MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Marie:)

Kan bedst li' save the date card nederst i højre hjørne... Men kan også godt li' den med monogrammet...Kunne man sætte monogrammet på den i højre hjørne??? Det ville være mit forslag... Forresten SUPER flot kjole:)

Tak for din mening! Håber at Kæresten siger: det skal være det der! For jeg synes det er vildt svært at vælge. God ide med monogrammet. :)

0

Del dette indlæg

tak for dit svar i min tråd har set dig i kjolen nu den er bare super til dig misunder piger der kan bære det snit med en sådan elegance nogle af os andre ligner gravide elefanter i det snit(læs mig)... sikke nogle fine kort i har fået lavet jer, jeg kan desværre ikke lige finde ud af hvilket et jeg ville vælge men synes at det er en fed idé med den lille kalender på det er smart. hvis jeg skulle lave et save the date kort ville jeg lave en magnet har faktisk sådan noget magnet papir derhjemme tror jeg vil bruge det til takkekort i stedet. det er nogle super ringe i har fundet lige min smag vil i bruge dem som vielses ringe også eller kommer der nye på til den tid?

jeg har altid sagt at simon skulle fri med en diamaantring(det gjorde han ikke vores forlovelses var kedelige hammerslåede sølvringe) mit næste krav belev at min vielsesring skulle være en guldring med bling i men det blev så en titan ring med 3 små brillianter men hvad det er jo ikke det vigtigeste så nu ønsker jeg mig en alliancering i fødselsdags gave så kan jeg jo altid få sat xtra sten i til specieller lejligheder men ville nu også gerne have en fin ring som din forlovelsesring..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak for dit svar i min tråd har set dig i kjolen nu den er bare super til dig misunder piger der kan bære det snit med en sådan elegance nogle af os andre ligner gravide elefanter i det snit(læs mig)... sikke nogle fine kort i har fået lavet jer, jeg kan desværre ikke lige finde ud af hvilket et jeg ville vælge men synes at det er en fed idé med den lille kalender på det er smart. hvis jeg skulle lave et save the date kort ville jeg lave en magnet har faktisk sådan noget magnet papir derhjemme tror jeg vil bruge det til takkekort i stedet. det er nogle super ringe i har fundet lige min smag vil i bruge dem som vielses ringe også eller kommer der nye på til den tid?

jeg har altid sagt at simon skulle fri med en diamaantring(det gjorde han ikke vores forlovelses var kedelige hammerslåede sølvringe) mit næste krav belev at min vielsesring skulle være en guldring med bling i men det blev så en titan ring med 3 små brillianter men hvad det er jo ikke det vigtigeste så nu ønsker jeg mig en alliancering i fødselsdags gave så kan jeg jo altid få sat xtra sten i til specieller lejligheder men ville nu også gerne have en fin ring som din forlovelsesring..

Må lige indskyde at jeg nyder at kjolen ikke sidder til på maven. Har en del ekstra hud der og når jeg spiser kommer jeg til at se gravid ud. :)

Har også overvejet magnet papir... Det lyder som en super ide!

Vi skal bruge ringene både som forlovelses og vielsesringe. Vi får graveret i dem og ved vielsen får vi den dato i også :-) Kæresten var ved at gå i spagat da han så priserne så vi blev enige om kun at have en ring. Vi er også begge under uddannelse, så pengene er få.

0

Del dette indlæg

Vildt lækre ringe...dejligt enkle.

Synes bestemt ikke at du ser gravid ud i kjolen. Men jeg har det faktisk på samme måde....bliver også dejlig tyk, når jeg spiser *gg* Det er helt forfærdeligt...især når man har kjole på og ikke rigtig kan skjule det.

0

Del dette indlæg

Vildt lækre ringe...dejligt enkle.

Synes bestemt ikke at du ser gravid ud i kjolen. Men jeg har det faktisk på samme måde....bliver også dejlig tyk, når jeg spiser *gg* Det er helt forfærdeligt...især når man har kjole på og ikke rigtig kan skjule det.

Nej jeg ser nemlig ikke gravid ud i den kjole fordi den sidder løst over maven. Sådan skal min brudekjole også være. Gider simpelthen ikke gå den dag og skjule min mave eller være ked af billederne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er helt vild med alle tre eksempler...

Men jeg ville selv vælge nr.2.

Jeg har ikke umiddelbart noget argument til hvorfor, men jeg synes bedst om nr.2.

:)

1000 tak for din mening! Nr. 2 er også den oprindelige ide, men da jeg først kom igang fik jeg også andre ideer, som lige måtte prøves.

0

Del dette indlæg

Jeg er helt vild med alle tre eksempler...

Men jeg ville selv vælge nr.2.

Jeg har ikke umiddelbart noget argument til hvorfor, men jeg synes bedst om nr.2.

:)

1000 tak for din mening! Nr. 2 er også den oprindelige ide, men da jeg først kom igang fik jeg også andre ideer, som lige måtte prøves.

Det kan jeg da godt forstå... Jeg synes også alle tre er flotte.

Tror det har noget at gøre med at sløjfen er bred, men med mere farve. Lige en mellemting...

Så synes jeg det er pænest med den mørkebaggrund kontra den lyse sløjfe :oops:

Håber det var til at forstå.. :toot:

Ja båndet omkring er bredt det er de andre ikke... Ja jeg er nok også mest til den sorte baggrund.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde ladet de 3 invitationer ligge fremme da Kæresten kom hjem men sagde ikke noget om dem. Da jeg så ville vise ham dem her til aften sagde han at han da allerede havde set dem. :thumbsupsmileyanim: Han er bare så dejlig.

Spurgte ham så hvilken en han bedst kunne lide (men forventede ikke et svar) men han sagde meget klar at han bedst kunne lide den med det brede lilla bånd og det tynde sølvfarvede... :) Ihh elsker den mand. Det var lige hvad jeg havde brug for at høre.

Så nu er det besluttet at dette er vores layout til invitation:

IMG_1362.JPG

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie.

Der er længe siden jeg har "besøgt" dig.

Det er flotte ringe i har valgt. Af save the date kortene kan jeg bedst lide den øverst til venstre.

Jeg studsede over, at i har inviteret til kaffe og kage til brylluppet. Skal i ikke have andet??

Jeg spørger bare af nysgerighed.

Du ser yndig ud i den flotte sommer kjole.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Hej Marie.

Der er længe siden jeg har "besøgt" dig.

Det er flotte ringe i har valgt. Af save the date kortene kan jeg bedst lide den øverst til venstre.

Jeg studsede over, at i har inviteret til kaffe og kage til brylluppet. Skal i ikke have andet??

Jeg spørger bare af nysgerighed.

Du ser yndig ud i den flotte sommer kjole.

VH Heto

Du er meget velkommen til at være nysgerrig.

Da vi skal giftes en tirsdag, venter vi med festen til lørdagen og derfor er det "kun" kaffe og kage på selve dagen. Måske middag for vores 10 gæster.

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Okay så er jeg med. Eller næsten da.

Vil det så sige at nogle skal have svae the date kort til om tirsdagen, og andre om lørdagen?

Og skal du have brudekjole på begge dage. Ja jeg ved godt at du skal have en kort kjole, men skal du bruge den begge dage eller skal du have en ny til om lørdagen. Og hvad med brudebuket. Skal du også have det begge dage?

For hvis du skal det, så vil jeg da bare sige at jeg er skide misundelig, for jeg skal forhåbenlig ikke i en brude kkjole mere, og det er altså bare en helt specielt opevelse.

Heto

0

Del dette indlæg

Okay så er jeg med. Eller næsten da.

Vil det så sige at nogle skal have svae the date kort til om tirsdagen, og andre om lørdagen?

Og skal du have brudekjole på begge dage. Ja jeg ved godt at du skal have en kort kjole, men skal du bruge den begge dage eller skal du have en ny til om lørdagen. Og hvad med brudebuket. Skal du også have det begge dage?

For hvis du skal det, så vil jeg da bare sige at jeg er skide misundelig, for jeg skal forhåbenlig ikke i en brude kkjole mere, og det er altså bare en helt specielt opevelse.

Heto

Vi inviterer kun forældre, søskende og bedsteforældre til vielsen og de får ikke save the date kort, men en tidelig indbydelse.

Ja jeg skal have kjolen på begge dage! Ved ikke endnu om jeg skal have sat hår begge dage, men det finder jeg ud af med min frisør.

Regner kun med at have brudebuket om tirsdagen.

Vi får forhåbentlig taget en masse billeder tirsdag som så skal vises frem om lørdagen...

Ihh kan de næste 3 år ikke godt flyve afsted hurtigt????

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer