MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Hej Marie...

Nej, hvor er det bare en fiiiiin æske du har købt dig!!! Så er der et godt sted til dine kæresteringe, det er da bare SÅ sødt!

Og tillykke med den nye "titel", hi hi hi... Jeg har ikke været så aktiv her på det sidste, det er lidt svært når jeg kun har tid efter arbejde, og nogle dage har jeg virkelig sent fri! Det er begrænset hvor meget jeg kan være på nettet, i Bilka... Ha ha ha...

Åhh Maj du er bare fantastisk! Altid klar med den helt rigtige besked. Det var lige hvad jeg havde brug for efter en hård dag på arbejdet...

Det er ikke så svært at være sød overfor dig! Du er bare SÅ sød, og finder på de sjoveste ting!!!

Kender godt til det med en hård dag på arbejdet, er oz heeeelt kvæstet idag! Har haft mega travlt, så vi kan være klar til det store fødselsdags brag på søndag! Godt jeg ikke skal være derude! Jeg advarer lige: TAG IKKE I BILKA PÅ SØNDAG! Det bliver et mareridt!!!!!!

Årh sødeste ven, du har weekend nu :-) (og jeg har endelig ferie)

Hvad finder jeg på af sjove ting???

Skal i lavet noget spændende i weekenden?

Hurra for at du har ferie!! Så må du nyde det rigtig meget, må du... Det skal nok gå hurtigt! Sådan er det altid!!! Jeg håber du får en rigtig hyggelig tur til Bakken, det er altid sjovt...

Vi har ikke lavet noget specielt spændende i weekenden... Igår spillede Michael kamp og jeg var ude og svømme, så lavdede vi mad sammen da han kóm hjem og så nogle film ("23" og "Boog and Elliot"). Og idag sidder vi bare og sumper lidt, har handlet og jeg er igang med at folde en masse sommerfugle, jeg mangler stadig at lave omtrent 200 stk!!! ÆV... Senere skal jeg med min veninde ud og ha' lavet negle, dog kun hende...

Jeg vil smutte igen søde... Nyd din søndag og ferie...

Møz Møz... :blink:

Så er vi hjemme efter 6 timer på Bakken, med min lillebror som skulle prøve det hele og helst flere gange i træk. :loveboard:

Nyder nyder nyder at jeg har ferie!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik du prøvet ALLE forlystelserne? :thumbsupsmileyanim:

Nej vi undgik de ting hvor man ville hænge på hovedet for det kan jeg simpelthen ikke tåle. Men ellers prøvede vi det hele.

Det var dejligt at være 12 år igen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber i havde en god tur på Bakken.....

Det er nu sjovt der inde.... men hold kæft man kan bruge penge....

Kig forbi min tråd, har fået datterens kjole hjem...

der er billeder..

Vi havde en vidunderlig dag. Var heldigvis inviteret af mine forældre så de betalte :thumbsupsmileyanim:

Har været forbi din tråd og det er en super sød kjole. Prinsessen bliver bare SÅ SMUK OG DEJLIG!!!!! :loveflag:

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Mange tak for din hilsen i min traad.

Det er da helt vildt - du er allerede omme paa side 16, saa naar brylluppet skal staa, bliver der nok over 100 sider...pu ha :thumbsupsmileyanim:

Sikke en fin aeske, du har koebt dig.

Jaaa... Målet er en mega lang tråd :-) Ej pjat. Målet er at have det sjovt og hyggeligt. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie...

Jeg håber du har en god ferie og nyder det rigtig meget!!!

Jeg savner dig herinde så kan du snart komme tilbage og se alle de fiiine billeder jeg har lagt inde i min tråd, hi hi hi...

Kraaaaaaam

Aiii troede slet ikke at jeg var savnet... Tak Maj nu har jeg det endnu bedre. Det var en skøn skøn ferie! Ikke megen sol, men det var heller ikke det vi gik efter. skal nok komme med en lille fortælling og lidt billeder. :-D

0

Del dette indlæg

Ja så er jeg tilbage efter en uges ferie i Bork Havn.

Vi havde en skøn uge! Alt gik stille og roligt og vi nåede det vi nåede! Gad simpelthen ikke stresse på vores ferie, da tiden op til havde været ret stressende.

Mandag: Skulle bare have små shoppet og hygget, men endte meget stresend... :-(

Tirsdag: Brunch hos en veninde og hendes mand, for at se deres skønne lille søn og ishockey om aftenen

Onsdag: Gøre rent og begynde på pakningen.

Torsdag: Til reception på arbejdet (selvom jeg havde ferie. Er jeg ikke bare en god elev?) + gæster til hygge om aftenen

Fredag: Købe ind til ferien og pakke

Lørdag: Hente bilen hos Svigerne og til min kusines 18 års fødselsdag

Søndag: Til min morfars 70 års fødselsdag (billeder kommer senere.)

Mandag: Kl. 6.00 ringede vækkeuret og vi tog afsted mod Jylland. På vejen var vi på Fiskeri- og søfarts museet i Esbjerg og så "Mennesket ved havet"

Tirsdag: Var i Aqua (akvarium) i Silkeborg og mødtes med en folkeskole veninde i Silkeborg.

Onsdag: På køretur ud i den jyske natur. Var et smut i Hvide sande og Ringkøbing.

Torsdag: På Elmuseet og en lille tur i Viborg

Fredag: Feriens højdepunkt :-) Givskud! På vejen hjem spiste vi på Bork Kro.

Lørdag: Sov rigtig længe og handlede lidt ind i Nr. Nebel.

Søndag: Tog vi hjem af!

I dag (mandag) har jeg så sendt Kæresten i skole. Nu har han også haft ferie siden 1. juli så det var på tide. :lol:

Jeg har stadig en uges ferie, som står i forkælelsens, husets og brylluppetstegn. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har pakket ud og er nu ved at vaske alt vores tøj. I morgen tager jeg til Lyngby Storcenter og hygger mig. Skal i Panduro Hobby og finde det sidste til det første udkast af invitationen. :loveboard:

Og så smutter jeg også i Søstrene Grene og ser om jeg kan finde lidt pynt til forlovelsesmiddagen. :(

Hvis Kæresten ikke har alt for mange lektier for i dag, så skal vi bestille vores forlovelsesringe. Det kommer altså tæt på når ringene er bestilt... :fløjt:

Onsdag regner jeg med at lave det første udkast til invitationer og save the date kort. Vi er enige om det meste men jeg tror at Kæresten har nemmere ved at bestemme sig hvis han får den ægte vare i hånden :fløjt:

:thumbsupsmileyanim: Til dig hvis du nåede gennem hele min opremsning.

Det var alt fra mig for nu. Håber at i har savnet mig bare en lille bitte smule...?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var på Restaurant Brøndby til stor frokost buffet og efterfølgende til kaffe i mormor og morfars kolonihave.

Min mormor havde selv lavet bordpynten på kaffebordet.

post-27709-1188218335.jpg

post-27709-1188218343.jpg

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Et billede af fødselaren. (Det er ikke hans elektriske kørestol, han er og bliver bare et legebarn) og til sidst et billede af min lillebror og jeg.

post-27709-1188218738.jpg

post-27709-1188218745.jpg

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går aftes bestilte vi forlovelsesringe. :thumbsupsmileyanim:

Vi har bestilt disse:Billede5.gif

De er fra Chanti.

Glæder mig rigtig meget til de kommer så vi kan finde de rigtige størrelser og få bestilt de endelige ringe. :loveboard:

post-27709-1188279789.jpg

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

I går aftes bestilte vi forlovelsesringe. :thumbsupsmileyanim:

De er fra Chanti.

Glæder mig rigtig meget til de kommer så vi kan finde de rigtige størrelser og få bestilt de endelige ringe. :fløjt:

:( Tillykke med det! :thumbsupsmileyanim: Ringene er rigtig flotte, meget enkle, men alligevel lidt specielle.. :loveboard: Hvornår regner I med at modtage ringene?

Redigeret af KatrineK
0

Del dette indlæg

I går aftes bestilte vi forlovelsesringe. :)

De er fra Chanti.

Glæder mig rigtig meget til de kommer så vi kan finde de rigtige størrelser og få bestilt de endelige ringe. :td:

:fløjt: Tillykke med det! :rolleyes: Ringene er rigtig flotte, meget enkle, men alligevel lidt specielle.. :toot: Hvornår regner I med at modtage ringene?

Tak for de fine ord. Vi ønskede netop enkelte ringe, men Kæresten var fast besluttet på at det skulle være disse og ikke helt glatte ringe og jeg kunne ikke være mere enig.

Chanti skriver at der går 3 dage før de bliver afsendt, så vi venter spændt. :oops:

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Forslag til save the date kort (Er droppet, har andre ideer)

Her er 4 versioner jeg har lavet. De er i creditcard størrelse og skal højst sandsynligt sendes ud sammen med julekortene i 2009.

På bagsiden skal vores monogram være.

Hvilket kan du bedst lide?

post-27709-1188303326.jpg

post-27709-1188303335.jpg

post-27709-1188303352.jpg

post-27709-1188303955.jpg

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik du prøvet ALLE forlystelserne? :)

Nej vi undgik de ting hvor man ville hænge på hovedet for det kan jeg simpelthen ikke tåle. Men ellers prøvede vi det hele.

Det var dejligt at være 12 år igen...

HEY, det er ellers de fedeste! :toot:

Puha nej jeg bliver SÅ dårlig af at hænge med hovedet ned af.

0

Del dette indlæg

Hej Marie..

jeg synes at det kort der er længst øverst til venstre er det bedste - overskueligt og romantisk :)

Skal I giftes på en tirsdag??? - det står der på kalenderen nemlig *S*

KH Betina

Netop det kort en en mini kopi af vores indbydelse. Kan godt lide ideen om at de er ens.

Ja vi skal giftes en tirsdag.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer