mia kronhoej

Mia & Pauls -

175 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Saa er vi under bordet, som heldigvis kom lige i raekke foelge af at vaere oppe paa stolen, da det bare var nemmere at sku direkte fra stol til gulv... Jeg var meget heldig at hende der ejer stedet var selv inde som tjener, da hun ville vaere sikker paa at aftenen gik - hun er normalt ikke tjener, saa var stort.. Hun kom op til mig hver gang jeg sku paa stolen og hjalp mig, lige fra foerste minut jeg var paa stedet kom hun og fortalte mig bare at taelle til 10 naar folk slog paa glassene og hun ville smide hvad hun havde i haenderne og komme og hjaelpe mig... Ligeledes var Paul genial til at hjaelpe.. Frygtede det eller lidt i mine hoeje sko..

Saa er der billede af vores bryllupskage som var med lyse bunde, hindbaer/champagne mouse, noeder og selvfoelgelig marcipan uden.. Den bedste kage jeg nogensinde har smagt.. Selvfoelgelig derfor vi valgte den, men den var virkelig den bedste nogensinde *hehe*

Derudover der saa et af os der skaerer kage for.. Hehe jeg fik aeren af manden, han var bange for han ville ryste for meget paa haenden og tippe kagen for gulvet..

post-26750-1211861358.jpg

post-26750-1211861369.jpg

post-26750-1211861384.jpg

0

Del dette indlæg

Her er et hvor vi faktisk skaerer kage og hvor vi spiser og saa hvor vi danser vores dans som mand og kone... Til jer som stadig har dagen foran jer, jeg ved I har hoert det foer, men dagen gaar virkelig staerkt og ens foelser er bare helt rodet.. Man smiler bare konstant og er saa glad, alt er lykke...Det er en sindsyg foelelse..

post-26750-1211861851.jpg

post-26750-1211861861.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror jeg glemte at ligge billedet ind af os der faktisk skaerer kagen saa her er det...

Her er klokken 3.20 om aftenen og mine foeder har bedt mig om at tage afsted, das de ellers gaar i strejke og vil ik baere mig mere, saa derfor vil jeg slutte med receptions billeder nu, dog laegger jeg lige ind af vores band og nogle faa enkelte jeg glemte under vejs.. Tak for jeres uholdenhed..

post-26750-1211862140.jpg

post-26750-1211862152.jpg

0

Del dette indlæg

Her er vores band som faktisk var en overraskelse.. Vi havde kun 'bestilt' ham i roedt, som er min stedfars soen som altid spiller til bryllupper o.l. og er bare genial, saa mor/kjeld gav os ham som del af gave...

Senere paa aftenen da han skulle igang med at spille op til dans staar der lige pludselig et band paa 6 mennesker og spiller.. I kan jo nok forestille jer min glaede...

post-26750-1211862439.jpg

Redigeret af mia kronhoej
0

Del dette indlæg

Saa er lige billede af min bror Chrille og Pauls soester Kristie, som var brudesvend og brudepige.. Min veninde var maid of honor, saa derfor passede det perfekt at disse gik sammen.. Desuden tror vi der maaske udviklede sig lidt kysseri mellem dem ugen senere da de var i byen sammen, selvom intet er sagt *smiler*, lige et sidespor info

post-26750-1211862572.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Takker alle sammen, jeg vil rode lidt mere rundt med mine billeder idag og faa lagt flere ind... Desvaerre var der ingen der tog billeder af mig om morgenen og hos frisoeren...

Lige en hurtig tanke, jeg har altid elsket min svigermor (og goer stadig), men hold da op hvor har jeg set hende i et andet lys i Danmark - intet var nogensinde godt nok.. Tror ikke hun smilede en eneste gang og hun var sku mere glad over at hun saa hendes soen igen efter x antal aar, som kom til brylluppet.. Det er saadan set det eneste hun snakker om og om hvor dejlig hans kaereste er.. SKu skuffet og vred...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du var en meget smuk brud og et stort forsinket tillykke herfra! Jeg synes det er tydeligt at det var en vidunderlig dag og at I er meget lykkelige sammen... rigtig skønne billeder!

Trælst med din svigermor som ikke lige vidste hvordan man skal opføre sig til et bryllup - det var jo trods alt jeres store dag! og ud fra billederne har der da ikke været noget at sætte fingre på!

/Chalotte

0

Del dette indlæg

Takker alle sammen, jeg vil rode lidt mere rundt med mine billeder idag og faa lagt flere ind... Desvaerre var der ingen der tog billeder af mig om morgenen og hos frisoeren...

Lige en hurtig tanke, jeg har altid elsket min svigermor (og goer stadig), men hold da op hvor har jeg set hende i et andet lys i Danmark - intet var nogensinde godt nok.. Tror ikke hun smilede en eneste gang og hun var sku mere glad over at hun saa hendes soen igen efter x antal aar, som kom til brylluppet.. Det er saadan set det eneste hun snakker om og om hvor dejlig hans kaereste er.. SKu skuffet og vred...

Ej hvor er det træls med svigermor!

Vil du sige noget til hende??

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det træls med svigermor!

Vil du sige noget til hende??

Knus Nathasia

Tror ikke jeg siger noget til hende, da hun ikke ligefrem er damen man kan snakke med om den slags... Er kommet over det nu, men ved at min mand var ret ked af det til at starte med, men vi er ligesom begge kommet over det nu og bare griner af at mange af billederne er hun den eneste der ikke smiler, men hva saan er hun..

Vil ik lade hende oedelaegge de smykke minder jeg har

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer