MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

*-*Kjole ide*-*

Jeg har en eller anden skør ide om at min kjole skal være knælang... Er jeg den eneste der ikke skal have helt lang kjole på???

Er det for skørt med kort kjole i november???

Tænke tænke tænke... :thumbsupsmileyanim: :wacko:

Vi er bare ikke til :thumbsupsmileyanim: ...

...Måske skulle jeg genbruge min gallakjole???? Men jeg kan nok ikk passe den.

Update 25/9: Kan ikke passe min gallakjole, så ideen er droppet.

post-27709-1182070512.jpg

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

I skal gøre som det passer jer... Hvis du mest er til de knælange, er det en knælang du skal have ;)

Det kan dog godt gå hen og blive lidt småkoldt i November, men hvis nu du har strømpebukser på, mon ikke det går så ??

Måske du skal ud og prøve en masse.....

0

Del dette indlæg

I skal gøre som det passer jer... Hvis du mest er til de knælange, er det en knælang du skal have ;)

Det kan dog godt gå hen og blive lidt småkoldt i November, men hvis nu du har strømpebukser på, mon ikke det går så ??

Måske du skal ud og prøve en masse.....

Ja skal helt sikert ud og prøve en masse... Surfer lidt rundt på nettet, men der findes bare ikke mange korte brudekjoler...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa og tak for din søde hilsen i min tråd. :thumbsupsmileyanim:

Er bare helt solgt af alle dine børne citater, ej hvor er de bare gode... Har tænkt på måske at sætte nogen ind bag på vores kirkehæfter, sådan for at bryde stemningen i kirken lidt.. :blush: Må jeg hapse lidt i dine når den tid kommer ?

Er spændt på at følge din jagt på en knælang kjole og husk at ligge billeder ind når du finder nogen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej.

Jeg kigger skam også med.

Skal selv giftes i november, helt præcis den 10.

Glæder mig :thumbsupsmileyanim:

Mht kjolen, så vil jeg vælge en lang, evt gallakjolen, for det er jo i november ;)

Er helt vild med dine børnecitater, de er bare for sjove.

Overvejer lidt hvor jeg kan bruge dem henne, det vil helt sikkert få folk til at smile. :thumbsupsmileyanim:

Forsæt det gode arbejde...

Tina..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa og tak for din søde hilsen i min tråd. :thumbsupsmileyanim:

Er bare helt solgt af alle dine børne citater, ej hvor er de bare gode... Har tænkt på måske at sætte nogen ind bag på vores kirkehæfter, sådan for at bryde stemningen i kirken lidt.. :blush: Må jeg hapse lidt i dine når den tid kommer ?

Er spændt på at følge din jagt på en knælang kjole og husk at ligge billeder ind når du finder nogen :thumbsupsmileyanim:

Du snupper bare alle citaterne og siger til hvis du skal bruge flere (for jeg kom simpelthen til at købe to bøger med børnecitater :toot: )

0

Del dette indlæg

Hej.

Mht kjolen, så vil jeg vælge en lang, evt gallakjolen, for det er jo i november ;)

Overvejer lidt hvor jeg kan bruge dem henne, det vil helt sikkert få folk til at smile. :thumbsupsmileyanim:

Tina..

Synes det er SÅ svært med kjolen... Vi skal på rådhuset og jeg har egentlig ikke lyst til at komme i det helt store skrud... Ved at Kæresten helst vil undgå jakkesæt og jeg forstår ham godt!

:blush:

Har du ikke en tråd?

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Hej Marie.

Jeg har lige siddet og læst hele din tråd igennem, og jeg er bare solgt!! :biggrin:

Er vild med alt det du skriver, du skriver så levende at jeg slet ikke kan lade være med at læse. Jeg vil helt klart følge med i din planlægning. Jeg har også planlagt bryllup i et par år, og meget har ændret sig undervejs. Nu sker det endelig, den 8 september skal jeg giftes. Der kom nemlig lige en graviditet i "vejen" sidste år, men nu har vi fået vores vidunderlige søn. :thumbsupsmileyanim:

Er også vild med de børnecitater, hvis jeg kan finde ud af hvor jeg kan bruge dem, vil jeg gerne tyvstjæle lidt, hvis det er i orden?? :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at høre flere af dine ideer.

0

Del dette indlæg

Kjolen

Jeg har en eller anden skør ide om at min kjole skal være knælang... Er jeg den eneste der ikke skal have helt lang kjole på???

Tænke tænke tænke... :thumbsupsmileyanim: :wacko:

Vi er bare ikke til :biggrin: ...

Synes bestemt godt at du kan vælge en kort kjole også selvom det er i november, I skal jo trods alt være indendørs, går jeg lidt ud fra ;)

Der er efterhånden en del rigtig flotte korte kjoler på markedet, og ellers kan du jo altid få en skrædder på banen, det koster vist nogenlunde det samme :thumbsupsmileyanim:

HVad med gommen, hvad har I i tankerne der???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie.

Jeg har lige siddet og læst hele din tråd igennem, og jeg er bare solgt!! :blink:

Er vild med alt det du skriver, du skriver så levende at jeg slet ikke kan lade være med at læse. Jeg vil helt klart følge med i din planlægning. Jeg har også planlagt bryllup i et par år, og meget har ændret sig undervejs. Nu sker det endelig, den 8 september skal jeg giftes. Der kom nemlig lige en graviditet i "vejen" sidste år, men nu har vi fået vores vidunderlige søn. :thumbsupsmileyanim:

Er også vild med de børnecitater, hvis jeg kan finde ud af hvor jeg kan bruge dem, vil jeg gerne tyvstjæle lidt, hvis det er i orden?? :blink:

Glæder mig til at høre flere af dine ideer.

Tak for komplimentet! :biggrin:

Du stjæler alt hvad du vil stjæle og jeg kan sagtens finde flere citater til dig, da jeg "kom til" at købe to bøger med børnecitater. :thumbsupsmileyanim: De får altid smilet frem på læberne!

Smutter forbi din tråd med det samme!

0

Del dette indlæg

Kjolen

Tænke tænke tænke... :biggrin: :wacko:

Vi er bare ikke til :blink: ...

Synes bestemt godt at du kan vælge en kort kjole også selvom det er i november, I skal jo trods alt være indendørs, går jeg lidt ud fra ;)

Der er efterhånden en del rigtig flotte korte kjoler på markedet, og ellers kan du jo altid få en skrædder på banen, det koster vist nogenlunde det samme :thumbsupsmileyanim:

HVad med gommen, hvad har I i tankerne der???

Gommen... Åhhh ja den er straks værre.

Hvis jeg skal være ærlig er jeg helst fri for jakkesæt. :blink: Surprise?

Han ser bare forkert ud i sådan et og han føler sig ikke godt tilpas i det. Vil hellere have at han får et sæt nyt tøj (pæne cowboy bukser, pæn polo-shirt og en strik cardigan) som han føler sig godt tilpas i. Det behøver ikke være super super fint og fornemt, når nu det ikke skal være et kirkebryllup...

Når jeg er med ham ude og købe tøj og han finder noget som jeg synes er *nam nam* så stråler han helt vildt og det er sådan jeg gerne vil se ham på vores bryllupsdag. :thumbsupsmileyanim:

Vi holder jo VORES BRYLLUP med VORES twists!

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Hej Marie!

Jeg synes sagtens du kan blive gift i en kort kjole i november, for det er jo ikke lige den måned, man holder reception under åben himmel og fest i et telt i haven, vel? ;)

Jeg tror også, det vil passe rigtig godt til jeres afslappede bryllup.

Du har remset op, hvilken dag den 2. november bliver i hvilke år, men jeg kan ikke forstå, hvorfor I ikke bare bliver gift den 2. november i år? Jeg mener, I virker, som om, det er det, I vil, uanset hvornår og hvordan det bliver, så hvorfor ikke bare gøre det i år? Man behøver jo ikke være ringforlovet, før man bliver gift. Og hvis I helst vil det, kan I jo blive det inden den 2. november. Forlovelsesdatoen behøver vel ikke absolut være den 2.? Jeg mener, når først man er blevet gift, er det vel vielsesdatoen, der tæller, og ikke forlovelsesdatoen?

Vi skal faktisk også giftes på vores årsdag. Dvs. 6-årsdagen for vores første møde. Vi ved ikke helt, hvornår vi officielt blev kærester, derfor har vi valgt den dag, vi mødte hinanden, som vores årsdag. Det er 3. november i år, som også var en lørdag det år, vi mødtes :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan se, du er fra Herlev. Der bor vi nu - i Hjortespring :biggrin:

Jeg glæder mig til at følge din planlægning.

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Del dette indlæg

Hej Marie!

Sikke mange tanker du har gjort dig - synes det lyder som om at I får et bryllup der er lige præcis JER. Superfedt, det er også sådan det skal være, i stedet for at gøre hvad alle andre synes man bør og skal...:thumbsupsmileyanim:

...Emma Gad er SÅ passé :thumbsupsmileyanim:

Lyder godt med en kort kjole - der er virkelig mange fede korte kjoler på markedet efterhånden, så du burde sagtnes kunne finde en der passer lige til dig :biggrin:

Spændende tråd - glæder mig til at følge den!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie!

Jeg synes sagtens du kan blive gift i en kort kjole i november, for det er jo ikke lige den måned, man holder reception under åben himmel og fest i et telt i haven, vel? ;)

Jeg tror også, det vil passe rigtig godt til jeres afslappede bryllup.

Du har remset op, hvilken dag den 2. november bliver i hvilke år, men jeg kan ikke forstå, hvorfor I ikke bare bliver gift den 2. november i år? Jeg mener, I virker, som om, det er det, I vil, uanset hvornår og hvordan det bliver, så hvorfor ikke bare gøre det i år? Man behøver jo ikke være ringforlovet, før man bliver gift. Og hvis I helst vil det, kan I jo blive det inden den 2. november. Forlovelsesdatoen behøver vel ikke absolut være den 2.? Jeg mener, når først man er blevet gift, er det vel vielsesdatoen, der tæller, og ikke forlovelsesdatoen?

Vi skal faktisk også giftes på vores årsdag. Dvs. 6-årsdagen for vores første møde. Vi ved ikke helt, hvornår vi officielt blev kærester, derfor har vi valgt den dag, vi mødte hinanden, som vores årsdag. Det er 3. november i år, som også var en lørdag det år, vi mødtes :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan se, du er fra Herlev. Der bor vi nu - i Hjortespring :biggrin:

Jeg glæder mig til at følge din planlægning.

:thumbsupsmileyanim:

Maja

Ja afslappet er lige ordet!

Ved godt at vi sagtens kan blive gift i år, men med en elevløn og en SU, synes jeg bare ikke at vi kommer langt... og så er vi altså kun 21 og 22 år, så vi har masser af tid... tror min mor får hjertestop hvis jeg siger at jeg skal giftes om ½ år :-)

Har en ide/drøm (kald det hvad du vil) om at alt skal ske den 2. november og da kæresten nok aldrig kommer på knæ på eget initiativ har vi besluttet det sådan. Lige for tiden snakker vi meget om forlovelse den 2. november i år...

0

Del dette indlæg

Øv prøvede at kopiere børnecitaterne så havde jeg havde dem på min puter, men det kan jeg da ikke finde ud af!! :biggrin: :bask:

Synes det er helt fint for jer at vente. I skal gøre hvad i føler for, og man kommer ikke langt på su/ elevløn, det er også en af grundende til at vi har ventet, og ja så selvfølgelig også fordi Michlas kom. :thumbsupsmileyanim:

Men jeg synes da i skal holde fast i d. 2 november. glæder mig til at høre om forlovelsen sker i år. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej.

Tina..

Synes det er SÅ svært med kjolen... Vi skal på rådhuset og jeg har egentlig ikke lyst til at komme i det helt store skrud... Ved at Kæresten helst vil undgå jakkesæt og jeg forstår ham godt!

:blink:

Har du ikke en tråd?

Kan godt forstå at du ikke vil komme i det helt store, når din kæreste ikke skal have jakkesæt på.

Det er ikke rart at føle sig overpyntet.

Nej desværre, har ingen tråd. Det er kun 3 uger siden vi besluttede os for at blive gift, så det er ikke det jeg har valgt at bruge tiden på. :blink:

Men skal nok lægge billeder ind af mine færdige projekter når jeg kommer så langt.

I elsker jo billeder. :biggrin:

Tina.

0

Del dette indlæg

Øv prøvede at kopiere børnecitaterne så havde jeg havde dem på min puter, men det kan jeg da ikke finde ud af!! :biggrin: :bask:

Synes det er helt fint for jer at vente. I skal gøre hvad i føler for, og man kommer ikke langt på su/ elevløn, det er også en af grundende til at vi har ventet, og ja så selvfølgelig også fordi Michlas kom. :thumbsupsmileyanim:

Men jeg synes da i skal holde fast i d. 2 november. glæder mig til at høre om forlovelsen sker i år. :thumbsupsmileyanim:

Hej.

Sådan kopiere du.

Du åbner et word-dokument eller hvor teksten nu skal gemmes. Så markere du teksten du vil gemme. Derefter højreklikker du på musen og trykker kopier.

Så går du over i det dokument det skal gemmes i. Så højreklikker du igen og trykker sæt ind.

Så skulle det gerne komme frem.

Det gjorde det ved mig. :blink:

Tina.

0

Del dette indlæg

Hej.

Tina..

-HAHA-

Har du ikke en tråd?

Kan godt forstå at du ikke vil komme i det helt store, når din kæreste ikke skal have jakkesæt på.

Det er ikke rart at føle sig overpyntet.

Nej desværre, har ingen tråd. Det er kun 3 uger siden vi besluttede os for at blive gift, så det er ikke det jeg har valgt at bruge tiden på. :lol:

Men skal nok lægge billeder ind af mine færdige projekter når jeg kommer så langt.

I elsker jo billeder. :biggrin:

Tina.

Nej vil nemlig ikke være overpyntet i forhold til ham og i forhold til rådhuset...

Ja elsker billeder!!! :blink::blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer