kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Annonce ♥

HVor er de fine dine tegneserie.....

Jeg er dypt imponeret over din ro og dit overskud.... Der er jo kun 11 dage igen!!!!!

tak søde :thumbsupsmileyanim: går faktisk og er lidt rastløs ha ha :thumbsupsmileyanim: glæder mig til at få gang i de sidste ting :cheerleader3:

krammer

De sidste ting? Der er 11 dage til..... Hvad mangler du?

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg er dypt imponeret over din ro og dit overskud.... Der er jo kun 11 dage igen!!!!!

tak søde :thumbsupsmileyanim: går faktisk og er lidt rastløs ha ha :thumbsupsmileyanim: glæder mig til at få gang i de sidste ting :cheerleader3:

krammer

bage småkager ( tænker faktisk på at bage dem i denne uge)

fylde M&M`s i tylposerne, kan ikke gøres for de sidste dage - de skulle nødigt smelte

lave kirkehæfter - er i gang

og så lidt med tøjhentning og sådan :cheerleader3:

hmm måske skulle man lave en mangelliste :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

tak søde :cheerleader3: går faktisk og er lidt rastløs ha ha :cheerleader3: glæder mig til at få gang i de sidste ting :cheerleader3:

krammer

fylde M&M`s i tylposerne, kan ikke gøres for de sidste dage - de skulle nødigt smelte

og så lidt med tøjhentning og sådan :)

hmm måske skulle man lave en mangelliste :)

Bage småkager....uhhhmmmmm.... hvornår skal jeg komme forbi og smage???

Du har da lige lavet en mangelliste :thumbsupsmileyanim:

Det er helt vildt som du har styr på tingene... jeg er bange for jeg farer forvirret rundt når jeg når så langt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak søde :cheerleader3: går faktisk og er lidt rastløs ha ha :cheerleader3: glæder mig til at få gang i de sidste ting :cheerleader3:

krammer

og så lidt med tøjhentning og sådan :)

hmm måske skulle man lave en mangelliste :)

Bage småkager....uhhhmmmmm.... hvornår skal jeg komme forbi og smage???

Du har da lige lavet en mangelliste :thumbsupsmileyanim:

Det er helt vildt som du har styr på tingene... jeg er bange for jeg farer forvirret rundt når jeg når så langt :thumbsupsmileyanim:

ej det kommer du ikke til :) bare rolig - der mangler dog lidt mere ikke så meget , jeg laver lige en liste :)

0

Del dette indlæg

Hej søde.

Hvor er de fine de tegneserier - hvor har du gejlet dem henne?? Er slet ikke misundelig... :thumbsupsmileyanim: Mht. lister kan jeg lige se mig selv i dig... Jeg har det også bedst når jeg har fået det ned på skrift... :thumbsupsmileyanim:

Kram Heidi

jeg har fundet dem rundt om på nettet på engelsk og har selv redigeret og skrevet dem på dansk :thumbsupsmileyanim: kan altid sende dem hvis det er :cheerleader3:

ja så kan man vinge af når man har nået det hele :cheerleader3:

krammer

0

Del dette indlæg

Du kan SAGTENS knalde de der lækre M&Ms i tylposerne nu. Du skal bare tage tynde gummihandsker på, når du gør det og så opbevare hele molevitten i en plasticpose et køligt sted, når du er færdig (koldt rum eller sådan noget.. Ikke køleskab) Så er det jo overstået :thumbsupsmileyanim:

Hmm... Ævle dage...! Fiiint, hva'?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde.

Hvor er de fine de tegneserier - hvor har du gejlet dem henne?? Er slet ikke misundelig... :cheerleader3: Mht. lister kan jeg lige se mig selv i dig... Jeg har det også bedst når jeg har fået det ned på skrift... :cheerleader3:

Kram Heidi

jeg har fundet dem rundt om på nettet på engelsk og har selv redigeret og skrevet dem på dansk :cheerleader3: kan altid sende dem hvis det er :)

ja så kan man vinge af når man har nået det hele :)

krammer

Nej det ville da være rigtig fedt, hvis du ville sende dem... :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: Skal du have en mail adresse, eller? Jeg smider lige en PM til dig!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Du kan SAGTENS knalde de der lækre M&Ms i tylposerne nu. Du skal bare tage tynde gummihandsker på, når du gør det og så opbevare hele molevitten i en plasticpose et køligt sted, når du er færdig (koldt rum eller sådan noget.. Ikke køleskab) Så er det jo overstået :thumbsupsmileyanim:

Hmm... Ævle dage...! Fiiint, hva'?

he he ja det kunne jeg jo godt :cheerleader3:

krammer

Mie, du bliver ved med at hive ting op af hatten og ryste geniale ideer ud af ærmet! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Kom forresten til at tænke på om du bare printede menuhæfterne ud på almindeligt papir???

taak søde :cheerleader3:

Nej de er printet ud på noget papir der hedder " hvid hammerslået".. købt i prikken i randers. Det er lidt tykkere end almindelig printerpapir. Det er det samme kirkehæfterne skal laves af :cheerleader3:

krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde.

Hvor er de fine de tegneserier - hvor har du gejlet dem henne?? Er slet ikke misundelig... :thumbsupsmileyanim: Mht. lister kan jeg lige se mig selv i dig... Jeg har det også bedst når jeg har fået det ned på skrift... :thumbsupsmileyanim:

Kram Heidi

jeg har fundet dem rundt om på nettet på engelsk og har selv redigeret og skrevet dem på dansk :cheerleader3: kan altid sende dem hvis det er :cheerleader3:

ja så kan man vinge af når man har nået det hele :cheerleader3:

krammer

*pift* hvis jeg nu ligeeeeee smider en PM med mailadresse sender du så nogle tegninger retur???

Sødeeeeeee Mie......... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Wauw sikke en ro der er over dig. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Og sikke meget der sker herinde. Sikke en weekend. Dejligt at få styr så meget. Ærgeligt kameraet er gået i stykker.

Har "hesten" hygget sig????

Jeg bukker mig endnu en gang i støvet i respekt for din opfindsomhed.

Knus fra Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da HELT OP, hvor der sker ting og sager herinde... - denne gang var jeg "kun" 16 sider bagud !!!!!

- Jeg er ked af at høre, at Martins PA endte med aflysninger og skuffelser - men fedt, at han kan "forgive & forget" så let.... - eller lade som ingenting ???

- Godt at høre, at du nu kan "grine" af det, og har fået overskuddet tilbage...

- Flotte kirkehæfter - lav lige et til mig også ikk ????? - med ekstra lommetørklæder tak !!! :thumbsupsmileyanim:

- Genial måde at få Kejser med - altså at "han" er på servietterne.....

- og så har du rundet 10.000-og noget besvarelser !!!!!!!!! - HVOR VILDT !!!!!

Nå ja.... - Så er der kun 11 dage tilbage !!!

Hvordan er det gået med Kejser og din "svigerdatter" ???

0

Del dette indlæg

Det ser da ud til at der er ved at være styr på det her.. Glæder mig sindsygt til at læse beretning og se billeder..

Jeg glæder mig også helt vildt til at skrive den :thumbsupsmileyanim:

He he sjove tegneserier :thumbsupsmileyanim:

Wuuuii hurtig hilsen og ud igen - skal øve brudevals!

Krammer

heej søde

iih det er snaart

KRAMMER

Wauw sikke en ro der er over dig. Og sikke meget der sker herinde. Sikke en weekend. Dejligt at få styr så meget. Ærgeligt kameraet er gået i stykker.

Har "hesten" hygget sig????

Jeg bukker mig endnu en gang i støvet i respekt for din opfindsomhed.

Knus fra Rikke

Hejsa :cheerleader3:

kameraet var kun midlertidigt ude af funktion. Jeps "hesten" har haft en vældig dag :thumbsupsmileyanim:

og tak for rosen søde :cheerleader3:

krammer

Uha, jeg har været længe væk... Og du ræser jo stadig derud af herinde

Det lyder godt nok som en travl weekend! Men tilgengæld også rigtig hyggelig

Spændende om der kommer hvalpe ud af al hyggen

Cool idé med bryllups-tegneserier

Du har også været savnet :cheerleader3:

ja jeg håber jeg blir farmor i uge 30 :)

krammer

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Mie,

Nu har jeg jo testet VORES sko hele 2 gange, og kan berette at de er rigtig gode at gå og danse i! Det eneste problem var faktisk partyindlægget (har du også købt det?), som flyttede sig første gang jeg havde dem på (de røg ud af forenden af skoene), derfor limede jeg dem fast 2. gang jeg brugte dem.

En af bryllupsgæsterne, Jonas kusine, sagde i øvrigt, at skoene var "very Charlotte fra Sex and the city" - og hun burde vide det, hun har skrevet speciale om sex and the city.... :thumbsupsmileyanim:

Mon skoene kan renses? Mine sko er blevet ret beskidte og jeg vil så gerne bruge dem igen...

0

Del dette indlæg

og så lidt med tøjhentning og sådan :thumbsupsmileyanim:

hmm måske skulle man lave en mangelliste :thumbsupsmileyanim:

Imponerende kort mangelliste.... Sådan en vil jeg også tilstræbe at have mig når der kun er 10 dage til brylluppet....

Småkagerne burde nemt kunne holde sig i en tætlukket kagedåse...

0

Del dette indlæg

Hej søde Mie.

Uhh hvor er det vildt at der kun er 10 dage til du bliver Fru. Vildt at tænke på, hvor tiden bare er fløjet afsted. Jeg synes bare den ene måned tager den anden for tiden.

Jeg ved godt vi ikke sådan har ses og sådan, men har jo fulgt dig herinde langt hen ad vejen, og ville derfor høre om jeg måtte komme til globryllup???

Kunne godt tænke mig at se hvos smuk du er på dagen.

Knus Maria

0

Del dette indlæg

Hej søde Mie.

Uhh hvor er det vildt at der kun er 10 dage til du bliver Fru. Vildt at tænke på, hvor tiden bare er fløjet afsted. Jeg synes bare den ene måned tager den anden for tiden.

Jeg ved godt vi ikke sådan har ses og sådan, men har jo fulgt dig herinde langt hen ad vejen, og ville derfor høre om jeg måtte komme til globryllup???

Kunne godt tænke mig at se hvos smuk du er på dagen.

Knus Maria

Hvordan kan du overhovedet spørge? Jeg ved at alle er velkomne på den kære Mies dag! Der er jo endda købt mini-spumante til globryllupsgæsterne :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Dolphin
0

Del dette indlæg

Hejsa Mie.

10 dage wauuu tiden går hurtig hva´..

Ja når man læser dine indslag...(kan bare slet ikke følge med).. ja så har du bare en vis ro over forløbet. Det er totalt sejt! pg foresten tillykke med de 10000 :thumbsupsmileyanim:

Gik parringen godt? Skal I have tæven scannet eller lader I jer overaske med antal? uhh savner godt nok en lille vuffer lige nu, men kan da heldigvis altid låne hos min bror, der er ihvertfald lidt at vælge imellem :cheerleader3:

Det lyder som en hyggelig tur I havde over på øen, træls med kameraet men shit happens! :cheerleader3:

Salmerne I har valgt er bare super! Det dufter lysegrønt af græs og I blev skabt som mand og kvinde ... har jeg også på mit program (så må vi se hvad herren herhjemme siger til det) super salmer, hvis man kan sige det!

du må igang med kirkehæfterne... wauuu 10 dage tilbage :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer