MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 posts in this topic

Øv prøvede at kopiere børnecitaterne så havde jeg havde dem på min puter, men det kan jeg da ikke finde ud af!! :blink: :bask:

Synes det er helt fint for jer at vente. I skal gøre hvad i føler for, og man kommer ikke langt på su/ elevløn, det er også en af grundende til at vi har ventet, og ja så selvfølgelig også fordi Michlas kom. :thumbsupsmileyanim:

Men jeg synes da i skal holde fast i d. 2 november. glæder mig til at høre om forlovelsen sker i år. :biggrin:

Håber virkelig at vi bliver enige om at blive forlovet i år... Vi er enige om et sæt ringe, mangler bare at købe dem og finde ud af hvordan vi skal fejre det. Når ringene er købt er der ingen vej tilbage. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej Marie!

Sikke mange tanker du har gjort dig - synes det lyder som om at I får et bryllup der er lige præcis JER. Superfedt, det er også sådan det skal være, i stedet for at gøre hvad alle andre synes man bør og skal...:thumbsupsmileyanim:

...Emma Gad er SÅ passé :thumbsupsmileyanim:

Lyder godt med en kort kjole - der er virkelig mange fede korte kjoler på markedet efterhånden, så du burde sagtnes kunne finde en der passer lige til dig :biggrin:

Spændende tråd - glæder mig til at følge den!

Håber da at vi får VORES bryllup, ligesom VI ønsker det!

Smutter lige forbi din tråd og ser om du har nogle gode ideer jeg skal låne :-)

0

*-*Bryllupsdage*-*

1 år Papirbryllup

2 år Bomuldsbryllup

3 år Læderbryllup

4 år Blomster/Hyacintbryllup

5 år Træbryllup

6 år Sukkerbryllup

7 år Uldbryllup

8 år Broncebryllup

9 år Pil/Stråbryllup

10 år Tinbryllup

11 år Stål/Ravbryllup

12 år Silkebryllup

12½ år Kobberbryllup

13 år Kniplingsbryllup

14 år Elfenbensbryllup

15 år Krystalbryllup

16 år Månebryllup

17 år Ametystbryllup

18 år Margueritbryllup

19 år Granatbryllup

20 år Porcelænsbryllup

21 år Turkisbryllup

22 år Alliancebryllup

23 år Tulipanbryllup

24 år Karatbryllup

25 år Sølvbryllup

30 år Perlebryllup

35 år Koralbryllup

40 år Rubinbryllup

45 år Safirbryllup

50 år Guldbryllup

55 år Smaragdbryllup

60 år Diamantbryllup

65 år Krondiamantbryllup

70 år Jernbryllup

75 år Kronjuvel-/Atombryllup

Edited by MarieMus
0

*-*Gode bryllupssange*-*

Melodi: Mylord

1. Damerne (op at stå)

Vi vil ha´mænd med stil

og mænd med sex-appeal

vi vil ha´mænd med penge, credit cards og bil

og ved det mindste vink,

så skal han blive flink

og gi´os kærlighed, nye smykker og en mink.

DAME-OMKVÆD: (bliv stående)

Vi vil ha´flere mænd

som vi ka´ta med hjem

vi vil ha´store stærke bredskuldrede mænd

og de skal føje sig

og de skal bøje sig

og ligge udstrakt li´for fødderne af mig

(Værs´go at sidde, ta´en slurk øl, og nyd mændende)

2. Herrene (op at stå)

Vi vil ha´skønne pi´r

der gi´r os hvad vi si´r

vi vil ha´pi´r der kør´i allerhøj´ste gear

ta´en chemise på

og en pikant BH

ta´så en pille og lad hovedpinen gå.

HERRE-OMKVÆD (Bliv stående)

Vi vil ha´flere pi´r

de ska´være fyldt med li´r

vi vil ha´små og sexe´d storbarmede pi´r

og de skal vaske op

og vride deres krop

og blive ved med det indtil jeg siger stop.

(værs´go at sidde, ta´en slurk øl, og nyd kvinderne)

3. Damerne (op at stå)

Vor mænd ska´gør´der grov´

selv klarer vi det sjov´

og det er os, der afgør om vi nu ska´sov

og hvis han siger nej

så si´r vi smut med dig

for vi vil kun ha´mænd, der´ med på vor galej

DAME-OMKVÆD (bliv stående)

(Værs´go at sidde)

4. Herrene (Op at stå)

Men hun skal være køn

og være åh så skøn

og bringe mig to øller

og en enkelt søn

og hun skal stop´ min sok

og vær´ydmyg kok

og føje mine lyster til jeg siger: "nok"

HERRE-OMKVÆD (Bliv stående)

(Sid ned, og nyd "cigaren")

5. Damerne (op at stå)

I dette kvindespil

der skal der meget til

og hvis I mener I har kræfterne dertil

så vil kun alt dit mod

og læg dig for vor fod

så skal vi vise jer vor kærlighed er god

DAME-OMKVÆD

(sid ned, og nyd livet)

6. Herrerne (oop at stå)

Vi vil ha´brune lår

og langt og gyldent hår

og faste balder, som kan vrikke, når I går

og hvis I ikke kan

så find en anden mand

skønt godt I ved, jeg er den bedste i vort land

HERRE-OMKVÆD

7. ALLE PÅ AT STÅ- DAME OG HERREOMKVÆD SAMTIDIGT

SKÅL MED ALLE

Mel: det var en lørdag aften

Et bryllup skal vi fejre

- en ægte hjertesag -

imellem mand og kvinde,

som sagde ja i dag!

Nu vil vi ønske godt for jer

i mange, mange år

og gid at det må gå jer vel,

og lykken alt består!

Vi har os glædet længe

til denne højtidsfest!

Må glade smil den bringe,

og I den nyde mest!

Thi det, der sker imellem jer,

er noget skønt og smukt!

For jer må lykkens porte

altid være helt oplukt!

Til bruden vil vi sige:

Tag dig nu godt af ham!

Og han vil aldrig vige

væk fra din kærlighed!

Til gommen disse alvorsord:

Husk på, hun er en skat

så dyrebar og sjælden som

den første sommernat!

Til slut og helt fra hjertet

får I et ønske med

om sundhed, børn og tryghed

på ægteskabets vej!

Familielivet er igen

et dejligt levemål.

Endnu engang tillykke - og

vi siger tak med S K Å L!

Edited by MarieMus
0

Annonce ♥

*-*Buket*-*

Jeg skal helt sikkert have en buket. Er helt vild med dem jeg har vedhæftet. De er smukke og ikke for store. Syede roser.

Skrevet af Anna i en anden tråd:

Hej

I har fat i det helt rigtige! Man bruger kun kronbladene som man så sætter sammen til een stor rose.. enormt arbejde.. Du kan godt selve lave noget der minde om, bare knap så stor.. Taget rundt stykke pak. skær et hul i midten hvor du sætter en "alm" rose.. Rundt om stænglen bygger du så op med noget ekstra tape og ståltråd så du får den rigtige tykkelse "håndtag".. på den runde pap plade skal du spraye specielt klister til blomster på. Førs tsætter du rosernes alm. grønne blade som så danner et "underlag".. derefter tager du de største kronblade fra blomsten, og sprayer på "snippen" altså den tynde ende af bladet og bygger op uden om den "hele" rose i midten.. Bliver ikke helt så flot som dem du har her, men er ikke desto mindre flotte.. Håber det gav mening..

Det har jeg set på et "For better or for worse""Parat start bryllup" -som du måske kan hente på zulu!

Anna

Så blev jeg klogere. Jeg troede ikke at denne buket ville være dyr... Men det er den så... Øv øv øv.

post-27709-1182275831.jpg

post-27709-1182275838.jpg

post-27709-1182275844.jpg

Edited by MarieMus
0

*-*Kæresteringe*-*

Her er de ringe jeg fik af Kæresten da vi havde været sammen ½ år.

Har dem altid på mig, dog ikke på fingrene, da de er blevet for tykke, så nu sidder de i min urrem :-)

post-27709-1182276906.jpg

post-27709-1182276912.jpg

Edited by MarieMus
0

Annonce ♥

Wauw der er en der har tjek på sagerne :thumbsupsmileyanim:

Fedt!

Er helt vild med Love is, kan du sende dem, så jeg kan bruge printe dem ud, skal bruge dem til nogle chokolade stykker, der skal andet papir om.

Sussi

Ja jeg sender dem så snart jeg kommer hjem fra arbejde. Vil du havde dem på mail eller hvordan?

0

Den første sang der er bare god. Den synger vi altid til damefrokost ved byfesten. Men altså så kun dameversene!!

Rigtig flotte buketter. Kan godt forstå du er vilde med dem. Ligeledes topfigurerne. De er meget romantiske.

0

Så nu fik jeg langt om længe kopieret de børnecitater. Det var smaddersvært at få min puter til at markere det hele. Men det lykkedes!! :thumbsupsmileyanim:

Mange tak

Edited by mettemoller
0

Annonce ♥

Så nu fiki jeg langt om længe kopieret de børnecitater. Det var smaddersvært at få min puter til at markere det hele. Men det lykkedes!! :bearhug:

Mange tak

Godt du fik dem kopieret. :thumbsupsmileyanim:

0

Hej. tak for din hilsen i min tråd :) Det er altid rart at få gæster :)

Jeg syntes nu ikke det er for tidlig at blive gift. Når man er klar, så er man klar. Man skal ikke tænke på hvad alle andre syntes. Det er jer det kommer an på :thumbsupsmileyanim: Men kan godt forstå at det bliver svært at holde bryllup, med jeres indkomst. Det er jo en fest man kun får en gang i livet, og det ville være meget træls at skulle vende hver 25øre.

Vores buget er blevet større og større, jo længre vi er kommet i planlægningen. Men jeg vil gerne være prinssese for en dag :huh:

Jeg er helt vild med de der Love is, kan du ikke sende nogen på min mail. Sender lige en pm med den.

Har overvejet at ligge dem i vores gaveæsker. Det kunne da være sødt. :)

0

Hej. tak for din hilsen i min tråd :blush: Det er altid rart at få gæster :blush:

Jeg syntes nu ikke det er for tidlig at blive gift. Når man er klar, så er man klar. Man skal ikke tænke på hvad alle andre syntes. Det er jer det kommer an på :thumbsupsmileyanim: Men kan godt forstå at det bliver svært at holde bryllup, med jeres indkomst. Det er jo en fest man kun får en gang i livet, og det ville være meget træls at skulle vende hver 25øre.

Vores buget er blevet større og større, jo længre vi er kommet i planlægningen. Men jeg vil gerne være prinssese for en dag :bearhug:

Jeg er helt vild med de der Love is, kan du ikke sende nogen på min mail. Sender lige en pm med den.

Har overvejet at ligge dem i vores gaveæsker. Det kunne da være sødt. :iloveyou:

Er selv ved at forstå at det er okay at vi har planer om bryllup. :cheerleader3:

Vi mangler lige at købe ringene, men så er vi også klar til forlovelse (2/11-07) Derefter vil vi gerne vente til min Kæreste er færdiguddannet, netop pga. pengene. Det er han i juni 2010, så vi satser på bryllup 2/11-2010. :thumbsupsmileyanim:

Har svaret på din pm og sender dig en masse Love is i løbet af weekenden.

0

Annonce ♥

Hej Marie

Jeg kan se du har tilføjet mig som ven, men du står ikke i mit kontrolpanel!! skal jeg os gøre noget?

Tror du fandt ud af det, men det er fordi jeg har tilføjet dig som ven. Du kan gøre det samme, hvis du har lyst. :thumbsupsmileyanim:

0

Hej. tak for din hilsen i min tråd :bearhug: Det er altid rart at få gæster :bearhug:

Jeg syntes nu ikke det er for tidlig at blive gift. Når man er klar, så er man klar. Man skal ikke tænke på hvad alle andre syntes. Det er jer det kommer an på :bearhug: Men kan godt forstå at det bliver svært at holde bryllup, med jeres indkomst. Det er jo en fest man kun får en gang i livet, og det ville være meget træls at skulle vende hver 25øre.

Vores buget er blevet større og større, jo længre vi er kommet i planlægningen. Men jeg vil gerne være prinssese for en dag :bearhug:

Har overvejet at ligge dem i vores gaveæsker. Det kunne da være sødt. :bearhug:

Så er der sendt love is til din mail :heart:

0

Annonce ♥

Rigtig flotte ringe. Så er i bare blevet helt enige om at blive forlovet d 2 /11 i år. Mener det var den dato??

Du husker virkelig godt! :heart:

Ja vi er blevet enige om at forlove os den 2/11-2007. Min Kæreste er anti-romantisk :-) og kommer aldrig på knæ, så hvis der skal ske noget må jeg selv hjælpe til!

Men elsker ham for den han er! :bearhug::bearhug:

0

:bearhug: Hej!!

Sikke da en fantstisk tråd du har her :bearhug: Den kan nå at blive rigtig lang -hvis i skal giftes i 2010.. Skønt - så er der en masse inspiration til de andre kommende brude... :heart:

Jeg er også helt vild med de Love is.. Jeg har lavet bordkort, med forskellige Love is... på hver.. Håber lidt, at det kan være med til at bryde isen, blandt dem som ikke kender hinanden så godt..

De sange du har skrevet ind - er vildt gode.. Tror jeg vil give dem til min mor, som gerne vil have sange med.. Men hun er ikke den store digter, så de ville da være gode...

:bearhug: Jeanet

0

:bearhug: Hej!!

Sikke da en fantstisk tråd du har her :bearhug: Den kan nå at blive rigtig lang -hvis i skal giftes i 2010.. Skønt - så er der en masse inspiration til de andre kommende brude... :heart:

Jeg er også helt vild med de Love is.. Jeg har lavet bordkort, med forskellige Love is... på hver.. Håber lidt, at det kan være med til at bryde isen, blandt dem som ikke kender hinanden så godt..

De sange du har skrevet ind - er vildt gode.. Tror jeg vil give dem til min mor, som gerne vil have sange med.. Men hun er ikke den store digter, så de ville da være gode...

:bearhug: Jeanet

Tak for rosen :biggrin:

Er sikker på at jeres bordkort vil bryde isen, ligesom børnecitater også er gode til det. :bearhug:

Du snupper bare sangene, det er derfor de ligger der. :bearhug:

0