smilinglady

Ingen polterabend til mig..

45 indlæg i dette emne

Står her tilbage med en meget tom følelse af ensomhed og af at jeg ingen venner har.. Fandt igår ud af at jeg ingen polterabend får og at alle har for travlt med at pille i deres egen navle...

Hvordan håndtere man den kæmpe skuffelse???? Siger man det til "veninderne"??

"smiling"lady

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, den var hård!!

Jeg må sige jeg heller ikke ville ane, hvad jeg skulle sige/gøre. Hvem har fortalt dig det? -Det må jo komme et sted fra.. -Og hvorfor ikke? Er der bare ikke nogen som har taget styringen fordi de tror andre gør det, eller hvad ligger der i det?

-Måske kunne det også være et "plot" for at du skal TRO du ikke får en polterabend...?

Hvis du har været med til at holde PA for andre af dine veninder, synes jeg ærligt talt det er rigtig rigtig meget for dårligt!

:thumbsupsmileyanim: til dig!

HVIS nu de bare ikke har fået taget sig sammen, kunne du måske få din kæreste til at snakke med en af dine veninder, og spørge dem direkte, om de virkleig vil være det bekendt over for dig!

Da en veninde skulle giftes, gik jeg og ventede på at dem som var tættere på i familien ringede til mig ang. PA. Intet skete og 4 uger før brylluppet atger jeg så initiativ og ringer til de pågældende personer som INTET har foretaget sig. Jeg fik i løbet af en uge arrangeret motorcykeltur, fisketur i Horsens Havn, bowling, stand-up og spisning, hvorefter vores mænd stødte til. Vi var kun 5 ellers, men jeg er glad for vi holdt det, og hun satte pris på det.

Så det BEHØVER ikke at være det helt store, det vigtigste er, at du føler der er nogen som gider gøre noget for dig!!

Jeg håber virkelig det løser sig for dig.

Mange tanker fra Rikke

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Puha, den var hård!!

Jeg må sige jeg heller ikke ville ane, hvad jeg skulle sige/gøre. Hvem har fortalt dig det? -Det må jo komme et sted fra.. -Og hvorfor ikke? Er der bare ikke nogen som har taget styringen fordi de tror andre gør det, eller hvad ligger der i det?

-Måske kunne det også være et "plot" for at du skal TRO du ikke får en polterabend...?

Hvis du har været med til at holde PA for andre af dine veninder, synes jeg ærligt talt det er rigtig rigtig meget for dårligt!

:thumbsupsmileyanim: til dig!

HVIS nu de bare ikke har fået taget sig sammen, kunne du måske få din kæreste til at snakke med en af dine veninder, og spørge dem direkte, om de virkleig vil være det bekendt over for dig!

Da en veninde skulle giftes, gik jeg og ventede på at dem som var tættere på i familien ringede til mig ang. PA. Intet skete og 4 uger før brylluppet atger jeg så initiativ og ringer til de pågældende personer som INTET har foretaget sig. Jeg fik i løbet af en uge arrangeret motorcykeltur, fisketur i Horsens Havn, bowling, stand-up og spisning, hvorefter vores mænd stødte til. Vi var kun 5 ellers, men jeg er glad for vi holdt det, og hun satte pris på det.

Så det BEHØVER ikke at være det helt store, det vigtigste er, at du føler der er nogen som gider gøre noget for dig!!

Jeg håber virkelig det løser sig for dig.

Mange tanker fra Rikke

Hej,

Tak for dit svar, Rikke. Ville ønske jeg havde en veninde som dig.

Mine veninder er ikke selv gift endnu.

Jeg ved med sikkerhed, at mine veninder ikke har lavet noget. Desværre. De har alle sammen nok at gøre med deres eget ego.... Desværre skal vi giftes om 1 uge, så der bliver heller ikke lavet noget inden. Så det er desværre ikke noget plot.. Ville ønske det havde været det...men nej..

Syntes bare det er SÅ tarveligt for jeg ville helt sikkert gøre det for dem alle. Sidder bare tilbage med følelsen af at jeg ingen veninder har...

Knus fra Smilinglady

0

Del dette indlæg

Må jeg være så fræk at spørge dig hvor gammel du er?

Det er mere det, at er man ikke så gammel, og alle ens veninder er samme alder, ja så tænker de SLET ikke på det, det er jeg sikker på..

Det er simpelthen så ærgerligt og trist og jeg kan godt forstå du er ked af det! Det ville jeg også være skal jeg sige dig!!

Hvad med din kommende mand? Har han ikke undret sig over at der ikke er nogen der har kontaktet ham? Har han haft en polterarbend?

Synes det virker MEGET UNDERLIGT!

Det er rigtig synd for dig, for man håber da at ens veninder tænker lidt på een!

Jeg ved ikke hvordan jeg selv ville håndtere det, men ville bestemt ikke lade det gå forbi at jeg var skuffet!.. Det synes jeg bestemt de skal vide... Men alligevel er det også svært at FORLANGE at de skal gøre et eller andet, ikke? ÅH den er svær! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af LouiseSwee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må jeg være så fræk at spørge dig hvor gammel du er?

Det er mere det, at er man ikke så gammel, og alle ens veninder er samme alder, ja så tænker de SLET ikke på det, det er jeg sikker på..

Det er simpelthen så ærgerligt og trist og jeg kan godt forstå du er ked af det! Det ville jeg også være skal jeg sige dig!!

Hvad med din kommende mand? Har han ikke undret sig over at der ikke er nogen der har kontaktet ham? Har han haft en polterarbend?

Synes det virker MEGET UNDERLIGT!

Det er rigtig synd for dig, for man håber da at ens veninder tænker lidt på een!

:boohoo:

Jeg ved ikke hvordan jeg selv ville håndtere det, men ville bestemt ikke lade det gå forbi at jeg var skuffet!.. Det synes jeg bestemt de skal vide... Men alligevel er det også svært at FORLANGE at de skal gøre et eller andet, ikke? ÅH den er svær! :bearhug:

Hej igen,

Jeg er 30 år og en af veninderne er en barndomsveninde....

Kæresten har haft et polterabend og han har tænkt på at kontakte mine veninder flere gange, men har ikke haft overskud til det.. ´Men det er jo heller ikke hans pligt at gøre noget ens veninder burde gøre...

Men sidder der nogen derude, som læser dette så tag dog initeritivet til din vens polterabend for det gør forbandet ondt at sidde alene tilbage uden!!!

Hulk...

Ville I andre sige det til veninderne?

"smiling"lady

0

Del dette indlæg

Jeg sidder her og er rasende på dine vegne. Helt ærligt - KOM IND I KAMPEN. :bearhug:

Jeg forstår godt, du er skuffet over dine veninder, og at du sidder med en tom fornemmelse!!!

Sidder og tænker på mulige årsager til, hvorfor de ikke har arrangeret noget!!!???? Måske de har tænkt, det ikke er noget for dig!?? Har du givet udtryk for PA nogensiden til dem?? Her mener jeg sådan generelt?

Jeg er ret sikker på, jeg på en eller anden måde ville give udtryk for, at jeg var skuffet, hvis ikke de holdt en for mig. Men har svært ved at sætte mig ind i det, fordi jeg slet ikke kan forestille mig, VENINDER ikke planlægger en PA, medmindre man har givet udtryk for andet!

Hmmm, jeg håber du får ro i sindet, og ikke får ødelagt din bryllupsdag pga. det - som jo er lige rundt om hjørnet!!

Kæmpe kram til dig

:boohoo:

Melanie

0

Del dette indlæg

Øv hvor træls for dig!! Du får lige nogen af dem her. :boohoo::bearhug::heart:

Synes altså at det er tarveligt af dem. Min veninde ringede sidste dag for at få mig til at sende en liste over hvem jeg ville have med. De kommer rundt om fra i landet og ikke alle kender hinanden, så for at være sikker på at alle kommer med gør hun sådan. Det synes jeg er fint. Så jeg ved jeg for en polter.

Men det hjælper jo ikke dig. Jeg ville helt bestemt sige noget til veninderne. Du er så skuffet over det, og de kan altså heller ikke være det bekendt!

Men håber du trods alt ser frem til brylluppet. jeg kan se at det er lige om snart!! :toot:

0

Del dette indlæg

Står her tilbage med en meget tom følelse af ensomhed og af at jeg ingen venner har.. Fandt igår ud af at jeg ingen polterabend får og at alle har for travlt med at pille i deres egen navle...

"smiling"lady

Er du HELT sikker på, at de ikke bare prøver at snyde dig og henter dig på lørdag? Det er først NÆSTE lørdag, I skal giftes, ik'?

Ellers F.... for dårligt. Det er da det mindste man kan gøre for en god veninde, der inviterer til at fejre den lykkeligste dag i hendes liv!

Hilsen Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

"smiling"lady

Er du HELT sikker på, at de ikke bare prøver at snyde dig og henter dig på lørdag? Det er først NÆSTE lørdag, I skal giftes, ik'?

Ellers F.... for dårligt. Det er da det mindste man kan gøre for en god veninde, der inviterer til at fejre den lykkeligste dag i hendes liv!

Hilsen Maria

Jep, jeg er helt sikker på at der ikke bliver noget for mig :boohoo: Det komiske er jo at jeg overfor dem alle har givet udtryk for op til flere gange hvornår min kæreste skulle afsted, og at jeg var usikker på om jeg fik nogen og i så fald ville blive ked af det....

Så jeg syntes simpelthen ik at der er nogen undskyldning for dem....desværre! Og hvis de havde haft en undskyldning, så har de jo ikke alle sammen retten til at bruge den...

Forstår bare ikke hvorfor de alle har kastet ansvaret fra sig, når de burde vide, at jeg ville blive ked af det... Og det gør bare ondt at vide, at man "ikke har nogen venner"... for det er sådan set sådan jeg ser det, når de ikke gider bruge lidt af deres kostbarer tid på mig. Det er vel noget man gør, hvis man holder af folk...men åbenbart ikke når det gælder mig..

Det er jo ikke sådan at jeg beder om det helt store. Jeg ville have været tilfreds, hvis de bare havde besøgt mig til en kop the... Istedet kan jeg se frem til flere ugers ydmygelse når folk spørger om jeg også har fået en polterabend som kæresten og så må fortælle dem, at det har mine "veninder" ikke haft overskud til...

snøft...

"smilinglady"

0

Del dette indlæg

Hej igen,

Jeg er 30 år og en af veninderne er en barndomsveninde....

Kæresten har haft et polterabend og han har tænkt på at kontakte mine veninder flere gange, men har ikke haft overskud til det.. ´Men det er jo heller ikke hans pligt at gøre noget ens veninder burde gøre...

Men sidder der nogen derude, som læser dette så tag dog initeritivet til din vens polterabend for det gør forbandet ondt at sidde alene tilbage uden!!!

Hulk...

Ville I andre sige det til veninderne?

"smiling"lady

Jeg ville IHVERTFALD sige det til veninderne! Om ikke andet, så noget der prikker til dem og deres forhåbentlig dårlige samvittighed!

Det er simpelthen så tarveligt!!!

0

Del dette indlæg

Stakkels stakkels dig. - Det er bare SÅ tarveligt af dem.

Men jeg har altså hørt om en pige engang, der også var så forbandet skuffet over at hun ingen PA fik. - Men der havde hendes veninder godt nok taget r.... på hende. For hun fik det EFTER brylluppet. Måske det er det de er ude på??

Og hvis ikke, så vil jeg da gerne komme en tur forbi dig, og holde en lille " efter polterabend" med dig. :boohoo: Måske der er andre herinde der vil med?? Ha ha.

Håber og ønsker al det bedste for dig.

Mange mange knuser fra

Ea.

0

Del dette indlæg

Og hvis ikke, så vil jeg da gerne komme en tur forbi dig, og holde en lille " efter polterabend" med dig. :boohoo: Måske der er andre herinde der vil med?? Ha ha.

Håber og ønsker al det bedste for dig.

Mange mange knuser fra

Ea.

Sad lige og tænkte på det samme :bearhug:

Jeg har slet ikke ord for, hvor tarvelige jeg synes dine "veninder" er! Håber, at du får et polter efter brylluppet i stedet?

Masser af knus og kram

Lisette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også en masse medfølelse herfra! Det må bare være så dårligt for ens selvværd! Men jeg tænker bare, at du må prøve at huske, at det siger en hel masse om dem, og ikke om dig!! Det er ikke fordi du ikke er en det værd!!!!!

Mit bedste råd til dig nu, vil være dels at give dig lov til at være skuffet, vred og ked af det. Og dels at overveje, hvad du kan gøre for ikke at være generet af negative tanker om det på selve bryllupsdagen. Det kunne jo evt. være at få det sagt til veninderne inden dagen, så det ligesom er ude af verden. Det kunne være at bestemme dig for, hvad du vil sige til dem når du møder dem til festen, så du ikke bliver grebet i en akavet situation. Eller andre ting du ved vil hjælpe dig helt konkret.

De bedste tanker herfra

0

Del dette indlæg

Hvor er I altså bare så søde alle sammen. Og tak Ea - det var et sødt tilbud - det kunne være hyggeligt. ;o) Dine veninder må være glade for en som dig.

Og tusind tak for jer alles opbakning.

Jeg vil sikkert komme til at tænke på dette i noget tid, da det ik bare lige er noget man sådan glemmer.. Jeg er helt sikker på, at de hverken prøver at snyde mig til at tro at der ikke er nogen polterabend og jeg er også sikker på at der ikke kommer noget efter brylluppet. :boohoo:

Er I syv sind om jeg skal sige det til dem, hvor skuffet jeg er...men det ender det nok med. Men det er sgu så hårdt at komme over. Håber virkelig af hele mit hjerte at ingen andre må opleve det samme som mig.

Og desværre ligger det lige nu en dæmper på glæden ved at skulle giftes..

smilinglady

0

Del dette indlæg

Uha - her ville jeg ikke kunne dy mig.

Forestiller mig at din kommende i forbindelse med en eventuel velkomsttale til brylluppet bl.a takker gutterne for en uforglemmelig polterabend. Her ville jeg nok tilføje "ja så til min polterabend - som jeg også vil takke pigerne mange gange for" Nå nej......

Men det kræver at man har overvundet den følelse du sidder med nu, og det kan nok ikke lade sig gøre i løbet af en uge. Der skal vist lidt mere tid til at kunne tage den med et smil, mens en bemærkning falder.

Synes dine veninder skulle skamme sig, og helt klart noget der ridser venskabet gevaldigt.

Til sidst vil jeg bare sig. Fokuser nu på det fantastiske der er ved at ske, nemlig at du og gemalen snart siger ja til hinanden. Lad ikke nogle dårlige venner ødelægge noget for dig/jer. Det er jeres store dag. Hvad der så måtte komme bagefter venskabsmester. Det er en anden sag

Pøj pøj

Knus Xzenia

0

Del dette indlæg

Tag en snak med din bedste veninde inden brylluppet. Det er for surt hvis noget af brylluppet skal blive ødelagt pga. dårlig stemning.

Jeg kan virkelig godt forstå, at du er skuffet. Det ville jeg også være, hvis mine veninder ikke havde arrangeret noget for mig.

Helt i orden at være skuffet, men lad være med at gå med det inde i dig selv. Det bliver det bare værrer af.

Forøvrigt - hvordan kan du være SÅ sikker på at det ikke er på lørdag???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Jeg kan godt forstå at du er skuffet. Vi fik heller ingen polterabend, til trods for at min søster og svoger fik det, de blev gift 3 uger efter os, og det var mine søskende der stod for det.. Vi er også meget skuffet, men jeg har indtil videre valgt ikke at sige noget.

Uanset hvad du vælger at gøre, så må du ikke lade det overskygge din bryllupsdag, det tror jeg heller ikke du gør, for der sker så mange dejlige og skønne ting den dag, at man slet ikke har overskud til at tænke på alt det triste, der ellers kunne være.

Ønsker dig og din tilkommende et rigtig dejligt bryllup.

Held og lykke. :boohoo:

0

Del dette indlæg

Hvor er I bare søde alle sammen. Tusind tak for jeres søde svar. Det varmer :boohoo:

Talte med en af veninderne idag og hun var helt uforstående overfor det og havde absolut ikke dårlig samvittighed... ??!!!?? Hmmm... hvad er det lige hun ikke forstår..

Nu har jeg besluttet mig for at det måske er på tide at tage disse venskaber op til revision efter brylluppet og så må vi se hvad der sker. Imellemtiden har jeg besluttet mig for at glæde mig til brylluppet og nyde det i stor stil´.

kram fra smilinglady

0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg synes jeg kan forstå på dig at du ved med sikkerhed at det ikke bliver på lørdag, (i skal da først giftes d. 16. ik?) men SKAL det være en lørdag? Hvad med i morgen fredag eller på søndag, har du tænkt på det? Ja ja jeg prøver bare lige at redde den. :boohoo: Jeg håber for dig at de har planlagt noget alligevel.

:bearhug:

Annika.

0

Del dette indlæg

Jeg ville lige vente til på lørdag. Jeg har før været med til polte piger 1 uge før. Hvis der ikke sker noget der, ville jeg fortælle mine såkaldte venninder sandheden om, hvor skuffet og ked jeg var.

Men koldt vand i blodet, der er jo som sagt stadig en lørdag tilbage :boohoo:

kh.

Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du skulle planlægge din egen polterabend...

Hvad ønskede du så? Det er en gang imellem meget godt at få skrevet ned, hvad det præcis er man "savner"....

For ud over at du er meget skuffet over dine veninder og evt. føler du ikke betyder så meget for dem som du troede. Så er du også gået glip af noget...men har du defineret dét?

Prøv at skrive din "ønske" polterabend her i tråden. Det kan måske hælpe dig til at bearbejde dine følelser.

0

Del dette indlæg

Hejsa igen,

Jeg har faktisk ikke de store krav til en polterabend. Jeg kunne sagtes accepterer at veninderne bare kom forbi samlet til en kop the eller hev mig med ud på picnic eller lign. Så ingen høje krav fra min side.

Men det bliver der ikke noget af. Men jeg er egentligt blevet helt okay med det nu. Det er så også kun taget et par dage at accepterer det faktum at veninderne ikke var der når man havde brug for dem. Men sådan er livet vel.

Ha en dejlig weekend til jer alle. Nyd det dejlige vejr.

knus fra smilinglady

0

Del dette indlæg

Hejsa igen,

Jeg har faktisk ikke de store krav til en polterabend. Jeg kunne sagtes accepterer at veninderne bare kom forbi samlet til en kop the eller hev mig med ud på picnic eller lign. Så ingen høje krav fra min side.

Men det bliver der ikke noget af. Men jeg er egentligt blevet helt okay med det nu. Det er så også kun taget et par dage at accepterer det faktum at veninderne ikke var der når man havde brug for dem. Men sådan er livet vel.

Ha en dejlig weekend til jer alle. Nyd det dejlige vejr.

knus fra smilinglady

Ihhh altså - hvor tarveligt.... Men igen igen som andre skriver - hvordan kan du være SÅ sikker på at de ikke taget DYBT pis på dig og kommer og kidnapper dig?? Måske har de et super pokerfjæs og bare har bildt dig alt muligt underligt ind?

Ja måske har du dine grunde til at du ved det - men jeg vil da bare lgie sige at jeg synes du i hvert fald skal vente til efter denne weekend før du bliver helt skuffet....

Og i øvrigt super dag at blive gift på, det skal vi også :bestwishes:

Stine

0

Del dette indlæg

hej der...

hvor bor du i det store danske land... jeg hopper på ea´s vogn og er med på at vi herinde fra polter dig...

men vil heller ikke ønske for dig at du får et polter som mit... der var ikke styr på en skid og ikke penge til det der var planlagt og ja hva skal jeg sige... det ende i total kaos... så nu ved jeg ikke om en af mine bedste veninder overhvoed kommer til mit bryllup...

knus

0

Del dette indlæg

Erj.. Det er virkelig tarveligt!! Ligesom alle de andre føler jeg virkelig med dig!

Kan godt forstå at du vil tage nogle af venskaberne op til revision - især når du selv siger, at hvis det var den omvendte situation, så ville du holde polterabend for dem.

Det er godt, at du har fået det sagt det til en veninde - ufattelig at du dog ikke blev mødt med mere forståelse!!!

Få renset ud - og glæd dig til på lørdag! Det skal nok blive en vidunderlig dag!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer