MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Hvor er det en god idé med at blive gift lige præcis der hvor I har mødt hinanden :( håber det kan lade sig gøre og krydser mine fingre for at der er en der vil komme og foretage vielsen.

Knus Betina

ja det synes jeg også - he he jeg ville dog nødigt giftes på det lokale disko dasko :denmarkflag:

:shopping: Nej for mig er ankomsthallen i Schiphol lufthavn ved Amsterdam i Holland heller ikke lige drømmestedet for vores bryllup :)

:boohoo: Det kunne da ellers være de sjoveste bryllupper I begge kunne få

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige et fælles svar, for ellers gentager jeg bare mig selv.

Jeg er så lykkelig for at Kæresten skiftede meninge og at min onkel sagde ja til at det kunne blive på vores gymnasium. Nu håber jeg bare at kommunen siger ja, ellers må jeg skrue bissen på :(

Har de skønneste ideer om hvordan det kommer til at se ud... Men må hellere lade være med at skrue forventningerne for højt op...

Hvor er det en god idé med at blive gift lige præcis der hvor I har mødt hinanden :biggrin: håber det kan lade sig gøre og krydser mine fingre for at der er en der vil komme og foretage vielsen.

Knus Betina

Hvor er det en god idé med at blive gift lige præcis der hvor I har mødt hinanden :td: håber det kan lade sig gøre og krydser mine fingre for at der er en der vil komme og foretage vielsen.

Knus Betina

ja det synes jeg også - he he jeg ville dog nødigt giftes på det lokale disko dasko :bunny_4:

:) Så rykker det!!! :boohoo:

Vi er blevet enige om at vi vil borgerligt vies udenfor det gymnasium hvor vi fandt sammen. Min onkel er pedel på gymnasiet og han sagde ja til at vi må låne skole til festen og til at vi kan blive viet udenfor. Hvis vejret er dårligt må vi have en plan B...

Så jeg har netop afsendt en mail til kommunen om at vi gerne vil reservere tid til vielse og har spurgt om det er muligt at få en ud til gymnasiet.

Min halvfars fætter og hans kone fik Fredensborgs borgmester ud til deres vielse i 2003, så jeg har en forhåbning om at vi også kan få en ud til os. Ellers må jeg gå tiggergang på både Fredensborg og Hørsholm kommune.

Ej hvor er det altså bare super romantisk, at I skal giftes i det fri og så endda det sted, hvor I har mødt hinanden :denmarkflag::shopping:

Jeg krydser fingre for, at det er i orden med kommunen og at du får hurtigt svar, så du ikke sidder og venter i uvished.

det lyder super romatisk at skal giftes på jeres gym håber at kommune siger ok for jer
0

Del dette indlæg

Hvor er det en god idé med at blive gift lige præcis der hvor I har mødt hinanden :biggrin: håber det kan lade sig gøre og krydser mine fingre for at der er en der vil komme og foretage vielsen.

Knus Betina

ja det synes jeg også - he he jeg ville dog nødigt giftes på det lokale disko dasko :denmarkflag:

:shopping: Nej for mig er ankomsthallen i Schiphol lufthavn ved Amsterdam i Holland heller ikke lige drømmestedet for vores bryllup :)

:boohoo::( Nej det er ikke alle, der har mødt hinanden et oplagt sted at holde bryllup :bunny_4:

Synes det lyder som en rigtig god idé I dér har med at holde festen på jeres gymnasium når det nu betyder så meget for jer :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har slet ikke fået lykønsket dig med de nye planer.

Hold da op, hvor det dog bare kører derud af efter I har fået jeres ringe på :denmarkflag: Det må være så fedt endelig ordenligt at kunne komme igang med planlægningen.

Og hvor er det romantisk at blive viet hvor I mødte hinanden :shopping:

Jeg krydser fingre for, at I kan få en ud til at vie jer

0

Del dette indlæg

Hvor er det en god idé med at blive gift lige præcis der hvor I har mødt hinanden :td: håber det kan lade sig gøre og krydser mine fingre for at der er en der vil komme og foretage vielsen.

Knus Betina

ja det synes jeg også - he he jeg ville dog nødigt giftes på det lokale disko dasko :shopping:

:) Nej for mig er ankomsthallen i Schiphol lufthavn ved Amsterdam i Holland heller ikke lige drømmestedet for vores bryllup :boohoo:

:(:bunny_4: Nej det er ikke alle, der har mødt hinanden et oplagt sted at holde bryllup :biggrin:

Synes det lyder som en rigtig god idé I dér har med at holde festen på jeres gymnasium når det nu betyder så meget for jer (y)

Nej det kunne være kønt hvis alle hold deres bryllup hvor de mødte hinanden. Vi er heldige at det er et nogenlunde normalt sted og vi har kontakterne i orden. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Jeg har slet ikke fået lykønsket dig med de nye planer.

Hold da op, hvor det dog bare kører derud af efter I har fået jeres ringe på :denmarkflag: Det må være så fedt endelig ordenligt at kunne komme igang med planlægningen.

Og hvor er det romantisk at blive viet hvor I mødte hinanden :shopping:

Jeg krydser fingre for, at I kan få en ud til at vie jer

Ja der sker noget, men alligevel synes jeg det går super langsomt... Er vildt utålmodig...

Men jeg slår koldt vand i blodet indtil kommunen har svaret.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dav i skuret!

Er ikke nået igennem hele tråden endnu, men hvor lyder jeres historie romantisk.

Og hvor godt, hvis i kan blive viet der, hvor i mødtes og forelskede jer :denmarkflag:

Jeg kan se i har haft ændret lidt på datoen undervejs, men hold fast, du er jo stadig i heelt vildt god tid :shopping: Jeg får monster stress af at tænke på, hvor kort tid jeg har til det hele...hehe, men tror manden er glad for at han ikke skal høre på mig så længe :boohoo::)

Faldt lige over nogen billeder af små bryllupskager. skal i stadig ha sådan nogen? De er jo helt fantastiske, hvor får man dem?

mvh Maria

0

Del dette indlæg

Dav i skuret!

Er ikke nået igennem hele tråden endnu, men hvor lyder jeres historie romantisk.

Og hvor godt, hvis i kan blive viet der, hvor i mødtes og forelskede jer :denmarkflag:

Jeg kan se i har haft ændret lidt på datoen undervejs, men hold fast, du er jo stadig i heelt vildt god tid :shopping: Jeg får monster stress af at tænke på, hvor kort tid jeg har til det hele...hehe, men tror manden er glad for at han ikke skal høre på mig så længe :(:boohoo:

Faldt lige over nogen billeder af små bryllupskager. skal i stadig ha sådan nogen? De er jo helt fantastiske, hvor får man dem?

mvh Maria

Ja vi er god til at ændre mening :)

Jeg tror faktisk at vi har droppet kage helt. Vi skal have buffet ved frokosttid og derefter kaffe, spiritus og lidt let til, så kage bliver det nok ikke til.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dav i skuret!

Jeg kan se i har haft ændret lidt på datoen undervejs, men hold fast, du er jo stadig i heelt vildt god tid :) Jeg får monster stress af at tænke på, hvor kort tid jeg har til det hele...hehe, men tror manden er glad for at han ikke skal høre på mig så længe :biggrin::bunny_4:

mvh Maria

Ja vi er god til at ændre mening :boohoo:

Jeg tror faktisk at vi har droppet kage helt. Vi skal have buffet ved frokosttid og derefter kaffe, spiritus og lidt let til, så kage bliver det nok ikke til.

Nej, nej Marie man kan ikke droppe kage :shopping: ....he he er mega kageelsker :(

0

Del dette indlæg

Wiieeee det lyder bare super med udendørs borgerlig vielse :denmarkflag: .

Har du ikke et billede sådan fra forsiden af, hvor I skal vies, hvis det kan lade sig gøre? Ellers må du jo afsted med kamera :shopping:

Du kan tro at jeg skal ud med kamera! Skal bare lige finde tid...

0

Del dette indlæg

Dav i skuret!

Jeg kan se i har haft ændret lidt på datoen undervejs, men hold fast, du er jo stadig i heelt vildt god tid :) Jeg får monster stress af at tænke på, hvor kort tid jeg har til det hele...hehe, men tror manden er glad for at han ikke skal høre på mig så længe :biggrin::bunny_4:

mvh Maria

Nej, nej Marie man kan ikke droppe kage :shopping: ....he he er mega kageelsker :(

Det er jeg egentlig også men svigerfamilien er slet ikke! Synes bare ikke at kage passer ind i resten af menuen... Men intet er afgjort endnu.

0

Del dette indlæg

Dav i skuret!

mvh Maria

Det er jeg egentlig også men svigerfamilien er slet ikke! Synes bare ikke at kage passer ind i resten af menuen... Men intet er afgjort endnu.

Så er der noget du har misforstået, for kage passer til alt...eller :griner:. Hov det minder mig om at jeg faktisk kun gik på nettet for at finde en opskrift på en kage, men så blev jeg fanget herinde og har ikke fået ledt efter den endnu :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dav i skuret!

mvh Maria

Så er der noget du har misforstået, for kage passer til alt...eller :griner:. Hov det minder mig om at jeg faktisk kun gik på nettet for at finde en opskrift på en kage, men så blev jeg fanget herinde og har ikke fået ledt efter den endnu :td:

Kender det godt. Man skal et eller andet men man ender altid på BK i stedet for... og glemmer hvad det var man skulle.

0

Del dette indlæg

Dav i skuret!

Jeg kan se i har haft ændret lidt på datoen undervejs, men hold fast, du er jo stadig i heelt vildt god tid :boohoo: Jeg får monster stress af at tænke på, hvor kort tid jeg har til det hele...hehe, men tror manden er glad for at han ikke skal høre på mig så længe :td::biggrin:

mvh Maria

Ja vi er god til at ændre mening :(

Nej, nej Marie man kan ikke droppe kage :shopping: ....he he er mega kageelsker :bunny_4:

Så er der noget du har misforstået, for kage passer til alt...eller :griner:. Hov det minder mig om at jeg faktisk kun gik på nettet for at finde en opskrift på en kage, men så blev jeg fanget herinde og har ikke fået ledt efter den endnu (y)

Kender det godt. Man skal et eller andet men man ender altid på BK i stedet for... og glemmer hvad det var man skulle.

Nå ja... jeg var jo forresten på vej i seng :)

0

Del dette indlæg

Dav i skuret!

Jeg kan se i har haft ændret lidt på datoen undervejs, men hold fast, du er jo stadig i heelt vildt god tid :( Jeg får monster stress af at tænke på, hvor kort tid jeg har til det hele...hehe, men tror manden er glad for at han ikke skal høre på mig så længe (y):td:

mvh Maria

Ja vi er god til at ændre mening :bunny_4:

Nej, nej Marie man kan ikke droppe kage :shopping: ....he he er mega kageelsker :biggrin:

Så er der noget du har misforstået, for kage passer til alt...eller :griner:. Hov det minder mig om at jeg faktisk kun gik på nettet for at finde en opskrift på en kage, men så blev jeg fanget herinde og har ikke fået ledt efter den endnu :)

Nå ja... jeg var jo forresten på vej i seng :)

:boohoo::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det en god idé med at blive gift lige præcis der hvor I har mødt hinanden :) håber det kan lade sig gøre og krydser mine fingre for at der er en der vil komme og foretage vielsen.

Knus Betina

ja det synes jeg også - he he jeg ville dog nødigt giftes på det lokale disko dasko :thumbsupsmileyanim:

:griner:- Nej for mig er ankomsthallen i Schiphol lufthavn ved Amsterdam i Holland heller ikke lige drømmestedet for vores bryllup (y)

:):) Nej det er ikke alle, der har mødt hinanden et oplagt sted at holde bryllup :)

Synes det lyder som en rigtig god idé I dér har med at holde festen på jeres gymnasium når det nu betyder så meget for jer :)

Nej det kunne være kønt hvis alle hold deres bryllup hvor de mødte hinanden. Vi er heldige at det er et nogenlunde normalt sted og vi har kontakterne i orden. :thumbsupsmileyanim:

Hm ja eller postdanmark de sure bananer ved hovedbanen... Ikke så romantisk igen!!!

Øv at du skal henvende dig til Hørsholm i stedet, men jeg håber at det vil kunne lade sig gøre, det SKAL kunne lade sig gøre, ellers... Hm tjah er det vel muligt at få en anden officiel fidelihut ud? Jeg kan huske at Radio 100FM arrangerede en vielse på et tidspunkt hvor de fik Klaus Bondam til at vie dem...

Godt at I er i god tid.

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af FrauBech
0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: HØRSHOLM KOMMUNE STYRER :thumbsupsmileyanim:

Der gik kun et par timer så havde jeg svar fra Hørsholm Kommune.

Havde regnet med at de ville sige nej og at jeg var alt for tidligt ud... Så ventede i spænding...

De skrev at jeg var alt for tidligt ude og skulle kontakte dem når vi var tættere på. Fair nok!

Spurgte så om de overhoved tog ud og svaret var...

"Vi kan godt køre ud og foretage vielser andre steder end på rådhuset - blot det ligger i Hørsholm Kommune - og det gør gymnasiet jo, så det skulle der ikke være nogle problemer i."

:griner:- :carrot: (y) Lavede lige en sejers dans på kontoret!

Var bare så bange for at det slet ikke var muligt, men det er det og nu kan jeg med ro i sjælen vente et års tid og så kontakte dem igen. :thumbsupsmileyanim:

Så den lidt trælse historie endte lykkeligt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer