MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Hej Marie :unsure:

Rigtig god tur, håber I får en skøn ferie :)

Pas godt på dig selv :)

:cheerleader3: Sarah

Tusind tak Sarah. :)

Er stadig vildt glad for stickerne!!!

Dog har jeg igen igen igen ændret mening om invitationene, men stickerne har en central plads! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

GOD tur til Sverige.

Hilsen Lisbet

:balloons::balloons::balloons:

Hej Lisbet.

Længe siden. :td:

Er sikker på at vi får en fantastisk tur! Om ikke andet så er det da super romantisk at sove i køjeseng... NOT!!!! :biggrin:

:bearhug: Marie

:td: KØJESENG :td: surt show, men så må i jo bare kravle sammen i under køjen.

Hilsen Lisbet

Ja det har vi også snakket om at gøre. Jeg skal bare ligge inderst, ellers falder jeg ud. :hug:

0

Del dette indlæg

Så er det i morgen vi tager på skitur, for mit vedkomne, for første gang i 17 år... Arggg!

Egentlig skulle vi have været til Isaberg, men der er 0 cm sne, så vi fik heldigvis tilbudt en hytte længere oppe i Sverige hvor der er 55 cm sne. :balloons:

Vi glæder os helt vildt og det bliver rigtig rart at komme lidt væk hjemmefra. :balloons:

Pas godt på hinanden så længe.

:biggrin: Marie

Rigtig god tur, Marie... Pas nu på dig selv og NYD ferien!!

:balloons:

HAHAHA... Jeg kan komme og hente dem en dag hun er der, så hun kan se at jeg findes og det ikke bare er dig (og din mutti) der er gåët i selvsving...

Rigtig god tur...

Tak søde Didde! :hug:

Svigermor var ige forbi og så boblerne, hun så noget skeptisk ud... "Der er godt nok mange hva?" "Ja ja rolig nu det er kun halvdelen der er mine..." Så så hun lidt mere rolig ud men ikke helt overbevist. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Så er det i morgen vi tager på skitur, for mit vedkomne, for første gang i 17 år... Arggg!

Egentlig skulle vi have været til Isaberg, men der er 0 cm sne, så vi fik heldigvis tilbudt en hytte længere oppe i Sverige hvor der er 55 cm sne. :balloons:

Vi glæder os helt vildt og det bliver rigtig rart at komme lidt væk hjemmefra. :balloons:

:td: Marie

Hav en rigtig god tur, søde Marie :td:

Og fine bobler :balloons::bearhug::biggrin::hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie :td:

Rigtig god tur, håber I får en skøn ferie :balloons:

Pas godt på dig selv :td:

:bearhug: Sarah

Tusind tak Sarah. :td:

Dog har jeg igen igen igen ændret mening om invitationene, men stickerne har en central plads! :balloons:

Hej Marie

Det er jeg glad for at høre :boohoo: Ændret mening?? De var da ellers rigtig fine, men glæder mig til at se de nye så :balloons:

Hvor romantisk med køjesenge :hug:

:biggrin: Sarah

0

Del dette indlæg

Hej Marie... Hm lidt dårlig samvittighed... Jeg har ikke været herinde længe.

Fine invitationer, men du har ændret mening? Det håber jeg at vi får mere af vide om når du vender tilbage fra skiferie.

Jeg håber at Jeres skiferie bliver rigtig dejlig og det er jo rigtigt romantisk at krybe sammen to mennesker i underdelen af en køjeseng :balloons:

Fine fine bryllupsbobler, jeg syntes godt nok at de var små, men der skal jo heller ikke så meget sæbevand til at lave bobler af. Lidt ærgeligt at transporten var hård ved dem, men godt at der så var rigeligt :balloons:

Pas nu på dig selv og lad være med at brække noget! Ellers håber jeg i hvert fald at I er forsikret! :balloons:

0

Del dette indlæg

God tur :cheerleader3: kom nu hjem i et stykke!!

og søde bobler :cheerleader3: en skam de ikke holdt tæt..

Så er vi hjemme igen og vi er stadig i et stykke, og jeg kan mærke alle muskler i hele kroppen... avs avs... :)

Egentlig skulle vi have været til Isaberg, men der er 0 cm sne, så vi fik heldigvis tilbudt en hytte længere oppe i Sverige hvor der er 55 cm sne. :cheerleader3:

Vi glæder os helt vildt og det bliver rigtig rart at komme lidt væk hjemmefra. :ilovebryllupsklar:

:hug: Marie

Hav en rigtig god tur, søde Marie :)

Og fine bobler -HAHA-:sm::griner:--HAHA-

Tak for hilsenen Lollerberg -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie -HAHA-

Rigtig god tur, håber I får en skøn ferie :cheerleader3:

Pas godt på dig selv -HAHA-

:cheerleader3: Sarah

Tusind tak Sarah. :griner:-

Dog har jeg igen igen igen ændret mening om invitationene, men stickerne har en central plads! :ilovebryllupsklar:

Hej Marie

Det er jeg glad for at høre :) Ændret mening?? De var da ellers rigtig fine, men glæder mig til at se de nye så :cheerleader3:

Hvor romantisk med køjesenge :sm:

-HAHA- Sarah

Jeg synes de var kedelige.

Der var for lidt på forsiden, men jeg fik en (synes jeg selv) rigtig fin ide, så nu er det lavet om, og jeg tager et billede i løbet af dagen. Skal lige ud af ski-vasketøjs-bunken.

0

Del dette indlæg

Hej Marie... Hm lidt dårlig samvittighed... Jeg har ikke været herinde længe.

Fine invitationer, men du har ændret mening? Det håber jeg at vi får mere af vide om når du vender tilbage fra skiferie.

Jeg håber at Jeres skiferie bliver rigtig dejlig og det er jo rigtigt romantisk at krybe sammen to mennesker i underdelen af en køjeseng :ilovebryllupsklar:

Fine fine bryllupsbobler, jeg syntes godt nok at de var små, men der skal jo heller ikke så meget sæbevand til at lave bobler af. Lidt ærgeligt at transporten var hård ved dem, men godt at der så var rigeligt :cheerleader3:

Pas nu på dig selv og lad være med at brække noget! Ellers håber jeg i hvert fald at I er forsikret! :cheerleader3:

Ingen grund til dårlig samevittighed. Det er simpelthen umuligt at nå rundt i alle trådene.

Jeg jeg har ændret mening ang. invitationerne for 3. gang. Jeg tager billede af den jeg har lavet, senere i dag.

Vi har haft en skøn skitur, mini-beretning følger... -HAHA-

Boblerne er små, men et pust giver omking 8-10 bobler, så vi skal nok få masser af bobler når alle 60-70 gæster puster samtidig. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg vil til Sverige!!! :ilovebryllupsklar:

...og jeg vil tilbage... Jo tættere vi kom på Danmark jo mindre sne var der... Hvor var det depri at køre væk fra sneen...

Syrealistisk at stå op, kigge ud af vinduet og bare se sne, sne og sne og da vi gik i seng var der ingen sne, bare kedelig dansk vinter... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mini-skitur-beretning

Her er en lille beretning om vores meget underholdende skitur. :cheerleader3:

Til mit forsvar så stod jeg på ski som 4-årig og har ikke rørt sådan et par brædder siden, men alligevel fik jeg lært lidt, men jeg blev overhalet af alle de små børn, som var vildt seje (og frygtløse) !!!

Vi havde bestilt hytte i Isaberg torsdag-søndag men da der ikke var sne i Isaberg blev vi tilbudt en hytte i Branäs i stedet for. Det betød godt nok 500 km mere, men vi ville på ski, så vi måtte køre den lange vej til sneen.

Vi kørte hjemmefra kl. 13.00 og var fremme kl. 01.30... :cheerleader3:

Der lå virkelig meget sne på vejene og det sneede meget kraftigt så vi kørte meget langsomt og forkert et par gange. Det værste var da vi inde i en skov, klokken 00.00, kørte ned ad en bakke og ikke kunne komme på af den næste... Hmmm...

Så holdt vi der og kunne hverken komme op den ene eller den anden vej... Det endte med at bilerne bakkede halvt op af den ene bakken for at få tilløb til den næste bakke og når bilen gik i stå skubbede vi den op... Sjovt når man tænker tilbage på det, men da vi stod der troede jeg virkelig at vi måtte sove nede i dalen...

Endelig fremme var der ½ meter dyb sne fra bilen og ind til hytten og da vi fik gravet os frem til døren var der is, så døren ikke kunne åbnes... Jeg troede det var løgn! Men efter ½ time med kogende vand og hakken kom vi ind... og på hovedet i seng! :ilovebryllupsklar:

Efter et par timers søvn spiste vi morgenmad og så gik turen mod skiduthyrningen (skiudlejningen) vi fik støvler, ski og stave og så var det ellers afsted. Min lillebror stod som om han aldrig havde lavet andet og jeg sneglede mig afsted, men op og ned kom jeg og jeg synes selv jeg fik ok styr på det til sidst...

Dagene ligner jo hinanden, men vi hyggede os, fik slappet af og nydt at være væk hjemmefra. Vores forhold var blevet noget anstrengt af at Morten har læst til eksamen hele januar, så det var skønt at have lidt kæreste tid.

Vi sov i køjesenge, men sådan nogle super smarte nogle hvor den nederste køje var en dobbeltseng! Så helt skidt var det ikke. -HAHA-

Her følger lidt billeder fra vores tur... Vi vil afsted igen!!!!! :cheerleader3:

Først billeder af mig, Morten og hytten.

post-27709-1202115914.jpg

post-27709-1202115926.jpg

post-27709-1202115938.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen hjem igen :cheerleader3:

Hvor lyder det til at i har haft en dejlig Skiferie. Men sikke en tur i måtte igennem inden i kunne se dyner :cheerleader3:

Ihh ja skiferie er bare det fedeste, vi skal faktisk også afsted til Isaberg om 14 dage. Bare en forlænget weekend. Men der er vist ikke rigtig så meget sne der oppe endnu.. :cheerleader3:

Fine snebilleder :ilovebryllupsklar:

Maria

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer