MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Se lige hvad min forlovelses-ticker siger i dag... :cheerleader3:

juhuu!!! :bestwishes: Nu er der ikke lang tid til! :bearhug:

Hvor har du købt den scrapbog henne? Den er virkelig flot. Det er en bog i den stil jeg havde tænkt mig, skulle bruges til gæstebog..

Den er købt i Tiger... Faldt over den og tænkte at den skulle jeg nok få brug for på et tidspunkt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Se lige hvad min forlovelses-ticker siger i dag... :cheerleader3:

juhuu!!! :bestwishes: Nu er der ikke lang tid til! :bearhug:

Hvor har du købt den scrapbog henne? Den er virkelig flot. Det er en bog i den stil jeg havde tænkt mig, skulle bruges til gæstebog..

Den er købt i Tiger... Faldt over den og tænkte at den skulle jeg nok få brug for på et tidspunkt...

okay! det kunne være jeg skulle prøve at komme forbi Tiger lidt oftere.. For det er da godtnok en flot bog..

0

Del dette indlæg

Se lige hvad min forlovelses-ticker siger i dag... :bestwishes:

juhuu!!! :bearhug: Nu er der ikke lang tid til! :toot:

okay! det kunne være jeg skulle prøve at komme forbi Tiger lidt oftere.. For det er da godtnok en flot bog..

Tusind tak. Den var meget nem at lave, men liger da i hvertfald en halv million... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja jeg gør også hvad jeg kan for at læse med, men jeg må nok indrømme at jeg også liiige har lidt andre ting der optager mig! :cheerleader3:

Men jeg kender det godt. Jeg synes dog at der er mange der svarer i din tråd. Jeg synes jeg skriver meget til mig selv. Men sådan er det bare, det gør jeg så. :bestwishes:

Redigeret af mettemoller
0

Del dette indlæg

Hey hey!!! Jeg læser altså!!!!

:toot:

Det ser så godt ud det hele, Marie... Nu er der ikke lang tid til forlovelsen. Spændende!!!! :bestwishes:

:sm:

Så er du en af de virkelig få...

Hov!! Jeg læser altså også.. :hug: (får ikke altid skrevet en besked, sorry :hug: MEN jeg læser skam med :sm: )

Dejligt at høre

Hey hey!!! Jeg læser altså!!!!

-HAHA-

Det ser så godt ud det hele, Marie... Nu er der ikke lang tid til forlovelsen. Spændende!!!! :bearhug:

:hug:

Så er du en af de virkelig få...

Hov!! Jeg læser altså også.. :hug: (får ikke altid skrevet en besked, sorry :sm: MEN jeg læser skam med :hug: )

Me 2 :)

Ja okay, måske overreagerer jeg...

Ja jeg gør også hvad jeg kan for at læse med, men jeg må nok indrømme at jeg også liiige har lidt andre ting der optager mig! :cheerleader3:

Men jeg kender det godt. Jeg synes dog at der er mange der svarer i din tråd. Jeg synes jeg skriver meget til mig selv. Men sådan er det bare, det gør jeg så. :toot:

Forstår godt at du ikke har så meget tid her op tild en store dag. Synes bare det er vildt frustrerende at man spørg om noget og så skla man vente et døgn på at nogen svarer på det... Undskyld mit brok.

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Jeg kigger en gang imellem omkring din tråd, men skriver vist sjældent? Tror egentlig det er fordi, at jeg ikke helt kan forholde mig til jeres lange tidsperspektiver? :bestwishes:

Det bliver spændende med jeres snarlige forlovelse! :cheerleader3:

:bearhug: Maiken

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres valgt af ringe, de er også rigtig flotte...

Tillykke med nedtællingen, dejligt, 1 mdr.. den går stærkt...

Rigtig flot bog, dejligt, man har hvor man kan genne - ting og sager...

Tak for alle de fine ord :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Jeg læser altså også med.... :bestwishes:

Jeg var lige i Tiger i dag, og faldt over din scrapbog.. Tror altså også jeg bliver nødt til at købe sådan en.. Man skal nok finde et eller andet at bruge den til.. Om ikke andet kan man jo bare klistre alle sine kvitteringer og sådan nogt ind i den.. Så har man da styr på det også! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Jeg læser altså også med.... :bearhug:

Jeg var lige i Tiger i dag, og faldt over din scrapbog.. Tror altså også jeg bliver nødt til at købe sådan en.. Man skal nok finde et eller andet at bruge den til.. Om ikke andet kan man jo bare klistre alle sine kvitteringer og sådan nogt ind i den.. Så har man da styr på det også! :cheerleader3:

Dejligt at du læser med!

Ja skynd dig at købe bogen. Den er super god, har mange sider, god kvalitet og det hele. :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er utroligt at man kan få sådan en pæn bog så billigt :thumbsupsmileyanim:

Den er virkelig smart

Ja altså bogen er lidt kedelig i sig selv men med lidt pynt bliver den ret flot... (Synes jeg selv)

Ja lige præcis.. Den er virkelig god, hvis man ønsker at give den et præg af ens eget design.. F.eks. med et bånd i den farve man bruger.. Ligesom du også har gjort det.. Tror jeg skal have fat i en...

0

Del dette indlæg

Hej Søde...

Så er der ikke frygtelig længe til den store forlovelsesdag! Hvor er det dog skønt... Glæder du dig ikke?? Det er hvertfald nogle rigtig flotte ringe I har valgt fra Chanti!

Hvor var den bare rigtig sød, den kjole du havde på til fødselsdags-tam-tam, kan godt forstå at du vil have en lignende til dit bryllup, den klæder dig jo super godt!!!

Kan virkelig godt lide din scrapbog, synes den er flot og er en super god ide! Jeg havde også intentioner om at lave en, men jeg synes der er rigeligt med andre ting at lave... Så nu må vi se, om jeg får lavet det! Hi hi hi...

Krammer

0

Del dette indlæg

Hej Søde...

Så er der ikke frygtelig længe til den store forlovelsesdag! Hvor er det dog skønt... Glæder du dig ikke?? Det er hvertfald nogle rigtig flotte ringe I har valgt fra Chanti!

Hvor var den bare rigtig sød, den kjole du havde på til fødselsdags-tam-tam, kan godt forstå at du vil have en lignende til dit bryllup, den klæder dig jo super godt!!!

Kan virkelig godt lide din scrapbog, synes den er flot og er en super god ide! Jeg havde også intentioner om at lave en, men jeg synes der er rigeligt med andre ting at lave... Så nu må vi se, om jeg får lavet det! Hi hi hi...

Krammer

Jo jeg glæder mig rigtig meget til forlovelsen. Det bliver så fedt at få ringe på, og det bliver en lettelse at familien får det af vide, så vi ikke behøver at have hemmeligheder for dem. Nu har vi jo god tid til vores bryllup (for meget tid vil nogen mene) så jeg synes det var en god ide med en scrapbog til at samle alle ideerne.

0

Del dette indlæg

Ihh sikke en service. :cheerleader3:

Chanti har lige ringet for at dobbelttjekke størrelserne på vores ringe så vi var helt sikre på at det blev de rigtige størrelser. :cheerleader3:

Hun mente at ringene ville være færdige sidst i næste uge eller starten af ugen efter. :blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer