Guest rikkefelletoft

Se miiiin kjole

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg syntes det er en rigtig smuk kjole der fremhæver din talje rigtig godt - du ser meget yndig og feminin ud.

Jeg ville dog vælge kun at bruge stolaen i tilfælde af at du fryser, måske sidst på aften, da den "gemmer" kjolen og får dig til at se bredere ud - hvilket du tydeligvis ikke er..

Hilsen Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Du ser bare skøn ud i den kjole!! -og glad!! Den klæder dig godt, og du ser virkleig elegant og klassisk ud. Skal du have sat hår op eller skal det hænge løst? Du har nemlige et rigtig flot hår, og jeg synes faktisk at det ville klæde kjolen at du lod evt. noget af håret hænge ned..

Flot flot kjole! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle I dejlige brude

Tusind tak for jeres søde besvarelser - det varmer meget. :heart:

Jeg har netop i lørdags prøvet kjolen for 2. gang - og jeg blev ligeså overvældet. Det er bare den rigtige, jeg har valgt!

Jeg har købt den i Gittes brud og fest i Hammerum - uden for Herning. Troede jeg ville finde min kjole herovre på Sjælland, hvor jeg bor - men nej, sådan skulle det ikke være.

Jeg regner med at sætte alt håret op (og få store bløde krøller denne dag), da mit hår er så tyndt. Derfor kan jeg desværre ikke både have noget oppe og noget nede. Det har jeg ikke nok hår til.

Knus Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer