MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 posts in this topic

Hejsa!

Så blev jeg endelig opdateret herinde igen.. Hvor er det bare svært at være væk i 8 dage, og så komme ind på BK igen, uden at være helt sat af.. :fløjt:

Sikke en fin scrapbog du har fået lavet! Jeg overvejer selv at lave en også, jeg har bare ikke rigtigt fået taget mig sammen endnu.. :)

0

Annonce ♥

Hejsa!

Så blev jeg endelig opdateret herinde igen.. Hvor er det bare svært at være væk i 8 dage, og så komme ind på BK igen, uden at være helt sat af.. :super:

Sikke en fin scrapbog du har fået lavet! Jeg overvejer selv at lave en også, jeg har bare ikke rigtigt fået taget mig sammen endnu.. :fløjt:

"Velkommen tilbage" :)

Må indrømme at min scrapbog også kun har forside indtil videre... Har ikke fået gjort mere ved den...

0

Skrev en sms til min Kæreste om at jeg savnede ham.

Her er hvad han skrev tilbage:

"Jeg har også savnet dig lidt i dag faktisk.

Men jeg har bestemt med mig selv at du skal forkæles i dag

så jeg laver mad og så er der også massage senere.

Er det noget der kan bruges?"

:) JEG HAR VERDENS BEDSTE KÆRESTE !!!! :fløjt:

0

Det tror jeg da også lige jeg vil prøve at skrive til min. Er ikke lige sikker på at han vil lave mad, men massage, det kan han da. :)

Det er da lækkert med sådan en kæreste. Så må i nyde aftenen. :fløjt:

0

Annonce ♥

Det tror jeg da også lige jeg vil prøve at skrive til min. Er ikke lige sikker på at han vil lave mad, men massage, det kan han da. :fløjt:

Det er da lækkert med sådan en kæreste. Så må i nyde aftenen. :super:

Tark :-D

Nyder at min Kæreste læser til fysioterapeut og har brug for at øve sig ind imellem :)

0

Det tror jeg da også lige jeg vil prøve at skrive til min. Er ikke lige sikker på at han vil lave mad, men massage, det kan han da. :fløjt:

Det er da lækkert med sådan en kæreste. Så må i nyde aftenen. :super:

Nyder at min Kæreste læser til fysioterapeut og har brug for at øve sig ind imellem :)

SNYD! Jeg vil også have en fys-kæreste. Min kæreste er økonom. Hvad kan man bruge det til????

0

Det er da lækkert med sådan en kæreste. Så må i nyde aftenen. :bearhug:

SNYD! Jeg vil også have en fys-kæreste. Min kæreste er økonom. Hvad kan man bruge det til????

:super: Føler mig også meget meget heldig. Det er ligesom om forlovelses/bryllupssnakken har gjort ham helt kæreste-kuldret...

0

Hej Marie...

Ihhh hvor din tråd dog vokser og vokser!!! Jeg ville bare lige sige TILLYKKE med Jeres dato! Jeg kan kun sige, at det er fedt at I har så lang tid til at planlægge i, som jeg har skrevet i andres tråde, så synes jeg KUN det har været et plus for mig (og for Michaels pengepung...) at være gået igang i god tid. Desuden, hvis du er ligesom Monica her, og godt kan lide at have kontrol over det hele og lave det meste selv, så er det også perfekt for Jer... Hi hi hi...

Håber du får en super weekend! Jeg skal ud til en veninde og grille idag, muuums...

0

Annonce ♥

:bestwishes: JEG HAR VERDENS BEDSTE KÆRESTE !!!! :bestwishes:

Det er bare skønt med sådan en kæreste.....sådan en har jeg også.... :bestwishes:

Det er vel også grunden til at vi gifter os med dem.....man holder jo fast, når man har fundet noget godt.... :bestwishes:

0

:bestwishes: JEG HAR VERDENS BEDSTE KÆRESTE !!!! :bestwishes:

Det er bare skønt med sådan en kæreste.....sådan en har jeg også.... :bestwishes:

Det er vel også grunden til at vi gifter os med dem.....man holder jo fast, når man har fundet noget godt.... :bestwishes:

Ja man gifter sig med dem fordi man elsker dem, vil holde fast i dem for evigt og fordi man ikke kan leve uden. :balloons:

0

Wee... Han har lovet at gå på knæ :bestwishes:

Vi lå i sengene i morges og vågnede.

Så spurgte jeg ham om han virkelig ville giftes med mig, det ville han. Så spurgte jeg om han ville gå på knæ for mig, og det ville han. :bestwishes: Han har ellers altid snakket udenom når snakken er faldet på netop det emne...

Så al spekulation om om jeg skal på knæ er på standby og nu lader jeg ham tage initiativ. :bestwishes:

Ellers sker her ikke meget... Kigger lidt på kjoler, men det er svært for hver gang jeg finder en jeg kan lide, kan man ikke købe den i Danmark... :bestwishes:

0

*-*Planlægning af forlovelse*-*

Så er vi så småt gået i gang med at planlægge vores forlovelse, som vores familie endnu ikke kender noget til.

Vi bestiller ringe når vi kommer hjem fra sommerferie, altså i uge 35 og så vil vi have lavet graveringen hos en guldsmed i byen, så den vi skal have lavet til vores bryllup kan blive samme skrift.

Ringene køber vi hos Chanti og de kan ses nedenfor.

Lige for tiden snakker vi om hvordan vi skal fejre dagen og hvordan vi gør dagen efter når vores familier skal have det af vide.

post-27709-1184689072.gif

Edited by MarieMus
0

Annonce ♥

Hvor er det dejligt for dig. De kan jo godt når det kommer til stykket. Og jeg vil sige, hvis min kæreste kan, så kan alle ;)

Ja, men blev godt nok overrasket, for jeg havde nærmest opgivet det. Han fik da også et kæmpe kys så han kunne føle hvor glad jeg var. :griner:-

0

Hej Marie det er da alt for lang tid siden jeg har været herinde og lægge en hilsen (LÆS: NØJ DER ER MANGE TRÅDE AT FØLGE MED I)

Nå men nu er jeg her så : HEJ SØDE MARIEMUS :griner:-

uhh det bliver spændene at se om du skal trække det frieri i land igen, hvis han kommer uventet på banen og overhaler dig inden om. Man har jo lov at håbe ik ? :biggrin: Det lyder rigtig spændene med jeres forlovelsesfest for familien. Håber de aceptere jeres valg og der er jo også et par år til bryllupet endnu. Så når de vel at vænne sig til tanken. :lol:

Rigtig smukke ringe i har fundet, de skal nok bringe jer lykke. :sm:

0

Hej Marie det er da alt for lang tid siden jeg har været herinde og lægge en hilsen (LÆS: NØJ DER ER MANGE TRÅDE AT FØLGE MED I)

Nå men nu er jeg her så : HEJ SØDE MARIEMUS :biggrin:

uhh det bliver spændene at se om du skal trække det frieri i land igen, hvis han kommer uventet på banen og overhaler dig inden om. Man har jo lov at håbe ik ? :sm: Det lyder rigtig spændene med jeres forlovelsesfest for familien. Håber de aceptere jeres valg og der er jo også et par år til bryllupet endnu. Så når de vel at vænne sig til tanken. :hug:

Rigtig smukke ringe i har fundet, de skal nok bringe jer lykke. :lol:

Tak for din hilsen. Ja der er mange tråde og det er svært at nå det hele.

Jeg har ihvertfald lagt mine frieri-planer på hylden lidt og lader ham tage initiativ! Er ret sikker på at de accepterer vores valg men måske bliver de lidt overraskede når vi siger at vi allerede har valgt bryllupsdato...

Tak for de fine ord om ringene. Vi var bare helt enige om dem. Kæreste sagde endda at det skulle være dem elles ville han ikke have ring på, så han må mene det. :griner:-

0

Annonce ♥

uhh det bliver spændene at se om du skal trække det frieri i land igen, hvis han kommer uventet på banen og overhaler dig inden om. Man har jo lov at håbe ik ? :sm: Det lyder rigtig spændene med jeres forlovelsesfest for familien. Håber de aceptere jeres valg og der er jo også et par år til bryllupet endnu. Så når de vel at vænne sig til tanken. :hug:

Rigtig smukke ringe i har fundet, de skal nok bringe jer lykke. :lol:

Jeg har ihvertfald lagt mine frieri-planer på hylden lidt og lader ham tage initiativ! Er ret sikker på at de accepterer vores valg men måske bliver de lidt overraskede når vi siger at vi allerede har valgt bryllupsdato...

Tak for de fine ord om ringene. Vi var bare helt enige om dem. Kæreste sagde endda at det skulle være dem elles ville han ikke have ring på, så han må mene det. :griner:-

Nåååår hvor er han sød :hug:

0

Rigtig smukke ringe i har fundet, de skal nok bringe jer lykke. :hug:

Nåååår hvor er han sød :hug:

Ja han er. Han er blevet helt kuldret efter vi er blevet enige om datoen. :lol:

0

Jeg vil også! Jeg vil også! :griner:-

Glæder mig også bare så UBESKRIVELIGT meget til at Christian falder på knæ, og jeg får min ring.. (Det har han heldigvis også lovet at han vil gøre!) Det der forlovelse igennem aftale, det er fint nok, men det er ligesom om der mangler noget før det bliver HELT virkeligt! Så vi kan gå og glæde os sammen! :biggrin:

0

Hej Marie...

Der skal bare hele tiden noget nyt på din tråd... Hi hi hi... Det er jo rart med lidt nyt læsestof!

Ville da lige komme med et lille TILLYKKE både med forlovelsen og med løftet om at han går på knæ... Jeg kan godt love for, da Michael gik på knæ, ja der tabte jeg både næse og mund... Det var rart sjovt! Så glæd dig søde...

Det bliver spændende med den forlovesesfest, jeg er sikker på at det nok skal blive en success, og selvfølgelig skal de da nok blive glade på Jeres vegne, det håber jeg hvertfald... :griner:-

Og lige for at runde af, så er det afgjort nogle smukke ringe I har købt!!!

0

Annonce ♥

Jeg vil også! Jeg vil også! :biggrin:

Glæder mig også bare så UBESKRIVELIGT meget til at Christian falder på knæ, og jeg får min ring.. (Det har han heldigvis også lovet at han vil gøre!) Det der forlovelse igennem aftale, det er fint nok, men det er ligesom om der mangler noget før det bliver HELT virkeligt! Så vi kan gå og glæde os sammen! :sm:

Ja det er på en eller anden måde ikke helt rigtigt bare at aftale det. Ved ikke hvornår han går på knæ, men håber da at han gør det i år, så det bliver med ring og det hele :-D Men ved det godt nok ikke. Giver ham ringene når de er blevet graveret og så må han "bestemme" hvordan det skal foregå.

Uhh glæder mig. Snart er der kun 100 dage til. :griner:-

0

Hej Marie...

Der skal bare hele tiden noget nyt på din tråd... Hi hi hi... Det er jo rart med lidt nyt læsestof!

Ville da lige komme med et lille TILLYKKE både med forlovelsen og med løftet om at han går på knæ... Jeg kan godt love for, da Michael gik på knæ, ja der tabte jeg både næse og mund... Det var rart sjovt! Så glæd dig søde...

Det bliver spændende med den forlovesesfest, jeg er sikker på at det nok skal blive en success, og selvfølgelig skal de da nok blive glade på Jeres vegne, det håber jeg hvertfald... :griner:-

Og lige for at runde af, så er det afgjort nogle smukke ringe I har købt!!!

Glæder mig helt vildt til han går på knæ. Kommer helt sikkert til at stortude selvom jeg ved det sker. Det kan ikke blive andet end romantisk!

Er også ved at være overbevist om at de bliver glade på vores vegne. Hvorfor skulle de ikke blive det? Synes vi har ventet længe med at forlove os og der har aldrig været problemer i vores forhold.

0

Vi har oz overvejet at tage en lille HP marathon, men nu tager vi jo liige til Skagen på lørdag, så det må vente til vi kommer hjem...

Kan næsten ikke vente til bogen kommer på lørdag! Det bliver bare for stort!!! Men jeg har besluttet mig for at liiige at læse 6'eren igen, så den er frisk fra erindring, inden jeg går igang med den sidste... SUK, den sidste HP bog... :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Kan godt forstå du glæder dig til at det er ovre, det ville jeg oz, hvis jeg var i din situation... HI hi hi...

0

Vi har oz overvejet at tage en lille HP marathon, men nu tager vi jo liige til Skagen på lørdag, så det må vente til vi kommer hjem...

Kan næsten ikke vente til bogen kommer på lørdag! Det bliver bare for stort!!! Men jeg har besluttet mig for at liiige at læse 6'eren igen, så den er frisk fra erindring, inden jeg går igang med den sidste... SUK, den sidste HP bog... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::boohoo:

Kan godt forstå du glæder dig til at det er ovre, det ville jeg oz, hvis jeg var i din situation... HI hi hi...

Åh nej du må ikke græde. Kan ikke klare flere der græder over at det er den sidste bog eller at Harry måske dør.

:thumbsupsmileyanim: ikke flere tårer vel?

0

Kan næsten ikke vente til bogen kommer på lørdag! Det bliver bare for stort!!! Men jeg har besluttet mig for at liiige at læse 6'eren igen, så den er frisk fra erindring, inden jeg går igang med den sidste... SUK, den sidste HP bog... :boohoo:-HAHA-:)

Åh nej du må ikke græde. Kan ikke klare flere der græder over at det er den sidste bog eller at Harry måske dør.

:ilovebryllupsklar: ikke flere tårer vel?

Tror jeg har grædt af nu søde... eller næsten! Håber faktisk han dør, for så får den en ordentlig slutning...! Meget afsluttende og endegyldigt!

Nå søde, nu er jeg den der er på ej til Skagen! Så vi snakkes ved om en uge... Hold dem i skak for mig her, mens jeg er væk... Hi hi hi...

KRAM

0