MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Hej Marie...

Sikke en skøn tråd du har skabt dig her, og en masse gode og detaljerede tanker!! Jeg taber pusten, bare ved at læse i den, det går stærkt... :bearhug:

Jeg synes sagtens at du kan fri til din kæreste, hvis du tvivler på at han får gjort det, men på den anden side, kan man ikke vide sig sikker på, om han har et es gemt op i ærmet... Hvis du kan følge mig! Min kæreste tog hvertfald fusen på mig, da vi blev forlovet, og jeg havde alrdig i hele mit liv regnet med, at han ville gå på knæ og planlægge en super-romantisk forlovelses weekend!!! Han er, for at sige det mildt, ikke specielt romantisk til daglig!!! Hi hi hi...

Jeg glæder mig til at følge lidt med på sidelinjen, og stjæle en masse af de gode ideer der sprøjter ud af dig!

Og de der bordkort med Ferreo Rocher, dem har jeg oz i min tråd, plus den søde lille buket.... Som jeg lige smider ind her! (Håber det er okay...)

:loveboard: Maj

Tak for hilsnen i min tråd... :(

Indtil videre lader jeg ham om at fri, men 2/11-2009 frier jeg hvis han ikke har gjort det inden!

Ang. buketten så er den rigtig rigtig fin og sjov :-D Den passer lige til vores tur på rådhuset i størrelsen :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom jeg ind i din tråd igen... Jeg ved ærlig talt ikke hvad der skete!?! :thumbsupsmileyanim:

Sikke fint vejr det er idag, jeg håber du nyder det... Jeg skal lige straks ind til byen og mødes med mine to veninder. Den ene skal giftes her til august, og vi skal med hende ned, og se kjolen hun har valgt! Uuuuhhhhh det bliver vare SÅ spændende! Har helt kriller i maven :cheerleader3:

Hilsen Monica :bearhug::heart::heart:

0

Del dette indlæg

Så kom jeg ind i din tråd igen... Jeg ved ærlig talt ikke hvad der skete!?! :thumbsupsmileyanim:

Sikke fint vejr det er idag, jeg håber du nyder det... Jeg skal lige straks ind til byen og mødes med mine to veninder. Den ene skal giftes her til august, og vi skal med hende ned, og se kjolen hun har valgt! Uuuuhhhhh det bliver vare SÅ spændende! Har helt kriller i maven :cheerleader3:

Hilsen Monica :bearhug::heart::heart:

Piv piv... Jeg er på arbejde, men har intet at lave... Keder mig faktisk rigtig meget... Øv øv øv...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej, nu er det snart lang tid siden jeg sidst var her inde. Men det ser jo ud til at gå godt :thumbsupsmileyanim:

Du kan da nå at få den længeste tråd i bryllupsklars historie :cheerleader3:

Jeg låner også lige en kage opskrift.

ja det må være mit mål at få den længste tråd... Men har ikke så mange overvejelser, mere beslutninger...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Totalt fine kager. ELSKER også minikager og de store med hvid flødeskum og jordbær. Marcus Grigo laver nogle fantastiske nogle!

Ja de ser super gode ud! Bliver helt lækkersulten når jeg ser på dem. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

*-*Bryllupsdato*-*

Jubiii :cheerleader3:

Kæresten synes at den 2/11-2010 er den perfekte dag at blive gift!

Ja der er lang tid til, men så har jeg lang tid til at planlægge. :thumbsupsmileyanim:

Update: mening ændret, datoen er nu 2/5-2009.

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Tillykke med det.

Det er da dejligt, så må vi se om han snart falder på knæ?? Men han har jo 3 år til det, så mon ikke.

Jeg har også planlagt bryllup i 3 år tror jeg. Men først meget meget intensivt fra april i år. Men jeg havde mange idéer, og man får jo hele tiden nye herinde. Så det er fint nok at være i god tid.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med det.

Det er da dejligt, så må vi se om han snart falder på knæ?? Men han har jo 3 år til det, så mon ikke.

Jeg har også planlagt bryllup i 3 år tror jeg. Men først meget meget intensivt fra april i år. Men jeg havde mange idéer, og man får jo hele tiden nye herinde. Så det er fint nok at være i god tid.

Jo han har lige et par år... Men nu hvor vi er blevet enige om forlovelse og datoen for brylluppet, er det lige som om det er lidt lige meget.

Jeg skal jo acceptere at han er som han er... Men mon ikke at han finder på et eller andet?

Ihhh er Så glad! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Saa fik jeg ogsaa laest din traad igennem - sikke en masse inspiration og ideer, du allerede har faaet samlet.

Tillykke med at I har fastsat en dato - ligesom dig, saa er min kaereste heller ikke den romantiske type og egentlig slet ikke saa vild med bryllupper. Alligevel er vi blevet enige om at blive gift 9. august 2008 - og han har lovet mig et frieri med ring og det hele - saa jeg haaber, at det kommer paa et tidspunkt - selvom det lidt er den omvendte raekkefoelge.

Held og lykke med det hele!

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Saa fik jeg ogsaa laest din traad igennem - sikke en masse inspiration og ideer, du allerede har faaet samlet.

Tillykke med at I har fastsat en dato - ligesom dig, saa er min kaereste heller ikke den romantiske type og egentlig slet ikke saa vild med bryllupper. Alligevel er vi blevet enige om at blive gift 9. august 2008 - og han har lovet mig et frieri med ring og det hele - saa jeg haaber, at det kommer paa et tidspunkt - selvom det lidt er den omvendte raekkefoelge.

Held og lykke med det hele!

Tak for at du gav dig tid til at læse min tråd.

Selvom min kæreste ikke er særlig romantisk og super genert kunne jeg ikke tænke mig at leve en dag uden ham. Elsker den dreng/mand...

Tror faktisk at han har planer for en hyggelig aften, så lidt initiativ tager han ;-)

Smutter forbi din tråd med det samme. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt, dejligt.... men der er lidt tid må man sige....

kan i vente så længe.... ?????

TILLYKKE

Ja vi kan godt vente. Jeg har jo lige en forlovelse jeg skal have planlagt først :thumbsupsmileyanim:

På den anden side er vi nødt til at vente af mange årsager.

Har helt kriller i maven bare ved tanken om at der er dato på. :cheerleader3:

Glæder mig rigtig meget til at komme hjem og give min Kæreste et kæmpe kys! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejlig i har fået fastsat en dato, selv om der jo er læææænge til. :denmarkflag: Tør slet ikke tænke på hvor lang den tråd kan nå at blive :pokey:

Nå nu du skal gå og vente på dit frieri, kan du jo planlægge en forlovelsesfest i mellemtiden.. :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg kan nemlig planlægge to fester :cheerleader3:

Vi har også besluttet at fejre forlovelsen med den nærmeste familie. Og i skal nok få del i min planlægning.

Men nu vil jeg nyde en aften på sofaen med min vidunderlige Kæreste, som jeg snart skal forloves med. :) Og som jeg skal giftes med :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå....

jeg må godt nok sige det er en god tråd du har... der står mange gode ting...

kan man ikke finde det, kan man bare gå her ind...

jeg snuppede lige bryllups dagene fra dig... :rolleyes:

Ang. halskæden, inde i min tråd - er den købt på QXL, til kun 100 kr

ja den er fed, jeg er også til sådan noget....

Jeg har tilfløjet dig som ven.... SS

0

Del dette indlæg

Det kan jeg godt forstå....

jeg må godt nok sige det er en god tråd du har... der står mange gode ting...

kan man ikke finde det, kan man bare gå her ind...

jeg snuppede lige bryllups dagene fra dig... :td:

Ang. halskæden, inde i min tråd - er den købt på QXL, til kun 100 kr

ja den er fed, jeg er også til sådan noget....

Jeg har tilfløjet dig som ven.... SS

Tak for rosen ang. min tråd... regner med at der snart kommer mere ang. forlovelse. :rolleyes:

Du snupper bare det hele! Men min kæreste får du ikke. :huh:

Ej den halskæde er bare for lækker... Må bare eje sådan en.

Tak for tilføjelsen :-D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer