Marejka

"Bandana"

5 posts in this topic

Hej alle,

jeg går lidt i tanker om at skifte sløret ud med en "bandana" tingest, rettere sagt et tørklæde viklet om hovedet (lyder ikke så lækkert, men ved ikke hvordan jeg skal forklare det). Lidt i stil med vedlagte.

Er der nogen af jer, som måske ligger inde med nogle fede billeder til inspiration, eller som selv tænker på at have sådan et, eller som selv har båret "sløret" på den måde, og som kan give mig noget inspiration?

:cheerleader3:

post-23721-1181506884.jpg

0

Annonce ♥

Jeg har aldrig set det ført ud i livet, men hvis du gerne vil have det så synes jeg at du skal gøre det :cheerleader3:

0

Mener at en af Pronovias modellerne bærer sløret sådan... lidt som en "hat". Prøv at se deres hjemmeside - mener den hedder www.pronovias.co.uk - ellers er det com

0

Jeg har fundet nogle billeder af slør lidt ala det du snakker om hos Hansen og Højmark i Aalborg. Mener også at Panayotis har nogle slør i den stil.

Bl.a disse fra Hansen og Højmark:

post-14415-1181539882.jpg

post-14415-1181539892.jpg

post-14415-1181540045.jpg

Edited by Zide
0

Annonce ♥

Seeeejjjjt, tak!!

Det skulle gerne være mere "råt" i det, de her slør er meget fine... mere sådan romantisk tørklæde-agtigt... men det var i hvert fald god inspiration, takker mange gange!

:cheerleader3:

0