Guest Heidi_1981

PANIK - vores musiker har brændt os af

31 indlæg i dette emne

Aaaargh....vi skal giftes den 1. september 2007 og har haft musikken på plads i 1 år og nu har han brændt os af.

Hvor pokker finder man et godt band, der kan med så kort varsel?

Vi har ringet til jeg ved ikke hvor mange og alle er optaget :thumbsupsmileyanim:

Festen skal afholdes på Hotel Pejsegården i Brædstrup.

Er der nogle, der kender nogen? Prisen er ikke det væsentligste lige nu - vi skal bare have musik under middagen og så til dans bagefter - helst et band.

Redigeret af Heidi_1981
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aghrrrrrr :thumbsupsmileyanim: Sikke da noget l.... Kender desværre ikke nogen som muligvis vil kunne hjælpe jer, da vi jo skal giftes samme dag. Men ved at mange feststeder kan være behjælpelig med musik.

Held og lykke med at finde noget musik.

Knus og varme tanker

Jannie

0

Del dette indlæg

Hvad med dem, der har brændt jer af.... har de ikke nogle de kan anbefale?

Prøv med nogle lokale musikere, eller måske ligger der et konservatorie eller musikskole, som kan hjælpe jer?

ARGH... det er da pokkers. Må jeg være så fræk at spørge hvad begrundelsen er for at springe fra?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kender det godt. Vi er også blevet brændt af af musikken, som også har været bestilt i næsten et år - og vi skal også giftes den 1. september!!... - så vi er også på jagt. Vi har spurgt stedet om de har samarbejde med nogen og det har de, så det er da vær at prøve! jeg har også sat en kollega på opgaven - han plejer arrangere alle musik ting når vi har arrangementer på arbejdet!

Håber det lykkes at finde nogle!!

0

Del dette indlæg

Aaaargh....vi skal giftes den 1. september 2007 og har haft musikken på plads i 1 år og nu har han brændt os af.

Vi har ringet til jeg ved ikke hvor mange og alle er optaget :thumbsupsmileyanim:

Er der nogle, der kender nogen? Prisen er ikke det væsentligste lige nu - vi skal bare have musik under middagen og så til dans bagefter - helst et band.

Jeg kan anbefale det band der spillede ved vores bryllup i maj. Det er 3 fyre.2 på akustisk guitar og en på bas og violin.

Hold da k*** hvor de kan sætte gang i en fest. Hvis du er interesseret så send en PM

Vi gav 12000 kr for 6 t.

Jeg ved også at *** IKKE TILLADT *** spiller ved bryllupper og er meget populære.

De har deres egen hjemmeside.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Hej,

Puha et mareridt. Det er jo svært at finde noget med så kort varsel. Nu ved jeg ikke hvad I er til, men prøv at tjekke disse ud:

www.lebeat.dk

www.drengenes.dk

www.hedeslag.dk

Det er nogen af dem vi har haft kig på. Vi valgte le beat:-)

Mvh

Jannie

0

Del dette indlæg

Jeg kan anbefale det band der spillede ved vores bryllup i maj. Det er 3 fyre.2 på akustisk guitar og en på bas og violin.

Hold da k*** hvor de kan sætte gang i en fest. Hvis du er interesseret så send en PM

Vi gav 12000 kr for 6 t.

Jeg ved også at *** IKKE TILLADT *** spiller ved bryllupper og er meget populære.

De har deres egen hjemmeside.

VH Heto

Ups jeg kom vist til at skrive navnet på et band der ikke må reklameres med.

Men send en PM Jeg jeg skal fortælle dig det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om jeg må skrive navnet på bandet, men vi fandt dem på www.bandportalen.dk og deres side hedder www.poppenheimer.dk. De spillede til vores bryllup og var HELT fantastiske! De stammer fra Århus

Hvis det bliver slettet så send en PM, så får du data af mig..

Vi var VILDE med dem og det var alle vores gæster også. De var alle pengene værd!

:thumbsupsmileyanim:

Rikke

0

Del dette indlæg

Hvad med dem, der har brændt jer af.... har de ikke nogle de kan anbefale?

Det ville jeg ikke gøre hvis det var mig. Man går da ikke tilbage til en fuser. Medmindre det er noget meget livstruende aflyser man ikke et job.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ville jeg ikke gøre hvis det var mig. Man går da ikke tilbage til en fuser. Medmindre det er noget meget livstruende aflyser man ikke et job.

Enig - der er vel en årsag til at man indgår en aftale, nemlig at den rent faktisk skal holdes.

Nu bookes der selvfølgelig nogle gange langt ud i fremtiden, og vi ved jo allesammen godt, at der selvfølgelig KAN ske ting, som ikke kunne forudses... men så må man som kunstner da i det mindste af sig selv hjælpe kunden med at finde tilsvarende kvalificerede musikere. Man kan ikke bare efterlade kunden med håret i postkassen.

0

Del dette indlæg

1.000 tak for alle jeres input :boohoo:

Vi har ikke fundet nogen endnu - desværre - men alle dem, som vi har ringet til, kender alle nogen, som kender nogle andre, så det skal nok lykkes :bed::kiss: :fløjt: - går jeg ud fra.

Jeg tager virkelig hatten af for alle de musikere, som vi har ringet til. Da de fik at vide, at vi var blevet brændt af 40 dage før brylluppet, så er mange af dem selv ved at ringe rundt for at høre, om andre bands er ledige. Ikke noget med at vi selv skal ringe. Det er jo vildt :thumbsupsmileyanim: Så indtil videre er jeg fortrøstningsfuld...

0

Del dette indlæg

Hejsa

Prøv dette link: http://www.markogchristoffer.dk/

Jeg har hørt dem mange gange til både Sønderborg Ringridning og barer i Sønderborg. De er super gode. De har spillet til et godt vennepars bryllup sidste år og det var en hammer succes. De spiller en fed omgang rock/pop dansemusik.

Held og Lykke

Martin

0

Del dette indlæg

Jeg kender en århusiansk musiker som hedder Torsten Christensen (min venindes ex-kæreste) som er super god, han har kopi-band som spiller festmusik (har hørt dem flere gange f. eks i bridewater eller waxies i århus) og de er rigtig gode til at underholde og meget professionelle. Han synger også en gang i mellem i nogle irish pubs selv med sin guitar, så det kunne være "spisemusik".

Ring til ham, du kan sige det er Maaikes veninde Johanna som han anbefalet. Jeg ved ikke om han er booket, men man kan jo altid spørge.

Hans kontakt oplysninger er på hans hjemmeside

http://www.torsten-christensen.dk/profil.html

http://www.thehitmen.dk/

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ringet til jeg ved ikke hvor mange og alle er optaget :cheerleader3:

Hej med jer.

BOUNCE er et yderst erfarent band fra Nyborg, der har spillet til en hel del af den slags fester, så det er en mulighed.

Prøv at tjek bandets hjemmeside og se mere.

Mvh.

Ulrich Skøtt

Nyborg.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1.000 gange tak for alt jeres hjælp :blush:

VI HAR FÅET MUSIK :cheerleader3::blush:

Vi forespurgte (også) omkring Twice Duo, men de var desværre optaget, men de kendte et andet band, som de 100% kunne stå inde for, og som var vant til bryllupper, og de var LEDIGE :cheerleader3:

Så vi får to mand ud og spille - en pianist/keyboardspiller og en guitarist og de spiller i 8 timer for 10.000 kr.

JUBII DUU - I skal nok få en anmeldelse om 40 dage :biggrin:

Igen - 1000 tak for hjælpen.

0

Del dette indlæg

Vi har ringet til jeg ved ikke hvor mange og alle er optaget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg kender godt nok ikke nogen, men har lige vendt det med min kommende mand som er DJ (på sjælland).

Han siger, at hvis de er sprunget fra så tæt på, så burde du kunne få dem der har aflyst til at betale for et andet band. Især, hvis i har fået det andet på skrift. OG HUSK ALTID AT FÅ NOGET SÅ VIGTIGT PÅ SKRIFT !!!!

Han anbefaler også, at du kigger inde på www.djz.dk - der kan du søge efter bands o.lign.

Jeg håber det hele løser sig for dig.

Hilsen Maya

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer