Shinary

Selskabslokale/kro/hotel i nærheden af svendborg

10 indlæg i dette emne

Hej igen alle sammen.

Jeg har efterhånden ledt og ledt efter et sted at holde vores bryllup i svendborg området, men når jeg søger er det eneste jeg finder druegården i greve?! -HAHA-

Er der nogen af jer der kender et godt og pænt sted at holde et bryllup med omkring 40mennesker? Det skal være så billigt som muligt da vi ikke har alverden at gøre med.

knus shinary :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen alle sammen.

Jeg har efterhånden ledt og ledt efter et sted at holde vores bryllup i svendborg området, men når jeg søger er det eneste jeg finder druegården i greve?! -HAHA-

Er der nogen af jer der kender et godt og pænt sted at holde et bryllup med omkring 40mennesker? Det skal være så billigt som muligt da vi ikke har alverden at gøre med.

knus shinary :rolleyes:

Det var godt nok en afstand der vil noget. Nu er jeg ikke så geografisk kendt på Fyn når vi ser bort fra Odense og Middelfart hvor vi har spillet en del, men der er et hav af forsamlingshuse på Fyn. Jeg tror du søger forkert. Prøv at lave en søgning på forsamlingshus, feststed, selskabslokaler o.l. og skriv Svendborg bagefter. Langeland kunne vel også være en mulighed. Jeg prøvede lige at lave en hurtig søgning og så kommer de frem.

0

Del dette indlæg

Ved godt det ikke lige er Svendborg, men min veninde og hendes mand holdt deres bryllup på en lejrskole/feriekoloni i Hou på Langeland. Det ligger lige ud til vandet, og har alle faciliteterne + sovepladser til tja en 40-50 stykker vil jeg tro.

Vi var vist 70-80 gæster til deres, så de havde lejet et telt til at holde festen i, men man kunne også got bruge 'spisesalen' og shine den lidt op, når man ikke er flere end i er :rolleyes:

Fandt lige invitationen - Det jedder Solbrinken, Østerhusevej 25, Tranekær, Langeland.

Måske er det en mulighed - aner ikke, hvad det koster....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu kommer det jo lidt an på, hvad du mener med et godt og pænt sted, for det afhænger naturligvis af smag og behag. Nogen er til forsamlingshusfest, mens andre er mere til restaurant og kro.

Hvis I er til forsamlingshus, så er Brudager forsamlingshus efter min mening et af de pænere, hvis man skal se på indretningen indvendigt osv. Det er forholdsvis nyrenoveret og malet i neutrale farver. Du kan jo prøve at tjekke hjemmesiden. Jeg mener, det ligger ca. 10 km fra Svendborg.

Held og lykke med at finde et sted til jeres bryllupsfest!

:cheerleader3: Camilla.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg kommer oprindeligt fra Svendborg. Nu skriver du ikke, om det er forsamlingshus eller hvad det er du gerne vil have, men kan anbefale Skibberkroen på Thurø, der holdt min mor sit andet bryllup og der var helt perfekt. :cheerleader3: Et andet godt sted er Åbyskov forsamlingshus. Der er pænt. Deres hjemmeside hedder: aabyskovs.dk :thumbsupsmileyanim:

Men hvis du skriver lidt mere om, hvad det er du ønsker, skal jeg nok lægge hjernen i blød. :thumbsupsmileyanim:

Mvh Pernille. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer