ying

Gommens tøj

15 indlæg i dette emne

Jeg har altid troet, at det da var helt okay at bruden så gommens tøj, men at gommen selvfølgelig ikke måtte se brudens tøj før brylluppet.. Er det mig der har misforstået det helt?? Jeg synes jo faktisk altid at man hører at bruden ved hvordan gommen skal se ud, så hun har noget at forholde sig til.. men hvordan er "reglerne"? Er der overhovedet regler??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er vist lige så mange regler som der er brude på denne site :thumbsupsmileyanim: .

Jeg har set min kærestes tøj. Dette er fordi han gerne ville vise mig det, samt synes vi, at vi har nok hemmeligheder for hinanden for tiden (det er til at blive sindsyg over :thumbsupsmileyanim: )

Jeg må dog ikke se mandens boxer før :biggrin: . Dette er vist protest over, at han ikke må se mit. Så har han også lidt.

KOnklusion: Det er simplethen op til jer selv!!

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg har set Thomas tøj, jeg har nemlig selv købt noget af det. Ikke uden hans tilladelse selvfølgelig. :thumbsupsmileyanim:

Har ikke lige et billede af det endnu.

Men han skal have sit sorte jakkesæt på(vi gider ikke smoking og alt det der) en hvid skjorte og en vest og kravat der lidt guldfarvet agtig, tager lige et billede senere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror at man selv må bestemme...

Min kæreste har valgt, at jeg skal overraskes og det har jeg det helt fint med! Glæder mig sådan til at se ham det flotte sæt han SELV har valgt(med kyndig hjælp fra hans søster :thumbsupsmileyanim: )Så ved jeg nemlig at han føler sig godt tilpas i tøjet og at han ikke er blevet "proppet" ned i noget, som ikke føles HELT rigtig for ham.

Tror ikke mænd har sådan et "religiøst" forhold til deres bryllupstøj, som os brude, men vil da gerne have at han får oplevelsen af at have det helt rigtige tøj på. :thumbsupsmileyanim:

Knus!

0

Del dette indlæg

Ja jeg har også set min kommendes töj jeg har selv väret ude og välge det med ham, da min kjole er bräkket hvid med nougatfarvede mönster er det vigtigt at han ikke tropper op i kjole og hvidt det ville ikke passe til:-) så vi har fundet et sät i brun med gylden skjorte, vest osv.... super läkker bliver han :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle jeres svar!

Jeg vil nemlig også vildt gerne vide hvad Christian tropper op i. Vi har selvfølgelig talt meget om det, og er også helt enige (heldigvis). Men jeg ved bare at hans mor ikke er enig (hun mener kun at man kan blive gift i sort jakkesæt, hvid skjorte og sort butterfly - og det er bare IKKE os!).. Så jeg ville have det skidt med at jeg ikke vidste hvad det blev til.. Især fordi vi alle jo ved hvor stor en magt en mor har over sin søn.. De tør ikke sige hende imod! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ja jeg har også set min kommendes töj jeg har selv väret ude og välge det med ham, da min kjole er bräkket hvid med nougatfarvede mönster er det vigtigt at han ikke tropper op i kjole og hvidt det ville ikke passe til:-) så vi har fundet et sät i brun med gylden skjorte, vest osv.... super läkker bliver han :thumbsupsmileyanim:

Ja, vil også gerne have at vi matcher, så vi gør det, at han får en lille prøve med i den farve/tone som min kjole er. På den måde matcher vi og vi kan stadig overaske hinanden. :thumbsupsmileyanim: Men synes bare at man skal gøre som det passer en.

Redigeret af Forårsbruden
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ilovebryllupsklar: Hej!!

Jeg har været med ude og købe tøjet til min kæreste.. Og hans boxer, har jeg givet ham i fars dags gave..Han fik så 2 par at vælge mellem, et par sorte med tekst bagpå, "Far sparker røv" og et par hvide med tekst på siden "nygift" ..

Hvilke han så vælger, er op til ham..

Jeg har aldrig hørt om nogle traditioner for, at kvinden ikke må se mandens tøj..

:cheerleader3: Jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg vil ikke mene at der er traditioner der forbyder kvinden at se mandens tøj jeg vil dog personligt helst have det som en overraskelse, har kun en gang set ham i skjorte (har kendt ham i 6år) det fineste han kan tage på er et par cowboy bukser knickers og det er faktisk det han sltid har på så jeg glæder mig til at se ham i stadstøj. han har snakket om at få det syet hos en skrædder men nu får vi at se.

0

Del dette indlæg

Ingen forbud, så vidt jeg ved. Men som andre også har skrevet, så syntes min kommende mand også, at når han ikke måtte se mit - så skulle jeg i hvert fald heller ikke se hans. Det er fedt, synes jeg (og en lille bitte bitte smule irriterende... :) )

Glæder mig - hans søster siger, at det ser rigtig godt ud!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer