Juni-bryllup

Så er det nu det er nu piger

16 indlæg i dette emne

Nøj hvor har vi ventet på dagen - den 16. juni 2007 - længe, men nu er det nu det er nu! Det er i dag vi skal giftes.

Held og lykke alle sammen. Jeg håber at alle får en super dag på trods af regnen....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh gud ja hvor jeg jeg også ventet på denne dg.

Jeg er SÅ klar og glæder mig helt vildt - regn eller ej så blir det en fantastisk dag...

Jeg har netop modtaget min brudebuket og den er SÅ smuk piger.... :bearhug:

Ha en rigtig fantastisk og uforglemmelig dag alle 16. juni brude.

Glæder mig til at hører om jeres forskellige bryllupper...

Mange knus fra stine der nu venter på frisøren :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej herfra

Vi havde en fantastisk dag igår, utroligt at dagen går så stærkt. Alting var bare super og vejret ødelagde heller ingenting for os. Det eneste men, jeg kan sige er at vores musiker, blev meget fuld, det var så galt at tjeneren kom til min mand og sagde at hun synes vi skulle gøre noget, så det overlod vi trygt til min bror, som fik musikeren lidt på ret køl igen. Da festen var slut og vi skulle afregne tog min mand en snak med ham og sagde at vi selvfølgelig ikke var tilfredse over at han havde drukket så meget, hvorpå han svarede at hans kone lige havde forladt ham fredag aften og at han var rigtig ked af det. Det endte med at musikkeren sagde at vi ikke skulle betale noget som helst og at han virkelig var ked af det.

Det var ok, det meste af det, men havde han været ædru er ikke i tvivl om at han ville være rigtig god. MEN vi synes at tog det som en proffesionel musikker og er bare glade for at han ikke aflyste.

Alt i alt en dejlig dag som går alt alt for hurtigt

Mange hilser fra

fru trold280306

0

Del dette indlæg

Hej herfra

Vi havde en fantastisk dag igår, utroligt at dagen går så stærkt. Alting var bare super og vejret ødelagde heller ingenting for os. Det eneste men, jeg kan sige er at vores musiker, blev meget fuld, det var så galt at tjeneren kom til min mand og sagde at hun synes vi skulle gøre noget, så det overlod vi trygt til min bror, som fik musikeren lidt på ret køl igen. Da festen var slut og vi skulle afregne tog min mand en snak med ham og sagde at vi selvfølgelig ikke var tilfredse over at han havde drukket så meget, hvorpå han svarede at hans kone lige havde forladt ham fredag aften og at han var rigtig ked af det. Det endte med at musikkeren sagde at vi ikke skulle betale noget som helst og at han virkelig var ked af det.

Det var ok, det meste af det, men havde han været ædru er ikke i tvivl om at han ville være rigtig god. MEN vi synes at tog det som en proffesionel musikker og er bare glade for at han ikke aflyste.

Alt i alt en dejlig dag som går alt alt for hurtigt

Mange hilser fra

fru trold280306

Det er selvfølgelig ikke tilfredsstillende at en prof. musiker drikker sig fuld når han er på job, men det er nemt at spille hellig. Episoden viser jo sådan set bare at musikere m.v. også er mennesker. Ved at musikeren efterfølgende siger til jer at I ikke skal betale noget agerer han i mine øjne professionelt, selvom det selvfølgelig havde været det bedste for begge parter om musikeren havde kunnet yde sit fulde og havde fået sine penge.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer