xenobia

Harry Potter feber

46 indlæg i dette emne

Uha, er lidt træt i dag, efter at have siddet oppe til kl 1 i nat for at skaffe billetter til premieren på Harry Potter and the Order of the Phoenix. Men det lykkedes at skaffe de 8 billetter som var min opgave. Glæder mig MEGA MONSTER meget til næste fredag hvor jeg skal ind og se den med manden og en del af mine Harry Potter tossede kolleger... Glæder mig som et lille barn til juleaften.

Har også husket at forudbestille Harry Potter & The Deathly Hallows, så jeg skulle have den på udgivelsesdagen med sikkerhed. Har sørme fået planlagt ferien godt i går - passer med at jeg har ferie, når bogen udkommer, så der skal bare læses til den helt store guldmedalje. Og manden har fået besked på at holde sig væk og lade mig læse i fred!

:bearhug: Er der andre end mig der er tosset med Harry Potter universet ??? :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er da ihvertfald bidt af filmen.. SKAL bare ind og se den nye... Ikke at min mand fatter det for han har kun set de to første, men for mig er det bare et MUST *GG* Er bidt af det som et lille barn... Desværre er patrick nok bare hjemme den fredag og så kan vi ikke se den... synes at han trods sine 9 år er for lille til at se den... Snøft...

0

Del dette indlæg

HURRAAAAAAAAAAAAAAAA... Så lige i kalenderen at han starter ferie hos sin mor den dag... Plejer ellers at være vores weekend, så gues what... Har lige bestilt billetter til kl 21.30 17 række midt for... det er bare perfekt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er bestemt ikke den eneste der er ramt af HP feber!!!!!!!!!!!

Jeg æææælsker bare HP og er igang med at læse "The order of the Phoenix" igen, for gud ved hvilken gang... Hi hi hi...

Hvor er det ærgeligt at det er den sidste bog der kommer nu... *Snøøøøft"

0

Del dette indlæg

Harry, Harry, Harry.

Åh ja helt fantastiske bøger!

Overvejer også at læse op igen, igen, men har ikke rigtig tiden til det.

Jeg håber at det bliver til et smut i biffen, men har ikke været inde og se andre end den første i bio.

Har til gengæld de andre på dvd.

Og alle bøgerne på engelsk og dansk.

Jeg kan ikke forudbestille bogen for vi er i nordjylland på ferien,

når den udkommer, så jeg prøver at fange den der.

JEG håber at han finder sammen med Ginny igen!

~

0

Del dette indlæg

Ja jeg er godt nok også ramt af feberen.

Jeg har lige genset filmene.

Og så har jeg genlæst bøgerne for jeg ved ikke hvilken gang.

Nu har vi planlagt det så smart at vi skal giftes den 14/7 - dagen efter premieren og at vi er på bryllupsrejse når syveren kommer.

Så jeg har bestilt to gange billetter til mellem bryllup og rejse og en lige når vi er kommet hjem. For jeg VIL se den på række 17, midt for i Imperial og så må man jo tage hvad man kan få :(

Og så venter jeg med at læse den, til jeg kommer hjem, og hvis der er nogen der fortæller mig noget om bogen, ja så kan jeg ikke garantere for deres sikkerhed ;)

Hold op hvor har jeg glædet mig til den bog :D :bearhug:

0

Del dette indlæg

Er oz helt vild med HP ..... Er lige startet forfra på bøgerne for gud ved hvilken gang, så jeg er 100% opdateret til den nye kommer!!! Det kan bare ikke være den sidste...... VI VIL HA FLERE, VI VIL HA FLERE, VI VIL HA FLERE, VI VIL HA FLERE........

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha nu håber jeg ikke at i kommer til at hade mig, men jeg skal til forpremiere på Harry Potter og Fønixordene på lørdag den 7.

Arbejder på forlaget som udgiver bøgerne, og derfor har vi fået billetter. GLÆDER MIG!!!!

Håber også at bog nr. 7 kommer til os på forlaget tidligt, men der er meget strenge regler omkring den!

Dejligt at høre at der er Harry P elskere herinde.

0

Del dette indlæg

Uha nu håber jeg ikke at i kommer til at hade mig, men jeg skal til forpremiere på Harry Potter og Fønixordene på lørdag den 7.

Arbejder på forlaget som udgiver bøgerne, og derfor har vi fået billetter. GLÆDER MIG!!!!

Håber også at bog nr. 7 kommer til os på forlaget tidligt, men der er meget strenge regler omkring den!

Ej hvor er det FEJT - må jeg ikke komme med ????? Er slet ikke misundelig!

0

Del dette indlæg

TOTALT HP fan er jeg. Jeg har fødselsdag d. 16 og der skal vi have HP dag her hjemme.... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Nu varer det jo heller ikke længe før den sidste af bøgerne udkommer :denmarkflag:

Fødselsdag med HP-tema - ikke dårligt.

Jeg tæller også ned til den 21. hvor bogen kommer.... Og til november 2008 hvor Halfblood Prince får premiere...Q!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TOTALT HP fan er jeg. Jeg har fødselsdag d. 16 og der skal vi have HP dag her hjemme.... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Nu varer det jo heller ikke længe før den sidste af bøgerne udkommer :denmarkflag:

Fødselsdag med HP-tema - ikke dårligt.

Jeg tæller også ned til den 21. hvor bogen kommer.... Og til november 2008 hvor Halfblood Prince får premiere...Q!

Ja tema og tema, det er nok så meget sagt. Det er kun J og jeg selv. Vi skal ud at spise og så i biffen bag efter. Gemalen har ferie så vi skal hygge rigtig meget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogen der ved hvornår bogen udkommer på dansk?

Jeg kan SLET ikke vente. Er TOTALT bidt af både bøgerne og filmene (men især bøgerne).

den kommer vist i oktober mener jeg på dansk altså..

Jeg har dem kun på dansk fordi jeg gerne vil læse dem høøjt for pigerne når de liver lidt ældre. Jeg har alle filmene som jeg jævnligt ser...for det meste alene..gemalen er ikke så meget til potter..

Jeg elsker også ringenes herre og gæt så hvad jeg skal i morgen aften :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi herhjemme har også startet en tradition når der kommer en ny HP-film.....

Vi tager ind og ser filmen sammen med en af Michaels kammerater og derefter ud og spise sammen.....En super måde at tygge på filmen og snakke den igennem.... :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det FEJT - må jeg ikke komme med ????? Er slet ikke misundelig!

Har desværre kun tre biletter og de er alle afsat. Men lover at fortælle hvordan filmen var.

0

Del dette indlæg

Jeg kan SLET ikke vente. Er TOTALT bidt af både bøgerne og filmene (men især bøgerne).

Jeg har dem kun på dansk fordi jeg gerne vil læse dem høøjt for pigerne når de liver lidt ældre. Jeg har alle filmene som jeg jævnligt ser...for det meste alene..gemalen er ikke så meget til potter..

Jeg elsker også ringenes herre og gæt så hvad jeg skal i morgen aften :thumbsupsmileyanim:

Hvis du er vild med HP' univers skulle du prøve at læse Philip Pullmans trilogi Det Gyldne Kompas, Skyggernes Kniv og Ravkikkerten. De er helt fantastiske og jeg er i gang med bøgerne for anden gang nu. Dem har jeg dog "kun" på dansk. Det Gyldne Kompas er i øvrigt ved at blive filmatiseret og kommer til december i biffen med Daniel Craig og Nicole Kidman i i de voksne hovedroller. Den glæder jeg mig også vildt meget til! De kunne også være gode at læse for pigerne, når de bliver lidt ældre.

Fandt lige den første trailer til filmen The Golden Compas

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg

Hvis du er vild med HP' univers skulle du prøve at læse Philip Pullmans trilogi Det Gyldne Kompas, Skyggernes Kniv og Ravkikkerten. De er helt fantastiske og jeg er i gang med bøgerne for anden gang nu. Dem har jeg dog "kun" på dansk. Det Gyldne Kompas er i øvrigt ved at blive filmatiseret og kommer til december i biffen med Daniel Craig og Nicole Kidman i i de voksne hovedroller. Den glæder jeg mig også vildt meget til! De kunne også være gode at læse for pigerne, når de bliver lidt ældre.

Ja de er altså også fantastiske!

Og der glæder jeg helt enormt meget til filmatiseringen også.

I øvrigt Xenobia, jeg kan lidt regne ud fra den "bogtråd" der var for et stykke tid siden, at vi kan lide de samme slags bøger, så du skulle tage og prøve finde Neil Gaimans Stardust. Jeg har den i en fantastisk illustreret udgave, og er nærmest et "gammeldags" eventyr for voksne. Den bliver i øvrigt også filmatiseret her snart med bl.a. Michelle Pheiffer, Robert de Niro og Ian McKellen

0

Del dette indlæg

Ja de er altså også fantastiske!

Og der glæder jeg helt enormt meget til filmatiseringen også.

I øvrigt Xenobia, jeg kan lidt regne ud fra den "bogtråd" der var for et stykke tid siden, at vi kan lide de samme slags bøger, så du skulle tage og prøve finde Neil Gaimans Stardust. Jeg har den i en fantastisk illustreret udgave, og er nærmest et "gammeldags" eventyr for voksne. Den bliver i øvrigt også filmatiseret her snart med bl.a. Michelle Pheiffer, Robert de Niro og Ian McKellen

Tak for tippet - jeg har faktisk for under 30 sek fundet traileren på Stardust og tænkte - den må jeg da bare se!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer