MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold da op kun 10 dage....

så må vi håbe de sidste dage går stærkt...

I morgen er der kun en uge til... Jeg synes dagene går hurtigt, men en mærkelig følelse vokser i mig... Kan ikke finde ud af hvad det er... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hold da op kun 10 dage....

så må vi håbe de sidste dage går stærkt...

I morgen er der kun en uge til... Jeg synes dagene går hurtigt, men en mærkelig følelse vokser i mig... Kan ikke finde ud af hvad det er... :cheerleader3:

Fortryder du nu her på falde rebet? For så er det da godt det ikke er et bryllup du har planlagt!!!!!

0

Del dette indlæg

Ihh.. Nu er der virkelig ikke lang tid til! :cheerleader3::ilovebryllupsklar:

Den følelse i maven er sikkert bare fordi du er spændt, eller fordi du glæder dig.. :respekt:

Jeg havde også en underlig følelse i maven lige da Per og jeg blev forlovet. Det var både glæde og nervøsitet.. Det skal nok snart gå over.. :)

Er I ved at være klar?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Piger,

Tusind tak for jeres beroligende ord. :)

Ihh.. Nu er der virkelig ikke lang tid til! :ilovebryllupsklar::respekt:

Den følelse i maven er sikkert bare fordi du er spændt, eller fordi du glæder dig.. :bearhug:

Jeg havde også en underlig følelse i maven lige da Per og jeg blev forlovet. Det var både glæde og nervøsitet.. Det skal nok snart gå over.. :blush:

Er I ved at være klar?

Ja jeg er så småt begyndt at købe ind og er ved at have styr på borddækningen også.

Hej søde,

der er mange, der har lidt ulmen i maven lige omkring forlovelsen. Da vi skulle offentliggøre det for vores forældre, blev jeg helt perpleks.. og dét plejer jeg ikke at blive. Så gad vide om det ikke bare er lidt sommerfugle, der vender den forkerte vej ;)

:bearhug:

Jeg både frygter og glæder mig til at fortælle vores forældre om vores forlovelse. De er "bare" inviteret til frokost, min mor ved det er tæt på vores 5 års dag, men svigerfmilien ved intet.

Et eller andet sted vil jeg bare gerne have det fortalt så vi kan sige det til alle.

Tror bare sommerfuglene er blevet forvirret her i efterårs/vinterkulden og så ændrer de retning :cheerleader3::)

Jeg håber at din sommerfugle-viden er rigtig. Tak!

0

Del dette indlæg

Så er der kun en uge til vi skal forloves. :respekt:

Har stadig den underlige følelse i maven, men der er ikke den mindste smule tvivl!

Er så småt ved at få styr på middag og familie-frokosten. Måtte ændre planer for at alle kunne nå det, men det gør ingen forskel.

Hvor bliver det vidunderlgt at kunne tale frit om det. :cheerleader3: Endelig kan jeg sige lige havd jeg vil og skal ikke tænke mig så meget om før jeg taler. :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mon ikke det er spændingen over at du skal fortælle dine forældre så stor en nyhed?

Og deres reaktion på det?

Du skal ikke tænke på det - det er helt normalt :ilovebryllupsklar:

Glæd dig i stedet...det er din sidste uge uden ring på fingeren :cheerleader3:

Redigeret af Chrisling
0

Del dette indlæg

Mon ikke det er spændingen over at du skal fortælle dine forældre så stor en nyhed?

Og deres reaktion på det?

Du skal ikke tænke på det - det er helt normalt :respekt:

Glæd dig i stedet...det er din sidste uge uden ring på fingeren :cheerleader3:

Tak for de beroligende ord. :ilovebryllupsklar:

Jo jeg tror bare det er spænding, det er ihvertfald IKKE tvivl for jeg glæder mig helt vanvittigt!

Glæder mig rigtig meget til at få min ring på. Jeg har gået uden ringe siden august, så det kræver nok lidt tilvænning at få ring på igen. :)

0

Del dette indlæg

Aiii for dælen jeg har dummet mig.

Min mor bad om vores ønskeseddel og jeg mailede den straks til hende, uden at tænke på at der på min del af ønskesedlen står bryllupsmagasiner... Jeg ved at hun har set på ønskesedlen, men hun har ikke nævnt noget... Hun er heldigvis verdens bedste mor og vil ikke fortælle det til andre hvis hun ved noget hun ikke skal vide.

Men det er virkelig ærgeligt at vores hemmelighed lige skulle slippe ud her en lille uge før vi ville afsløre den...

Håber at hun ikke har nærlæst ønskesedlen, så håbet om at hun ikke ved noget er der stadig, men det er et lille håb.

Da min mor spurgte om de skulle tage noget med på lørdag sagde jeg at vi havde helt styr på det og at de bare skulle være hos os kl. 12.00 så skulle de se løjer. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal nok gå alt sammen. Du skal bare glæde dig over alt det dejlige der skal ske! :cheerleader3:

Din mor er glad på dine vegne, lige meget hvordan hun har fundet ud af det. Men held oh lykke med det....

Tak Søde. -HAHA-

Det er bare irriterende at jeg lige skulle nå at dumme mig når nu jeg har holdt på hemmeligheden så længe...

0

Del dette indlæg

Det skal nok gå alt sammen. Du skal bare glæde dig over alt det dejlige der skal ske! :cheerleader3:

Din mor er glad på dine vegne, lige meget hvordan hun har fundet ud af det. Men held oh lykke med det....

Tak Søde. -HAHA-

Det er bare irriterende at jeg lige skulle nå at dumme mig når nu jeg har holdt på hemmeligheden så længe...

Jeg kan sagtens følge dig, men op med humøret.... -HAHA-

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:-HAHA--HAHA-:)-HAHA-

Weeeee måske skal jeg kun vente et år!!!

På hvad??? Brylluppet eller?

Mht. din mor, så er det da ærgerligt hvis hun har set det. Men min mor ville enten ikke have set det, eller have ringet og spurgt ind til det...sådan er hun.

Det bliver en dejlig dag. Dit mavehalløj er da spænding, og så det at du glæder dig. Måske en smule nervøsitet over om det nu bliver ligeså perfekt som du drømmer om...bare rolig: Det bliver det nemlig!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3:-HAHA--HAHA-:)-HAHA-

Weeeee måske skal jeg kun vente et år!!!

På hvad??? Brylluppet eller?

Mht. din mor, så er det da ærgerligt hvis hun har set det. Men min mor ville enten ikke have set det, eller have ringet og spurgt ind til det...sådan er hun.

Det bliver en dejlig dag. Dit mavehalløj er da spænding, og så det at du glæder dig. Måske en smule nervøsitet over om det nu bliver ligeså perfekt som du drømmer om...bare rolig: Det bliver det nemlig!!!

Ja vi er ved at finde ud af om vi kan blive gift om et år, i stedet for om 3 år...

Det er lidt surt hvis hun har set det, men pyt, bare hun bliver glad.

Hvor er du sød Shiba., har det meget bedre nu. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Ej, det er da træls, hvis din mor har set det, men som du selv har sagt, så havde hun vist alligevel lugtet lunten.. :cheerleader3:

Hvordan kan det være du er begyndt at undersøge muligheden for at blive gift næste år? -Kan du ikke vente længere.. ;)

Jeg har aldrig kunne vente, men vi er jo to om at bestemme... og nu har vi så ændret mening... Måske...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uhh hvor er det altså spændende Marie! -HAHA-

Jeg tror også mavefornemmelserne skyldes spænding, og at nu er det nu. Det du har gået og ventet på, sker lige om lidt!! Sådan havde jeg det også op til brylluppet.

Glæder mig til at høre om det hele. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ej, det er da træls, hvis din mor har set det, men som du selv har sagt, så havde hun vist alligevel lugtet lunten.. -HAHA-

Hvordan kan det være du er begyndt at undersøge muligheden for at blive gift næste år? -Kan du ikke vente længere.. ;)

Jeg har aldrig kunne vente, men vi er jo to om at bestemme... og nu har vi så ændret mening... Måske...

Weeeeee...... hvor ville det være fedt. Jeg vil da gerne være den første til at byde dig velkommen i 2008 klubben, hvis det er :cheerleader3:

Uh, tre dage til.... jeg får ligefrem sommerfugle af at tænke på det, så tør da slet ikke gætte på hvordan du har det -HAHA-

0

Del dette indlæg

uhh hvor er det altså spændende Marie! -HAHA-

Jeg tror også mavefornemmelserne skyldes spænding, og at nu er det nu. Det du har gået og ventet på, sker lige om lidt!! Sådan havde jeg det også op til brylluppet.

Glæder mig til at høre om det hele. :cheerleader3:

Søde Mette, hvor er det dejligt at du stadig besøger min tråd. -HAHA-

Mavefornemmelsen bliver svagere nu hvor jeg får mere og mere styr på det hele, så ja det har nok været spænding.

0

Del dette indlæg

Ej, det er da træls, hvis din mor har set det, men som du selv har sagt, så havde hun vist alligevel lugtet lunten.. -HAHA-

Weeeeee...... hvor ville det være fedt. Jeg vil da gerne være den første til at byde dig velkommen i 2008 klubben, hvis det er :cheerleader3:

Uh, tre dage til.... jeg får ligefrem sommerfugle af at tænke på det, så tør da slet ikke gætte på hvordan du har det :)

-HAHA- måske er det dig der har lånt mine sommerfugle, for jeg har ikke så mange tilbage, eller også samler de bare krafter til fredag...

Lige nu går snakken på 1/11-2008, 2/11-2008 (6 års dag) eller 2/5-2009 (6½ års dag)

2/11 er desværre en søndag og kommunen har ikke svaret på om de vil vie os på en søndag, ellers kan jeg måske overtales til 1/11... Hvis vi vælger 2/5-2009 er vejret muligvis lidt bedre, det er en lørdag og jeg har lidt mere ro i mit liv...

Lige nu afventer vi svar fra kommunen og så tager vi den derfra. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer