MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja hold da op som tiden går. 3 måneder de er rask væk.

Det bliver så spændende. :pokey:

Ja lige pludselig er tiden gået og så er vi forlovet... Underlig tanke.

Det er egentlig ret sjovt med vores familie... Alle omtaler os som forlovede selvom vi ikke er det... Blev så sent som i går præsenteret som Mortens forlovede... Hmmm... Er det bare en talemåde eller tager folk det som en selvfølge at man er forlovet når man har været sammen et par år???

0

Del dette indlæg

Smykke jeg helt sikkert skal have på til brylluppet.

Det er en gaffel min Oldemor fik i bryllupsgave. Alle hendes pige olde- og børnebørn, der er konfirmeret, har fået en af disse gafler lavet til et armbånd til deres konfirmation.

Det betyder rigtig meget for mig og skal selvfølgelig være med på min store dag.

Billede2.gif

Ej, Marie, det var dog et helt fantastisk armbånd! Og hvor er det da smukt at skulle bære en af din oldemors bryllupsgaver på din bryllupsdag! *suk*

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Del dette indlæg

Hej Marie!

Jeg synes det er et utrolig smukt smykke, og så har det en fantastisk historie bag sig, det kan jeg virkelig godt lide.. Jeg er helt vild med gamle ting, som har en eller anden slags historie.. Til min konfirmation havde jeg en lykkemønt i en kæde omkring halsen.. Det er dronning alexandrines lykkeskilling, jeg fik den af min farmor da jeg blev født, og hun fik den af min oldefar da hun blev døbt, så mit barnebarn skal også have den når hun bliver født.. :blush:

Siger det lige igen; Hvor er det altså fantastisk flot det armbånd.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh altså hvor er i søde og tak for al rosen vedr. mit armbånd. :denmarkflag:

Er sikker på at min mormor får tårer i øjnene når hun ser armbåndet. Det er dog min morfars mor's gaffel (altså min oldemor) men det var mig og min mormor der var oppe og få armbåndet lavet sammen... og det betyder meget for min mormor at vi bruger dette armbånd.

Tror faktisk ikke at min kusine fik et da hun blev konfirmeret... Så måske er jeg det eneste oldebarn der har det armbånd...

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Hej Marie

Jeg er bare helt vild med dit armbånd. :carrot: Jeg eksler sådan nogen smykker. Har faktisk min mormor´s dåbsgaffel den kunne være jeg skulle undersøge om den kunne laves om til at smumt armbånd som dit. :denmarkflag:

nå men jeg håber at din tråd, snart hopper om på side 14, så du er ude af farezonen... :loveboard:

:-) Maria

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Jeg er bare helt vild med dit armbånd. :carrot: Jeg eksler sådan nogen smykker. Har faktisk min mormor´s dåbsgaffel den kunne være jeg skulle undersøge om den kunne laves om til at smumt armbånd som dit. :denmarkflag:

nå men jeg håber at din tråd, snart hopper om på side 14, så du er ude af farezonen... :loveboard:

:-) Maria

Endnu en gang tak for rosen. Troede kun det var mig der følte at det var noget specielt. Har ikke rigtig så mange arvestykker andet end armbåndet og en forgyldt firkløver fra min mormor. Havde intet forhold til min fars familie eller min far for den sags skyld, så har ikke så mange at arve... Men er meget glad for de ting jeg har.

0

Del dette indlæg

Sådan ser det ud når det sidder på armen.

Hej Marie ven...

Hvor er det smukt smykke, og meget specielt! Jeg kan godt forstå at det skal følge dig på din store dag! Gid det var mig der havde sådan nogle specielle smykker jeg kunne tage på, nå pyt, så må jeg tage ud og købe noget nyt.... Ha ha ha ha...

Ha ha ja ud og brug penge.

Hos mig er der dog gået lidt sport i ikke at bruge alt for mange penge... Hvis vi er rigtig heldige sker der SÅ meget lige omkring vores bryllup at det næsten drukner... Men nu må vi se når vi kommer tættere på...

Morten bliver færdiguddannet i juli måned, derefter vil vi meget gerne købe en større lejlighed og vi ønsker os meget at jeg bliver gravid omkring det tidspunkt også... og så bryllup i november...

Selvfølgelig kan vi bare vente endnu et år med bryllup (et år fra eller til gør vel ikke det store...) men jeg vil bare virkelig gerne være gift før jeg føder...

Åhh en masse tanker....

Jeg kender til det med at ville spare... det prøver jeg oz, alt hvad jeg kan :denmarkflag: men ind i mellem glipper det dog liiige!

Tusind tak for de opmuntrende ord, det var bare så sødt af dig... Og jeg er ked af at jeg ikke lige har fået målt båndene til dig endnu. Jeg skal nok få det gjort i morgen... Lige nu rekrerer jeg, det var en ret hård weekend den her! Æv...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Graver lige min tråd frem...

Har ikke været så aktiv herinde den sidste uges tid, da vi har haft mange (læs: ALT for mange) familie-ting. Siden onsdag morgen har jeg nærmest kun sovet og badet i min lejlighed, ellers har jeg/vi ikke været hjemme.

Så da vi endelig kunne tillade os at smutte fra festen i dag måtte jeg bare hjem og smide mig på sofaen og lave noget jeg har glædet mig rigtig meget til, nemlig at komme på BK.

Ingen tvivl om at vi har hygget os med familien, men det er nu også rart at være hjemme igen :-) Vi blev endnu engang omtalt som forlovede til en familie fest... meget underligt når nu vi går rundt med vores lille hemmelighed.

Var også lige med svigermor hos en guldsmed, da hun skulle bruge et gavekort. Jeg brugte tiden på (skjult) at kigge på ringe... Lovedesign's ringe er utrolig lækre, men vi har jo bestemt os for et par...

Nok snik snak fra mig, der er jo ikke rigtig noget nyt...

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Sådan ser det ud når det sidder på armen.

Hej Marie ven...

Hvor er det smukt smykke, og meget specielt! Jeg kan godt forstå at det skal følge dig på din store dag! Gid det var mig der havde sådan nogle specielle smykker jeg kunne tage på, nå pyt, så må jeg tage ud og købe noget nyt.... Ha ha ha ha...

Ha ha ja ud og brug penge.

Hos mig er der dog gået lidt sport i ikke at bruge alt for mange penge... Hvis vi er rigtig heldige sker der SÅ meget lige omkring vores bryllup at det næsten drukner... Men nu må vi se når vi kommer tættere på...

Morten bliver færdiguddannet i juli måned, derefter vil vi meget gerne købe en større lejlighed og vi ønsker os meget at jeg bliver gravid omkring det tidspunkt også... og så bryllup i november...

Selvfølgelig kan vi bare vente endnu et år med bryllup (et år fra eller til gør vel ikke det store...) men jeg vil bare virkelig gerne være gift før jeg føder...

Åhh en masse tanker....

Jeg kender til det med at ville spare... det prøver jeg oz, alt hvad jeg kan :denmarkflag: men ind i mellem glipper det dog liiige!

Tusind tak for de opmuntrende ord, det var bare så sødt af dig... Og jeg er ked af at jeg ikke lige har fået målt båndene til dig endnu. Jeg skal nok få det gjort i morgen... Lige nu rekrerer jeg, det var en ret hård weekend den her! Æv...

Ingen problem med båndene, det haster jo (desværre) ikke...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeps så blev jeg SUPER ÆRES MEDLEM

:heart:

Wheeeeeeee! :carrot: :heart::heart::heart:

Velkommen i klubben!

Tark tark! Hvad skal så være næste mål???

Det må da være 1000 som udgangspunkt??? :heart:

Ja, det ville også være mit bud :carrot:

Ja okay 1000 indlæg er næste mål. Et par kedelige dag på arbejdet skulle nok kunne hjælpe på det.

Sker der noget ved 1000 indlæg?

0

Del dette indlæg

Velkommen i klubben!

Ja okay 1000 indlæg er næste mål. Et par kedelige dag på arbejdet skulle nok kunne hjælpe på det.

Næh, ikke andet end man er endnu sejere a1158.gif

0

Del dette indlæg

Velkommen i klubben!

Næh, ikke andet end man er endnu sejere a1158.gif

:heart: Det er jo også godt nok :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer