AnjaSL

Morgengave

18 indlæg i dette emne

Jeg har brug for en udstoppet rørdrum (en fugl i den danske natur) Er der nogen, som ved hvor jeg kan skaffe sådan en?

Og så har jeg brug for et pulsur med G*P*S i. Er der nogen, der kan anbefale mig et mærke samt oplyse mig hvor jeg kan skaffe sådan et ur?

Det haster lidt.... skal giftes om 19 dage :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har brug for en udstoppet rørdrum (en fugl i den danske natur) Er der nogen, som ved hvor jeg kan skaffe sådan en?

Og så har jeg brug for et pulsur med G*P*S i. Er der nogen, der kan anbefale mig et mærke samt oplyse mig hvor jeg kan skaffe sådan et ur?

Det haster lidt.... skal giftes om 19 dage :rolleyes:

Ok, pulsuret kan jeg forstå, det er en ok normal morgengave... Men hvad filan skal du med en udstoppet fugl?!?!?!?! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Ok, jeg kom altså lige til at grine, da jeg så det indlæg :rolleyes:

Mht fuglen, så prøv ham her. Har skrevet om ham i avisen et par gange...

Naturværkstedet

Gentoftegade 55

2820 Gentofte

Telefon: 39655414

G-P-S kan jeg ikke hjælpe med!

0

Del dette indlæg

Jeg er også spændt på at høre mere om den fugl :-)

Mht. uret så prøv at kigge på www.pulsure.dk - der er et mærke der hedder Garmin som laver det med G-P-S. Polar er et godt mærke, men jeg ved ikke om de også findes med G-P-S?

God (fugle)jagt ;-)

Sille (der nu ved hvorfor I sætter tegn imellem G - P - S :-))

Redigeret af Sommerbrud07
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Jeg vidste at jeg ville pirre jer med den overskrift.

I min tråd er der masser af billeder af hhv den løjerlige fugl og forklaring på HVORFOR EN RØRDRUM? ;) Det står på side 46 og 47 - skrive endelig en hilsen når nu I alligevel er derinde for at få stillet nysgerrigheden om den løjerlige fugl :blush:

Vil lige undersøge dit tip Louise - måske han er fuglemand for at skaffe kræet til mig inden for en 14 dage :rolleyes:

Har lige snakket lidt med min nabo om G*P*S fra Garmin som han har - de er godt nok pebrede i priserne, men hvis det er det manden ønsker sig -HAHA- Kan ikke rigtig gennemskue Polars hjemmeside og se om de laver ure med G*P*S... hmmm måske jeg skulle køre forbi Marathonsport og høre dem ad.

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Jeg går lige i el-giganten i morgen, syntes altså det er mærkeligt at det er der jeg skal snak med dem om pulsure. Ydermere satte min bokse træner gang i hele fitness world i dag da jeg spurgte ham ud, så jeg fik af vide jeg lige skal spørge i skranken, måske der er en idé der fra. Men dte ladre til jeg mest støder ind i en masse mure, håber snart det lykkeds for dig, jeg leder videre :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Ok, jeg kom altså lige til at grine, da jeg så det indlæg http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Det gjorde jeg også!!

Jeg tænkte straks på en Olsen Banden-plan: Vi skal bruge et G*P*S-pulsur, en udstoppet rørdrum, 100 balloner og en fuld svensker på en bycykel... -HAHA-:):blush:

:rolleyes:

Maja

Redigeret af FrøkenMaja
0

Del dette indlæg

Ok, jeg kom altså lige til at grine, da jeg så det indlæg :)

Det gjorde jeg også!!

Jeg tænkte straks på en Olsen Banden-plan: Vi skal bruge et G*P*S-pulsur, en udstoppet rørdrum, 100 balloner og en fuld svensker på en bycykel... -HAHA-:):blush:

Maja

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :heart::) :) :) :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke helt om det er G-P-S, men min søde kæreste har et "dims" fra Polar, der kan måle distance?! Han har et ganske normalt pulsur og så har han en Polar S1 foot pod™, der sættes fast på skoen og som kan måle hastighed og distance. Ved ikke om det kunne være noget?
0

Del dette indlæg

Ok, jeg kom altså lige til at grine, da jeg så det indlæg ()()

Det gjorde jeg også!!

Maja

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :heart::) :) :) :)

:) Det lyder som en Olsen Banden film jeg godt kunne tænke mig at se ()()

0

Del dette indlæg

Jeg går lige i el-giganten i morgen, syntes altså det er mærkeligt at det er der jeg skal snak med dem om pulsure. Ydermere satte min bokse træner gang i hele fitness world i dag da jeg spurgte ham ud, så jeg fik af vide jeg lige skal spørge i skranken, måske der er en idé der fra. Men dte ladre til jeg mest støder ind i en masse mure, håber snart det lykkeds for dig, jeg leder videre -HAHA-

1000 tak søde Mona - du er en sveske :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke helt om det er G-P-S, men min søde kæreste har et "dims" fra Polar, der kan måle distance?! Han har et ganske normalt pulsur og så har han en Polar S1 foot pod™, der sættes fast på skoen og som kan måle hastighed og distance. Ved ikke om det kunne være noget?

Jeg prøver at tjekke det, men umiddelbart tror jeg ikke det er sådan en. G*P*S en kan også finde vej for en, hvis man bare løber på må og få. Den er satelit opkoblet ligesom G*P*S'erne man kan sætte i bilen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, jeg kom altså lige til at grine, da jeg så det indlæg :toot:

Det gjorde jeg også!!

Jeg tænkte straks på en Olsen Banden-plan: Vi skal bruge et G*P*S-pulsur, en udstoppet rørdrum, 100 balloner og en fuld svensker på en bycykel... :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3:

Maja

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

:cheerleader3: Det lyder som en Olsen Banden film jeg godt kunne tænke mig at se :bearhug:

Send du bare idéen til Zentropa, så får de nok Lars von Trier til at instruere den, og det bliver en nymodens dogme-Olsen Banden film ;)

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Del dette indlæg

Jeg kan desværre hverken hjælpe med G-P-S eller udstoppet Rørdrum, men jeg synes simpelthen, at det er sååå sjovt - total fed humor:)!!! Men sådan er I jo:)!!

:cheerleader3::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Knus Mette (som også fandt ud af, hvorfor der sættes streger i mellem...-:thumbsupsmileyanim:-)

Redigeret af Den glade Brud
0

Del dette indlæg

Ok, jeg kom altså lige til at grine, da jeg så det indlæg :cheerleader3:

Det gjorde jeg også!!

Jeg tænkte straks på en Olsen Banden-plan: Vi skal bruge et G*P*S-pulsur, en udstoppet rørdrum, 100 balloner og en fuld svensker på en bycykel... :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

Maja

:cheerleader3: FED HUMOR....!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har lige haft en meget syret samtale...

Jeg har lige ringet til Naturværkstedet for at høre om de kunne hjælpe mig med en udstoppet rørdrum... her kommer i hovedtræk min samtale med dem:

-Jeg søger en udstoppet rørdrum.

-Jamen så har du ringet det helt rigtige sted hen. Jeg har faktisk en rørdrum liggende i fryseren! :boohoo: Hvornår skal du bruge den?

-Jeg skal bruge den om 17 dage, men jeg kan bare give et billede til at starte med hvis det er.

-Ja det bliver du nødt til, for jeg kan ikke nå det til om 17 dage. Den skal stå og tørre i 3 uger efter jeg har lavet den færdig. Men vent lidt.... jo vi har en buket med rørdrumfjer, som du kan låne eller købe - den er virkelig flot - så kan du jo starte med at give den.

-Jamen det lyder da fint. Hvad koster sådan en udstoppet rørdrum?

-Ja, den er jo lidt pebret i prisen, da det er sjældent vi får sådan en fugl ind, så den koster 7.500 kr..... men så er det også MED moms!!! :bearhug:

-Øhhh... det er vist liiige lidt over mit budget. Men tak for det alligevel.

-Ved du hvad - hvis det ikke gør noget at det er en lidt ældre udstopning, så kan jeg måske skaffe dig en, som er i pæn stand - så falder prisen jo kraftigt, når fuglen er af ældre dato. Kan jeg ikke lige få dit telefonnummer?

-Jo det lyder da fint med en ældre fugl - men jeg skal lige vide hvad den koster... her er mit telefonnummer.

-Ok - jeg undersøger det lige og vender tilbage til dig.

-Fint. Og tak for hjælpen. Farvel!

-Farvel!

..... 7.500 kr...... jeg kan få et brugt Omega Seamaster for 1000 kr. mere end prisen for en ny-udstoppet rørdrum!!!! :heart:

Så den idé er også fejet af banen.... nu synes jeg pludselig ikke de der G*P*S pulsure til 1200-3.000 kr. er så dyre mere!!!!! :wacko:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, jeg kom altså lige til at grine, da jeg så det indlæg :hug:

Det gjorde jeg også!!

Jeg tænkte straks på en Olsen Banden-plan: Vi skal bruge et G*P*S-pulsur, en udstoppet rørdrum, 100 balloner og en fuld svensker på en bycykel... :bearhug::heart::toot:

:boohoo:

Maja

()():cheerleader3: :cheerleader3: :bearhug::toot:()()

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif Det lyder som en Olsen Banden film jeg godt kunne tænke mig at se :hug:

Nu bliver det simpelthen for sjovt det her..... :blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer