Louise:)

Dagen inden bryllup..

33 indlæg i dette emne

Vi har valgt at gøre det sådan, at vi først ser hinanden i Kirken på selve dagen :thumbsupsmileyanim:

Det vil sige, at jeg tager hjem til min mor fredag aften og sover, og min kommende mand bliver så hjemme, og får nok besøg af et par venner.

Det bliver jo helt vildt at se hinanden i kirken..bare ved tanken, så kilder det i maven..ja det bliver altså en stor dag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan gør vi også. Dagen før skal vi dække bord sammen og gøre klar og så køre jeg hjem til mine forældre sammen med vores datter og min kæreste og hans forlover tager hjem til vores hus. Selv om vi har boet sammen, siden første gang jeg sov hos ham for snart syv år siden skal det jo gøres rigtigt ikke :-) Jeg vil også være alt for nervøs til at kunne se det sjove i hans humor inden vi skal i kirke.... MÆNDDDD

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sover hver for sig natten inden, så vi først ser hinanden i kirken.

Men fredag aften skal vi have gjort de sidste ting klar, dækket borde og pyntet op og sådan, så der vil vi være sammen. Hvornår vi skilles på dagen ved jeg så ikke lige endnu. Kommer nok an på hvor meget vi mangler. Derefter tager jeg hjem til mine forældre og sover, og han tager enten hjem til os eller til sine forældre. Vi skal så giftes i Viborg men bor i Aalborg, så rent praktisk er det også en fordel jeg sover hos mine forældre i Viborg, da jeg ellers skal alt for tidligt op for at nå til frisøren lørdag formiddag. Men også fordi vi synes det er lidt spændende og romantisk at vi sover hver for sig og først ser hinanden i kirken.

0

Del dette indlæg

Vi er simpelthen bare hjemme begge to sammen med vores datter.

Bryllupsmorgenen står vi bare op og får lidt at spise (så meget som nerverne nu rækker til) og så smutter jeg til frisør. Der i mellem kommer mine forældre og hjælper min mand med at få vores pige gjort klar og får ham ordentlig i tøjet. Samtidig låner han deres bil for at hente brudebuket, da jeg har taget vores egen til frisøren.

Når jeg så engang kommer tilbage fra frisør, så skal min mand afsted til kirken, så han får set hår og makeup inden kirken, men det er bare ærgerligt. Det er den eneste måde, det går op på. Han tager så vores datter med til kirken, hvorefter min mor skal hjælpe mig i kjolen - og så er det jo snart blevet tid til at komme til kirken :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:heart: Hej!!

Vi sover hver for sig.. Svigermor ville da ikke gå med til andet :bearhug: Næ, nej.. Så hun henter Henrik på hans arbejde - hvor de skal holde ferie afslutning, med god mad og nogle øller :smolf: (så han er sikkert i vældig humør :bearhug: ) og så bliver han sat af hjemme hos sine forældre, mens de kører til forsamlingshuset og sætter æresport op..

Han sover så hos dem, sammen med min store dreng, mens jeg sover hjemme sammen med de 2 små, min søster og min mor...

(vi prøver så at få dem overtalt til, at Henrik skal komme og hjælpe med at ordne forsamlingshus - inden han skal med sine forældre hjem - for vi synes godt nok det er længe, vi ikke skal se hinanden, hvis det er fra fredag morgen til vi står i kirken - så ville det være dejligt, hvis vi lige havde et par timer sammen fredag aften :bearhug: )

:bearhug: Jeanet

0

Del dette indlæg

Jeg får besøg fra USA og de skal bo ved os. Nicolai (min kommende mand) og Mike tager over til nicolais best man og mine brudepiger kommer og sover hos mig fredag aften. Fredag skal jeg også have ordnet negle og fødder og jeg tror at drengene helst vil være fri for alt det tøse-stuff. Så vi er 5 tøser der skal hygge og drikke lidt kold hvidvin, synge falsk og lægge make up :bearhug: og så kan drengene hygge sig med en øl eller to og så er spændningen total når vi ses næste dag, JEG GLÆDER MIG FANDME!!!!! arghhh... GID det var imorgen!!!!!!

Mange Knus Fra Maria :heart:

0

Del dette indlæg

Som det ser ud nu sover vi sammen , vi har jo også vores to piger . Vi spiser så morgenmad sammen alle sammen .

Så tag jeg til frisør sammen med vores store pige , imens klar Brian det med brudebuket og Mormor tag så vores lille pige .

når jeg Jasmin og jeg kommer fra frisør sætter jeg så hår på Matilde og så kører vi til Kettinge hvor vi skal giftes .

Der kommer vi så i vores kjole og kører derefter i kirke og mødes med min skøn B.

0

Del dette indlæg

Hej

Vi dækker bord og gør alt klart. Så om aftenen, bare inden midnat, går Thomas over til hans forældre og sover. En af vores venner tager med ham, og min veninde, som også er min brudepige) sover hos mig og Michlas(vores søn)

Så ser vi også først hinanden i kirken om lørdagen. Det er fedest synes jeg, men tror det bliver lidt svært at sove uden ham. Jeg tror lige jeg tager lidt vin. :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sover også hver for sig. Vi regner med at skulle ud og spise en lækker middag og ind og se en god film i biografen fredag aften, og så kører han mig hjem til vores lejlighed hvor min mor og vores datter venter og fortsætter så hjem til sine egne forældre og overnatter der - muligvis sammen med forloveren.

Lørdag morgen kommer mine søstre (brudepiger) og min far så, og så skal der ellers gøres klar til bryllup...

0

Del dette indlæg

der er en tråd et sted men kan desværre ikke lige finde den men vi sover hver for sig da jeg får i omegenen af 5piger til at overnatte ellers havde vi sovet sammen.

vi skal jo også bare velsignes så det er vidst ikke reglen her vi sov ikke sammen da vi blev gift men vi kørte dog sammen til rådhuset.

Redigeret af sanni anne-marie
0

Del dette indlæg

Hejsa

Vi sover sammen som vi har gjort det de sidste 11 år.

Desuden vil Peder gerne være herhjemme om lørdagen, så hans tøj ikke kommer til at lugte af røg inden kirken (hans far er storryger, og hverken Peder eller jeg ryger).

Så Peder er også hjemme når min frisør kommer og ordner hår.

Om formiddagen kommer mine forældre og min søster, der i øvrigt er gift med min mands lillebror... Omkring frokost kommer mine svigerforældre med hjemmesmurt smørrebrød.

Først når Peder og hans forældre er daffet afsted til kirken, kan jeg komme i kjolen.

Sådan gør vi af fire grunde

For det første er vi allerede viet.

For det andet har vi boet sammen i 11 år.

For det tredje har vi to piger der skal tages hensyn til.

Og endelig sover vi bedste i vores egne senge og ved siden af hinanden...

0

Del dette indlæg

Jeg sover hjemme med vores søn og min veninde (brudepige) og så tager Christian nok hjem til forloveren og sover.

Når min søn er puttet, tror jeg bare, at min veninde og jeg skal hygge med film og sladder om "de gode gamle dage".

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg skal have tøsehygge.... :heart:

Når jeg forlader min svigerforældres hus fredag eftermiddag, tager jeg hjem i vores eget hus, hvor mine to søskende, min moder og min moster og mogens og selvfølgelig min uundværlige støtte nemlig Katja, kommer også skal der hygges...vi skal have noget lækkert mad, vi skal have noget godt vin, og mon ikke min adrenalin kører på fulde tryk, så der bliver nok tantet og fjantet noget... Vores tre guldklumper er ved fastrene, de sørger også får de kommer i tøjet også oplever de ikke det stress og jag der evt er hos Morten eller jeg.....

ejjj jeg glæder mig virkelig også til fredag aften....... :bearhug:

:bearhug: fra belinda

0

Del dette indlæg

Vi skal sover hver for sig. Stefan (min kæreste) sover herhjemme med vores 1-årige datter og tar' lørdag morgen hjem til sine forældre. Så kan de hjælpe lidt til med hendes brudepigekjole osv.. Jeg selv sover hjemme hos min mor og far hvor frisøren kommer 8.30 lørdag morgen :heart:

0

Del dette indlæg

Vi skal sove hver for sig, jeg tager hjem til min mor i jægerspris fredag middag og min kommende mand bliver i Ballerup hos sine forældre :ilovebryllupsklar: jeg skal nemlig nå at gøre klar til recepition i jægerspris efter jeg har gjort klar til festen i ballerup, så jeg får meget at se til men det er vel helt normalt.

0

Del dette indlæg

Vi sover også hver for sig, men det har været lidt af et puslespil og få til at gå op... jeg sover hos mine forældre oppe i Asnæs sammen med min datter, min tyske veninde og hendes kæreste. Jeg har snakket om at mine brudepige og anden veninde også evt. skulle komme over til grill og vin. Men skal lige drøfte det med mine forældre...

Kæresten sover hjemme hos os på frederiksberg, han skal evt. noget med sin forlover, men det vides ikke helt endnu...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt at gøre det sådan, at vi først ser hinanden i Kirken på selve dagen :cheerleader3:

Det vil sige, at jeg tager hjem til min mor fredag aften og sover, og min kommende mand bliver så hjemme, og får nok besøg af et par venner.

Det bliver jo helt vildt at se hinanden i kirken..bare ved tanken, så kilder det i maven..ja det bliver altså en stor dag ()()

Sådan gør vi også. Faktisk fuldstændigt lige sådan :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Vi tager ud i festlokalet om fredagen sammen med svigermor og svigerfar og dækker op. Imens passer min mor vores 3 børn.

Når vi så er færdige ved aftenmadstid, køber vi noget mad med ud til min mor hvor vi spiser sammen allesammen. Svigermor har nemlig fødselsdag.

Og når vi er kommet igennem mad, dessert og kaffe, kører Anders hjem til vores lejlighed sammen med sine forældre og vores mellemste dreng.

Jeg bliver hos min mor sammen med vores 2 andre børn. Regner med at sove sammen med min søster i hendes dobbeltseng.

Så vi ser også først hinanden oppe i kirken.

Jeanne

0

Del dette indlæg

Vi er jo paa "besoeg" hos min mor fra Spanien saa jeg sover hos hende. Der kommer ca 40 personer fra Spanien, de sidste om fredagen, saa min mand soerger lidt for dem og gaar ud og spiser osv om fredagen. De sover saa allesammen samme sted hvor festen skal holdes og hvor vi allesammen ogsaa sover dagen efter. Saa bliver de hentet i en bus loerdag og koert til kirken.

Jeg selv sover som sagt hos mine foraeldre med vores to boern. De passer saa ungerne mens jeg bliver sminket og faar sat haar. Og saa ser vi alle min kaereste i kirken.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer