MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

De 3 datoer der er i spil lige nu...

1/11-2008

+ lørdag

+ 1 år efter forlovelsen

- ikke den rigtige dato

- har vi råd?

- hvor står jeg arbejdsmæssigt?

2/11-2008

+ vores dag

+ 1 år efter forlovelse

- søndag (er det overhovedet muligt?

- har vi råd?

- hvor står jeg arbejdsmæssigt

2/5-2009

+ vejret

+ næsten vores dato

+ længere tid til at spare op

+ mere ro på mht. arbejde

- ikke vores dato

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1/11-2008

+ lørdag

+ 1 år efter forlovelsen

- ikke den rigtige dato

- har vi råd?

2/11-2008

+ vores dag

+ 1 år efter forlovelse

- har vi råd?

2/5-2009

+ vejret

+ næsten vores dato

- ikke vores dato

Uh, den er svær.

Umiddelbart så lyder det lidt som om, ud fra det du skriver, at I hælder til d. 2/5?

Uanset hvad så skal I gøre præcis hvad I føler for. Uanset hvilken dato det så end bliver. Mærk efter i maven og hjertet -HAHA-

Den søndag lyder ellers god, men tja... jeg ved godt nok ikke om det kan lade sig gøre den dag. Krydser fingre for positivt svar :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

1/11-2008

+ lørdag

+ 1 år efter forlovelsen

- ikke den rigtige dato

- har vi råd?

2/11-2008

+ vores dag

+ 1 år efter forlovelse

- har vi råd?

2/5-2009

+ vejret

+ næsten vores dato

- ikke vores dato

Uh, den er svær.

Umiddelbart så lyder det lidt som om, ud fra det du skriver, at I hælder til d. 2/5?

Uanset hvad så skal I gøre præcis hvad I føler for. Uanset hvilken dato det så end bliver. Mærk efter i maven og hjertet -HAHA-

Den søndag lyder ellers god, men tja... jeg ved godt nok ikke om det kan lade sig gøre den dag. Krydser fingre for positivt svar :cheerleader3:

Ja lige nu hælder jeg mest til 2/5 men afventer svar om den der søndag...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie

Jeg har nu brugt 2 dage på at læse mig igennem hele din tråd :bearhug: Jeg synes også I er unge, men for unge? Overhovedet ikke. I virker meget sikre på at det er jer der skal være sammen og så er det vel ligegyldigt hvilket tal der står på sygesikringsbeviset.... Jeg synes du har en masse rigtig gode idéer og er sikker på at det nok skal blive en fantastisk bryllupsdag uanset hvilken dag I ender ud med. Jeg synes det er nogle super flotte ringe I har valgt og ønsker jer hermed et STORT TILLYKKE med den 2.11.07 Håber I får en hyggelig forlovelsesdag bare jer to og rigtig god fornøjelse med frokosten hvor hele famlien skal have besked om jeres forlovelse.

:cheerleader3:

Betina

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Jeg har nu brugt 2 dage på at læse mig igennem hele din tråd :bearhug: Jeg synes også I er unge, men for unge? Overhovedet ikke. I virker meget sikre på at det er jer der skal være sammen og så er det vel ligegyldigt hvilket tal der står på sygesikringsbeviset.... Jeg synes du har en masse rigtig gode idéer og er sikker på at det nok skal blive en fantastisk bryllupsdag uanset hvilken dag I ender ud med. Jeg synes det er nogle super flotte ringe I har valgt og ønsker jer hermed et STORT TILLYKKE med den 2.11.07 Håber I får en hyggelig forlovelsesdag bare jer to og rigtig god fornøjelse med frokosten hvor hele famlien skal have besked om jeres forlovelse.

:cheerleader3:

Betina

:bearhug: :bearhug: :bearhug: for at du har læst hele min tråd... Tænk at det alligevel tog 2 dage...

Tusind tak for de fine ord. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Marie,

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuha, det lyder spændende og hvor er det fedt for dig, hvis bryllupsdagen kommer lidt tættere på. Jeg kan godt forstå jeres dilemma mht. datoen. Da vi jo oprindeligt ville giftes i Thailand, var det ligemeget om det var en mandag, lørdag, søndag etc. Vi ville bare så gerne giftes d. 14/7-08, da det var vores årsdag og samtidig mine forældre bryllupsdag. Da vi traf beslutningen om, at jeg ville vies i Danmark i stedet, havde vi pludseligt et problem, fordi d. 14/7 næste år er en mandag. Så enten skulle vi vente 6 år eller også skulle vi droppe datoen. Vi valgte, at det var vigtigst for os at blive gift næste år, selvom det selvfølgelig er ærgerligt med datoen. Ligesom os må I gøre op med jer selv, hvad der er vigtigst for jer og I skal nok blive glade for beslutningen uanset hvad. Det er jeg sikker på. :-)

Glæder mig til at høre, hvad I beslutter.

0

Del dette indlæg

Arh hvor træls med datodilemma. Det havde vi også. Vi blev viet på rådhuset fredag d.6.7.07 for så var det jo så smart at blive velsignet i kirken lørdag d.6.7.08...men skudåret snød os, så datoen i 2008 ligger på en søndag. Hmm nå. Det vi gjorde var så at vende tallene om. I stedet for d.6.7. bliver det så den 7.6.

Kan i evt lege lidt med de tal der er jeres mærkedage og se om det skaber nogle gode muligheder?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie,

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuha, det lyder spændende og hvor er det fedt for dig, hvis bryllupsdagen kommer lidt tættere på. Jeg kan godt forstå jeres dilemma mht. datoen. Da vi jo oprindeligt ville giftes i Thailand, var det ligemeget om det var en mandag, lørdag, søndag etc. Vi ville bare så gerne giftes d. 14/7-08, da det var vores årsdag og samtidig mine forældre bryllupsdag. Da vi traf beslutningen om, at jeg ville vies i Danmark i stedet, havde vi pludseligt et problem, fordi d. 14/7 næste år er en mandag. Så enten skulle vi vente 6 år eller også skulle vi droppe datoen. Vi valgte, at det var vigtigst for os at blive gift næste år, selvom det selvfølgelig er ærgerligt med datoen. Ligesom os må I gøre op med jer selv, hvad der er vigtigst for jer og I skal nok blive glade for beslutningen uanset hvad. Det er jeg sikker på. :-)

Glæder mig til at høre, hvad I beslutter.

Jaaa er også super glad for at det er kommet tættere på. Egentlig passer 1½ år mig helt fint. Det vigtigste er at blive gift. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Arh hvor træls med datodilemma. Det havde vi også. Vi blev viet på rådhuset fredag d.6.7.07 for så var det jo så smart at blive velsignet i kirken lørdag d.6.7.08...men skudåret snød os, så datoen i 2008 ligger på en søndag. Hmm nå. Det vi gjorde var så at vende tallene om. I stedet for d.6.7. bliver det så den 7.6.

Kan i evt lege lidt med de tal der er jeres mærkedage og se om det skaber nogle gode muligheder?

Vi behøver ikke lege så meget med datoen, for vi vælger vores ½ årsdag nemlig 2/5!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke :bearhug:

Tak. :bearhug:

Jubii...tillykke med det. Det var da dejligt at få på plads.

Ja det er rigtig dejligt, at få på plads.

Weee vi er blevet enige om 2/5-2009

Tillykke med den "nye" dato, ihhh det er jo næsten lige om lidt HUUG

Og hvordan har sommerfuglene det med at I snart skal afsløre forlovelsen? Glæder mig til at høre hvordan det hele går...

Knus Mette

Ja det er næsten lige om lidt...

Jo tak sommerfuglene basker rundt... Har dog lige nogle ting jeg skal have afsluttet på jobbet og en konference i morgen, men jeg er ved at være klar. Kæresten aner jeg ikke om er klar, eller om han har noget i ærmet... Men jeg håber!!!

Jeg er ikke så nervøs for at afsløre forlovelsen længere, mere spændt. Glæder mig også til at høre hvad de siger til at vi har besluttet en dato... :cheerleader3:

Jubiiii... ny dato

Stort tillykke med det og tillykke med forlovelsen lige om snart

Tak Søde :bearhug:

Hej søde Marie!

Ej hvor dejligt at I skal giftes om kun 1½ år!! :bearhug:

TILLYKKE!!!

Og så er der snart kun 2 dage til forlovelsen...! Altså! Hvor tiden løber!

- Betina - :bearhug:

Tak Søde. :bearhug:

Ja tiden går pludselig hurtigt... Dejligt.

Tænk at vi skal giftes om 1½ år... Det er vildt at tænke på.

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

:bearhug: Tillykke med det. Puha, det er noget andet end at skulle vente i ( øv kan ikke lige huske hvor mange år det var, men det var i hvert fald mange! :bearhug: )

Det er da super dejligt. :cheerleader3:

Nu er der kun et par dage til forlovelsen! Spændende.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tillykke med aftalen om den nye dato :bearhug: det er da dejligt at I nu snart kan fortælle alle om jeres planer og det er skønt for dig som er så bryllupsklar, at der nu ikke længere er MEGET lang tid til I skal giftes. Held og lykke med det hele.

PS: tror nu stadig du kan holde rekorden med besvarelser og indlæg på bryllupsklar når den store dag oprinder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Først og fremmest: Hvor er det fantastisk at alle er så glade på vores vejne. Lige nu tænker jeg mest på forlovelsen og "afsløring" overfor vores forældre og så står den på bryllup derefter.

:bearhug: Tillykke med det. Puha, det er noget andet end at skulle vente i ( øv kan ikke lige huske hvor mange år det var, men det var i hvert fald mange! :bearhug: )

Det er da super dejligt. :bearhug:

Nu er der kun et par dage til forlovelsen! Spændende.

Første aftale var 3 år, men jeg luftede ideen om 1-1½ år i weekenden og det krævede ikke engang overtalelse.

tillykke med aftalen om den nye dato HUUG det er da dejligt at I nu snart kan fortælle alle om jeres planer og det er skønt for dig som er så bryllupsklar, at der nu ikke længere er MEGET lang tid til I skal giftes. Held og lykke med det hele.

PS: tror nu stadig du kan holde rekorden med besvarelser og indlæg på bryllupsklar når den store dag oprinder :cheerleader3:

Ha ha jeg bliver den nye topscore... Mon dog, der er mange der har skrevet langt flere end mig og som stadig er herinde... Men måske hvis arbejdet fortsætter lige så kedeligt, så har jeg jo masser af tid... :bearhug:

Tillykke med den nye dato :bearhug:

Dejlig at I ikke skal vente saa laenge!!!

Tak :bearhug:

Ja det er rigtig dejligt.

0

Del dette indlæg

Først og fremmest: Hvor er det fantastisk at alle er så glade på vores vejne. Lige nu tænker jeg mest på forlovelsen og "afsløring" overfor vores forældre og så står den på bryllup derefter.

Forstår ikke hvordan I har kunnet holde det hemmeligt, vi har begge haft svært ved at holde mund... Og vi har ikke engang fastsat datoen endnu, i hvert fald ikke helt endnu.

Men forstår godt din glæde ved at rykke det frem..

0

Del dette indlæg

Forstår ikke hvordan I har kunnet holde det hemmeligt, vi har begge haft svært ved at holde mund... Og vi har ikke engang fastsat datoen endnu, i hvert fald ikke helt endnu.

Men forstår godt din glæde ved at rykke det frem..

Forstår heller ikke hvordan det har kunne lade sig gøre, men nu er det jo lige om straks og jeg har ikke direkte sagt det, men dummet mig lidt, så måske ved min mor noget...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer