MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 posts in this topic

Annonce ♥

*-*Min mosters bryllupper*-*

Sådan så min moster (og jeg) ud da hun blev gift (første gang) i 1988, hendes mand var iøvrigt i HVIDT jakkesæt og lyserød buttefly.

post-27709-1185098508.jpg

Edited by MarieMus
0

Annonce ♥

Hej Marie

Uhh hvor er det dejligt at han gerne vil fri til dig. jeg er spændt på at høre når det er sket. :boohoo:

Det er da lækkert at man både kan planlægge en forlovelses fest og et bryllup. :thumbsupsmileyanim:

0

Hej Marie

Uhh hvor er det dejligt at han gerne vil fri til dig. jeg er spændt på at høre når det er sket. :boohoo:

Det er da lækkert at man både kan planlægge en forlovelses fest og et bryllup. :thumbsupsmileyanim:

Ja det er super dejligt og jeg glæder mig rigtig meget... Snart er der kun 100 dage.

0

Da vi var hos Svigerforældrene og spise i fredags snakkede vi om at min Kæreste har mange særheder (hvilke jeg ELSKER!)... Svigermor siger så for sjov, at de er glade for at være sluppet af med ham...

Ja så er det mig der hænger på ham, svarer jeg hvorefter Svigerfar siger: ja det håber vi da virkelig at du gør... :boohoo:

Jeg bekræfter, at det kan han roligt regne med at jeg gør.

Vi snakkede også om at vi på et tidspunkt vil købe en større lejlighed, hvor Svigermor så sagde, at om 3 år når Kæresten var udlært så måtte vi se os om efter noget større... Med en skjult bagtanke om at 2 gerne må blive til 3... en dag...

Weee dejligt at de tror på vores forhold og ser os sammen i fremtiden. Bliver mere og mere rolig og tror på at de vil blive rigtig glade for vores forlovelse. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Dejligt med sådan nogen svigerer. Sikke en sød kommentar. Det er da lige det man gerne vil høre.

men ja som heto siger, hvem kan da ikke stå for dig!! :cheerleader3::cheerleader3:

Aii hvor er du også sød... Ja det var lige hvad jeg havde brug for at vide! Så er jeg endnu mere sikker på en rigtig positiv reaktion på vores forlovelse. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej Marie

Du er nok nødt til at fortælle mig hvorfor i har dato på forlovelsen????? Ved du hvornår han falder på knæ???? øh - jeg er måske en smule forvirret :cheerleader3:

Knus Mie

Vi har dato på fordi det er aftalt.

Vi har bestemt at vi kun skal have en dato der er vores, nemlig 2/11, og derfor har vi aftalt forlovelse og køber ringene i fællesskab. Dog ved jeg ikke hvordan han vil fri og om det sker den dag eller i løbet af de tre år før vores bryllup.

Vi vil gerne fejre vores forlovelse på vores måde og vil gerne have en lang forlovelse, derfor ved jeg hvornår jeg skal forloves.

0

Annonce ♥

Uhh hvor er det dejligt for jer Marie, jeg sidder her og føler at jeg måske er blevet snydt for en fest :smolf: Efter som min kæreste jo friede helt uventet da vi var på weekend ophold. Men vi fejrede det jo bare på vores egen måde.. :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Ved ikke om jeg vil kalde det en fest, men vi skal have en hyggeaften, lige efter vores ønske, på selve dagen og dagen efter holder vi "surprise" frokost for vores forældre og søskende.

Så lidt planlægning, tøj tanker og kriller i maven har jeg da til de to dage...

0

Annonce ♥

Hej Marie...

Skønt med endnu en ung bride-to-be! Og der er jo også langt tid til jeres bryllup, så jeg er ikke den eneste der er tidelig ude!

Søde specielle sange i har sammen, er det noget i har tænkt jer at bruge til festen, f.eks en fælles sang eller lign.?

Vi har også en del sange, to af dem (Savage Gardens "Truely, madly, deeply" og "I knew i loved you") bruger vi i vielsen, sådan at jeg går op af gulvet til den første, og vi går sammen ned til den anden. Skal bare have fundet en sanger der kan synge som ham... Den bliver lidt værre :cheerleader3:

0

Hej Marie

Du er nok nødt til at fortælle mig hvorfor i har dato på forlovelsen????? Ved du hvornår han falder på knæ???? øh - jeg er måske en smule forvirret :blink:

Knus Mie

Vi har bestemt at vi kun skal have en dato der er vores, nemlig 2/11, og derfor har vi aftalt forlovelse og køber ringene i fællesskab. Dog ved jeg ikke hvordan han vil fri og om det sker den dag eller i løbet af de tre år før vores bryllup.

Vi vil gerne fejre vores forlovelse på vores måde og vil gerne have en lang forlovelse, derfor ved jeg hvornår jeg skal forloves.

Okay så forstår jeg lidt bedre :blink: Skal I så holde en "engagement party" også ?? :cheerleader3:

0

Hej Marie

Du er nok nødt til at fortælle mig hvorfor i har dato på forlovelsen????? Ved du hvornår han falder på knæ???? øh - jeg er måske en smule forvirret :blink:

Knus Mie

Okay så forstår jeg lidt bedre :blink: Skal I så holde en "engagement party" også ?? :blink:

Party er nok så meget sagt, men indtil videre ved vores famillier ikke at vi skal forloves så dagen efter holder vi frokost for dem og fortæller dem det der. Det skal nok blive festligt. :cheerleader3:

0

Hej Marie...

Skønt med endnu en ung bride-to-be! Og der er jo også langt tid til jeres bryllup, så jeg er ikke den eneste der er tidelig ude!

Søde specielle sange i har sammen, er det noget i har tænkt jer at bruge til festen, f.eks en fælles sang eller lign.?

Vi har også en del sange, to af dem (Savage Gardens "Truely, madly, deeply" og "I knew i loved you") bruger vi i vielsen, sådan at jeg går op af gulvet til den første, og vi går sammen ned til den anden. Skal bare have fundet en sanger der kan synge som ham... Den bliver lidt værre :blink:

Jeps ung og bride-to-be om 3 år og et par dage :-D

Ved ikke om vi skal bruge sangene til noget, men vi plejer at lytte til dem sammen når vi har lyst til lige at være os og KUN os.. :cheerleader3:

Jeg skal ihvertfald bruge Ozzy sangen til vores forlovelse...

0