MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Hey hey, du!!! :kiss:

Ikke så utålmodig.... :bestwishes:

Vi er jo lige her og kigger og kigger.... Men jeg har ikke altid noget klogt at sige... Kan selvfølgelig altid lige give dig en masse :)-HAHA- -HAHA- -HAHA- !!!!!!

Jeg ved godt, hvor hyggeligt det er, at logge sig på og se en masse nye indlæg i ens tråd!

:bearhug:

Vil bare så gerne vise vores ringe frem...

De er også sindssygt flotte!!!! :thumbsupsmileyanim:

-HAHA-

Tusind tak! Glæder mig også rigtig meget til at få den på om 45 dage...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så Marie, så kom jeg herind og fik skimmet din tråd, og ville da absolut sende dig en masse kram, knus og en stor hilsen.

Er endnu helt mundlam, så bær over med det underlige indlæg. Det er jo helt vildt, jeg får godt nok stress over at der er 228 dage til jeg skal giftes når jeg ser hvad du/I har styr på.

Er vild med ringene de er bare så flotte, kan godt forstå du glæder dig, og tro mig du vil stirre på din hånd konstant, men følelsen er bare så fantastisk når den ring endelig kommer på :bestwishes:

Hvordan er det egentlig med det prøvesæt i har fået, man skal vel betale depositum eller noget før de sender det. Har bestilt mange smykker ved Chanti, men ringe er nu ikke det jeg har bestilt derfra FØR. For vi har snakket rigtig meget om at vores vielsesringe skal være derfra :kiss:

Igen en masse kram fra mig, du er for sej :bearhug:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Så er der ikke længe til at i kan tage jeres smukke ringe på og råbe det ud til hele verdene :bestwishes:

Nej nu nærmer det sig... Det bliver bare SÅ dejligt! Har holdt på hemmeligheden siden nytår...

0

Del dette indlæg

Så Marie, så kom jeg herind og fik skimmet din tråd, og ville da absolut sende dig en masse kram, knus og en stor hilsen.

Er endnu helt mundlam, så bær over med det underlige indlæg. Det er jo helt vildt, jeg får godt nok stress over at der er 228 dage til jeg skal giftes når jeg ser hvad du/I har styr på.

Er vild med ringene de er bare så flotte, kan godt forstå du glæder dig, og tro mig du vil stirre på din hånd konstant, men følelsen er bare så fantastisk når den ring endelig kommer på :)

Hvordan er det egentlig med det prøvesæt i har fået, man skal vel betale depositum eller noget før de sender det. Har bestilt mange smykker ved Chanti, men ringe er nu ikke det jeg har bestilt derfra FØR. For vi har snakket rigtig meget om at vores vielsesringe skal være derfra :lol:

Igen en masse kram fra mig, du er for sej -HAHA-

:thumbsupsmileyanim:

Hvor hyggeligt at du kigger forbi. -HAHA-

Du skal slet ikke være mundlam over hvad jeg har nået. Jeg har jo været her lang tid og hygger mig bare med at lave lidt bryllupsting ind i mellem. Intet stort er lavet endnu.

Tak for de fine ord om vores ringe. :bestwishes: Jeg bliver helt forelsket i dem hver gang jeg åbner æskerne... og ja jeg kommer til at kigge på min hånd konstant når jeg om 45 dage får min ring på. -HAHA-

Ang. prøvesættet, så bestiller man ringene eller ringen over nettet og klikker ja til at man gerne vil have en prøvebox. Derefter betaler man det fulde beløb og boxen bliver sendt til dig.

Hvis man alligevel ikke ønsker ringene sender man boxen tilbage, med besked om at man ikke ønsker ringene og man får pengene tilbage.

Synes virkelig at det er fin service, og heldigt at vi bestilte boxen for vi fandt ud af at min Kæreste skulle have en ring 2 numre mindre ned mig og at der er forskel på hans højre og venstre hånd...

Vi ville så gerne have ringene og udfyldte bestillingssedlen med vores størrelser og seendte det hele retur. (retur portoen er forresten også betalt af Chanti.)

Et par dage efter ringede Chanti for at dobbelttjekke på størrelserne, så vi var helt sikre på at det var de rigtige størrelser vi fik.

:bearhug: Virkelig god service og billederne på hjemmesiden lever klart op til den virkelige vare. :kiss:

Ja sikke en masse snak om Chanti. -HAHA-

Tusind tak for din hilsen. Glæder mig til at se hvad I finder på. :c166:

0

Del dette indlæg

Huskeliste til forlovelse

Her er huskelisten til vores forlovelse.

Det grønne er besluttet/ordnet.

Køb forlovelsesringe: Hos Chanti - 27. august 2007

Tøj: Sort kjole med hvidt mønster, selvsiddende strømper

Hår: Sat op med spænde

Smykker: Marie halskæde, perleøreringe, perlearmbånd

Parfume: Nothing

Mad:

Hovedret: Roastbeef med rösti, ærter og whiskeysauce

Dessert: Chokolade trøffel

Drikkelse: hvidvin og sodavand

Dug: Sølv velour dug

Bordpynt: Hvide rose i høj hvid vase, Herstal stager med lilla bånd omkring og rosehoved i.

Slik: Irma’s lakridsmix, m&m’s

Film: Number 23

Overraskelse: Er lavet

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyha... Føler mig nu MEGET bagud!!!!! Har lige fræset din tråd igennem, for jeg burde egentlig sove nu, men ville lige sige tak for din velkomst på min tråd og kigge lidt på din. Synes det er super cool, du har så godt styr på det hele allerede :)

Kom til at tænke på, at hvis I gifter jer en tirsdag bliver jeres sølvbryllup vist på en lørdag... Tror jeg... Det er jo sent på aftenen... ;)

HUUG

Tina

Hvor dejligt at du besøger min tråd. :)

Du skal slet ikke føle dig bagud, det er bare mig der er i god tid. :help:

:blink: for at du har fræset gennem min tråd.

0

Del dette indlæg

SUPER SUPER flotte ringe:) Vores er også fra Chanti... Det bli'r godt når det ikke længere er hemmeligt, hva?

JA det bliver skønt at alle får det at vide. Skal bare gå og stritte helt vildt med min ring når jeg får den på!!!! :help:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blink::cheerleader3: 40 dage til forlovelse :bunny_4::kiss:

Åååh, hvor må du glæde dig, søde!! :cheerleader3:

Så tæller vi ned mod de 30 dage..... :thumbsupsmileyanim:

Ja nu siger min ticker snart 1 month og den anden 3 years... :cheerleader3:

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Hej Marie.

Ja, så har jeg lige været en tur forbi din side igen.

Ang besvarelse #462 og 485.

No offense, men lad nu være med at blive ked af der ikke er nogen der skriver til dig. Der er trods alt 3 år til selve brylluppet skal stå. Og tro mig du skal nok nå at få mange besvarelser endnu. Der er jo knap 1000 dage til brylluppet.

Mht. menüen til jeres forlovelse, skal der kun være hvidvin ? Undre mig bare. Roastbeef er rødt kød = rødvin. Måske kan du og kæresten ikke lide rødvin, det er meget normalt når man er helt ung, men det kan jeres forældre måske. Jeg ville i hverfald foretrække rødvin. Bare min beskedne mening.

Ellers er menüen fin ud.

Heto

0

Del dette indlæg

Hej Marie.

Ja, så har jeg lige været en tur forbi din side igen.

Ang besvarelse #462 og 485.

No offense, men lad nu være med at blive ked af der ikke er nogen der skriver til dig. Der er trods alt 3 år til selve brylluppet skal stå. Og tro mig du skal nok nå at få mange besvarelser endnu. Der er jo knap 1000 dage til brylluppet.

Mht. menüen til jeres forlovelse, skal der kun være hvidvin ? Undre mig bare. Roastbeef er rødt kød = rødvin. Måske kan du og kæresten ikke lide rødvin, det er meget normalt når man er helt ung, men det kan jeres forældre måske. Jeg ville i hverfald foretrække rødvin. Bare min beskedne mening.

Ellers er menüen fin ud.

Heto

Brokker mig ikke over at folk ikke svarer så jeg ikke får besvarelser. Synes bare det er trist når ingen kommenterer hvad jeg viser frem.

Egentlig er det latterligt kun at svare for at få besvarelser.

Mht. menuen, så er det kun Kæresten og jeg der skal spise og vi kan ikke lide rødvin, derfor hvidvin. Vi skal ud og spise med vores forældre dagen efter.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie :)

Ja, jeg har været fraværende i et godt stykke tid. 1½ uge eller sådan, så der er meget der er sket siden sidst! :bearhug:

Jeres ringe er superflotte!!! Men det har jeg vist sagt en gang...? -HAHA-

Og menuen til Jeres forlovelse er da også bare lækker! Vi kan heller ikke li' rødvin her, så vi forstår godt valget af hvidvin. ;)

- Betina - :cheerleader3:

PS. Vi har også bestilt vores ringe, så vi venter også spændt ligesom I gjorde. :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

Hej Marie :hug:

Ja, jeg har været fraværende i et godt stykke tid. 1½ uge eller sådan, så der er meget der er sket siden sidst! :)

Jeres ringe er superflotte!!! Men det har jeg vist sagt en gang...? :pokey:

Og menuen til Jeres forlovelse er da også bare lækker! Vi kan heller ikke li' rødvin her, så vi forstår godt valget af hvidvin. ;)

- Betina - -HAHA-

PS. Vi har også bestilt vores ringe, så vi venter også spændt ligesom I gjorde. :thumbsupsmileyanim:

Hej Betina.

Vil altid gerne høre at vores ringe er smukke. De ligger i min bryllupskasse og venter til den store dag. :cheerleader3:

Tak for rosen af vores menu. Det er Kæresten der har bestemt den, så får han det lige som han gerne vil. Det er jo VORES dag så han skal også bestemme lidt. :angry:

Glæder mig til at se jeres ringe når i får dem. Vente tiden er svær, og det er sådan en lettelse når de endelig kommer. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Så fik jeg tid til at komme forbi din tråd. Vi har jo haft lidt rigeligt at se til med eget bryllup, flytte i eget hus og så et vennepars bryllup inden for 3 uger. Puha heftigt siger jeg bare.

Nå men jeres ringe ser bare skønne ud. :cheerleader3: De er virkelig flotte. Kan godt huske det der med, hele tiden lige at skulle se til dem, og prøve dem. :respekt:

Nu er der ikke længe til forlovelsen mere. Det bliver bare så spændende. Glæder mig til at høre hvad jeres familier siger. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie

Så fik jeg tid til at komme forbi din tråd. Vi har jo haft lidt rigeligt at se til med eget bryllup, flytte i eget hus og så et vennepars bryllup inden for 3 uger. Puha heftigt siger jeg bare.

Nå men jeres ringe ser bare skønne ud. :cheerleader3: De er virkelig flotte. Kan godt huske det der med, hele tiden lige at skulle se til dem, og prøve dem. :respekt:

Nu er der ikke længe til forlovelsen mere. Det bliver bare så spændende. Glæder mig til at høre hvad jeres familier siger. :bearhug:

Årh hvor er det dejligt at du stadig er her selvom du er gift! :kiss::hug:

Lyder som om i har travlt. Er det lækkert at flytte i hus?

Nej nu nærmer forlovelsen sig. Prøvede min ring så sent som i går aftes og den er stadig lige skøn. :)

Tusind tak for din besked. :hug:

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Nu er der ikke længe til forlovelsen mere. Det bliver bare så spændende. Glæder mig til at høre hvad jeres familier siger. :)

Årh hvor er det dejligt at du stadig er her selvom du er gift! :(:hug:

Nej nu nærmer forlovelsen sig. Prøvede min ring så sent som i går aftes og den er stadig lige skøn. :b223:

Tusind tak for din besked. :kiss:

He he det er altså ret svært at slippe bryllupsklar!! :bearhug::hug:

Det er så skønt med vores eget hus, selom der skal laves meget, og det hele roder og lægger i kasser rundt omkring. Men det opvejer det gode ved at have sit eget, og være fri for irriterende overboer! :hug:

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Nu er der ikke længe til forlovelsen mere. Det bliver bare så spændende. Glæder mig til at høre hvad jeres familier siger. :)

Årh hvor er det dejligt at du stadig er her selvom du er gift! :hug::)

Nej nu nærmer forlovelsen sig. Prøvede min ring så sent som i går aftes og den er stadig lige skøn. :(

Tusind tak for din besked. :kiss:

He he det er altså ret svært at slippe bryllupsklar!! :bearhug::hug:

Det er så skønt med vores eget hus, selom der skal laves meget, og det hele roder og lægger i kasser rundt omkring. Men det opvejer det gode ved at have sit eget, og være fri for irriterende overboer! :b223:

Åh ja vi har også en irriterende overbo. Dejligt med et lille pip fra dig. :hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer