Guest katjamo

Billigt køkken

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

En mulighed er Ikea. Du kan selv vælge, hvor meget hjælp, du vil have til at sætte det op. Se evt. her

Jeg så engang et program, hvor Ikea-køkkener blev sammenlignet med dyrere køkkener, og der var så små forskelle, at der blev sagt, at det ikke kunne betale sig at købe et dyrt køkken.

Vi har selv et ældre - læs umoderne - køkken og vores næste køkken bliver et Ikea-køkken!

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Jeg vil også sige Ikea. Vores køkken er fra Ikea, og det har min fætter selv sat op - det har du jo set :cheerleader3:

De har altså nogle rigtig pæne og funktionelle køkkener. Tjek lige hjemmesiden om de ikke har et specielt køkkenkatalog, de kan sende dig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også sige Ikea. Vores køkken er fra Ikea, og det har min fætter selv sat op - det har du jo set :thumbsupsmileyanim:

De har altså nogle rigtig pæne og funktionelle køkkener. Tjek lige hjemmesiden om de ikke har et specielt køkkenkatalog, de kan sende dig :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes nemlig også, at deres køkkener er pæne! Derfor vil jeg også rigtig gerne have et Ikea-køkken. Vi - eller det er nok mest mig :cheerleader3: - har ønsket os gavekort til Ikea i bryllupsgave, så kan det være, der kommer et lille bidrag til et nyt køkken.

0

Del dette indlæg

En skam at det ikke er jer selv der kan montere det.

Vi fandt et brugt køkken i den blå avis til 2.000 kr inkl. hvidevarer. Ok det er et gammelt køkken, men det var lidt en pludselig indskydelse at vi også skulle lave lidt om på køkkenet, så jeg synes vi fik rigtig meget ud af vores penge.

Men ellers vil jeg nok også sige som alle de andre - Ikea

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikea er bestemt et bud!

Nogen der kender noget til designa? (Har lige investeret i et køkkenmagasin)

Designa skulle være ret gode og super lækre - men så er spørgsmålet hvad I mener med billige.... Mener nemlig ikke just det er su-venlige priser (ja, det er bare en talemåde...)

0

Del dette indlæg

Ikea er bestemt et bud!

Nogen der kender noget til designa? (Har lige investeret i et køkkenmagasin)

Designa skulle være ret gode og super lækre - men så er spørgsmålet hvad I mener med billige.... Mener nemlig ikke just det er su-venlige priser (ja, det er bare en talemåde...)

Ja hvad er billigt? Under 100.000 i hvert fald!!! Helst tættest på de 50. Men Boligmagasinet påstår at designa er billigt. Det kan selvfølgelig være vi har forskellige opfattelser af ordet billigt:)

0

Del dette indlæg

Jeg vil også sige Ikea. Vores køkken er fra Ikea, og det har min fætter selv sat op - det har du jo set :thumbsupsmileyanim:

Nu har overbossen kigget på køkken de sidste 8 år (lågerne er ved falde og skabene falder fra hinanden) og det bliver nok også Ikea når tid er engang. En ting er helt sikkert jeg sætter det ikke op. Jeg får ganske enkelt ikke lov. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nu har overbossen kigget på køkken de sidste 8 år (lågerne er ved falde og skabene falder fra hinanden) og det bliver nok også Ikea når tid er engang. En ting er helt sikkert jeg sætter det ikke op. Jeg får ganske enkelt ikke lov. :cheerleader3:

Får min kæreste sgu heller ikke lov til ;)

Redigeret af katjamo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fnis - har jo talt i tlf. ( i maaaaange timer med overbossen)

Beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad for noget salgs har du/i kig på som i kan lide??

vildt nysgerrig er jeg..

Kender desværre ikke så meget til køkkener. vi handler hos hth..

Foreløbigt er jeg ude i noget designa eller Ikea. Men jeg aner ikke en pind om køkkener!

Jeg ved bare det skal være hvidt, da det skal være et lille rum!

0

Del dette indlæg

Det er jo helt klart billigst, hvis man selv kan montere sit køkken...men jeg vil da godt indrømme, at lige præcis køkkenet valgte vi at få to tømrer til at montere...men vi har selv monteret bryggers og er nu i gang med badeværelset.

Vi har købt Designa til køkken, bryggers og bad - og det er vi utrolig godt tilfredse med.

Min tidligere arbejdskollega har købt Ikea køkken, og det er også vildt godt.

Lige en lille kommentar til det med pris...Jeg kørte rundt til flere forskellige forhandlere, da vi skulle bestille til vores nye badeværelse - og jeg bad om pris på ca det samme alle steder. Kvik og Designa var nogenlunde samme pris. HTH-gør-det-selv var billigst, men der kunne vi ikke få det, vi ville ha' (så skulle vi betille ved HTH). Skab Selv gav næsten samme pris som Designa og Kvik, men vi syntes bedre om kvalitet osv hos Designa og Kvik. Vi fik også et tilbud fra Aubo, men jeg kan ikke huske prisen.

Der er ikke andet at gøre end at få forskellige tilbud (måske endda også fra samme firma, men fra forskellige afdelinger - vi har oplevet lidt forskel på vores bad, og køkken er jo en større post end et bad). Det kan også godt svare sig at få tilbud fra forskellige montører/tømrer.

God fornøjelse med ombygningen:-)

Mvh Birgitte

0

Del dette indlæg

Det er jo helt klart billigst, hvis man selv kan montere sit køkken...men jeg vil da godt indrømme, at lige præcis køkkenet valgte vi at få to tømrer til at montere...men vi har selv monteret bryggers og er nu i gang med badeværelset.

Vi har købt Designa til køkken, bryggers og bad - og det er vi utrolig godt tilfredse med.

Min tidligere arbejdskollega har købt Ikea køkken, og det er også vildt godt.

Lige en lille kommentar til det med pris...Jeg kørte rundt til flere forskellige forhandlere, da vi skulle bestille til vores nye badeværelse - og jeg bad om pris på ca det samme alle steder. Kvik og Designa var nogenlunde samme pris. HTH-gør-det-selv var billigst, men der kunne vi ikke få det, vi ville ha' (så skulle vi betille ved HTH). Skab Selv gav næsten samme pris som Designa og Kvik, men vi syntes bedre om kvalitet osv hos Designa og Kvik. Vi fik også et tilbud fra Aubo, men jeg kan ikke huske prisen.

Der er ikke andet at gøre end at få forskellige tilbud (måske endda også fra samme firma, men fra forskellige afdelinger - vi har oplevet lidt forskel på vores bad, og køkken er jo en større post end et bad). Det kan også godt svare sig at få tilbud fra forskellige montører/tømrer.

God fornøjelse med ombygningen:-)

Mvh Birgitte

Må man spørge hvad priserne lå på?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det må du da gerne...men jeg kan ikke med 100% sikerhed huske prisen på køkkenet - men jeg mener det var omkring de 35.000...Det er sikkert den pris, som du er mest intresseret i...

Til badeværelset har vi købt: 2 stk 60cm badunderskabe med 2 skuffer i hver (med fuld udtræk, soft luk, front i hvid højglans og stanggreb) + en sort granitbordplade med vask i venstre side (=special lavet) - pris omkring 12.000 - jeg havde ellers fået øje på den mest fantastiske betonbordplade...men den kostede over dobbelt så meget som granitbordpladen - og så skal den plejes/vedligeholdes (og det kunne jeg nok godt komme til at glemme).

Men et hurtigt gæt på en pris for køkken (selvfølgelig alt efter hvad I vil ha') så vil jeg sige fra 30.000 og op til ihvert fald 100.000 og så skal det jo monteres... ,Men der er ikke andet at gøre end at afsætte en dag eller to og så må I ud at kigge og hente tilbud hjem - husk at have nogle ca mål med på rummet, så I har lidt at gå efter.

God fornøjelse.

Mvh Birgitte

0

Del dette indlæg

billige køkkener - ja jeg har selv ihvertfald været med til at opstille, ikke mindre end 3 køkkener i mit liv. Så hvis du skal have et billigt køkken skal du kigge hos : Designa, skab selv, IKEA, hth gør-det-selv eller kvik køkkener. Dertil skal siges at alle køkkener render op i pris, hvis du skal have detaljer, såsom fuldt udtræk, luk langsomt, specielt fancy skuffeudstyr osv. Simple skabe uden dikkedarer er klart billigst. desuden kan det betale sig IKKE at købe bordpladen hos køkkenfirmaet, men i silvan, bauhaus eller lign. steder i stedet.

Det seneste køkken jeg har opstillet er fra Kvik køkkener, modulerne løb op i ca. 25.000, dertil granitbordplade ca. 35.000 og hvidevarer ca. 30.000

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer