MaikenHolm

Maiken & Karstens bryllup 08.09.07

1,345 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Wauw, hvor er de søde Maiken.. LIGE mig :bearhug: Hmm.. ku være jeg sku ud og investere i sådan nogen oz ... :cheerleader3:

Jeg ser det som en investering for livet! ;)

Afsted med dig... :thumbsupsmileyanim:

Ja en RIGTIG GO investering!! Havde faktisk engang et sødt par i guld med en perle i, som jeg købte i Cornwall, England, men mistede den ene af dem da vi flyttede engang... Er bar SÅ ærgelig over det :rolleyes:

Men MÅSKE jeg kan få svigermor (bor derovre) til at købe et nyt par til mig?! ... Eller oz sku jeg bar bruge de børnepenge for oktober til et par SKIDE flotte øreringe, som dine :)

Det er super svære valg her i livet! Håber ikke dit barn kommer til at fryse om måsen! :bearhug:

Du kan også få øreringene i København & andre steder i landet, så du behøver ikke nødvendigvis lave jyllands-import. Der hvor jeg købte øreringene har de kun et mindre udvalg. Der findes deciderede Carré butikker, som du kan se på hjemmesiden: carre.dk

PS: Damn jeg skulle ikke have googlet deres hjemmeside frem, for de har bare SÅ mange fede smykker! Suuuuuk!

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Det er super svære valg her i livet! Håber ikke dit barn kommer til at fryse om måsen! :thumbsupsmileyanim:

Du kan også få øreringene i København & andre steder i landet, så du behøver ikke nødvendigvis lave jyllands-import. Der hvor jeg købte øreringene har de kun et mindre udvalg. Der findes deciderede Carré butikker, som du kan se på hjemmesiden: carre.dk

PS: Damn jeg skulle ikke have googlet deres hjemmeside frem, for de har bare SÅ mange fede smykker! Suuuuuk!

Uha nej, de ska nok la vær at fryse, begge to :) De har vist RIGELIGT med tøj de to... :bearhug:

Men ja må se om jeg TØR kig forbi deres hjemmeside.... ;) Tak for tippet i hvert fald..

0

Del dette indlæg

EXTENSIONS DRAMA & PRØVEOPSÆTNING

Jeg fik lidt zilla-drama i går, da jeg stadig ikke havde modtaget mine extensions, som jeg havde bestilt og betalt i sidste uge... Især var det kritisk fordi jeg skal til frisøren i eftermiddag for at få farvet, klippet og lavet prøveopsætning. Og hvad er en prøveopsætning uden at have de extensions som skal i?

Så efter arbejde jeg ringede til leverandøren, som havde forlagt min bestilling. PANIK! :bearhug: Det kan jo ske, men bare super uheldigt min planlægning taget i betragtning. Men hun var super sød og lovede at lave dem med det samme. Hendes mand blev så sendt til hovedbanegården for at sende dem ekspress, så jeg kunne modtage dem med posten her til morgen. Klokken 7 i morges kom posten så med dem! Så situationen blev hurtigt og godt reddet! :)

På grund af den dumme situation sendte hun endda 4 produkter i rejsestørrelse med, 1 parfume prøve og 2 ekstra små extensions. Så hun er 120% tilgivet!!!

Jeg prøvede lige hurtigt mine extensions i morges - og sikke et fantastisk garn jeg får! :carrot: Så nu er jeg spændt på prøveopsætningen! Min eftermiddag bliver godt nok nooooget dyr med både klip, farv og opsætning, men so be it! Til gengæld har jeg sparret på opsætning + prøveopsætning ift priserne på andre frisør saloner, så jeg overlever nok? :bearhug:

:thumbsupsmileyanim: Maiken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg virkelig træt af at dit/ jeres kamara ikke fungere helt optimalt...... Men måske det godt kan tage et lille billede af din prøveopsætning????

Selvfølgelig tager jeg billeder! Med en god portion tålmodighed kan man faktisk stadig vride ok billeder ud af kameraet, så mon ikke det skal lykkedes? ;)

0

Del dette indlæg

Nu er jeg virkelig træt af at dit/ jeres kamara ikke fungere helt optimalt...... Men måske det godt kan tage et lille billede af din prøveopsætning????

Selvfølgelig tager jeg billeder! Med en god portion tålmodighed kan man faktisk stadig vride ok billeder ud af kameraet, så mon ikke det skal lykkedes? ;)

hold da ferie det glæder jeg mig til at se....

pssst der er billeder af vores ringe i min tråd :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

UH, jeg er spændt! :thumbsupsmileyanim:

Skal til prøveopsætning om et kvarter (kl 14.45)... spændende!!! :) Skønt at blive nusset om med klip, farvning og sætning... Aaahhhh.... Har pakket extensions, eventuel hårpynt, inspirationsbilleder, slør og... sidst men ikke mindst kamera! Så jeg er fit for fight!

:carrot: Maiken, som næsten er ved at trække i overtøjet nu...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

EXTENSIONS DRAMA & PRØVEOPSÆTNING

Jeg fik lidt zilla-drama i går, da jeg stadig ikke havde modtaget mine extensions, som jeg havde bestilt og betalt i sidste uge... Især var det kritisk fordi jeg skal til frisøren i eftermiddag for at få farvet, klippet og lavet prøveopsætning. Og hvad er en prøveopsætning uden at have de extensions som skal i?

Så efter arbejde jeg ringede til leverandøren, som havde forlagt min bestilling. PANIK! :cheerleader3: Det kan jo ske, men bare super uheldigt min planlægning taget i betragtning. Men hun var super sød og lovede at lave dem med det samme. Hendes mand blev så sendt til hovedbanegården for at sende dem ekspress, så jeg kunne modtage dem med posten her til morgen. Klokken 7 i morges kom posten så med dem! Så situationen blev hurtigt og godt reddet! :bearhug:

På grund af den dumme situation sendte hun endda 4 produkter i rejsestørrelse med, 1 parfume prøve og 2 ekstra små extensions. Så hun er 120% tilgivet!!!

Jeg prøvede lige hurtigt mine extensions i morges - og sikke et fantastisk garn jeg får! :carrot: Så nu er jeg spændt på prøveopsætningen! Min eftermiddag bliver godt nok nooooget dyr med både klip, farv og opsætning, men so be it! Til gengæld har jeg sparret på opsætning + prøveopsætning ift priserne på andre frisør saloner, så jeg overlever nok? :rolleyes:

:) Maiken

Hold da op! Man skal ikke være længe væk, for at blive totalt koblet af i din tråd...

Nå, jeg fik tygget mig igennem og kan kun sige :thumbsupsmileyanim: til det hele.

Fantastisk så meget du har styr på... Jeg ender sikkert med at blive sådan selv.

Og så lige et spørgsmål: Hvor har du købt de der extensions? (beklager hvis det står et sted og jeg har overset det.. :bearhug: )

0

Del dette indlæg

Hjemme fra prøveopsætning...

Min frisør aftale var jo temmelig omfattende, så det tog 3½ time i alt! Først fik jeg farvet håret, derefter klippet og til sidst prøveopsætningen... Frisøren var super sød, vildt dygtig og skulle selv giftes ugen efter mig, så der blev MASSER af bryllupssnak... :thumbsupsmileyanim:

Til prøveopsætningen brugte vi lang tid på at snakke om frisuren, så det er bare en hurtig opsætning uden extensions og slør. Krøllerne kommer til at starte længere oppe, der bliver "dekorative totter" foran på håret, extensions så det bliver cirka 20 cm længere og så kommer der slør i. Krøllerne bliver også fikseret enkeltvis, så krøllerne ser mere "rene" ud. Gav det nogen mening???

Nå, men her er et par billeder, der kun viser hovedidéen...

PS: Karin, billederne var på et hængende hår. Kameraet truede for alvor med at sætte ud ovre ved frisøren, men fik heldigvis banket liv i det. Skulle jo nødig skuffe jer! ;)

post-26895-1188503704.jpg

post-26895-1188503711.jpg

post-26895-1188503720.jpg

0

Del dette indlæg

Hold da op! Man skal ikke være længe væk, for at blive totalt koblet af i din tråd...

Nå, jeg fik tygget mig igennem og kan kun sige :thumbsupsmileyanim: til det hele.

Fantastisk så meget du har styr på... Jeg ender sikkert med at blive sådan selv.

Og så lige et spørgsmål: Hvor har du købt de der extensions? (beklager hvis det står et sted og jeg har overset det.. :bearhug: )

Skinnet kan bedrage... :) Indeni kaos, udenpå kontrol! :bearhug:

Sender dig lige en PM med informationer vedr mit extensionskøb.

:cheerleader3: Maiken

0

Del dette indlæg

Mums hvor lyder den kage go! Især det der kanubicreme SLURP

Tror bare den blir super flot i de farver!

Knus Sille

Hej Sille

Mit mundvand løber også i vand bare ved tanken! Troede ikke man kunne glæde sig så meget til en kage???! Der kommer naturligvis billeder af den på, når jeg skriver beretningen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: HAR FÅET BESTILT BRUDE-BUKET! :cheerleader3:

Så har jeg sørme fået bestilt buketten! Troede aldrig det skulle ske! :cheerleader3:

Jeg endte med at bestille i Fjerritslev, hvor min søster så tager den med. Valget stod mellem hvide callaer med rødt bånd og en tætbunden rosebuket. Jeg endte med callaerne, som jeg oprindeligt havde tænkt. I morgen sender jeg så båndet og nogle inspirationsbilleder til blomsterhandleren. Og jeg får det til den fantastiske pris af 300-400 kr for buketten og 25 kr pr brystbuket! :carrot:

Blomster-Hanne er super dygtig, så jeg er helt tryg ved at hun binder buketten. Nu er der heller ikke det helt store hokus-pokus ved en buket callaer, men rart at vide hun kan sit kram!

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare noget flot år du får Maiken!!!!

Det ser rigtig rigtig godt ud, og med extensions som lige gør det lidt længere - du bliver SÅ smuk!!!!

Spændende med underholdningen, vi glæder os til at høre mere!

TAK! :thumbsupsmileyanim: Jeg glæder mig også til at se hvad det ender med ift frisuren og underholdningen! ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer