MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Sejt med en milepæl... Jeg rundede de 550 den anden dag - var det i går!? Hmm... Anyways - så er de 365 jo lige om hjørnet! :griner:-

Ja 365 er lige om hjørnet!!!!! :biggrin:

JA TRO MIG!!!!! :bestwishes:

For ca et år siden begyndte vi at tænke bryllup... Og det føltes jo bare som om at ventetiden ville vare foreeeevigt!! :biggrin: men men men... Jeg synes knapt nok jeg har blinket med øjet, og nu siger tælleren pludselig 149 dage!! Så tiden går bare SÅÅÅ hurtigt når man planlægger bryllup..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sejt med en milepæl... Jeg rundede de 550 den anden dag - var det i går!? Hmm... Anyways - så er de 365 jo lige om hjørnet! :griner:-

Ja 365 er lige om hjørnet!!!!! :biggrin:

JA TRO MIG!!!!! :bestwishes:

For ca et år siden begyndte vi at tænke bryllup... Og det føltes jo bare som om at ventetiden ville vare foreeeevigt!! :blink: men men men... Jeg synes knapt nok jeg har blinket med øjet, og nu siger tælleren pludselig 149 dage!! Så tiden går bare SÅÅÅ hurtigt når man planlægger bryllup..

Damn hvor jeg glæder mig til der kun er 149 dage tilbage på min tæller!!! :biggrin: Jeg er SÅ klar til bryllup, selvom jeg stadig mangler kjolen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget af det kræver nok en uddybning.

2 pakker dekorationsvæv - til invitationer

2 ruller bånd - til boblerne

1 pakke fotohjørner - til takkekort

2 pakker "Tak" stickers - til takkekort

2 stk ekstra strong limstifter - til at sætte dekorationsvæv fast

post-27709-1202556362.jpg

post-27709-1202556374.jpg

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Uhh... Skønt med Panduro-"gaver"... Det bliver spændende at se de nye invitationer... Jeg er også ved at ændre mening om vores... Vil stadig gerne have billederne i, men synes måske det ville være bedre med noget lidt mere enkelt og så ikke alle de der forskellige kort i... Hmm.. Men har jo rigeligt tid til at overveje det!!

Hvornår kommer der prøver?? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Marie -HAHA-

Et forsinket, men ikke mindre hjerteligt velkommen hjem fra det skønne land! :bearhug:

Det lyder bare så skønt og hvor ser hytten dog dejlig ud! :bearhug:

De nye invitationer er SÅ fine! :bearhug:

Og tillykke med de 450 dage!!! :bearhug:-HAHA- Jeg kan huske, at jeg engang sad og regnede ud, at der var 1.112 dage til vi skulle giftes -HAHA-:bearhug:

Nu er brylluppet skræmmende tæt på! :)

Jeg skal nok følge godt med i din tråd, men som du kan læse i min, så har jeg en lidt hård opstart på arbejdslivet... :)

-HAHA-:b223:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Uhh... Skønt med Panduro-"gaver"... Det bliver spændende at se de nye invitationer... Jeg er også ved at ændre mening om vores... Vil stadig gerne have billederne i, men synes måske det ville være bedre med noget lidt mere enkelt og så ikke alle de der forskellige kort i... Hmm.. Men har jo rigeligt tid til at overveje det!!

Den nye invitationer jo lige her. Jeg manglede bare en masse dekorationsvæv, så jeg måtte lige have lidt mere og nogle limstifter, for det er lim der holder dekorationsvæv bedst.

IMG_1980_bk.JPG

Glæder mig til at se dine nye invitationer. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Uuh postmand per har da rigtig travlt med alle de zillaer der får pakker for tiden.

Jeg er spændt på hvad du finder ud af med invitationer, jeg synes nu ellers de andre er rigtig søde...

Ja stakkels Postmand Per... Godt der er flere om jobbet, ellers ville han da gå ned med stress, med alle de pakker bare til zillaer.

Der er billede af invitationen i det forrige indlæg. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Marie :)

Et forsinket, men ikke mindre hjerteligt velkommen hjem fra det skønne land! :bearhug:

Det lyder bare så skønt og hvor ser hytten dog dejlig ud! :)

De nye invitationer er SÅ fine! :bearhug:

Og tillykke med de 450 dage!!! :bearhug:-HAHA- Jeg kan huske, at jeg engang sad og regnede ud, at der var 1.112 dage til vi skulle giftes :b223:-HAHA-

Nu er brylluppet skræmmende tæt på! :)

Jeg skal nok følge godt med i din tråd, men som du kan læse i min, så har jeg en lidt hård opstart på arbejdslivet... -HAHA-

Det er dejligt at være hjemme, men vil virkelig gerne afsted igen. Det var det skønneste sted og den fedste natur. Og alle dem jeg snakkede med kendte dig godt og bad mig hilse. -HAHA-

Forstår godt at du prioriterer arbejde frem for BK, og det er du også nødt til for ikke at gå helt ned. Når du ikke er her så tit er det bare endnu dejligere at få en lille besked fra dig. :bearhug:

Min mor har lige ringet og snakket kjole og mønster og stof... De kommer og spiser her om 4 timer, men alligevel måtte hun lige ringe... Hun er helt kjole-bimz. :bearhug:

Hav en rigtig skøn weekend i det dejlige vejr.

-HAHA- fra Marie

0

Del dette indlæg

Den nye invitationer jo lige her. Jeg manglede bare en masse dekorationsvæv, så jeg måtte lige have lidt mere og nogle limstifter, for det er lim der holder dekorationsvæv bedst.

IMG_1980_bk.JPG

NÅJA - det kan jeg da godt huske... De blev SÅ fine...!!!!

Min næste prøve bliver nok ikke liiiiige på denne side af sommerferien - kan ikke lige overskue det og kommer tid kommer som bekendt invitation...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

IMG_1980_bk.JPG

NÅJA - det kan jeg da godt huske... De blev SÅ fine...!!!!

Min næste prøve bliver nok ikke liiiiige på denne side af sommerferien - kan ikke lige overskue det og kommer tid kommer som bekendt invitation...

Der er jo også masser af tid. Lige for tiden har jeg bare super meget brug for at lave noget bryllups relateret... Men i april og maj får jeg travlt med familie fødselsdage og fagprøve, så der får jeg ikke lavet meget og efter planen skal ivitationerne være færdige i oktober... Så hvis jeg laver forarbejdet nu mangler de bare at blive samlet efter sommerferien. :bearhug:

Uhh glæder mig til mine forældre kommer i aften og jeg kan snakke kjole med min mor.... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Et forsinket velkommen hjem fra skiferien, det ser rigtig dejligt ud på billederne. Det gad jeg virkelig godt prøve!

Så fik jeg mig også lige opdateret i din tråd. Det ser virkelig godt ud med invitationer, smykker, kjole og det hele.

Og ja 450 dage er bestemt en milepæl :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Et forsinket velkommen hjem fra skiferien, det ser rigtig dejligt ud på billederne. Det gad jeg virkelig godt prøve!

Så fik jeg mig også lige opdateret i din tråd. Det ser virkelig godt ud med invitationer, smykker, kjole og det hele.

Og ja 450 dage er bestemt en milepæl :bearhug:

Hej Søvnig. :bearhug:

Dejligt med en hilsen. :bearhug:

Selvom jeg ikke synes jeg har styr på så meget, så er min tråd alligevel lang, så :bearhug: for at du er opdateret.

:bearhug: Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer