Guest Winnie

Chocolade Fontæne

26 posts in this topic

KIG LÆNGERE NEDE!!!

hej allesammen

Jeg er op over alle skyer idag, da vi skal have en chocolade fontæne som bryllupskage. Det bliver det store hit den aften. :heppe: :heppe:

Nu kan jeg slet ikke vente til august.

Knus Winnie

post-19-1077888453.jpg

Edited by Winnie
0

Annonce ♥

Hej Winnie!

Hvor spændende, sådan en har jeg aldrig set før og jeg elsker simpelthen, når folk kommer op med noget nyt. Og så smager den jo temmelig sikkert også ret godt...mums.

Summer :lol::lol::lol:

0

Nej det var da altså godt nok en smart ide!

Jeg tror bestemt også det vækker begejstring! :mellow:

0

Annonce ♥

Ej, hvor fedt!!!

Løber der så bare mseltet chokolade ned over og så dypper man frugt i den?

Vildt god ide.

Den tager jeg med mig, til senere, hvis der var en lejlighed der skulle byde sig.

camïllab :heppe:

0

JEP det er smeltet chokolade, men det er ikke varmt. Den genbruger det samme chokolade hele tiden (der sidder en pumpe forneden) Man tager så en pind og putter et stykke frugt på el. slik......(skumfiduser!!!) og putter det ind i vandfaldet (chokaldefaldet). Det smager!!!!

Man kan vælge 3 slags chokolade, mælk, mørk el. hvid. Jeg tror at vi vælger mælk. :lol:

0

Jeg skulle liiiiige lure lidt på det inden jeg fangede fidusen. Men sikke en fix idé!

Må man spørge hvad I skal give for sådan noget?!?

Kh Nina

0

Hej!

Jeg kunne også godt tænke mig at høre noget om priser, hvis man må være så fræk...

Summer :lol::lol::lol:

0

Annonce ♥

Spændende!! Ser lidt anderledes ud....men sådan noget smager himmelsk!

Om vinteren varmer vi ofte chokolade og dypper mandariner i og spiser dem!!! YUMS...det elsker hele familien!!! :heppe:

0

Ja, ser I det er ikke en billig løsning. Men vi gad ikke rigtig kage, vi er faktisk ikke rigtig til kage Mikkel og jeg. Da vi så denne til et bryllupsmesse i London, blev vi solgt.

For at leje den koster €500. Vi skal så betale hendes benzin, og et hotelværelse. Frugt og diverse, vil hun gerne købe for os, men hotellet vil gerne have, at det er dem der levere frugten.

Vi kommer nok af med 5000-6000 kr. i det hele. Ja ja jeg ved det er dyrt, men så spare vi andet sted. Det skal også siges, at vores bryllups budget er på et større beløb, så det skal nok gå.

Jeg er glad for vores valg.

Troede lige jeg kunne overraske min familien med det, men nej de havde en meget negativ holdning til det pga. prisen. Så nu er det fredag ødelagt. Kunne de dog ikke bare være glad på ens vejne....... Nå pyt.

Knus Winnie

0

Ja, jeg spærrede da også lige øjnene op :lol: But who cares?!

Vi lever jo i et frit land hvor vi må bruge vores penge som vi vil. Så de sq da bare ta' og være glade for at I har råd til at tilføre jeres fest sådan en cool feature. Det ville jeg da gerne have råd til :lol: men jeg tror vi nøjes med.... igenting?!... eller måske en lille kage.

Ha' en super-dejlig weekend!!!!

Knus fra Nina

0

Vil bare lige vise jer et billed fra vores bryllup med chokolade fontænen.

post-1944-1095778946.jpg

0

Annonce ♥

Ja, laekkert er da vist ikke ordet.... det smager bare SAA godt !!

Og saa ser det jo stilfuldt ud tl et bryllup eller en fest...

Postet billede

0

Annonce ♥

Vi er også vildt tændt på idéen, men sukker dog også over prisen. Man lad os nu se, det hele handler jo bare om prioritering :lommeuld:

0

Vi er også vildt tændt på idéen, men sukker dog også over prisen. Man lad os nu se, det hele handler jo bare om prioritering :lommeuld:

<{POST_SNAPBACK}>

Den koster 4500 kroner at leje... Her: Chokolade Fontæne !!

Bedste Hilsner, Mette :hjerte:

0

NAM hvor ser det bare lækkert ud!! Jeg havde spottet den på et af de annonce bannere herinde. Men min kæreste synes bedre om en traditionel kage :denmarkflag:

Cirkeline

0

Sidste år så jeg en demonstration af fontænen i et varehus (Mark&Spencer vist nok), så efter snakken i dette forum, forhørte jeg på en bryllupsmesse i Glasgow igår, at prisen for at leje sådan en var £495 (altså kr 5.400), men jeg kunne ikke lige få svar på, hvor mange gæster det var til, hvilket er ret afgørende, da standardsbryllupper herovre har ca 200 gæster!

Men min veninde var solgt. Netop tilbehøret gør, at man kan lave det frisk med frugt - eller sød med skumfiduser eller kage.

Yummy!

0

Annonce ♥

Hej FrkMadsen

Jeg så også en i M&S, men den er ikke nær så flot. Der var masser af klumper......

Jeg er ikke sikker på hvor mange mennesker der er til..... Jeg vil tror at den sagtens kan klare 100 mennesker. Vores dame sagde, at hun altid havde 10kg med, for man ved jo aldrig. Det er nok noget man skal forhøre sig om. Vi var 50 mennesker og der var en masse i overskud.

Jeg blev forelsket i den til bryllupsmessen i Earls Court. Det er altså også helt vild med de bryllupper herover, lære de dog aldrig at undlade moderens nabos fætter med kone og børn :denmarkflag:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Knus Winnie

0

Jeg er ikke sikker på hvor mange mennesker der er til..... Jeg vil tror at den sagtens kan klare 100 mennesker.

<{POST_SNAPBACK}>

Man siger generelt at en fuld fontaene (dvs. 10 kg.) er rigeligt til 150 mennesker !!

Bedste Hilsner, Mette :hjerte:

0

Hej Winnie og Mette.

Nu har jeg så lige nærlæst postkortet af deres reklame og set, at det koster 50p (6 kr) pr gæst for tilbehøret, så de danske priser ser alt andet lige rigtige flotte ud (billigt!)

Hos The Original Chocolate Fountain starter udlejning til private fra £750 + moms for 100-300 personer - hvis 300-500 gæster er det £850.

Noget helt andet - en af mine kolleger fortalte i forrige uge, at hende og kæresten lige var blevet inviteret til bryllup to dage senere. Naiv pga viden om forberedelserne, tænkte jeg, at det da godt nok var et panik/lynbryllup - det viste sig, at det skam havde været planlagt i laaang tid, men at de havde nogle pladser fri, så de var begyndt at invitere kollegerne med (altså kærestens kammersjuk var gommen).

Jeg korser mig over de budgetter de holder sig herovre - alle udgifter er sat i system med hvem der betaler hvad af forældrene, bruden og brudegommen! Og det er ikke de billige skalaer, de holder sig til! Skotterne bliver gift ret ungt (efter min mening og omgangskreds) i det de kun er ca 20-22 år. (UK er vist nok også indehaver af den største rate af teenagefødsler, men de ser nu ikke mere modne ud af den grund.)

Nå, nok sludren for nu.

Go'nat og sov godt :denmarkflag:

0

Hej igen

Jeg har lige modtaget dette billede af min veninde, og ville lige dele det med jer.

Skøre tøs

Knus Winnie

post-1944-1097176843.jpg

0