kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Kære Mie,

Nu har jeg jo testet VORES sko hele 2 gange, og kan berette at de er rigtig gode at gå og danse i! Det eneste problem var faktisk partyindlægget (har du også købt det?), som flyttede sig første gang jeg havde dem på (de røg ud af forenden af skoene), derfor limede jeg dem fast 2. gang jeg brugte dem.

En af bryllupsgæsterne, Jonas kusine, sagde i øvrigt, at skoene var "very Charlotte fra Sex and the city" - og hun burde vide det, hun har skrevet speciale om sex and the city.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der ringet rundt og kommet en smule styr på lidt mere...

har ringet til blomsterhandleren igen, da jeg liige skulle sikre mig at støvfangerne fra liljerne blev klippet af - drømte lige skrækscenarie om gult støv på kjolen i nat.

Der er ringet til guldsmeden og fået en pris på bevaring af en rose. cirka priserne er 750 for forsølvet og ca. 1250 for at få den forgyldt. Her er jeg meget usikker om hvad det skal være. Skal den ligge i skabet i stuen så skal den forsølves, da glas m.m. der er med sølvkant skal den ligge i soveværelset, skal den forgyldes da alt det er messing og "guld"... hmm what to do?? tænker også måske at forsølve rosen fra martins brystbuket hmmm...

der er skrevet til fotografen og ringet til kareten - venter svar fra dem.

kirkehæfterne er redigerede og klar til print, hvilket jeg nok gør i dag :thumbsupsmileyanim:

Uha så effektiv... Men godt du har tænkt på støvdragerne - en skam hvis de skulle ødelægge din fantastiske kjole...

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smuksak!

Dagens sidebemærkning (eller mest ubrugelige oplysning om du vil ;) ) består i at jeg kan berette, at jeg har været inde og se Jespers "alzheimersorm" :cheerleader3:

Ydder!

Kun 12 dage igen! Prøv lige at tænke tilbage på da der var omkring 100 dage igen og overvej så lige, hvor tiden er blevet af :bearhug:

krammelammer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej smukke,

sikke en masse der er sket i weekenden :thumbsupsmileyanim:

Hvor fedt med præsten og hvor ser det bare hyggeligt ud!

Yndige salmer og knap så yndigt med titlen "hunde-pimp" :blush: Svigerdatteren ser nuttet ud - håber der er bid :griner:-

:bearhug:

ha ha ja det er nok ikke den fedeste titel at flashe :a1093: der var ikke ordentligt bid i dag, men prøver igen i morgen :blink:

Fik helt et chok da jeg så der stod 12 dage på din ticker! :shooter:

Ihhh du bliver såååååå smuk! :cheerleader3:

jeps - 12 tolv dage - det er sindsygt!!

og iih jeg håber jeg ser bare nogenlunde ok ud den dag :pokey:

krammer

Hej smuksak!

Dagens sidebemærkning (eller mest ubrugelige oplysning om du vil ) består i at jeg kan berette, at jeg har været inde og se Jespers "alzheimersorm"

Ydder!

Kun 12 dage igen! Prøv lige at tænke tilbage på da der var omkring 100 dage igen og overvej så lige, hvor tiden er blevet af

krammelammer

heej sveske!!

tihiii det er altså bare den sjoveste undersøgelse de er i gang med. total relevant, men orme med alzheimers :blink:

det er så vildt der er så kort tid igen!!

krammelammer tilbage smukke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JUHUUUUUUUUUUUUU :cheerleader3::bearhug:

Tæven kommer på besøg i dag kl 17.30 cirka :griner:-

krammer

Nå okey - Troede lige det var den omtalte vens kone men så så længere nede at det var en hun :thumbsupsmileyanim:

PS: Der skulle selvfølgelig have stået "hund" tilsidst

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber der er bid med parringen i dag og vel egentlig også de næste par dage så?

det er rigtigt :thumbsupsmileyanim: man plejer at køre det over 2-3 dage :cheerleader3: ja kryds fingre :cheerleader3:

krammer

EHRM! Spændende emne at dumpe ind i. :thumbsupsmileyanim:

I må da hygge jer så, du og Martin, de næste dage. Rigtig god fornøjelse. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

det er rigtigt :cheerleader3: man plejer at køre det over 2-3 dage :cheerleader3: ja kryds fingre :cheerleader3:

krammer

I må da hygge jer så, du og Martin, de næste dage. Rigtig god fornøjelse. :thumbsupsmileyanim:

ha ha ha - :thumbsupsmileyanim: nej nej nej nej søde!! Det er vores hund der skal hygge sig med en tæve!!!

0

Del dette indlæg

det er rigtigt :cheerleader3: man plejer at køre det over 2-3 dage :cheerleader3: ja kryds fingre :)

krammer

ha ha ha - :thumbsupsmileyanim: nej nej nej nej søde!! Det er vores hund der skal hygge sig med en tæve!!!

Ja ja - Det skal du sige

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er rigtigt :cheerleader3: man plejer at køre det over 2-3 dage :cheerleader3: ja kryds fingre :)

krammer

Ja ja - Det skal du sige

Jamen det er rigtigt!! Martin er på kursus...

0

Del dette indlæg

det er rigtigt :) man plejer at køre det over 2-3 dage :) ja kryds fingre :)

krammer

EHRM! Spændende emne at dumpe ind i. :cheerleader3:

ha ha ha - :cheerleader3: nej nej nej nej søde!! Det er vores hund der skal hygge sig med en tæve!!!

Ja ja - Det skal du sige

hmmm...... behøver det være en hinding.... :thumbsupsmileyanim:

Nu når han vel at komme hjem iden der er gået 11 dage??

Knus :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

det er rigtigt :) man plejer at køre det over 2-3 dage :) ja kryds fingre :)

krammer

EHRM! Spændende emne at dumpe ind i. :cheerleader3:

ha ha ha - :cheerleader3: nej nej nej nej søde!! Det er vores hund der skal hygge sig med en tæve!!!

Ja ja - Det skal du sige

hmmm...... behøver det være en hinding.... :thumbsupsmileyanim:

Nu når han vel at komme hjem iden der er gået 11 dage??

Knus :thumbsupsmileyanim:

jo jo bare rolig :) han render ingen steder ! tihii

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

krammer

Ja det anede mig måske nok at det var noget i den retning, men det var for morsom en ordveksling bare at lade ligge. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

krammer

Ja det anede mig måske nok at det var noget i den retning, men det var for morsom en ordveksling bare at lade ligge. :thumbsupsmileyanim:

ha ha ja den var nok oplagt!! ha ha

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer