MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Hej Marie -HAHA-

Hvor er det altså dejligt at høre at det hele bare gik så godt! :thanks: Og hvor er det nogle gode billeder I har fået taget! Dem bliver I helt sikkert glade for at have om mange år. :b223:

Mvh, Betina :fløjt:

Elsker allerede de billeder!!! De viser virkelig hvordan vores aften var og vi har også set sådan ud i dag, altså da vores hemmelighed var afsløret. :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med forlovelsen søde ;) er rigtig glad på jeres vegne og nu er der ikke så langt tid til at den store dag skal stå ;) der er god tid til forberedelser - he he synes min tid er ved at slippe op aaaargh ;)

husk du er altid velkommen til at slå et smut forbi min tråd - he he postmand per har været hos mig i dag og jeg er glaaad -HAHA-

krammer

Tak Mie -HAHA-

Nu kan jeg for alvor komme igang og jeg er sikker på at din tråd kan give mig mange gode råd. :thanks:

du skal være velkommen ;) og jeg er bare glad hvis du kan bruge noget af mit gejl ;)

Har lige været forbi. :blush:

jeps ;) skønno med besøg :b223:

Ja det er nemlig super. :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det kan jeg godt forstå. Hvor længe er det I har gået med hemmeligheden? Brian kunne ikke engang holde på vores i en uge, før de første par venner vidste noget...hehe...

Altså... Vi blev enige om at de skulle ske noget mellem jul og nytår (2006) og købte så ringene i august hvor det så virkelig blev seriøst, så et lille års tid har vi holdt på hemmeligeden, men det har først været "slemt" de sidste 3-4 måneder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det kan jeg godt forstå. Hvor længe er det I har gået med hemmeligheden? Brian kunne ikke engang holde på vores i en uge, før de første par venner vidste noget...hehe...

Altså... Vi blev enige om at de skulle ske noget mellem jul og nytår (2006) og købte så ringene i august hvor det så virkelig blev seriøst, så et lille års tid har vi holdt på hemmeligeden, men det har først været "slemt" de sidste 3-4 måneder.

Det er godt nok også længe, at holde på sådan en glad begivenhed. Det var aldrig gået for min mand...hehe...

0

Del dette indlæg

Årrrrh :thanks:

Det lyder som om I har haft 2 pragtfulde dage!

Sejt, at din mor ikke havde regnet den ud alligevel ;)

...og forresten, jeg kan også prale af at Filejsen var på knæ da han friede :blush:

Ja vi har haft 2 pragtfulde dage og i dag er også skøn! Der var inen der helt havde regnet det ud, men de havde alle gættet ldt frem og tilbage...

0

Del dette indlæg

Det er godt nok også længe, at holde på sådan en glad begivenhed. Det var aldrig gået for min mand...hehe...

Ja det er længe, men nu er det heldigvis slut! :thanks:

0

Del dette indlæg

Ja det er længe, men nu er det heldigvis slut! :thanks:

...og så kan du komme i gang med næste etape :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er længe, men nu er det heldigvis slut! :thumbsupsmileyanim:

...og så kan du komme i gang med næste etape :thumbsupsmileyanim:

Ja og det er SUPER SKØNT!!!!

Kære Marie, tusind gange tillykke med forlovelsen og de to helt fantastiske dage :td::) Og hvor skønt, at I skal giftes i 2009, så kan vi to følges ad hele vejen :denmarkflag:

Ja vi kan følges, give hinanden gode råd og vi har masser af tid. :boohoo:

Hej Marie!

Stort tillykke med den vellykkede forlovelse i går. Så er I kommet endnu et skridt nærmere brylluppet :boohoo:

Tak :) Ja vi er et skridt nærmere og det er en skøn følelse.

0

Del dette indlæg

Åh så er det ude i det fri, hvor dejligt! Jeg er også helt lykkelig af at læse din beretning, sidder her og smiler over hele 5øren :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det dejligt at I havde en dejlig aften i fredags, og hvor er det skønt at lørdagens overraskelse gik godt.

Så er det "rigtigt" igang med planlægningen nu. Jubiii glæder mig til at følge dig videre!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh så er det ude i det fri, hvor dejligt! Jeg er også helt lykkelig af at læse din beretning, sidder her og smiler over hele 5øren :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det dejligt at I havde en dejlig aften i fredags, og hvor er det skønt at lørdagens overraskelse gik godt.

Så er det "rigtigt" igang med planlægningen nu. Jubiii glæder mig til at følge dig videre!

Ja nu må alle vide det og jeg har ikke hørt en eneste dårlig bemærkning, andet end min mormor, men hun er også sur for tiden...

Min svigerindes veninder ønsker endda tillykke :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Ja nu må alle vide det og jeg har ikke hørt en eneste dårlig bemærkning, andet end min mormor, men hun er også sur for tiden...

Min svigerindes veninder ønsker endda tillykke :denmarkflag:

Hvor er det bare fedt! Med undtagelse af din mormor selvfølgelig, vi må håbe at hun bliver i bedre humør, det er jo trods alt en meget lykkelig begivenhed!

0

Del dette indlæg

Så for sørensen da, nu blev klokken vist lige 00.06. Og så kan jeg meddele dig at jeg lige har været igennem hele din beretning, og at det tager ca. tre timer at læse det hele. (hvis nogle nye skulle være interesserede) :thumbsupsmileyanim:

Men nej hvor var det fantastisk at læse det hele, og jeg kan kun sige til mig selv: Hvorfor har jeg ikke været herinde noget før?? :boohoo:

Og jeg synes bestemt ikke I er unge, men jeg er jo også kun 20, så det kan jeg jo sagtens sige. Men stort tillykke med jeres forlovelse, det lyder som en virkelig dejlig og romantisk aften. Det er altid skønt når man bare kan nyde hinanden under fire øjne! (men jeg tænkte på, blev filmen nr. 23 droppet?)

Jeg er også rigtig vild med jeres invitationer, vi har også selv puttet lidt sort på vores, der manglede ligesom lidt kant. Og i det hele taget er jeres farver bare rigtig flotte :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig til at følge jeres planlægning, nu må vi se om jeg holder ud hele vejen. Jeg skal allerede giftes i maj 2008, og jeg ved jo ikke lige hvad der sker efter brylluppet. Men glæder mig i hvert fald til at se hvad der sker herinde. :denmarkflag:

Og endnu engang: Tillykke! :boohoo:

0

Del dette indlæg

Tillykke med forlovelsen! Og med den fremrykkede bryllupsdato i øvrigt - det må være rart ikke at skulle vente så længe alligevel :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan godt forstå, du er glad for ikke at skulle holde det hemmeligt længere. Vi skal først fortælle det til vores familie til jul, og det er da lidt svært at holde mund, især hvis de spørger "nå, er der ellers noget nyt" eller lignende.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så for sørensen da, nu blev klokken vist lige 00.06. Og så kan jeg meddele dig at jeg lige har været igennem hele din beretning, og at det tager ca. tre timer at læse det hele. (hvis nogle nye skulle være interesserede) :boohoo:

Men nej hvor var det fantastisk at læse det hele, og jeg kan kun sige til mig selv: Hvorfor har jeg ikke været herinde noget før?? :)

Og jeg synes bestemt ikke I er unge, men jeg er jo også kun 20, så det kan jeg jo sagtens sige. Men stort tillykke med jeres forlovelse, det lyder som en virkelig dejlig og romantisk aften. Det er altid skønt når man bare kan nyde hinanden under fire øjne! (men jeg tænkte på, blev filmen nr. 23 droppet?)

Jeg er også rigtig vild med jeres invitationer, vi har også selv puttet lidt sort på vores, der manglede ligesom lidt kant. Og i det hele taget er jeres farver bare rigtig flotte :denmarkflag:

Jeg glæder mig til at følge jeres planlægning, nu må vi se om jeg holder ud hele vejen. Jeg skal allerede giftes i maj 2008, og jeg ved jo ikke lige hvad der sker efter brylluppet. Men glæder mig i hvert fald til at se hvad der sker herinde. :td:

Og endnu engang: Tillykke! :)

Virkelig meget :boohoo: for at du har læst hele min tråd!

Tak for støtten ang. alder. Vi fik ingen dårlige bemærkninger ang. bryllup/alder eller noget, så al tvivl er væk! JEG SKAL GIFTES... :thumbsupsmileyanim:

Håber du følger lidt med herinde, det er i hvert fald hyggeligt med besøg. :thumbsupsmileyanim:

:) Marie

0

Del dette indlæg

Tillykke med forlovelsen! Og med den fremrykkede bryllupsdato i øvrigt - det må være rart ikke at skulle vente så længe alligevel :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan godt forstå, du er glad for ikke at skulle holde det hemmeligt længere. Vi skal først fortælle det til vores familie til jul, og det er da lidt svært at holde mund, især hvis de spørger "nå, er der ellers noget nyt" eller lignende.

:thumbsupsmileyanim: Tak.

Ja det er super svært. Især når min mor spurgte: er der sket noget spændende på det sidste.... Aaarrrggg!!!!!

0

Del dette indlæg

Ja det er super svært. Især når min mor spurgte: er der sket noget spændende på det sidste.... Aaarrrggg!!!!!

Ja, lige netop. Så sidder man der og siger "næh, der er vist ikke rigtigt noget" og tænker "jo der er, jo der er!" :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Ja, lige netop. Så sidder man der og siger "næh, der er vist ikke rigtigt noget" og tænker "jo der er, jo der er!" :denmarkflag:

Åhhh ja... Kender det alt for godt. Det er virkelig svært.

0

Del dette indlæg

Så er du et officielt et skridt tættere på at blive en gift kone..... Tillykke til jer begge med den læææææææææææænge ventede forlovelse :thumbsupsmileyanim:

Dejligt at høre at begge dag blev super fantastiske og i fik den dejlige reaktion på jeres forlovelse/kommende bryllup.

Så var det jo ventetiden værd!!!!

Knus Anne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer