MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Du har fået sat et nyt billede ind!!!

Hvor er du atså køn... :ilovebryllupsklar: :carrot: :ilovebryllupsklar:

Tak. :loveboard: Ja det tog jeg i går.

Har vidst fået sendt dig et link til fotomontagen... Har du set det?

Hej Søde...

Så har jeg set din fotomontage! Nej, hvor er den altså bare sød!!! Virkelig...

Sikke en masse billeder I har af hinanden, det er bare SÅ sødt! Og Morten, han er da en lille snack... He he he ... Den montage, skal han nok blive glad for!!! No doubt!

Mange billeder af hinanden... Tja jeg synes godt nok ikke jeg kunne finde mange af mig, for det er ALTID mig der er bag kameraret. Har også sagt til Morten at han er nødt til at tage nogle flere billeder.

Var musikken også ok?

0

Del dette indlæg

Hejsa....

sødt profil billede du har fået på....

jeg kan se på det billede du har noget som jeg også har....

nemlig samme kamera.... en KANONT kamera...

Ville bare lige sige hej, og sender din sorte hjerte æske i næste uge...

Ja det er et super kamera.

Glæder mig til at få æsken, så kan mine kæresteringe få et ordentligt sted at ligge når de ikke skal sidde i mit ur mere...

0

Del dette indlæg

Hold da op.

Har lige været væk et par dage, og så et svar du har skrevet i et emne.

Jeg kunne næsten ikke kende dig. Det er da et super billede du har fået sat ind af dig selv.

VH Heto

Tark... Er der så stor forskel på billederne? Det første billede blev taget da jeg blev 18, så der er 3 år mellem, men jeg synes ikke jeg ser anderledes ud... Men det synes man vel aldrig om sig selv.

Det nye billede er fra i lørdags lige før vi skulle til navngivningsfest :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Gud hvor er din tråd blevet lang. Det er også længe siden jeg har været her inde :bask: til mig.

Det er nogle rigtig flotte kjoler du har kig på. Det bliver sjov at se brudekjole mode i 2010. Der er meget der kan ændre sig :)

Ja meget kan ændre sig selv mine ideer... Så det bliver spændende at se hvad det egentlig ender med.

0

Del dette indlæg

Hvor er du atså køn... :) :carrot: :cheerleader3:

Tak. :cheerleader3: Ja det tog jeg i går.

Hej Søde...

Sikke en masse billeder I har af hinanden, det er bare SÅ sødt! Og Morten, han er da en lille snack... He he he ... Den montage, skal han nok blive glad for!!! No doubt!

Mange billeder af hinanden... Tja jeg synes godt nok ikke jeg kunne finde mange af mig, for det er ALTID mig der er bag kameraret. Har også sagt til Morten at han er nødt til at tage nogle flere billeder.

Var musikken også ok?

Jeg kender godt til det der med at man er fotograf! Det er stort set altid mig der er fotografen hjemme ved oz... Men det er nok fordi jeg er en smule kamerasky (desuden fylder jeg sq oz det hele... Ha ha ha...)!

Jeg synes ellers det er en meget meget fin montage, og jeg kan også rigtig godt lide musikken, men tænkte på, om I evt. har en sang, som er "Jeres"??? Det kunne være fint at bruge den...??

0

Del dette indlæg

Hvor er du atså køn... :) :carrot: :cheerleader3:

Tak. :cheerleader3: Ja det tog jeg i går.

Hej Søde...

Var musikken også ok?

Jeg kender godt til det der med at man er fotograf! Det er stort set altid mig der er fotografen hjemme ved oz... Men det er nok fordi jeg er en smule kamerasky (desuden fylder jeg sq oz det hele... Ha ha ha...)!

Jeg synes ellers det er en meget meget fin montage, og jeg kan også rigtig godt lide musikken, men tænkte på, om I evt. har en sang, som er "Jeres"??? Det kunne være fint at bruge den...??

Det er vores sang :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det tænkte jeg nok!!!

Jamen så kan det altså ikke være bedre!!

Det er en meget speciel sang, men det er den slags musik Morten hører og jeg blev overtalt til at høre det og det var den første sang han spillede for mig :) så det er vores sang.

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Jeg bliver da også lige nød til at kommentere dit nye profil billede. Så det inden i en anden tråd og tænkte nå der er da en ny bruger, indtil jeg fik set dit navn ud for besvarelsen ! :) HVOR ER DU EN KØN PIGE.... :cheerleader3:

:-) Maria

Gud hvor er der mange der lægger mæske til mit nye billede... Dejligt :-)

Tak for komplimentet. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

*-*Mit unikke smykke *-*

...jeg helt sikkert skal have på til brylluppet.

Det er en gaffel min Oldemor fik i bryllupsgave. Alle hendes pige olde- og børnebørn, der er konfirmeret, har fået en af disse gafler lavet til et armbånd til deres konfirmation.

Det betyder rigtig meget for mig og skal selvfølgelig være med på min store dag.

post-27709-1185908944.gif

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Uha, det er længe siden jeg har været herinde!

:cheerleader3::thanks: :bask: til mig...

Vildt at jeg ikke kan følge med dig, Marie...du giver mig jo helt stress, skal jo trods alt giftes lidt før dig :bearhug:

Er helt vild med dine korte kjoler, men det ved du jo godt allerede.

Og det armbånd der...intet mindre end fantastisk!

Super fed og symbolsk detalje til brylluppet...lige i skabet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan ser det ud når det sidder på armen.

Hej Marie ven...

Hvor er det smukt smykke, og meget specielt! Jeg kan godt forstå at det skal følge dig på din store dag! Gid det var mig der havde sådan nogle specielle smykker jeg kunne tage på, nå pyt, så må jeg tage ud og købe noget nyt.... Ha ha ha ha...

0

Del dette indlæg

Uha, det er længe siden jeg har været herinde!

:cheerleader3::thanks: :bask: til mig...

Vildt at jeg ikke kan følge med dig, Marie...du giver mig jo helt stress, skal jo trods alt giftes lidt før dig :bearhug:

Er helt vild med dine korte kjoler, men det ved du jo godt allerede.

Og det armbånd der...intet mindre end fantastisk!

Super fed og symbolsk detalje til brylluppet...lige i skabet :thumbsupsmileyanim:

Elsker også det armbånd... Især fordi jeg holdt meget af min Oldemor...

0

Del dette indlæg

Sådan ser det ud når det sidder på armen.

Hej Marie ven...

Hvor er det smukt smykke, og meget specielt! Jeg kan godt forstå at det skal følge dig på din store dag! Gid det var mig der havde sådan nogle specielle smykker jeg kunne tage på, nå pyt, så må jeg tage ud og købe noget nyt.... Ha ha ha ha...

Ha ha ja ud og brug penge.

Hos mig er der dog gået lidt sport i ikke at bruge alt for mange penge... Hvis vi er rigtig heldige sker der SÅ meget lige omkring vores bryllup at det næsten drukner... Men nu må vi se når vi kommer tættere på...

Morten bliver færdiguddannet i juli måned, derefter vil vi meget gerne købe en større lejlighed og vi ønsker os meget at jeg bliver gravid omkring det tidspunkt også... og så bryllup i november...

Selvfølgelig kan vi bare vente endnu et år med bryllup (et år fra eller til gør vel ikke det store...) men jeg vil bare virkelig gerne være gift før jeg føder...

Åhh en masse tanker....

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Du er altså en køn pige, men det har du jo hørt før. :bearhug:

Det er virkelig et smukt smykke, det kan jeg godt forstå du gerne vil have på, på selve dagen. Det er dejligt med sådan nogle arvestykker. Rigtig god ide faktisk med sådan en gaffel. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie

Du er altså en køn pige, men det har du jo hørt før. :bearhug:

Det er virkelig et smukt smykke, det kan jeg godt forstå du gerne vil have på, på selve dagen. Det er dejligt med sådan nogle arvestykker. Rigtig god ide faktisk med sådan en gaffel. :thumbsupsmileyanim:

Aii jeg er da ikke kønnere end jer andre... Men tak.

Ja det er en super ide og vi har alle glædet os til vi skulle have vores gaffel. Sjovt nok har vi alle valgt forskellige måder at få bøjet den på.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer