Den glade Brud

Ideer til venindegave?

9 indlæg i dette emne

Kære søde piger!

Jeg har en fantastisk veninde, der har været uvurderlig siden august - hun har lyttet til ALT bryllupssnak, kommet med gode råd, hjulpet mig med at finde den perfekte kjole - hun er der bare og hun er fantastisk!

Nu vil jeg gerne købe en takkegave til hende og det naturlige ville være lidt wellness, men hun er selv uddannet kosmetolog og har alle lækre cremer og så videre.

Hvad kan man ellers gøre?

Har tænkt på en gavekurv med Asti (som hun elsker), belgisk chokolade, aromaterapibrænder eller aromalys, dyr kaffe osv - hun er nemlig livsnyder. Men er det for upersonligt? Det er også svært at købe smykker osv...

Help meeee:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære søde piger!

Jeg har en fantastisk veninde, der har været uvurderlig siden august - hun har lyttet til ALT bryllupssnak, kommet med gode råd, hjulpet mig med at finde den perfekte kjole - hun er der bare og hun er fantastisk!

Nu vil jeg gerne købe en takkegave til hende og det naturlige ville være lidt wellness, men hun er selv uddannet kosmetolog og har alle lækre cremer og så videre.

Hvad kan man ellers gøre?

Har tænkt på en gavekurv med Asti (som hun elsker), belgisk chokolade, aromaterapibrænder eller aromalys, dyr kaffe osv - hun er nemlig livsnyder. Men er det for upersonligt? Det er også svært at købe smykker osv...

Help meeee:)

Jeg syntes det er en rigtig god gave - og du skriver jo hun er livsnyder. Du kunne jo evt. skrive et personligt brev/kort til hende, hvori du takker for hendes

hjælp og hvad hun betyder for dig. Jeg har selv en veninde lige nu, som skal flytte fra kæresten (de har barn sammen). Og jeg har samtidig bedt hende stå for

min polterabend (inden jeg vidste de skulle flytte fra hinanden). Men jeg skriver af og til nogle søde ord til hende, og hun siger selv, at det betyder fantastisk meget og

hun er super glad for det. Så en god kurv (elsker også Asti) og et dejligt brev - så bliver hun sikkert glad

Joan

0

Del dette indlæg

Jeg syntes picnic kurven er en rigtig god ide :rolleyes:

Ellers vil jeg lige give dig denne hjemmeside: http://www.aura4laura.dk/ de har rigtig mange søde ting

Du er da en rigtig ´god veninde, sådan at ville gøre noget specielt!

Anna

0

Del dette indlæg

En kurv er en rigtig god idé syntes jeg. En mulighed er også at lægge et hjemmelavet gavekort til at gøre et eller andet som hun vil kunne lide sammen med dig i. Der kommer det personlige præg i hvert fald ind...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar:)!

det bliver en kurv/gavepose til en "hyggelig;)" aften. Indhold:

• En æske Peter Beier chokolade
  • Peter Beier choko body paint med pensel
  • Aromalys
  • En Flaske Asti
  • Et personligt håndskevet (!) brev fra mig
  • Evt. en lille pose Gourmetkaffe til dagen derpå.
0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar:)!

det bliver en kurv/gavepose til en "hyggelig;)" aften. Indhold:

• En æske Peter Beier chokolade
  • Peter Beier choko body paint med pensel
  • Aromalys
  • En Flaske Asti
  • Et personligt håndskevet (!) brev fra mig
  • Evt. en lille pose Gourmetkaffe til dagen derpå.

Supergod idé.... :cheerleader3:

Det røg lige i idébanken, for jeg er også gået i tænkeboks for at finde gaver til vores nøglepersoner... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal selv give mine brudepiger en dejlig gavepose:

• Et lækkert stykke sæbe fra Moulin Rouge
  • En lille flaske champagne
  • En æske Tic tacs
  • Et smykke
  • Et personligt kort
  • Lækkert chokolade
  • Læbepomade fra Body shop
  • og et par andre ting, som jeg ikke helt har besluttet endnu
  • En pakke servietter
Så jeg synes det er en fantastisk idé og jeg er 100 % sikker på, at din veninde bliver meget glad :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer