Guest sakura

Selskabslokale

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uden at have for meget forstand på det, var jeg til et glimrende bryllup i Odd Fellow Logen i Odense i sommer. Mener det var et cateringfirma som leverede maden, deraf tror jeg det er et selskabslokale. Men jeg tør ikke lægge hovedet på blokken. Om ikke andet er stedet SUPER og meget romantisk. Så måske det ville være et forsøg værd at undersøge nærmere?

Held og lykke, kh Linse :hjerte:

0

Del dette indlæg

Skovpavillionen i Kerteminde er et meget flot og hyggeligt lokale. Der er plads til mange mennesker og man kan selv medbringe drikkevarer og kok, hvis det er det man vil. Det er dog meget eftertragtet, og man skal være ude i god tid. Det ligger i forbindelse med Kerteminde vandrehjem. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Vi kommer også fra Fyn (Odense) og skal holde bryllup i april. Da vi var kommet til overvejelserne omkring hvor det skulle holdes kom vi frem til Stenløse Forsamlingshus, Stenløse Bygade, 5260 Odense S, Odd Fellow logen eller Den Gamle Kro i Overgade (som det så endte med at blive)

Alle 3 steder virker rigtig gode og har kun hørt godt om dem!

Ellers er der Hjallese forsamlingshus, Hjallesegade, 5260 Odense S som også er rigtig godt og har nogle hyggelige lokaler.

Vi har selv været med til et bryllup i Mølle kroen, Brolandsvej, Agedrup, hvilket også er rigtig fint og vist også billigt!

0

Del dette indlæg

Jeg har i en tidl. besvarelse anbefalet Odd Fellow logen (beliggende Nonnebakken).

Har fundet flg. til dig (uden ellers selv at kende noget til Fyn!):

www.nonnebakken.dk

det fremgår de også udlejer selskabslokaler, og der er desuden et tlf. nr til restauratøren: 6612 2299

Held og lykke, Linse :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal giftes til august og 3 andre vennepar skal også - på fyn :-)

Hvor på fyn mon det skal være??

Der er jo også egeskov slot, Vedholm slot, hesselager kro, ....Skriv nærmere hvor, så kan jeg næbne flere, men der er ingen grund til lige at remse hele sydfyn op, før jeg ved om det overhovedet er hernede. :heppe:

Camilla

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg ved ikke lige hvor du bor henne,men i Munkebo-Kerteminde området er der nogle stykker bl.andet Kølstrup forsamlingshus,der ligger utrolig romantisk ved Kertinge Nord altså ud til vandet.

Der er også Ulriksholm slot,og Mesinge forsamlingshus hvor vi selv skal holde det.

Håber at I finder ud af det.

Knus Charliesmor

0

Del dette indlæg

Jep Hvidkilde er et rigtig godt bud.

Men der er jo også Valdemarsslot på Tåsinge. Der er kanon flot.

Jeg har altid sagt, at når jeg skal giftes skal det holdes på Hotel Christiansminde i Svendborg. Der er utrolig smukt. Er kommet der meget da jeg har boet ikke så langt derfra. Og så ville jeg giftes i Landet kirke på Tåsinge. Der er tradition for, at når man er viet der, så lægger bruden sin buket på Elvira Madigans grav (hun er begravet der) så hun får den brudebuket hun aldrig fik i livet. Det synes jeg er en smuk tradition. MEN, nu er vi så flyttet fra Svendborg og har valgt at holde vielse og fest her i Jylland hvor vi bor nu. Mest for at undgå at rejse så langt når man skal snakke med præst, feststed osv. Det kan da godt ærgre mig lidt, men jeg er nu sikker på, at vi nok skal få det bryllup vi har drømt om... :lol:

Redigeret af Suzi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer