Guest merkur65

Lidt nødhjælp til toiletterne...

60 indlæg i dette emne

Så har jeg lavet en kurv med forskellige toiletsager til dametoilettet.... :cheerleader3:

Jeg har kommet hygiejnebind, Tampax, hårspray, deodorant, håndcreme, plastre, neglefil, neglerenser, tandstikker, tandtråd, vatpinde, hårnåle og kleenex i....selvfølgelig i grønne farver så vidt muligt... :thumbsupsmileyanim:

Selvom vi egentlig syntes det kunne have været en god idé, har vi ikke kommet Panodil i.......simpelthen fordi vi skal have børn med.... :denmarkflag:

Det skal lige siges, at denne tråd er blevet opdateret et PAR gange efterhånden som der dukker flere og flere ideer op.... :)

post-26053-1183577465.jpg

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådanne kurke skal vi også have! Har netop købt ind til dem i dag :thumbsupsmileyanim:

Der kommer tamponer, bind, kleenex, plaster, deo, tandstikker, friskmundpastiller, kondomer og håndcreme i - måske noget mere :cheerleader3: Min veninde havde det, da de blev gift for to år siden, og jeg elskede ideen, så det skulle jeg da også have!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådanne kurke skal vi også have! Har netop købt ind til dem i dag :thumbsupsmileyanim:

Der kommer tamponer, bind, kleenex, plaster, deo, tandstikker, friskmundpastiller, kondomer og håndcreme i - måske noget mere :pokey: Min veninde havde det, da de blev gift for to år siden, og jeg elskede ideen, så det skulle jeg da også have!

Fed ide, den skal helt sikkert overvejes, men KONDOMER, til et bryllup???? :) Det lyder godt nok som en livlig fest :denmarkflag:

Knus Pia :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådanne kurke skal vi også have! Har netop købt ind til dem i dag :thumbsupsmileyanim:

Der kommer tamponer, bind, kleenex, plaster, deo, tandstikker, friskmundpastiller, kondomer og håndcreme i - måske noget mere :kiss: Min veninde havde det, da de blev gift for to år siden, og jeg elskede ideen, så det skulle jeg da også have!

Fed ide, den skal helt sikkert overvejes, men KONDOMER, til et bryllup???? :pokey: Det lyder godt nok som en livlig fest :)

Knus Pia :denmarkflag:

Tja, det er jo bare for sjov :oops: Det er sjovt til vores bryllup, men det er jo ikke sikkert, at jeres gæster vil se det på samme måde...

Og skulle nogen få de lyster, så skal de da have lov til det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sådanne kurke skal vi også have! Har netop købt ind til dem i dag :thumbsupsmileyanim:

Der kommer tamponer, bind, kleenex, plaster, deo, tandstikker, friskmundpastiller, kondomer og håndcreme i - måske noget mere :oops: Min veninde havde det, da de blev gift for to år siden, og jeg elskede ideen, så det skulle jeg da også have!

Fed ide, den skal helt sikkert overvejes, men KONDOMER, til et bryllup???? :kiss: Det lyder godt nok som en livlig fest :)

Knus Pia :denmarkflag:

Tja, det er jo bare for sjov :sm: Det er sjovt til vores bryllup, men det er jo ikke sikkert, at jeres gæster vil se det på samme måde...

Og skulle nogen få de lyster, så skal de da have lov til det :cheerleader3:

Jeg synes bare det er god 'værkstedshumor' :-) :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sådanne kurke skal vi også have! Har netop købt ind til dem i dag :thumbsupsmileyanim:

Der kommer tamponer, bind, kleenex, plaster, deo, tandstikker, friskmundpastiller, kondomer og håndcreme i - måske noget mere :oops: Min veninde havde det, da de blev gift for to år siden, og jeg elskede ideen, så det skulle jeg da også have!

Fed ide, den skal helt sikkert overvejes, men KONDOMER, til et bryllup???? :kiss: Det lyder godt nok som en livlig fest :)

Knus Pia :denmarkflag:

Tja, det er jo bare for sjov :sm: Det er sjovt til vores bryllup, men det er jo ikke sikkert, at jeres gæster vil se det på samme måde...

Og skulle nogen få de lyster, så skal de da have lov til det :cheerleader3:

He he, vi tænkte også på det, men eftersom vi skal have børn med i alle aldre, gik vi bort fra det igen.... :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haps haps haps, så er den idé hermed stjålet, fantastisk smart, vi piger kender det jo kun alt for godt - lige det man mangler i nødsituationer har man aldrig med i tasken, en fantastisk service at det så står klar til en :cheerleader3:

SUPER IDÉ

:denmarkflag:

Nemlig....og så tænkte jeg, at så slap jeg for at have det hele med i min taske selv... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

det kan godt være det bliver for meget men hvad med nål og tråd? har selv pakket alt det overstående i en kurv beregnet til mig men man kunne jo stille den på toilettet til fri afbenyttelse men så skal der altså nål og tråd i samt klar neglelak i tilfælde af en maske der render og et (link til panodiler og imodium plus så man ved at bliver der et problem kan man henvende sig i køkkenet.) men det bliver jo snart en hel brændekurv så.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
det kan godt være det bliver for meget men hvad med nål og tråd? har selv pakket alt det overstående i en kurv beregnet til mig men man kunne jo stille den på toilettet til fri afbenyttelse men så skal der altså nål og tråd i samt klar neglelak i tilfælde af en maske der render og et (link til panodiler og imodium plus så man ved at bliver der et problem kan man henvende sig i køkkenet.) men det bliver jo snart en hel brændekurv så.

Jeg sad faktisk også lige og tænkte på, at nu måtte jeg vist snart til at have TO kurve..... :td:

Eller som Michael sagde "Hvad med en 3x34, den har den rigtige farve"....!!! Han er så sjov....NOT..... :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
det kan godt være det bliver for meget men hvad med nål og tråd? har selv pakket alt det overstående i en kurv beregnet til mig men man kunne jo stille den på toilettet til fri afbenyttelse men så skal der altså nål og tråd i samt klar neglelak i tilfælde af en maske der render og et (link til panodiler og imodium plus så man ved at bliver der et problem kan man henvende sig i køkkenet.) men det bliver jo snart en hel brændekurv så.

Jeg sad faktisk også lige og tænkte på, at nu måtte jeg vist snart til at have TO kurve..... :huh:

Eller som Michael sagde "Hvad med en 3x34, den har den rigtige farve"....!!! Han er så sjov....NOT..... :td:

jeg synes faktisk at han er sjov ham din tilkomne vi kunne da også få kaj og kermit til at dele kirkehæfter og risposer ud de har jo rette farve (har selv grøn som farve) det ville da blive et bryllup to remember.... :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

COOL.....det kunne være lidt sjovt, at finde på et eller andet med dem, ikk´.... :rolleyes:

Vi havde faktisk snakket om måske at få kaj-kager kl.24 til brylluppet, for der holder vi nemlig Michaels 40 års fødselsdag.... :huh:

MEN, så blev vi enige om, at det blev en anelse FOR meget kage, så vi skal have is-lagkage i stedet for.... :td:

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer