Sign in to follow this  
Followers 0
Guest majsa2

Hvem skal giftes i en Lilly?

30 posts in this topic

Annonce ♥

Hej igen...

Så er kjolen købt - http://www.lilly.dk/caia/getfile.php?etype...d=1&id=3535 kunne ikke lige finde ud af at sætte billedet ind men det er altså den her...

Er der andre derude der skal giftes i den her eller bare en lilly model? Det kunne være lidt sjovt at vide...

Håber I får en god dag

Knus Maja

Jeg var inde og prøve den kjole ved lilly og den er superflot. Jeg faldt dog for en anden lilly model, som min søster og mor så vil prøve, at sy dog med lidt ændringer.

0

Annonce ♥

Hej Maja!

Jeg skal giftes i en Lilly-model, dog ikke den, du har vist, men den her:

310507_2.jpg

Den, du har valgt, var dog min favorit et langt stykke henad vejen:

Img_2030_lille.jpg

:rolleyes:

Maja

Hej FRØKENmaja!

Den skal jeg også giftes i...!

Hvad gør du med slæbet? For det er sådan lidt mellemlangt.

Mht til den kjole, som startede hele tråden, så er den også bare dejlig! Men snittet med den lige kant over brystet passede mig ikke. Den ser ud til at have langt slæb - den er meget elegant.

-Kirstine

Edited by septemberbrud
0

Annonce ♥

Hejsa.... -HAHA-

Ja ja jeg kan kun nikke genkendende til din meget flotte kjole... :rolleyes:

Jeg har nemlig for snart to uger siden købt præcis den samme model. Synes den sidder rigtig flot og elegant og var til at få til en overkommelig pris... :blush:

Så ja jeg skal giftes i en Lilly model..... :)

0

Hejsa

Jeg tror jeg skal giftes i en Lilly-model. En herinde skrev om udsalg hos Lilly på nettet, så jeg måtte ind og kigge og har bestilt 2 sæt til 1000,- pr. stk - nederdel og overdel, så nu er jeg spændt på hvordan de ser ud IRL.

Lotteck hvad er "en overkommelig pris"?

Jeg vil gerne være flot på den store dag, men vil ikke spendere flere tusinde kroner på et 12-timers dress. Regner med at sælge kjolen bagefter, medmindre corsagen er vildt lækker til andet end brullupsnederdelen.

KH Dorthe

0

Hej...

Jeg skal også giftes i en Lilly-model...den samme som trådstarter! Det var den første og eneste jeg prøvede - det var bare dén!!! Jeg fik den dér specielle følelse med det samme.

Den er vildt flot...

men Maja - din er jeg nu også vild med - den er fantastisk, og sidder rigtig godt på dig.

0

Hejsa

Jeg tror jeg skal giftes i en Lilly-model. En herinde skrev om udsalg hos Lilly på nettet, så jeg måtte ind og kigge og har bestilt 2 sæt til 1000,- pr. stk - nederdel og overdel, så nu er jeg spændt på hvordan de ser ud IRL.

Lotteck hvad er "en overkommelig pris"?

Jeg vil gerne være flot på den store dag, men vil ikke spendere flere tusinde kroner på et 12-timers dress. Regner med at sælge kjolen bagefter, medmindre corsagen er vildt lækker til andet end brullupsnederdelen.

KH Dorthe

Halløj. :rolleyes:

En overkommelig pris var for mig 4450,- , men ved godt at der oveni kommer slør og "underkjole"...... -HAHA-

0

Annonce ♥

Hvor ser i smukke ud i jeres kjoler :rolleyes:

Jeg må lige tilføje at lilly er ikke hvad de har været, altså ment på den måde at Lilly i mit hoved altid har været store flæser og knap så flaterende kjoler, men jeres er absolut smukke.

-HAHA-

0

Mht til den kjole, som startede hele tråden, så er den også bare dejlig! Men snittet med den lige kant over brystet passede mig ikke. Den ser ud til at have langt slæb - den er meget elegant.

-Kirstine

Hej Kirstine!

Slæbet får lov at være som det er, men når der skal danses, må det blive hægtet op med en sikkerhedsnål eller noget. Jeg skal i hvert fald ikke have det i hånden! Har du billeder af dig i den?

Ja, den kjole, som Maja startede tråden med er super smuk, og den var min favorit lige indtil jeg kom i "min" korsage, og så begyndte jeg at vakle i min smag, og da jeg fik nederdelen på til, ja så var jeg faktisk solgt.

Maja

0

-Kirstine

Hej Kirstine!

Slæbet får lov at være som det er, men når der skal danses, må det blive hægtet op med en sikkerhedsnål eller noget. Jeg skal i hvert fald ikke have det i hånden! Har du billeder af dig i den?

Ja, den kjole, som Maja startede tråden med er super smuk, og den var min favorit lige indtil jeg kom i "min" korsage, og så begyndte jeg at vakle i min smag, og da jeg fik nederdelen på til, ja så var jeg faktisk solgt.

:cheerleader3:

Maja

Jep, man ved det ligesom lige pludselig. Også selvom man troede, at det skulle være noget helt andet.

Nej jeg har desværre ikke nogen billeder af mig selv. Jeg kendte slet ikke til bryllupsklar, da jeg var ude og prøve og det faldt mig slet ikke ind at tage et billede... Æv bæv!

Men man kan jo altid lige køre derind og smutte i den igen... Så skal jeg nok huske kameraet...

Mht sikkerhedsnålen - jeg tror at jeg spørger syersken, for jeg er ikke så vild med den fold, man så får på numsen :thumbsupsmileyanim:

Er lidt forberedt på bare at klippe slæbet af... :thumbsupsmileyanim:

-Kirstine

0

Annonce ♥

Mht sikkerhedsnålen - jeg tror at jeg spørger syersken, for jeg er ikke så vild med den fold, man så får på numsen :thumbsupsmileyanim:

Er lidt forberedt på bare at klippe slæbet af... :thumbsupsmileyanim:

-Kirstine

Ja, spørg syersken! Hun må da kunne give nogle fif ... Det fif med sikkerhedsnålen fik jeg fra ekspedienten hos Lilly. Det ville da næsten være synd at klippe slæbet af, synes jeg. Og jeg synes heller ikke, det er så voldsomt. Jeg har i hvert fald set en del kjoler med meget længere slæb end det!

:cheerleader3:

Maja

0

Annonce ♥

Hej

Jeg skal også giftes i en Lilly model..

Glæder mig også til at vise den frem på den store dag.

Er helt enig med en af de tidligere indlæg, at man har en eller anden forestilling om Lilly, og at det er store blonder flæser, men deres 2007 kollektion er blevet rigtig flot.

Tak for det gode råd med brochen, til at holde slæbet når man skal danse. -HAHA-

post-26884-1181835905.jpg

0

Først vil jeg bare sige, det er nogle vildt flotte kjoler.

Jeg skal også giftes i en Lilly,og jeg har hørt at der ikke er mange, der skal have denne her model, men jeg er helt vild med, og den passer perfekt på/ til mig, :bestwishes:

det er ikke mig på billedet

Hej Karina.

Kan godt forstå at du er faldet for denne Lilymodel. Den har jeg også været i og den er absolut skøn at være i. Den har været min farvorit langt hen ad vejen, men fandt altså den det endte med at blive hos Unique brude og festkjoler. Kan godt få lidt ondt i maven nu hvor jeg ser denne Lilykjole igen, for den er virkelig skøn. Kan komme lidt i tvivl om jeg nu har valgt rigtigt. Heldigvis kommer min kjole hjem i næste måned, så der får jeg den jo at se igen og mon ikke valgt så er helt rigtigt.

Kan I alle have en rigtig dejlig dag i jeres fantastiske Lilymodeller.

Sætter lige et billede ind med kjolen med mig i. Den sidder godt, selv på mig og ikke kun på modellerne :bearhug:

Knuzzer Trine SC

kjole.jpg

post-24446-1181850647.jpg

0