mia kronhoej

Mia & Pauls -

175 indlæg i dette emne

Jeg vl gerne have vores bryllup mere eventyrs relateret?? Vores farver er blaa og hvid.. Men hvilke ting kan jeg koebe til at goere det mere eventyrligt??

Har blaa & roede hjerte balloner til at putte i hjoerne og derudover har jeg koebt de smaa blaa lyseholdere, som kan ses tidligere i denne traad??

Har fingrene krydset for gode raad og ideer??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig med flere, der har fundet den store kærlighed i et andet land. Et stort tillykke med den kommende mand, frieriet og det kommende bryllup :yeah: :blink:

Og super flotte sko og kjole, du har fundet :)

Har faaet en genial ide... Jeg VIL have et Australsk bryllup og min kat skal vaere med i det...

Vil have et lille jakkesaet til ham og vil gaa med ham i en hvid snor med ringene rundt om halsen... Kraever selvf. lidt traening

Hva synes I??

Jeg ville personligt ikke gøre det. Jeg tror ikke helt, at du ville kunne træne ham til at være i lokale med så mange mennesker og larm (larm=for katten altså) uden at den "skider grønne grise" og prøver at løbe væk. Er bange for, at det bliver dig viklet ind i snoren som i 101 Dalmatinere.

0

Del dette indlæg

ååååhr den er fiiin den bog :)

og jeg skulle faktisk lige til at foreslå dig at bruge lidt cinderella tema - du kan få SÅ meget på ebay med det - små krystal sko til bordkort osv osv...

hmm det med katten - iiih svært spørgsmål - hvor skal den være når den har givet dig ringene??? og måske ville det være en lille bitte smule synd??? kan godt se det søde i det, men kan også synes det er synd for missen og måske lidt for ekstremt??? har du ikke en sød pige/dreng der kan være ringbærer i stedet???

krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hva synes I om denne kagefirgur??

Nogle der kan taenke paa eventyr ting til at pynte op i lokalet? For tror ikke jeg vil have mere paa bordene end en 2/3 armet lysestage og ca. 6-8 af mine blaa smaa lysestager og derefter stof serviet?

Men hvordan fuldender jeg temaet??

post-26750-1193102163.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes da det lyder som en god ide at dele taske med en brudepige. Jeg er absolut ikke sådan en pæn-taske-pige. Jeg har altid min gamle, slidte, grønne noa noa taske med, men den passer sgu ikke lige til en brudekjole. Man kan så få en taske der passer til min kjole, men jeg tror jeg hugger ideen med at brudepigen har mine ting. Ved i virkeligheden ikke hvad jeg skal have med den dag...andet en klinex.

Jeg har ikke lige nogle eventyr idder men tænker over det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg havde taenkt lidt paa at evt. have den staaende ved siden af kagen bare som pynt for at folk ved hvilket tema der er meningen?? Maaske toppen af kagen, men ikke helt bestemt endnu...

Nogle her der har en mening om at dele taske??

jeg regner såmænd ikke med at ha en masse med, det kan jo ligge oppe på mit værelse på stedet hvis det nu er, meeen jeg er nok nødt til at ha en lille en til det nødvendige ;)

0

Del dette indlæg

Hej

Det er da nogle rigtigt lækre ting nu har fundet...

Jeg faldt lige over dette billede med hvidt og blåt, jeg kan godt lide at de bruger lyskæder, det synes jeg er lidt eventyrs agtigt.

post-30270-1194011263.jpeg

Ellers er det svært det med eventyr inspiration, det kommer jo an på så meget, men du kan måske finde inspiration på denne hejmme side Fairytale wedding de har rigtigt mange søde ting.

Håber at du finde noget

:thanks:

PS: tillykke med visumet, jeg synes sgu at det er frækt at det skal koste så meget!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med dit visum. Når I bliver gift, så er du vel fuldt ud berettiget til at være der eller hvad? Altså du skal ikke til at søge igen om 2 år vel?

Det er sgu lidt svært med ideer til det eventyrbryllup. Måske balkort? Har set sådan en sød idé i en tråd, hvor hver person får et balkort med andre gæsters navne i, som vedkommende skal byde op. Det er da lidt eventyragtigt. Mht pynt er det svært. Sølv dækketerlerkner er også sådan lidt eventyr agtigt. Tænker stadig.

0

Del dette indlæg

Har koebt disse.. Fandt dem langt om laenge med hjaelp fra Kejzer...

Ku ikke have gjort det uden hende... Tak smukke...

Regner saa med at vi skal have en staaende paa hver bord og kalde hvert fald noget der er personligt i forhold til vores liv sammen.. Fx. Danmark, Tasmanien, Amsterdam (hvor Paul valgte at tage fly tilbage til DK til mig) og ligende...

post-26750-1195106568.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Saa er jeg tilbage.. Har ikke brugt BK i hvad foeles som 100 aar, da jeg foerst havde min lillebror nede paa Tasmanien for jul og nytaar, saa det var bare skoent.. Derudover saa blev jeg indlagt og skulle opereres, da min knogle var blevet infektet inde i knoglen - de og jeg ved ikke hvordan det er sket, men det betyder at jeg havde 4 dage paa hospitalet, da jeg saa endelig blev udskrevet var jeg noed til at tage tilbage paa skadestuen, da min smerte ikke kunne holdes ud, saa det blev lige endnu 2 dage mere paa hospitalet..

Nu gaar jeg saa herhjemme med krykker, og de er allerede ved at drive mig til vanvid :thumbsupsmileyanim: men ok man maa jo foelge laegens ordrer...

Saa nu har jeg brug for hjaelp til hvad jeg mangler til mit bryllup..

Se naeste emne for alt hvad der er planlagt for hvor meget jeg har klaret, saa kan I forhaabentlig hjaelpe mig med hvad jeg nu skal begynde at fokusere paa, da brylluppet kun er smaa 100 dage vaek og jeg rejser fra Tasmanien om 79 dage, saa egentlig vil jeg gerne have alt klaret inden jeg rejser - paanaer: kage (som skal bestilles i dk) og min brudebuket (som min mormor staar for). Dog har jeg nogenlunde valgt udsende til dem begge. Buketten skal vaere lidt mere blaa end billedet, men er vild med den buket... Hvem havde egentlig den, ved I det?? Og kagen mangler jeg stadig at finde ud af smag, men udsendet er nogenlunde bestemt..

Jeg er ved at planlaegge en overraskelses weekend overnatning med 2 overnatninger naar vi kommer hjem, som en slags kort bryllupsrejse, men har brug for at Paul har fri en fredag, og kan jo ikke rigtig spoerge ham om det da det jo er en overraskelse.. Nogle der har erfaringer med at spoerge arbejdet om fri paa vegne af deres partnere..?

post-26750-1200533322.jpg

post-26750-1200533816.jpg

Redigeret af mia kronhoej
0

Del dette indlæg

Planlagt ting til brylluppet:

[*]Dato: 3 maj 2008

[*]Kirken: Kl. 15. Holmstrup kirke http://www.holmstrupkirke.dk/

[*]Musik: Min mors nye mands soen - han er en genial musiker

[*]kjolen: Kjolen er valgt og koebt, dog har jeg ikke haft nogle tilretninger endnu, men havde ikke brug for meget

[*]Feststed:Restaurant Bromoelle Kro http://www.bromoelle-kro.dk/dansk/frameset.htm

[*]Fotograf:Min bror Jan er den bedste saa han bliver hele dagens fotograf og min 2. morbrors kone er ogsaa virkelig dygtig saa hun har lovet at optage taler[/size]

[*]Transport:Min veninde giver os hestevogn i gave, hvilket er min droem

[*]Invitationer: Invitationer er ved at lave blive lavet faerdige, saa de blir sendt ud her i starten af februar, saa har gaesterne ca. 2 mdr til svar

[*]Save The Date Kort: Blev sendt ud allerede i november saa er os klaret

[*]Farver:Vores (laes mine valgte farver) er blaa og hvid.

[*]Monogram:Monogrammet er valgt

[*]Bryllupsrejse:Da brylluppet skal holdes i DK og vi jo bor normalt paa Tasmanien, saa blir der ikke nogen egentlig bryllupsrejse, men vi tager 3 overnatninger rundt i jylland alene og naar vi kommer tilbage til Tasmanien har jeg booket 2 overnatninger paa det mest romantiske sted som han ikke ved endnu. se internet adresse

Cradle Mountain

[*]Frisoer/make up: Frisoer/make up er booket hos Frisoer Rene i Svinninge.. Ved nogenlunde hvordan det skal se ud.. Se vedhaeftet billede, dog bare med ligesom en smuk knold os

post-26750-1200548923.jpg

post-26750-1200548942.jpg

Redigeret af mia kronhoej
0

Del dette indlæg

Hej søde

hold op det er længe siden - sikke en historie med dit ben - er glad for det næsten er overstået.

cradle mountain ser super romantisk ud :thumbsupsmileyanim:

ved ikke noget om hvor buketten er fra men den ser smuk ud :thumbsupsmileyanim:

har du tænkt på brystbuketterne til mænnerne??? og frisør til dig?

krammer

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer