjemvendt fra en vidunderlig dag i venners lag må jeg lige ud med lidt bryllups fnidder. :respekt:

Hvordan lærer man at tie stille??? :td:

Puha, kan godt forstå det er svært! Sejt at I overhovedet kan! :ilovebryllupsklar: Det bliver da så fedt den dag alle får det at vide... :thumbsupsmileyanim: GLÆD DIG!!!!

Ja det bliver super fedt!!! Hader at have hemmeligheder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie :griner:-

Så fik jeg endelig tid til at skrive en hilsen til dig! Men var på arbejde da jeg læste din tråd fra ende til anden, så det tog nok liiige lidt mere tid end godt var -HAHA-

Hvor har du altså bare mange gode tanker og overvejelser!

Den mintgrønne (???) kjole passer rigtig godt til dig og kan sagtens forstå hvorfor du gerne vil have en der ligner til brylluppet! Sammen med gaffel-armbåndet kommer jeg til at forestille mig noget ala græsk gudinde, uden at være for prangende. Kan du følge mig? :cheerleader3: Jeg tror, nej VED, at du bliver super smuk når bare du følger dine egne fornemmelser! :boohoo:

Jeg synes det er en rigtig sød idé det med at sætte kæresteringene i en æske. Så den måde bliver de heller ikke bare glemt.

Vi smelter vores forlovelsesringe om til et halskædevedhæng til vores datter. Hvornår hun så får det, det ved jeg ikke helt. Men måske når hun bliver konfirmeret (hvis hun da vil det, ellers må det blive når hun bliver 15).

Jeg syntes der var en ting mere jeg lige ville kommentere... Nårh jo!! Jeres invitationer! De er altså rigtig flotte!!! Jeg har selv været bange for at bruge sort i vores, og har heller ikke gjort det, men du har vist mig at det faktisk kan lade sig gøre at lave noget rigtig elegant med det, bare det er diskret og ikke overdøver de andre friske farver. :balloon:

Jeg må jo indrømme at jeg er med på det hold med lilla/lavendel. Det er altså en flot farve!! Men vores bliver nok lidt mere henad det blå. Men du har jo nok set "min buket" og Nathali's kjole så du ved hvad jeg mener. :hug:

Hehe, der var lige én ting mere: Jeres forlovelsesringe! De er meget elegante! Dem bliver I helt sikkert rigtig glade for! :super:

Du havde forøvrigt helt ret med Chanti og hvor længe der ville går før vi havde prøveboxen. Der lå en postseddel til os idag da jeg kom hjem fra arbejde.

Lettere irriterende, at de kom henad aften i sidste uge da Anders skulle have pakker, og at de så kommer ved frokosttid i denne uge. Det er da unfair! Har åbenbart 4 pakker der venter på mig. Så er det altså surt at skulle vente helt til imorgen, når det nu er sådan nogle spændende ting og sager!

Hehe, så meget for en lille hilsen... Den blev lidt lang... Håber det går alligevel! :griner:-

Betina :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej søde du...

Glæder du dig til at du får dine fiiine ringe?? :boohoo: Det kan jeg hvertfald godt forstå... Jeg er spændt på at se billeder af dem "live" :balloon:

Jeg har endelig fået booket en fotograf, som ikke koster en halv arm, så det er bare kanon!! Var ude og tale med hende igår, og hun var super sød og imødekommende, så det var en meget positiv oplevelse!

Kram!!!

0

Del dette indlæg

Hej Marie :hug:

Så fik jeg endelig tid til at skrive en hilsen til dig! Men var på arbejde da jeg læste din tråd fra ende til anden, så det tog nok liiige lidt mere tid end godt var :blink:

Hvor har du altså bare mange gode tanker og overvejelser!

Den mintgrønne (???) kjole passer rigtig godt til dig og kan sagtens forstå hvorfor du gerne vil have en der ligner til brylluppet! Sammen med gaffel-armbåndet kommer jeg til at forestille mig noget ala græsk gudinde, uden at være for prangende. Kan du følge mig? :cheerleader3: Jeg tror, nej VED, at du bliver super smuk når bare du følger dine egne fornemmelser! :cheerleader3:

Jeg synes det er en rigtig sød idé det med at sætte kæresteringene i en æske. Så den måde bliver de heller ikke bare glemt.

Vi smelter vores forlovelsesringe om til et halskædevedhæng til vores datter. Hvornår hun så får det, det ved jeg ikke helt. Men måske når hun bliver konfirmeret (hvis hun da vil det, ellers må det blive når hun bliver 15).

Jeg syntes der var en ting mere jeg lige ville kommentere... Nårh jo!! Jeres invitationer! De er altså rigtig flotte!!! Jeg har selv været bange for at bruge sort i vores, og har heller ikke gjort det, men du har vist mig at det faktisk kan lade sig gøre at lave noget rigtig elegant med det, bare det er diskret og ikke overdøver de andre friske farver. :balloon:

Jeg må jo indrømme at jeg er med på det hold med lilla/lavendel. Det er altså en flot farve!! Men vores bliver nok lidt mere henad det blå. Men du har jo nok set "min buket" og Nathali's kjole så du ved hvad jeg mener. :blink:

Hehe, der var lige én ting mere: Jeres forlovelsesringe! De er meget elegante! Dem bliver I helt sikkert rigtig glade for! :)

Du havde forøvrigt helt ret med Chanti og hvor længe der ville går før vi havde prøveboxen. Der lå en postseddel til os idag da jeg kom hjem fra arbejde.

Lettere irriterende, at de kom henad aften i sidste uge da Anders skulle have pakker, og at de så kommer ved frokosttid i denne uge. Det er da unfair! Har åbenbart 4 pakker der venter på mig. Så er det altså surt at skulle vente helt til imorgen, når det nu er sådan nogle spændende ting og sager!

Hehe, så meget for en lille hilsen... Den blev lidt lang... Håber det går alligevel! -HAHA-

Betina :griner:-

Betina - du har simpelthen skrevet den længste hilsen i min tråd. Du skulle da næsten have en medalje. :boohoo:

Græsk guiden...

Ja, så begynder min mormor da for alvor og tude. Først fordi jeg har gaffelarmbåndet på og så fordi der kommer græsk indover. Min mormor og morfar elsker Grækenland, nærmere bestemt Kreta, og er der hvert evigt eneste år.

Men det betegner det virkelig godt! Det "tema" er Kæresten helt sikkert med på, da han også elsker Kreta.

Hvor er det dog dejligt så meget du har kommenteret. :blink: :blink:

Jeg må straks ind og kigge i din tråd igen og se hvilken blå nuance du er faldet for.

:super: til dig for din lange hilsen og :griner:- for at du har læst hele min snik snak tråd.

0

Del dette indlæg

Hej søde du...

Glæder du dig til at du får dine fiiine ringe?? :cheerleader3: Det kan jeg hvertfald godt forstå... Jeg er spændt på at se billeder af dem "live" :balloon:

Jeg har endelig fået booket en fotograf, som ikke koster en halv arm, så det er bare kanon!! Var ude og tale med hende igår, og hun var super sød og imødekommende, så det var en meget positiv oplevelse!

Kram!!!

JA JA JA jeg glæder mig vildt til at få min ring hjem :cheerleader3: men skal aflevere den hos guldsmeden lige så hurtigt efter... De skal jo graveres.

Lover at tage billeder før vi sender dem til gravering. :boohoo:

Tillykke med fotografen. :griner:- Hvor er det fedt at i har fået hende til en god pris og at hun er super sød. Det er rigtig vigtigt at man føler sig godt tilpas med sin fotograf, ellers bliver billederne super anspændte.

Lige netop fotograf har jeg ikke taget stilling til endnu. Ved ikke om jeg bare skal lokke alle til at tage billeder og så få min "halv"far til at tage nogle billeder kun af os bagefter...

0

Del dette indlæg

Hej Marie :balloon:

Så er der ikke længe til i skal forloves hva.. Det bliver da en spændende dag.. Ringene i har valgt er rigtig flotte.

Hmm, med hensyn til at du synes du svigter din tråd.. Mit gæt vil være at det er svært at finde en masse der skal planlægges når der nu er SÅ længe til i skal giftes.. jeg har planlagt i 1½ år og har ikke tal på hvor gange noget er blevet ændre fordi jeg fik en ny og bedre ide.. Så jeg tør slet ikke tænke på hvordan det er med over 3 år til at planlægge

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer