MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Når du runder de 1000 besvarelser bliver du opgraderet til at værre : SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM :heart:

-Så bare klø på marie... :carrot:

Cool så må jeg hellere skynde mig at skrive en masse... :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når du runder de 1000 besvarelser bliver du opgraderet til at værre : SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM :heart:

-Så bare klø på marie... :carrot:

Cool så må jeg hellere skynde mig at skrive en masse... :heart:

Ja mon ikke du når det inden jeres bryllup... :heart:

Jo for der er *snøft* meget lang tid til...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Marie...

Nej, hvor er det bare en fiiiiin æske du har købt dig!!! Så er der et godt sted til dine kæresteringe, det er da bare SÅ sødt!

Og tillykke med den nye "titel", hi hi hi... Jeg har ikke været så aktiv her på det sidste, det er lidt svært når jeg kun har tid efter arbejde, og nogle dage har jeg virkelig sent fri! Det er begrænset hvor meget jeg kan være på nettet, i Bilka... Ha ha ha...

0

Del dette indlæg

Hej Marie...

Nej, hvor er det bare en fiiiiin æske du har købt dig!!! Så er der et godt sted til dine kæresteringe, det er da bare SÅ sødt!

Og tillykke med den nye "titel", hi hi hi... Jeg har ikke været så aktiv her på det sidste, det er lidt svært når jeg kun har tid efter arbejde, og nogle dage har jeg virkelig sent fri! Det er begrænset hvor meget jeg kan være på nettet, i Bilka... Ha ha ha...

Åhh Maj du er bare fantastisk! Altid klar med den helt rigtige besked. Det var lige hvad jeg havde brug for efter en hård dag på arbejdet...

0

Del dette indlæg

DEt er da en rigtig god ide, med den kærtseringe æske. :denmarkflag: Har selv tænk meget på havd jeg skal gøre med min ring, når jeg får vivelse ring på. Men ved ikke om jeg kan nænne at den ligger i en æske( har haft den på i 5 år Dag og nat) måske skal jeg bare finde en anden finger til den.

Men det ser måske lidt overfyldt ud :iloveyou:

Tillykke med dine nye titel, jeg har lang vej endnu.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DEt er da en rigtig god ide, med den kærtseringe æske. :) Har selv tænk meget på havd jeg skal gøre med min ring, når jeg får vivelse ring på. Men ved ikke om jeg kan nænne at den ligger i en æske( har haft den på i 5 år Dag og nat) måske skal jeg bare finde en anden finger til den.

Men det ser måske lidt overfyldt ud :)

Tillykke med dine nye titel, jeg har lang vej endnu.

Når vi bliver forlovet har jeg haft mine kærsteringe på i omkring 4½ år. Altså på er vidst så meget sagt, for for et år siden blev mine fingre for tykke, så jeg kunne ikke holde ud at have dem på, så derfor sidder de i min urrem.

Jeg ville simpelthen have dem på mig og de var ikke rare at have i en halskæde.

Men jeg tror nu hellere at jeg vil have dem i æsken end i urremmen. Kæresten har også sagt at det er en rigtig god ide at sætte dem i æsken.

0

Del dette indlæg

Hej Marie...

Åhh Maj du er bare fantastisk! Altid klar med den helt rigtige besked. Det var lige hvad jeg havde brug for efter en hård dag på arbejdet...

Det er ikke så svært at være sød overfor dig! Du er bare SÅ sød, og finder på de sjoveste ting!!!

Kender godt til det med en hård dag på arbejdet, er oz heeeelt kvæstet idag! Har haft mega travlt, så vi kan være klar til det store fødselsdags brag på søndag! Godt jeg ikke skal være derude! Jeg advarer lige: TAG IKKE I BILKA PÅ SØNDAG! Det bliver et mareridt!!!!!!

0

Del dette indlæg

Hej Marie...

Det er ikke så svært at være sød overfor dig! Du er bare SÅ sød, og finder på de sjoveste ting!!!

Kender godt til det med en hård dag på arbejdet, er oz heeeelt kvæstet idag! Har haft mega travlt, så vi kan være klar til det store fødselsdags brag på søndag! Godt jeg ikke skal være derude! Jeg advarer lige: TAG IKKE I BILKA PÅ SØNDAG! Det bliver et mareridt!!!!!!

Årh sødeste ven, du har weekend nu :-) (og jeg har endelig ferie)

Hvad finder jeg på af sjove ting???

Skal i lavet noget spændende i weekenden?

0

Del dette indlæg

Ja altså... her sker ikke rigtig nogt for tiden. Har en masse familie arrangementer, så jeg er ikke så meget ved computeren.

Men det er nu også hyggeligt at se familien. :thumbsupsmileyanim: Min halvfars fætter (tror jeg han er) er lige blevet hemmeligt-borgerligt-gift med sin forlovede. Ingen vidste det før vi så bryllupsbillede af dem i ugeavisen :-D

Min mor sagde at hun også "regnede" med at vi ville gøre sådan... Men hun bliver klogere gør hun :-D Hi hi. Hun slipper ikke for at se mig blive gift, det tror jeg nu heller ikke at hun vil, men hun vil klart acceptere hvis vi gjorde det uden dem...

Synes dog det vil være lidt tomt uden min nærmeste familie...

Nå jeg må smutte, der venter en tur på Bakken med mine forældre, kæresten og min lillebror. :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hej Marie...

Årh sødeste ven, du har weekend nu :-) (og jeg har endelig ferie)

Hvad finder jeg på af sjove ting???

Skal i lavet noget spændende i weekenden?

Hurra for at du har ferie!! Så må du nyde det rigtig meget, må du... Det skal nok gå hurtigt! Sådan er det altid!!! Jeg håber du får en rigtig hyggelig tur til Bakken, det er altid sjovt...

Vi har ikke lavet noget specielt spændende i weekenden... Igår spillede Michael kamp og jeg var ude og svømme, så lavdede vi mad sammen da han kóm hjem og så nogle film ("23" og "Boog and Elliot"). Og idag sidder vi bare og sumper lidt, har handlet og jeg er igang med at folde en masse sommerfugle, jeg mangler stadig at lave omtrent 200 stk!!! ÆV... Senere skal jeg med min veninde ud og ha' lavet negle, dog kun hende...

Jeg vil smutte igen søde... Nyd din søndag og ferie...

Møz Møz... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer