mia kronhoej

Mia & Pauls -

175 indlæg i dette emne

Hej alle her paa BK..

Hehe saa er det blevet min tur til at udfylde en bryllupsplanlaegning.. Langt om laenge naaet langt nok til faktisk at kan udfylde informationer...

Jeg bor i Australien (naermere bestemt Tasmanien med min skoenne forlovede...

Har ved haeftet 2 billeder af kjoler jeg er vild med, saa naar jeg engang skal proeve kjoler bliver de i den stil..

Ligeledes maa jeg indroemme, ved ikke hvad mere jeg kan planlaegge nu og i det hele taget hvad mangler??

Da vi begge er forholdsvis unge, jeg er 22 og Paul er 24 har vi ikke raad til det helt store bryllup saa derfor har vi valgt at holde bryllup med min lillebrors (faktisk min brors ide, som vi begge var meget roerte over) konfirmation.. Han bliver konfimeret soendag d. 27 april og faar sin egen private reception og saa d. 3 maj er det vores tur i kirken og saa den faellesfest..

Historien om hvordan vi moedtes:

Jeg afsluttede HHX og meget belejligt fik vi besoeg fra Australien.. Min mors mand havde tilbage i tiden haft en exchange student, som nu kom til DK med hendes foraeldre. Jeg elskede dem allerede efter ganske kort tid og de heldigvis mig, saa de inviterede mig paa til at bo hos dem saa laenge jeg havde lyst til og hvornaar jeg havde lyst til..

Paa dette tidspunkt havde jeg et halvt aar til mit nye studie i russisk startede saa jeg rejste derned.. Det er et fantastisk land.. Da jeg kom herned moedte jeg McShane familien, som har vaeret venner af denne familie forevigt.. De havde en soen Paul, som jeg blev forelsket i det samme oejblik vi moedtes - heldigvis han i mig.. Vi dannede par, men da min tid saa kommer og jeg skal rejse hjem til DK igen aftaler vi at han skal komme til DK et halvt aar senere.. Efter at have snakket sammen 5 gange om dagen hver eneste dag via tlf, email og sms kom han over efter 1.5 mdr og vi fandt ud af, at vi ikke kunne undvaere hinanden..

Han har et super job hernede, saa an blir noed til at rejse hjem, men jeg skal have et par smaa ting paa plads saa jeg tager med i lufthavnen og siger farvel og han stiger paa flyveren paa vej mod Amsterdam hvor han sku stoppe foerste gang.. Da han ankommer der har jeg skrevet ham 50 sms'er om at vende om.. Jeg havde ikke forventet han ville, men jeg modtager pludselig et opkald der siger "Jeg har opgivet mit fly til Australien og venter paa et nyt fly tilbage til DK".. Jeg var over alle bjerge af lykke..

Dette er en fredag og Paul sku starte arbejde mandag, saa da han MEGET nervoes ringer hans chef i Australia og forklarer situationen hvor han forventede chefen ville sige farvel og tak for din tid i firmaet, men i stedet siger chefen - jeg beundrer dig og jeg ville have gjort det samme for min kone.. kaerligheden er vigtigere end job, saa tag al den tid du har brug for og vi holder dit job aabent..

For at goere end lang historie kort, jeg rejser med ham til Australia efter 2 mdr. Opgiver mit studie og nu arbejder jeg som pleje personale paa et plejehjem og nyder hvert eneste oejeblik af det...

Det har total aendret mit liv, men ser aldrig tilbage for ved at naar man moeder den eneste ene er der ingen vej end at foelge sit hjerte...

Vi ved ikke hvor vi ender op paa laengere sigt med boern, men nok EU men lige nu bor vi i vores nykoebte hus og bare nyder hinanden.. Hehe alle hans venner elsker historien og kalder ham nu "Hugh Grant"[/color]

post-26750-1181219305.jpg

post-26750-1181219343.jpeg

Redigeret af mia kronhoej
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Velkomme til , og tillykke med det forestående bryllup. Jeg kan ligeså godt sige det med det samme, jeg er dybt misundelig, jeg vil også bo i australien! Min søster bor i the blue mountains, og kommer hjem på tirsdag på ferie. Hun har boet der i 10 år. Jeg har været det 4 gange, og det er det fedeste land, men den flotteste natur. Nå, det er jo ikke mig det handler om ;)

Hvad med fotograf? Det er vel det eneste, som er godt at får styr på i god tid. Invitationer, blomster, frisør osv kan jo godt vente. Husk at det kan tage 3-5 måneder at få kjolen hjem i højsæson i dk.

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Velkommen velkommen til endnu en 2008 brud!

Også helt fra Tasmanien.... gudskelov for internettet.

:boohoo:

Synes det lyder dejligt at I skal holde bryllup i DK, specielt når du sikkert ikke kommer hjem så tit.

Hvad planlægning angår synes jeg da du er kommet godt i gang... de vigtigste ting som kirke og feststed er da på plads. Jeg er ikke nået meget længere og jeg skal først giftes d.30/8-08. Det er godt at være i god tid.

Glæder mig til at følge din tråd og dele ideer.

Kig forbi min tråd ved lejlighed... det kunne være såååååååååååå hyggeligt. (Anne & Lars bryllupsplanlægning 30.08.2008)

:bearhug:

Anne

0

Del dette indlæg

Hej Mia

Velkommen til - dejligt med flere udenlandsdanskere.

Jeg skal ogsaa giftes naeste aar i Danmark, men jeg bor sammen med min schweiziske kaereste i Schweiz i naerheden af Zürich..

Glaeder mig til at hoere mere om din planlaegning...og maaske kunne du fortaelle, hvordan og hvor I har moedt hinanden??

Redigeret af camilla80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ah endnu en udlandsdansker - og en fra et engelsktalende land :boohoo: Vi er nogle stykker efterhånden.

Jeg glæder mig til at læse mere om jeres planlægning. Hvor er det dejligt for dig, at brylluppet kan blive i Danmark. Jeg har jo fået det bedste af alle verdener med mine 3 "bryllupper", men hvis jeg skulle have valgt uden at tage hensyn til andre og andres religion (læs: min mand er katolik) ville brylluppet også have stået i Danmark.

:bearhug:

Anna

0

Del dette indlæg

Ej Mia, det var dog den mest romantiske historie, jeg længe har hørt. Bliver næsten helt misundelig, selvom det uden tvivl har været svært at være lang distance kærester. Men hvor er det dog helt igennem smukt, at han vender om og tager tilbage til dig, selvom det kan koste ham jobbet. Troede kun, at den slags skete på film, men nej... Sidder her og er helt rørt!

Held og lykke med det forestående bryllup...

:bestwishes: Camilla.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

:bearhug: Velkommen til BK ! :blink:

Sidder nærmest med tårer i øjene :) .....sikken en skøn kærlighedshistorie, ikke et øje tørt.

Rigtig flotte kjoler som du lader dig inspirere af.......lige min stil. :bestwishes:

Glæder mig til at følge mere med i din planlægning, og hvor er det dejligt at I kan holde brylluppet her i DK. ;)

0

Del dette indlæg

Har vaeret lang tid siden jeg har faaet opdateret.. Tiden flyver og det tager lidt laengere tid herinde at opdatere, saa jeg maa se at komme igang.. I Foerste omgang vil jeg saette et billede ind af min kjole - har endelig koebt kjole.. Er helt forelsket... Den har laaangt slaeb bagpaa...

Tog ud alene og proevede kjolen hos Rayanne Bridal, og fandt denne enestaaende kjole, forhaabentlig betyder det at jeg ikke vil se mange andre med min kjo0le, naar nu den er koebt i Australien, men ved jo aldrig.. De kommr jo sikker samme sted fra alle sammen...

Et par dage efter havde jeg saa inviteret svigermor med ud og se kjolen.. For selvom jeg vidste jeg var forelsket, saa havde jeg brug for en anden persons mening, og da min egen mor jo ikke har mulighed for det, saa er min svigermor perfekt...

post-26750-1185852239.jpg

0

Del dette indlæg

Ligeledes har jeg bestilt vores 100 favor bokse, har ikke besluttet endnu hvad der skal vaere i dem, men venter bare paa de kommer hjem fra Ebay.. Er dejligt at have en masse ting ude af verden.. Ligeledes saa har jeg ogsaa en demo model af vores invitationer..

Glaeder mig saa utroligt...

post-26750-1185852409.jpg

post-26750-1185852464.jpg

0

Del dette indlæg

Har vaeret lang tid siden jeg har faaet opdateret.. Tiden flyver og det tager lidt laengere tid herinde at opdatere, saa jeg maa se at komme igang.. I Foerste omgang vil jeg saette et billede ind af min kjole - har endelig koebt kjole.. Er helt forelsket... Den har laaangt slaeb bagpaa...

Tog ud alene og proevede kjolen hos Rayanne Bridal, og fandt denne enestaaende kjole, forhaabentlig betyder det at jeg ikke vil se mange andre med min kjo0le, naar nu den er koebt i Australien, men ved jo aldrig.. De kommr jo sikker samme sted fra alle sammen...

Et par dage efter havde jeg saa inviteret svigermor med ud og se kjolen.. For selvom jeg vidste jeg var forelsket, saa havde jeg brug for en anden persons mening, og da min egen mor jo ikke har mulighed for det, saa er min svigermor perfekt...

Tillykke med kjolekøbet - den er bare super smuk, og klæder dig virkelig godt! Den er både enkel og overdådig på samme tid. I like!

:) Camilla.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer